Проблем 320Д - гърми мека връзка преди ЕГР-а
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем 320Д - гърми мека връзка преди ЕГР-а
Колеги имам сериозен проблем,
ЕГР-а е премахнат още преди 2 години, но от скоро започна да ми гърми гофрираната тръба (мека връзка), която се намира между изходящите колектори и цилиндъра за охлаждане на горещия въздух. В рамките на 2 месеца тази тръба буквално се разцепи 3 пъти, явно се създава много високо налягане и не издържа. Затапването е с метална пластина веднага след този цилиндър, а клапана е премахнат и заменен с тръба ! Имал ли е някой такъв проблем и как го е решил ? Благодаря предварително.
Днес ходих в сервиза на М-комплект 33 и ми провериха цялата генерация, но не намериха проблем ! Казаха, че те нямат никаква идея какво да проверяват !
Поздрави,
С.Кирчев
ЕГР-а е премахнат още преди 2 години, но от скоро започна да ми гърми гофрираната тръба (мека връзка), която се намира между изходящите колектори и цилиндъра за охлаждане на горещия въздух. В рамките на 2 месеца тази тръба буквално се разцепи 3 пъти, явно се създава много високо налягане и не издържа. Затапването е с метална пластина веднага след този цилиндър, а клапана е премахнат и заменен с тръба ! Имал ли е някой такъв проблем и как го е решил ? Благодаря предварително.
Днес ходих в сервиза на М-комплект 33 и ми провериха цялата генерация, но не намериха проблем ! Казаха, че те нямат никаква идея какво да проверяват !
Поздрави,
С.Кирчев
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем 320Д - гърми мека връзка преди ЕГР-а
Хора - дайте идея кво се случва с тая кола, че е много гадно... разни майсторчета разправят да се перне планка на изхода за газовете към ЕГР-а, но с такова налягане там да не вземе всичко да отиде в турбото и да има мяу... засега мислим да върнем ЕГР-а в работещо положение и да видим как ще се държи колата.
Si non confectus, non reficiat.
- tani bojilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: Проблем 320Д - гърми мека връзка преди ЕГР-а
Дали ще пернеш планка или ще изолираш АГР а не е ли едно и също...Най добре автора да си върне всичко как си е блило.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем 320Д - гърми мека връзка преди ЕГР-а
Идеята е, че майсторите са му казали да сложи дебела планка на колектора на мястото, от което тръгва тръбара за ЕГР-а. Досега тая тръба обираше голямото налягане като просто се пръскаше - с една 3-4мм планка всичкото това ще остава в колектора и не се знае накъде ще избие.
Иначе и аз съм на мнение, че трябва да върне ЕГР-а - но това само ще маскира проблема. Аз съм със същия сетъп и вече 2 години нямам никакви проблеми...
Иначе и аз съм на мнение, че трябва да върне ЕГР-а - но това само ще маскира проблема. Аз съм със същия сетъп и вече 2 години нямам никакви проблеми...
Si non confectus, non reficiat.
- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: Проблем 320Д - гърми мека връзка преди ЕГР-а
жокер;тръбата се къса от вибраций не от налягане
затапвайте го от колектора смело!

затапвайте го от колектора смело!
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем 320Д - гърми мека връзка преди ЕГР-а
Сигурен ли си? Защото ако е така ще го затапим. Но пък и аз съм по същия начин и при мен няма никакъв проблем, а даже съм чипосан...
Si non confectus, non reficiat.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Проблем 320Д - гърми мека връзка преди ЕГР-а
karnak написа:жокер;тръбата се къса от вибраций не от налягане![]()
затапвайте го от колектора смело!
Това е абсолютно верно не се къса от налягане, а от вибраций огледайте добре там има 4 болта(2х2) който държат тази гофрета и ако е сваляно нещо после не са сложени 2та болта и се къса аз съм имал такива проблеми с такава кола

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем 320Д - гърми мека връзка преди ЕГР-а
Мерси, Милене и karnak - ще направим една планка и ще я сложим на отвора на колектора - дано проблемите свършат.
Si non confectus, non reficiat.
Re: Проблем 320Д - гърми мека връзка преди ЕГР-а
Колеги,
Тази гофрирана тръба би трябвало да обира вибрации и да издържа. Освен това след премахването на ЕГР-а единият и край е свободен (не е фиксирана). Все пак вибрациите звучат логична причина, понеже започна да гърми, след като в един сервиз при смяна на ремък и ролки, ми откъртиха металния капак към мотора, на който се захващат ролките на пистовия ремък и го замениха с друг употребяван. Евентуално ако не е поставен добре може да предава вибрации. Преди месец ми се скъса и един вакуум, а пролетта ми се беше скъсала тръба от генерацията! Обмислям възможността тези дни да върна ЕГР клапана, и ако пак се скъса, ще отхвърля причината прекомерно високо налягане. Интересува ме ако затапя при колекторите, има ли опасност да навредя на турбината или нещо друго?
Тази гофрирана тръба би трябвало да обира вибрации и да издържа. Освен това след премахването на ЕГР-а единият и край е свободен (не е фиксирана). Все пак вибрациите звучат логична причина, понеже започна да гърми, след като в един сервиз при смяна на ремък и ролки, ми откъртиха металния капак към мотора, на който се захващат ролките на пистовия ремък и го замениха с друг употребяван. Евентуално ако не е поставен добре може да предава вибрации. Преди месец ми се скъса и един вакуум, а пролетта ми се беше скъсала тръба от генерацията! Обмислям възможността тези дни да върна ЕГР клапана, и ако пак се скъса, ще отхвърля причината прекомерно високо налягане. Интересува ме ако затапя при колекторите, има ли опасност да навредя на турбината или нещо друго?
- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: Проблем 320Д - гърми мека връзка преди ЕГР-а
Затапвай я смело направо от колектора,помисли малко колко налягане има там?Тази тръба наистина е направена с гофра да убира МАЛКИ вибраций, но тя най вероятно не е закрепена както е в заводския си вид,поради това че,е неръждавейка и то много тънка се къса 

Re: Проблем 320Д - гърми мека връзка преди ЕГР-а
Благодаря ти колега, мисля че така ще го затапя, въпреки че вече купих тръбите за връщането на ЕГР-а.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем 320Д - гърми мека връзка преди ЕГР-а
Снощи сложихме една 3мм стоманена планка на изхода на колектора и сега ще видим дали ще има проблеми...
Si non confectus, non reficiat.
Re: Проблем 320Д - гърми мека връзка преди ЕГР-а
Тези дни направих едни бързи 1200км - колата се държеше сравнително добре, но струва ми се, че при настъпване мотора по-шумен ?
- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани