Проблем с паленето сутрин.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Проблем с паленето сутрин.

Мнение от vavilon » 22 Дек 2011, 10:35

aqa_boy написа::OT:
Колега, съжалявам, че се намесвам така в твоята тема, но това с празния полурезервоар ми хвана интереса.
На моята винаги единия ми е празен (на теста първите 3 цифри са 000) това нормално ли е?
Проблеми с паленето нямам никакви.

Кои 1-ви цифри? :)

TEST 06. – Данни за наличното гориво в резервоара по данни на сезорите за нивото в литри.
240309 -> _ _6.0- ляв сензор – 24,0 литра, десен сензор – 30,9 литра
_ _0549 -> _ _6.1- 54,9 литра общо средно количество гориво в резервоара
_ _0540 -> 1 _6.2- 54,0 литра показвано гориво и фаза на горивото :
• 1 – и двата сензора за О’К
• 2 – грешка в едния сензор
• 3 - неправилна стойност на данните от сензорите

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 16.07.2011
Местоположение: Пещера
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d Sport '04
Мечтае да кара: 14 етажна панелка

Re: Проблем с паленето сутрин.

Мнение от aqa_boy » 23 Дек 2011, 10:42

vavilon написа:
aqa_boy написа::OT:
Колега, съжалявам, че се намесвам така в твоята тема, но това с празния полурезервоар ми хвана интереса.
На моята винаги единия ми е празен (на теста първите 3 цифри са 000) това нормално ли е?
Проблеми с паленето нямам никакви.

Кои 1-ви цифри? :)

TEST 06. – Данни за наличното гориво в резервоара по данни на сезорите за нивото в литри.
240309 -> _ _6.0- ляв сензор – 24,0 литра, десен сензор – 30,9 литра
_ _0549 -> _ _6.1- 54,9 литра общо средно количество гориво в резервоара
_ _0540 -> 1 _6.2- 54,0 литра показвано гориво и фаза на горивото :
• 1 – и двата сензора за О’К
• 2 – грешка в едния сензор
• 3 - неправилна стойност на данните от сензорите


При 6.0 винаги ми е 000ХХХ - това имам предвид под първите 3 цифри
От гъзария се умира!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Проблем с паленето сутрин.

Мнение от vavilon » 23 Дек 2011, 11:00

aqa_boy написа:
vavilon написа:
aqa_boy написа::OT:
Колега, съжалявам, че се намесвам така в твоята тема, но това с празния полурезервоар ми хвана интереса.
На моята винаги единия ми е празен (на теста първите 3 цифри са 000) това нормално ли е?
Проблеми с паленето нямам никакви.

Кои 1-ви цифри? :)

TEST 06. – Данни за наличното гориво в резервоара по данни на сезорите за нивото в литри.
240309 -> _ _6.0- ляв сензор – 24,0 литра, десен сензор – 30,9 литра
_ _0549 -> _ _6.1- 54,9 литра общо средно количество гориво в резервоара
_ _0540 -> 1 _6.2- 54,0 литра показвано гориво и фаза на горивото :
• 1 – и двата сензора са О’К
• 2 – грешка в едния сензор
• 3 - неправилна стойност на данните от сензорите


При 6.0 винаги ми е 000ХХХ - това имам предвид под първите 3 цифри

Ми не си ли правиш извода? Левият ти сензор е "умрял". :(
В меню 6.2, каква цифрова стойност ти показва, 1,2 или3 (• 1 – и двата сензора са О’К, • 2 – грешка в едния сензор, • 3 - неправилна стойност на данните от сензорите )?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 5.11.2010

Re: Проблем с паленето сутрин.

Мнение от donpatrona » 23 Дек 2011, 15:18

мда , може да му е умрял сензора... при мен работят ... само дето при последния опит да запаля онзи ден на 21-ви ... с очите си видях по показанията на таблото на тест 06, как SUCKING FUEL UNIT-a изпомпа всичката нафта от левия резервоар в десния ... ама само толкоз - палене нема ... само в началото "изкашля" няколко пъти и аха да запали , ама не ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 16.07.2011
Местоположение: Пещера
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d Sport '04
Мечтае да кара: 14 етажна панелка

Re: Проблем с паленето сутрин.

Мнение от aqa_boy » 23 Дек 2011, 18:04

vavilon написа:
aqa_boy написа:
vavilon написа:
aqa_boy написа:....

........
......
..........

Понеже бях на диагностика преди седмица и половина и го бях отписал проблема със сензора.
Тая вечер като се кача в колата ще видя какво дава на 6.2 и ще кажа :bchug:
От гъзария се умира!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 5.11.2010

Re: Проблем с паленето сутрин.

Мнение от donpatrona » 23 Дек 2011, 21:18

ъпдейт: Хора това не е истина ... мина една седмица откакто ми направи номера с непаленето за 4-ти път ... до днес не искаше и не искаше да запали... Щях да я карам с платформа на сервиз ... ама заваля сняг и се отказах ... Днес , прибирайки се от работа реших да пробвам ... запали ... трудничко , но запали... После 20 км из Пловдив - мърка по часовник ... после 1 час пауза ... После газ до Пазарджик на гости ... мърка, не хълца не мени обороти ... работят си и 4-те цилиндъра ... да не повярваш ... :))))) Та според мен трябва да се изключи проблема с ГНП ... аз лично вече не вярвам да е тя ...
Тъпото е, че всяка сутрин ще въртя ключа със страх ... до следващия път ... или докато не и намерят какво е ... :( :( :( :banghead: :banghead:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Проблем с паленето сутрин.

Мнение от Ivo_Borisov » 24 Дек 2011, 23:40

Колега според мен просто е трудно да се обезвъздуши системата, затова си запалил трудно. А за да разбереш дали имаш проблем с помпата в резервоара просто дръж горивото над средата, ако нямаш проблеми с паленето, значи имаш проблем с помпата в резервоара. :yes:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 30.09.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем с паленето сутрин.

Мнение от defacto » 25 Дек 2011, 0:07

Колега от 2 месеца насам и аз имам абсолютно същия проблем и все още не сам го решил,даже мойта още на 1 ден не пали и после на другия ден много трудно пали и то като подам на контакт за да подкачва гориво и след няколко повтаряния и чак тогава едвам едвам пали ,пък маркучи съм сменил,сменил сам подгр. свещи,помпа на резервоара и няма никакъв ефект,и майстора ми каза че най вероятно е било уплътненията на ГНП-то,но ми иска 250лв за сваляне и поставяне и мился че е много и се чудя ко да правя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Проблем с паленето сутрин.

Мнение от Ivo_Borisov » 26 Дек 2011, 10:09

Толкова е колега, само че внимавай къде го правиш че тука имаше едни майстори дето взимаха пари и нищо не сменяха. Подбирай си майсторите за да си решиш проблема както трябва :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 5.11.2010

Re: Проблем с паленето сутрин.

Мнение от donpatrona » 26 Дек 2011, 22:07

Иво, човече, май си прав... 4 дни след като я запалих с едноседмични мъки, с пълен резервоар нямам проблем ... на -7 градуса пали от половин оборот... в други ден ако всичко е наред отивам в НайсиКар за диагностика и да ми сменят помпата в резервоара ...

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook