чип?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 13 Авг 2009, 3:16

Какво и правите на помпата - 3ти път едно и също или различни неща ?


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 13 Авг 2009, 6:59

V-max написа:Какво и правите на помпата - 3ти път едно и също или различни неща ?


Различни неща, един път се прецака авансовия клапан. Сега пък се счупи самата ос вътре в помпата. И 1 път си правих електрониката че изгоря. И само електрониката можех сам да си я оправям


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 13 Авг 2009, 7:02

bad_bad_boy написа:
milennyc написа:
bozukov_a написа:Абе нищо им няма на чиповете(в нашите случеи софт).
Дигат настройките на турбината и от 0.5 я правят примерно 1.3 (варианти много) ако искаш може да ти я направят да ти почва от 1500оборота да съскаш постоянно ако искаш от 3000.
И е нормално да се амортизира колата по бързо...
За колегите които са с чипове и се оплакват че много им се чупят колите-Като искат да са хайдути няма да се оплакват че им тежът патроните. ;)


:yes:
Моята е на 1.5 но ЕКУ-то я ограничава на 1,3 :). Точно че се настойва(напасва) и си трягва от кадето си я направиш. А аз не се оплаквам че се чупи. Нито пък съм казал нещо против чиповете. Просто казх че моята е чупя за 3-ти път. И си има причини(тунинг, стил на каране). Но е много смешно някой каде грам не знае за какво става дума да дава мение коя 46-ца е читава и коя не....


milennyc сменяи тунера братле 8) не те знам колко разбира6, но да сменя6 толкова пъти помпа, не си е работа :confused:


Не е до тунера, а до помпите. Понеже имах 2 помпи мой VP44, но и 2-те бяха втора ръка. А на оригиналнята се счупи оста вътре. Та после продавах едната купих друга. Та сега 3-та помпа е ОК :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 265
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: русе
Пол: Мъж
Кара: Х5 Е70-3.0D
Мечтае да кара: BMW X6M

Мнение от bad_bad_boy » 13 Авг 2009, 9:32

Не е до тунера, а до помпите. Понеже имах 2 помпи мой VP44, но и 2-те бяха втора ръка. А на оригиналнята се счупи оста вътре. Та после продавах едната купих друга. Та сега 3-та помпа е ОК :)[/quote]

аа това е друго нещо, нещтата придобиват друг вид сега нали! Значи не са толкова чупливи все пак ;)
до колегата пуснал темата-наи-добре да отиде6 в сервиз, да ти направят диагностика и да огледат физически агрегатите, защото загубата на мощност може да е много неща, както вече стана ясно,......ако каже6 от къде си повече хора биха ти помогнали, било със съвет или практически, тук има доста маистори, както и хора които се занимават с чиптунинг, така че могат да са ти от полза
ex E36-97"................ ex 525dA-02"-163kc++
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook