вьпрос за паленето

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 13.03.2010
Местоположение: sloveniq
Пол: Мъж

вьпрос за паленето

Мнение от riki_ » 04 Окт 2011, 22:59

колеги колата е 320д 136 к.нямам проблеми с паленето оба4е ако някой знае за6то един пьт колата пали од 4етвьрт оборот а друг пьт прави 2,3 обороти и тогава пали.да не е не6то свьрзано с стартера? акумулатора е нов.питам понеже сьм в македония и моля се на господ да не стане не6то на колата 4е тук майсторите са :bang:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: вьпрос за паленето

Мнение от Gqbriel » 05 Окт 2011, 0:36

riki_ написа:колеги колата е 320д 136 к.нямам проблеми с паленето оба4е ако някой знае за6то един пьт колата пали од 4етвьрт оборот а друг пьт прави 2,3 обороти и тогава пали.да не е не6то свьрзано с стартера? акумулатора е нов.питам понеже сьм в македония и моля се на господ да не стане не6то на колата 4е тук майсторите са :bang:


Датчик колянов вал ? :dunno: ходил ли си да погледнат дали не дава грешка
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: вьпрос за паленето

Мнение от slitter » 05 Окт 2011, 0:42

riki_ написа:колеги колата е 320д 136 к.нямам проблеми с паленето оба4е ако някой знае за6то един пьт колата пали од 4етвьрт оборот а друг пьт прави 2,3 обороти и тогава пали.да не е не6то свьрзано с стартера? акумулатора е нов.питам понеже сьм в македония и моля се на господ да не стане не6то на колата 4е тук майсторите са :bang:


Значи, един съвет от мен - страховете привличат и материализират проблемите, така че недей да те е страх. А паленето е нормално да е с различна честота при нормални условия. Имам предвид палене сутрин като е студена колата и палене на топъл двигател. Особено значение има при вас печките дали ви работят всички свещи също така. Та дори и с попрецакан дебитомер или неадаптиран, дори и с някоя друга неработеща свещ ни би трябвало да имаш проблеми с прибирането от тази така далечна дестинация. На този двигател за да те прибере до вкъщи е необходимо само ГНПто да е здраво и да има вода и масло. Това ти гарантира придвижването. Колкото до датчика на коляновия вал аз лично мисля, че на 99% не е от него и си е здрав. Все пак ти говориш за 2-3 завъртания, което е нищо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: вьпрос за паленето

Мнение от Gqbriel » 05 Окт 2011, 0:44

slitter написа:
riki_ написа:колеги колата е 320д 136 к.нямам проблеми с паленето оба4е ако някой знае за6то един пьт колата пали од 4етвьрт оборот а друг пьт прави 2,3 обороти и тогава пали.да не е не6то свьрзано с стартера? акумулатора е нов.питам понеже сьм в македония и моля се на господ да не стане не6то на колата 4е тук майсторите са :bang:


Значи, един съвет от мен - страховете привличат и материализират проблемите, така че недей да те е страх. А паленето е нормално да е с различна честота при нормални условия. Имам предвид палене сутрин като е студена колата и палене на топъл двигател. Особено значение има при вас печките дали ви работят всички свещи също така. Та дори и с попрецакан дебитомер или неадаптиран, дори и с някоя друга неработеща свещ ни би трябвало да имаш проблеми с прибирането от тази така далечна дестинация. На този двигател за да те прибере до вкъщи е необходимо само ГНПто да е здраво и да има вода и масло. Това ти гарантира придвижването. Колкото до датчика на коляновия вал аз лично мисля, че на 99% не е от него и си е здрав. Все пак ти говориш за 2-3 завъртания, което е нищо.


Бах **** аз значи съм мноого страхлив :mhihi: като цяло като знам кво ме преследва :mhihi: :yes: ,НО си прав де :ok:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 13.03.2010
Местоположение: sloveniq
Пол: Мъж

Re: вьпрос за паленето

Мнение от riki_ » 05 Окт 2011, 0:47

специално за този дат4ик не сьм правил диагностика оба4е не знам досега всеки дето ми правил диагностика на колата казва супер е няма никакви грески.не 4е имам оплакване од паленето на колата само ми стана интересно за6то става така

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: вьпрос за паленето

Мнение от Retrofit » 05 Окт 2011, 9:48

Може да дърпа въздух от някъде, най вероятно от самото ГНП, от годините и от шибаната нафта с добавка от биодизел се разлагат уплътненията и започва да дърпа въздух от тях. Спирай колата с предницата надолу и тогава виж как ще пали, ако пали нормално значи връща гориво, защото дърпа въздух от помпата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 20.11.2009
Местоположение: Плевен,София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E70 4.8

Re: вьпрос за паленето

Мнение от vlado320 » 05 Окт 2011, 21:34

Колега,нормално е да пали по различен начин.........Както казаха някои от колегите..много зависи дали е топла колата(студена),навън какво е времето.Но масло и вода ,ако има.....е добре :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 13.03.2010
Местоположение: sloveniq
Пол: Мъж

Re: вьпрос за паленето

Мнение от riki_ » 05 Окт 2011, 22:39

мерси колеги .колата си пали топла, студена.проблема е 4е аз се вкарвам в филм. :mhihi:

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook