Моля помогнете !!! проблем с отключването

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 10.09.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 140hp
Мечтае да кара: e46 m3 343hp

Re: Моля помогнете !!! проблем с отключването

Мнение от bark » 31 Окт 2011, 9:01

не е нужно да се сменят така си вкарваш автогол.зачистват се контактите и си 6

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Моля помогнете !!! проблем с отключването

Мнение от Dimitroff » 31 Окт 2011, 21:28

И какъв по-точно е автогола ?
Да оставиш 10 годишни релета, при положение, че имаш чисто нови...аз лично не бих :confused:

Петко ///M големия
Аватар
Мнения: 2369
Регистриран на: 1.12.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330xd / Mini Cooper S

Re: Моля помогнете !!! проблем с отключването

Мнение от BMW///M-ma6inata » 01 Ное 2011, 10:41

Трябват ми реленцата и на мен, някой ако има да свирка :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 10.09.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 140hp
Мечтае да кара: e46 m3 343hp

Re: Моля помогнете !!! проблем с отключването

Мнение от bark » 02 Ное 2011, 8:50

Зачисти контактите на релетата и си 6 :driving:

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 27.10.2009
Местоположение: Ablanica
Пол: Мъж
Кара: e46
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: e46 320d

Re: Моля помогнете !!! проблем с отключването

Мнение от radison11 » 02 Ное 2011, 14:35

Кои контакти тия дето е запоено релето или вътре в релето?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 2.05.2003
Местоположение: По света и в Плевен
Кара: E92 Lci N55 /CBR 1100 XX/S1000RR

Re: Моля помогнете !!! проблем с отключването

Мнение от Mitiracing » 05 Ное 2011, 23:52

Колеги,от известно време и на мен ми прави въртели.Направи ми впечатление,че когато я измия започва да ми прави номера.Заключва се прекрасно прозорци огледала и т.н,но когато натисна бутона за отключването,сваля огледалата светват лампите в купето но не се отваря.С ключа отварям моята врата само,отвътре с копчето на централното не се отваря и хоп по някое време реши да заработи.Пробвал съм и двата ключа като и с двата съм карал по около 6 часа нон-стоп да се заредят уж (да не се чуди някой,просто пътувах в чужбина).Направи ми впечатление и следното,като седя в колата и пробвам да отключа и заключа с бутона за централното,натискам но няма ефект,работи си когато си реши. :| Колата е 330cd 2004.Поне бутона за багажника ми работи :lol: :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 2.05.2003
Местоположение: По света и в Плевен
Кара: E92 Lci N55 /CBR 1100 XX/S1000RR

Re: Моля помогнете !!! проблем с отключването

Мнение от Mitiracing » 14 Ное 2011, 22:20

Привет колеги интересното при мен е,че тези дни ми отказа и отварянето на задния ляв прозорец от копчето (чува се цъкане но не отваря,иначе с ключа като задържа си отваря),както и спря да ми мига лампичката на алармата под огледалото,обаче като заключа с дистанционното и после отворя с ключа почва да писка.Закарах я днеска за диагностика и се почна ама той модула ти е за смяна даи сега 470 евро и от там нататък ще гледаме и другите проблеми.Възможно ли е са свързани и другите неща с комфорт модула или всяко си е за себе си.Някой има ли тез реленца за централното и как мога да ги поръчам понеже съм в чужбина.Моля само за компетентни мнения или някой с подобен проблем.Грешката на алармената система ми дава,че не е активна функцията за протекция в купето. :shock: Гледам че на листа пише още нещо с (LIN bus) но нямам целия текст.Много ми е интересно защо го прави само когато я измия а когато вали няма проблем.Тез в сервиза ми говорят,че можело да влиза вода някъде от шибидаха и дран дран но след като я бях оставил днеска и ми звънна ха да я взема преди малко се оказало модула в жабката..........пък оттам нататък един господ знае.Лошото е,че този път минах метър иначе ако трябва да я закачвам всеки път по 20-30 евра егати колата.Ако се смени модула трябва ли да се препрограмира?Ще съм благодарен на всеки със смислен отговор. :help:
http://www.bmwgm5.com/default.htm Тука намерих някой неща,така че май ще се окаже ,че командва тези проблеми с който се сблъсквам. :dunno:
Ако намеря от друг автомобил,трябва ли да се програмира или не??

М/у другото свалих го:ето снимка с един въпрос,но май като гледам сам си пиша и отговарям?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 2.05.2003
Местоположение: По света и в Плевен
Кара: E92 Lci N55 /CBR 1100 XX/S1000RR

Re: Моля помогнете !!! проблем с отключването

Мнение от Mitiracing » 21 Дек 2011, 22:04

Всичко вече е сменено,днеска пробвах и всичко си работи като преди.Проблемите с централното,задното ляво стъкло и алармата са решени. :yes: :D До колегите който се чудят дали е от това ,дали не е от нещо друго,4 нови релета и всичко спи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 28.12.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: е46 136к.с.
Мечтае да кара: х5

Re: Моля помогнете !!! проблем с отключването

Мнение от stoimenov_1958 » 22 Дек 2011, 15:12

За тези които питат кои контакти се почистват : тези които са вътре в релето и правят комутацията.Почистват се със спирт или чист бензин внимателно само пъпките на контактите.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook