Няколко проблема с 320d 2004

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 16.07.2011
Местоположение: Пещера
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d Sport '04
Мечтае да кара: 14 етажна панелка

Няколко проблема с 320d 2004

Мнение от aqa_boy » 27 Ное 2011, 21:06

Колеги, здравейте,
Имам следните въпроси:
Със 320d - M47TUD20 двигател съм.
Ако има значение с дясна дирекция съм (RHD)
Точно под въздушния филтър (то е в един и същи пластмасов детайл) има нещо, което аз оприличавам на филтър, защото има разклонение, което влиза в тръбата, която излиза от въздушния филтър и на която е MAF сензора закачен.
Та забелязах че е доста омаслен и от него (поне аз така си мисля) капе надолу по тръбата е доста омаслено - нормално ли е и просто не е сменян скоро или има друго пророчество?
Второ:
Как мога да разбера дали същия този въздуховод е закачен правилно за турбината, защото когато чистих MAF-а не разбрах дали съм го закачил правилно?
Трето:
След като почистих EGR-а и MAF-а колата не ускорява както преди да го почистя (но преди това гореше над 12л/100км, сега не съм я засичал, но майче гори значително по-малко) - скъсал съм жичката на MAF-а ли? Как може да се замери дали работи правилно или просто не съм закачил въздуховода на турбината?
И последно:
Забелязах, че под колата (ако е срещу мен двигателя се пада отляво) всяка сутрин има по едно петънце масло (около 3 см).
След като я качих на канал и я огледах си мисля, че капе от лявата тръба, която влиза в интеркулера - ремонт на турбина за 840 лв или има друга надежда?
Мерси предварително, на всеки които си е направил труда да прочете този психо-трилър :mrgreen:
На някой събор ще има :bchug:

P.S.
По първа точка използвам снимка на един колега, на който се вижда нещото, за което питам.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
От гъзария се умира!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: Оффия
Пол: Мъж

Re: Няколко проблема с 320d 2004

Мнение от gugichamp » 29 Ное 2011, 13:37

Повечето си имат фабрик дефект да пускат масълце там.

Чувал съм,че и "единичките" с двулитров дизел имат такава

"драма",но от въпросите,които съм задавал са ми казвали

да не пипам нещо,което работи :angel:

Относно дебитомера,провери живи данни и ще разбереш

дали му е дошло времето.
от свинята лебед не става...

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Няколко проблема с 320d 2004

Мнение от Zagy » 29 Ное 2011, 13:40

Сменял ли си филтъра на картерните газове?
Si non confectus, non reficiat.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1145
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 compact 320td

Re: Няколко проблема с 320d 2004

Мнение от iv4o9999 » 29 Ное 2011, 15:54

от долу мисля че дъпра топъл въздух от към турбото, иначе за вървежа, може да си скапал дебитомера или да е бил скапан, пробвай да го откачиш и ако колата се движи по-добре занчи е заминал, , смени си и филт за картерно газове задължително ако не си го сменял. Една диагностика и добра профилактика и колата ще запее

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 16.07.2011
Местоположение: Пещера
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d Sport '04
Мечтае да кара: 14 етажна панелка

Re: Няколко проблема с 320d 2004

Мнение от aqa_boy » 29 Ное 2011, 18:30

Като го откача дебитомера имам чувството че работи по същия начин.
Диагностиката показа 3 неработещи свещи,неработещ AGR (който оправих) и проблем в нещо на турбото, което го управлявало.
Разхода е съмнително висок, като междуградско е поносим (7-8/100), докато в града е ламя.
Как мога да го замеря този дебитомер?
Сменям всички филтри в началото на декември.
Може ли от тях да е висок разхода?
Също като чистих дебитомера забелязах, че като натисна централната ос на тубото има малко луфт - нормално ли е или какъвто и да е луфт е пагубен?
Вчера като изпреварвах като настъпах докрай (бях на 1200 оборота на втора) тръгна да ускорява много добре, но почти моментално се загуби тая мощност и колата все едно заби и изпусна много бял пушек - това може ли да е от това вакумно си нещо на турбото и ремонта му в специализиран сервиз ли трябва да направя?
От гъзария се умира!

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Няколко проблема с 320d 2004

Мнение от Zagy » 29 Ное 2011, 18:48

Това вакуумното е регулатора на турбото - струва 150-160 лева и смяната му е лесна.
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 792
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Няколко проблема с 320d 2004

Мнение от choio » 29 Ное 2011, 19:16

Колега не е лошо да си провериш и турбопътищата ,аз имах подобен проблем с забиване на около 2000об и пушеше черно ...отидох при Ванката Димитров (тук е момента и да му благодаря :) ) окоза се че имам грешка на МАП сензора и като заслушахме колата свистеше в последствие установих и къде е пробива...след смяната на пробития маркуч все едно караш друга кола...Успех колега :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1145
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 compact 320td

Re: Няколко проблема с 320d 2004

Мнение от iv4o9999 » 29 Ное 2011, 23:51

това 7-8 извънградско трябва да е градско, а извън около 5-6, вакуум регулатора вероятно е заминал ако имаш луфт и е тръгнала турбината я рециклирай докато можеш, за да не се потроши в един момент и цената е по 2 и по3

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 16.07.2011
Местоположение: Пещера
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d Sport '04
Мечтае да кара: 14 етажна панелка

Re: Няколко проблема с 320d 2004

Мнение от aqa_boy » 30 Ное 2011, 22:07

Значи това, че гори е от турбината, така ли?
От гъзария се умира!

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Няколко проблема с 320d 2004

Мнение от Dimitroff » 30 Ное 2011, 23:19

От много неща може да е...
Ако е от турбината...тя тази кола грам трябва да няма тяга при този разход. :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 16.07.2011
Местоположение: Пещера
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d Sport '04
Мечтае да кара: 14 етажна панелка

Re: Няколко проблема с 320d 2004

Мнение от aqa_boy » 02 Дек 2011, 2:19

Не знам и аз - майсторите и те не знаят какво да правят
Ще гледам другата седмица да я закарам при едни други момчета, дано те да ми кажат нещо по-съществено и точно.
Докато намеря майстор, който да разбира и добре да си върши работата ще е много мъка :banghead:
От гъзария се умира!

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 22.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: s16b20,m50b20
Мечтае да кара: с книжка

Re: Няколко проблема с 320d 2004

Мнение от dokt0ra » 04 Дек 2011, 0:27

Колега,майстори дал господ..под път и над път са ..на всеки паркинк пред всеки блок има по 2+.Незнам защо си мислиш че колата ти е някаква мега,трудна за ремот.Просто е нужно доверие.Потърси някои който има свястна апаратура и му се довери ...ако само ходиш насам натам,никой няма да ти помогне.
бяло бяло ,защо не си червено....

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Re: Няколко проблема с 320d 2004

Мнение от Giorceto » 04 Дек 2011, 21:36

Пич, звънни на Димитров (писал е над теб) и стани част от фен клуба 8)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook