Проблем ли е тръгването на клим. с даване на контакт

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 17.10.2010
Местоположение: Elhovo
Пол: Мъж
Кара: E 46

Проблем ли е тръгването на клим. с даване на контакт

Мнение от t.penkov » 14 Авг 2011, 20:09

Здравейте, отскоро карам Е-46, 12.1998 г. и искам да ви попитам нормално ли е при даване на контакт, климатроника винаги да тръгва. Ако те трябва да е така, мога ри сам да го оправя ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 994
Регистриран на: 3.05.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 245

Re: Проблем ли е тръгването на клим. с даване на контакт

Мнение от dido0o``` » 14 Авг 2011, 22:06

Да, така си тръгва всеки път :twisted: :)


Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 24.02.2011
Пол: Мъж
Кара: e36 M3

Re: Проблем ли е тръгването на клим. с даване на контакт

Мнение от motorsport99 » 14 Авг 2011, 22:49

не му се притесняваи нормално е леко да си тръгва при контакт
Жена без цици е като китара без жици !!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1145
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 compact 320td

Re: Проблем ли е тръгването на клим. с даване на контакт

Мнение от iv4o9999 » 15 Авг 2011, 10:07

през диагностиката можеш да видиш дали нее настроен за гореща страна и да ти пуска снежинката винаги, принципно нее проблем, аз лично знам че като паилиш нее добре да ти свети снежинката защото така като върти стартера върти и компресора на климатика което го затормозява.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 20.11.2009
Местоположение: Плевен,София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E70 4.8

Re: Проблем ли е тръгването на клим. с даване на контакт

Мнение от vlado320 » 16 Авг 2011, 8:46

Колега,даже да го изключиш при повторно палене той се включва автоматично-така са всичките,не се притеснявай.Въпроса е да не се включва компресора(да свети "снежинката")в такъв случай го закачи на компютър. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 598
Регистриран на: 4.04.2010
Местоположение: Мюнхен
Пол: Мъж
Кара: 320д Е46 136к.с
Мечтае да кара: BMW F10

Re: Проблем ли е тръгването на клим. с даване на контакт

Мнение от shark1986 » 16 Авг 2011, 16:53

Ибахти тъпотията!Кой умник го е измислил това при всяко палене на колата автоматично да се включва и климатроника?!Да не се запотяват стъклата ли кво :roll: Много е дразнещо :bang: Всеки път когато задам ключа в положение 2 изключвам климатроника все си мисля,че като паля колата като е включен климатроника,че ще изгори или бъгне! :dummy: А и имало вариант за след фейса да се направи така,че да не се стартира климатроника,а само когато сам си го пуснеш!А за нашите преди фейса няма такъв вариант :ranting:
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 682
Регистриран на: 20.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: купета

Re: Проблем ли е тръгването на клим. с даване на контакт

Мнение от vassil_bk » 16 Авг 2011, 19:26

shark1986 написа:...
Може да се изключи софтуерно. При това положение, ако преди да е угасена колата, климатроникът е бил изключен, при следващото подаване на контакт отново ще остане изключен. Просто се оставя да си помни последното положение. :yes:

П.П. Виждал съм го направено на Е46-ца, края на '98, така че не е само за фейслифта.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 7.07.2010
Местоположение: <<Valencia,Spain >>.......... <<през лятото-Pleven,Bulgaria>>
Пол: Мъж
Кара: Е46 330D 204hp (M57N)

Re: Проблем ли е тръгването на клим. с даване на контакт

Мнение от boXeer » 16 Авг 2011, 19:51

По моята кола съдя , че при фейслифта този дразнещ ефект на климатроника е оправен.
В каквото положение го оставя преди да изгася в такова стартира като дам на контакт.Ако е бил изключен-остава изключен,ако е на 20 градуса със/без климатроник - стартира на 20 градуса със/без климатроник.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 502
Регистриран на: 1.05.2011
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: BMW F10 520dA

Re: Проблем ли е тръгването на клим. с даване на контакт

Мнение от BMW_1914 » 16 Авг 2011, 20:49

Това ,че се включва климатроника при запалване на колата и мен ме дразни супер много :dunno: и съм си мислил дали няма вариант да се вкл. ръчно :roll:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Проблем ли е тръгването на клим. с даване на контакт

Мнение от © » 16 Авг 2011, 20:54

това е 25-тата тема за този проблем :mhihi:
ако е измислено как да се изключи преди фейслифта - казвайте, че да напишем нещо ново по темата :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: Проблем ли е тръгването на клим. с даване на контакт

Мнение от Retrofit » 16 Авг 2011, 22:11

Колеги, уточнявайте какво точно се включва на климатроника...самия климатроник да духа на вентилатор или при всяко палене се включва автоматично компресора на климатика(снежинката свети зелено)?
Мисля, че едни говорят за снежинката, други за самото пускане на вентилатора.

Ако при всяко палене се пуска снежинката автоматично, колегата по горе ви каза, може да е кодирана за "Hot Climate" където компресора е нужен винаги, за улеснение, да не натискаш всеки път копчето на снежинката като запалиш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 598
Регистриран на: 4.04.2010
Местоположение: Мюнхен
Пол: Мъж
Кара: 320д Е46 136к.с
Мечтае да кара: BMW F10

Re: Проблем ли е тръгването на клим. с даване на контакт

Мнение от shark1986 » 16 Авг 2011, 22:23

Retrofit написа:Колеги, уточнявайте какво точно се включва на климатроника...самия климатроник да духа на вентилатор или при всяко палене се включва автоматично компресора на климатика(снежинката свети зелено)?
Мисля, че едни говорят за снежинката, други за самото пускане на вентилатора.

Ако при всяко палене се пуска снежинката автоматично, колегата по горе ви каза, може да е кодирана за "Hot Climate" където компресора е нужен винаги, за улеснение, да не натискаш всеки път копчето на снежинката като запалиш.

При мен е така.Като задам ключа в положение 2 се включва климатроника без снежинката демек компресора.Обаче ако предишното палене и каране съм пуснал снежинката при всяко врътване на ключа се включва и снежинката.Значи помни последно как съм бил!Ако наистина някой намери начин на тези преди фейса да се оправи тоя бъг :bowdown:
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем ли е тръгването на клим. с даване на контакт

Мнение от oci » 16 Авг 2011, 22:37

shark1986 написа:
Retrofit написа:Колеги, уточнявайте какво точно се включва на климатроника...самия климатроник да духа на вентилатор или при всяко палене се включва автоматично компресора на климатика(снежинката свети зелено)?
Мисля, че едни говорят за снежинката, други за самото пускане на вентилатора.

Ако при всяко палене се пуска снежинката автоматично, колегата по горе ви каза, може да е кодирана за "Hot Climate" където компресора е нужен винаги, за улеснение, да не натискаш всеки път копчето на снежинката като запалиш.

При мен е така.Като задам ключа в положение 2 се включва климатроника без снежинката демек компресора.Обаче ако предишното палене и каране съм пуснал снежинката при всяко врътване на ключа се включва и снежинката.Значи помни последно как съм бил!Ако наистина някой намери начин на тези преди фейса да се оправи тоя бъг :bowdown:



Това е нормалната работа на климатроника за твоята кола ако си с управление от новото на фейса няма да се пуска постоянно иначе упревлението е направено ако си угасил колата на пуснат климаки следващото палене да е пак на пуснат и обратното, на коли преди фейса или пък фейс но със стария модул на климатроника няма как да се кодира модула, че да не се пуска автоматично единствения вариант е модул от новия и работата се рашава.
Тая тема е обсъждана много пъти и се знае крайния резултат аз не знам защо пак се повдига ама както и да е.
Аз лично съм пробвал да презаписвам целия файл свален от новия модул на фейса и да го запиша на стария и да видя дали ще се кодира така, че да работи като новия, но уви понеже модулите са различни и не е позволено, също както при лайт модула не можеш да пуснеш ксено или да пуснеш фейсови стопове на стари лайт който се пройзвежда за коли до 9 месец 99г.
Немеца така го е направил решил е така проблема, че да го оправиш и да работи както ти искаш да си купиш нов модул за климатроника.
Иначе бъгове никой от вас няма просто на коли преди фейса климатроника така работи нормално.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook