проблем с климатроника

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 1.03.2009

проблем с климатроника

Мнение от ReSp3cTT » 18 Апр 2009, 12:27

Като задам 32 градуса и чак след 10-тина мин почва да духа топло ? е46 99 година 318и

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1705
Регистриран на: 8.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само по празници

Re: проблем с климатроника

Мнение от Wolfen » 18 Апр 2009, 14:23

ReSp3cTT написа:Като задам 32 градуса и чак след 10-тина мин почва да духа топло ? е46 99 година 318и


Първо ... сигурен ли си, че ползваш климатроника за да топлиш, а не парното? За да е включен климатроника, трябва да свети снежинката в зелено. Второ, ако ползваш само парното, за да започне да духа топло, колата трябва първо да загрее ... освен, ако нямаш т.нар. печка (аз съм със същия модел и година автомобил и нямам).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 27.06.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: 318i

Re: проблем с климатроника

Мнение от kaspar_ivo » 18 Апр 2009, 14:41

ReSp3cTT написа:Като задам 32 градуса и чак след 10-тина мин почва да духа топло ? е46 99 година 318и


А колата загряла ли е? Ако не е как чакаш да духа топло? :) Като ти излезне от синия сектор трябва да духа топло вече.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 1.03.2009

Мнение от ReSp3cTT » 18 Апр 2009, 17:03

Е , аз незнаех че трябва да се натисне снежинката че за да духа топло :D мислех че е само за студеното ама вече ми стана ясно защо не духа топло като не е натисната , значи като е натисната снежинката е пуснат климатроника като не е натисната само парното така ли :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1705
Регистриран на: 8.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само по празници

Мнение от Wolfen » 18 Апр 2009, 17:07

ReSp3cTT написа:Е , аз незнаех че трябва да се натисне снежинката че за да духа топло :D мислех че е само за студеното ама вече ми стана ясно защо не духа топло като не е натисната , значи като е натисната снежинката е пуснат климатроника като не е натисната само парното така ли :)


Колега, не ме разбра ... няма нужда да пускаш снежинката, за да топлиш :) Зимата да не би да караш на климатик :) Пускаш само парното, слагаш го на някаква висока температура ... аз зимата го пусках на 27-8 градуса ... горе от врътките завърташ на 3 червени точки и чакаш колата да загрее ... и топлото потича :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 1.03.2009

Мнение от ReSp3cTT » 18 Апр 2009, 17:37

Ахам сега разбирам а по принцип за да работи климатроника трябва да се пусне снежинката нали ?
Пък и снощи дърпах 1 приятел и то светофари ала бала, и колата ми загря обаче като пуснах да духа на топло духаше хладно и после чак след 10-тина минути почна топлото , да не е заради тва че имам 1 проблем с антифриза т.е че съда е пукнат и тече спр малко антифриз от там ама се съмнявам , пък тва с антифриза голям проблем ли е трябва ли веднага да сменям казанчето за антифриза или ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 422
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е90

Мнение от majstorapetkov » 18 Апр 2009, 18:31

За нормалната работа на охлаждащата система е необходимо да се създаде налягане в нея от около 1атм. А като ти е пукнато казанчето то не се създава, освен това губиш и течност, и като следствие на всичко това- колата по- бавно загрява до нормална температура, парното е по- слабо или хич го няма и може да се получи и прегряване при по- дълго и натоварено каране. Моят съвет е да си го смениш по- бързо, да заредиш и обезвъздушиш системата.


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 18 Апр 2009, 20:10

majstorapetkov написа:За нормалната работа на охлаждащата система е необходимо да се създаде налягане в нея от около 1атм. А като ти е пукнато казанчето то не се създава, освен това губиш и течност, и като следствие на всичко това- колата по- бавно загрява до нормална температура, парното е по- слабо или хич го няма и може да се получи и прегряване при по- дълго и натоварено каране. Моят съвет е да си го смениш по- бързо, да заредиш и обезвъздушиш системата.

Просто перфектно написано.Остава само да го приложиш.
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 1.03.2009

Мнение от ReSp3cTT » 19 Апр 2009, 14:01

Благодаря много :D до 2-3 дена ще е управено надявам се , просто перфектен отговор

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook