Маншон рейка и тампон?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Маншон рейка и тампон?
Здравейте,
Наскоро смених маншоните (1) на рейката.
Ето тук може да видите диаграмата:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=25
Въпроса ми е какво е това нещо, което е от външната страна на маншона (до числото 3).
Аз си купих въпросните маншони по оригинален номер, като от страна на накрайника завършва с по-голям диаметър като да се нахлузи на това "нещо".
Да ама когато дойде времето за слагането им при мен се оказа, че въпросното нещо го няма и трябва маншона вместо с диаметър от 30мм да е с диаметър да речем с 12мм (колкото е диаметъра на накрайника.
Ако има значение съм с 330хд, защото някъде четох, че рейката на "Х"-а се различава и е по-усилена.
Ама все пак взимам частта по оригинален номер и би трябвало всичко да е ОК. Както и да е.
Все пак намерих маншон, който е с правилните диаметри и заместих старите такива. Примерно беше за Пежо (не помня точно), същия на размери каквито ми трябва, за да пасне на накрайника. Виждам, че тези "шайби" (нещото
) не се продават като резервна част и съответно и нямам опция да ги закупя.
Наскоро смених маншоните (1) на рейката.
Ето тук може да видите диаграмата:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=25
Въпроса ми е какво е това нещо, което е от външната страна на маншона (до числото 3).
Аз си купих въпросните маншони по оригинален номер, като от страна на накрайника завършва с по-голям диаметър като да се нахлузи на това "нещо".
Да ама когато дойде времето за слагането им при мен се оказа, че въпросното нещо го няма и трябва маншона вместо с диаметър от 30мм да е с диаметър да речем с 12мм (колкото е диаметъра на накрайника.
Ако има значение съм с 330хд, защото някъде четох, че рейката на "Х"-а се различава и е по-усилена.
Ама все пак взимам частта по оригинален номер и би трябвало всичко да е ОК. Както и да е.
Все пак намерих маншон, който е с правилните диаметри и заместих старите такива. Примерно беше за Пежо (не помня точно), същия на размери каквито ми трябва, за да пасне на накрайника. Виждам, че тези "шайби" (нещото

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Маншон рейка и тампон?
Всички нови маншони са така, с по- голям диаметър и затова се слага тази допълнителна шайба да е наречем, а тя върви заедно т.е. нахлузена е на накрайника и ги продават заедно.
Re: Маншон рейка и тампон?
majstorapetkov написа:Всички нови маншони са така, с по- голям диаметър и затова се слага тази допълнителна шайба да е наречем, а тя върви заедно т.е. нахлузена е на накрайника и ги продават заедно.
Демек шайбата върви заедно с маншона или с накрайника?
А каква е идеята на тази шайба? Защото както споменах просто си сложих маншон с диаметър колкото е накрайника и така си реших проблема.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Маншон рейка и тампон?
Шайбата върви с накрайника. И аз не виждам смисъл в тази промяна, но немеца си знае...
Re: Маншон рейка и тампон?
majstorapetkov написа:Шайбата върви с накрайника. И аз не виждам смисъл в тази промяна, но немеца си знае...
Намерих маншона по оригинална част и с него теоретично върви шайбата.
Ето например:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-e46- ... 3f0bbd95a0
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Маншон рейка и тампон?
Това не е оригинална част, шайбата изглежда срязана за да може по- лесно да се сложи на накрайника. Оригиналната е доста стегната. Следователно дори и след хубаво затягане няма да може да се гарантира, че няма да влиза прах и вода, и се губи смисъла...На пръв поглед е много просто, но всичко трябва да работи много точно. Ако си забелязал челно на накрайника към рейката има три канала за изкарване и вкарване на въздух в маншона при завиване. Иначе какво би се получило- свиване и раздуване на маншона и по- бързо напукване и скъсване...
Re: Маншон рейка и тампон?
Ами не знам, предвид общите линии, според мен тампона върви към маншона (погледнато на схемата), а не към накрайника.
Но както и да е, карам още с присадения маншон и за сега няма разлика.
Поздрави.
п.п. Единия маншон на предно ляво каре ми е изпуснал вече и ще го сменям. Намерих на Lobro най-доброто на пазара в момента. Комплект маншон, две скоби и грес.
Но както и да е, карам още с присадения маншон и за сега няма разлика.
Поздрави.
п.п. Единия маншон на предно ляво каре ми е изпуснал вече и ще го сменям. Намерих на Lobro най-доброто на пазара в момента. Комплект маншон, две скоби и грес.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани