съживяване на автомобила - ключе
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Anh1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 2.08.2011
- Местоположение: БУРГАС
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d Touring 2002г.
- Мечтае да кара: нещо M-ково
Re: съживяване на автомобила
Next написа:Малко смешно ми се вижда да не си го бил. Колега ти си със 330Нм на 2000об. а той е с 134Нм на 5500об.мин. просто не виждам как ти е стоял до теб. Погледни си колата или я замери с друга 320д 150кс.
нареди се и ти с някоя такава уса и пак ще си говорим

ЛЮБОВТА Е ДО ВРЕМЕ, БМВ-то ДО ГРОБ! 

- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: съживяване на автомобила
Anh1 написа:Next написа:Малко смешно ми се вижда да не си го бил. Колега ти си със 330Нм на 2000об. а той е с 134Нм на 5500об.мин. просто не виждам как ти е стоял до теб. Погледни си колата или я замери с друга 320д 150кс.
нареди се и ти с някоя такава уса и пак ще си говоримдизел съм все пак
Много грубо изказване

"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- Amatior4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 236
- Регистриран на: 15.11.2009
- Местоположение: ШОПландия
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320D
Re: съживяване на автомобила
Anh1 написа:Next написа:Малко смешно ми се вижда да не си го бил. Колега ти си със 330Нм на 2000об. а той е с 134Нм на 5500об.мин. просто не виждам как ти е стоял до теб. Погледни си колата или я замери с друга 320д 150кс.
нареди се и ти с някоя такава уса и пак ще си говоримдизел съм все пак
@Анх наистина караш дизел, но трябва да ти кажа, че това турбо доста рита колата. Аз не съм се пускал с такава хонда и не знам, но наистина не е лошо да погледнеш какво съм ти написъл по назад. Аз като си купих мойта кола и викам мале самолет, след като ги извърших тези неща колата тръгна да върви осезаемо по-добре. Сега съм на момент, че изобщо не върви и съм решил да почна 1 по 1 гледане на турбо, турбо пътища, генерация и както казва Ванката (чип/чуп тунинг)

П.с.
Имам съмнения и в съединителя, че не е как беше ама ...
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 396
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: съживяване на автомобила
До автора на темата !
Трябва да се отбележи дали това ти е първото "дърпане" от подобен род. Искам да отбележа, че тук човешкият фактор хич не е за подценяване. Опитът си е опит. Освен това както един колега спомена по-горе много е важно съотношението тегло/ конски сили за всеки един от автомобилите.
И все пак си мисля, че с това предимство във въртящия момент не би трябвало да имаш проблеми.
Трябва да се отбележи дали това ти е първото "дърпане" от подобен род. Искам да отбележа, че тук човешкият фактор хич не е за подценяване. Опитът си е опит. Освен това както един колега спомена по-горе много е важно съотношението тегло/ конски сили за всеки един от автомобилите.
И все пак си мисля, че с това предимство във въртящия момент не би трябвало да имаш проблеми.
- Anh1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 2.08.2011
- Местоположение: БУРГАС
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d Touring 2002г.
- Мечтае да кара: нещо M-ково
Re: съживяване на автомобила
Днес пак се пускахме и вървим на равно до 4-та предавка - след това го дърпам. Според мен това равностойство идва от това, че бмв-то е по тежко с около 300кг и освен това четох разни работи и ако не съм разбрал грешно 150 коня ги развивам на 5900 оборота. Тези обороти са недопустими за мен понеже имам ограничител и сменям предавките на 4500 оборота ? Той си цеди хондата на 7500 и ползва целия и капацитет. Вероятно не ползвам всичките коне в този случай. Има ли някаква логика в думите ми ?
Проблема с всички диагностики, които ми предложихте е, че съм от Бургас, а не знам тук да има такива специализирани сервизи

ЛЮБОВТА Е ДО ВРЕМЕ, БМВ-то ДО ГРОБ! 

- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: съживяване на автомобила
та така. чакай да го напиша отначало че да няма после неразбрали: няма коне. има само въртящ момент и предавки. те определят всичко. от тях зависи колко добре колата ускорява. "колко добре" - чети чети...
добре де... а конете? как така не важат?
какво всъщност са конете? конете са сметка. конете се получават от въртящия момент и оборотите. няма да пиша формули- нали без математика... ма.. най-общо конете са въртящ момент х обороти.
какво значи всичко това? ми много просто- въртящия момент определя колко добре колата се ускорява. а конете- колко дълго във оборотите може да се подържа това ускорение (въртящ момент). а състезанието се печели не от този които има само по-страшно ускорение, а от този които може по-дълго да се ускорява... с други думи- въртящия момент е мярка за това колко работа може да свърши двигателя. а конете- колко дълго (във оборотите) може да я върши тази работа.... ааааа? ша обясня:
Извадката е от ето тази тема прочети я viewtopic.php?f=29&t=13753
добре де... а конете? как така не важат?
какво всъщност са конете? конете са сметка. конете се получават от въртящия момент и оборотите. няма да пиша формули- нали без математика... ма.. най-общо конете са въртящ момент х обороти.
какво значи всичко това? ми много просто- въртящия момент определя колко добре колата се ускорява. а конете- колко дълго във оборотите може да се подържа това ускорение (въртящ момент). а състезанието се печели не от този които има само по-страшно ускорение, а от този които може по-дълго да се ускорява... с други думи- въртящия момент е мярка за това колко работа може да свърши двигателя. а конете- колко дълго (във оборотите) може да я върши тази работа.... ааааа? ша обясня:
Извадката е от ето тази тема прочети я viewtopic.php?f=29&t=13753

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 396
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: съживяване на автомобила
Не знам от къде вземаш данните, но 150/4000 min-1 

- MoToPuCT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 14.06.2007
- Местоположение: BG, EU
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d, E60 530xi, Yamaha YZF R1
- Мечтае да кара: E92 M3, E46 M3 CSL, всякакви Aston Martin
Re: съживяване на автомобила
Anh1 написа:и ако не съм разбрал грешно 150 коня ги развивам на 5900 оборота. Тези обороти са недопустими за мен понеже имам ограничител и сменям предавките на 4500 оборота ?
Ти хубаво си чел, ама си чел за бензинов мотор. Пак си имаш 150 коня, бъди спокоен

38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]