Покана за Втори Национален Дрифт Събор 19-20 Юли
Модератори: mitaka7, Общи модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Ivan Petrov
- Скрапчо
-
- Мнения: 912
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Покана за Втори Национален Дрифт Събор 19-20 Юли
Информация за оргарнизацията на събора можете да намерите тук
За записване за участие
Организация
1. Организацията си я правим от нас за нас
2. Всички желаещи се записват в предварителен списък
3. На пистата се извършва допълнително записване и корекция на списъка
4. Събира такса от участниците в размер ## лв., която да покрие използването на пистата и евентуално линейка и пожарна
5. Всеки участник получава уникален номер, който е задължен да пази и да слага на автомобила си за да бъде отличаван на този и другите събори
6. Преди излизането на пистата се прави брифинг с всички участници
Стюарди
1. Всички пилоти, които карат на пистата задължително участват в списъка на стюардите /от което се прави схема кой кога ще кара и кога ще наблюдава за безопасността на трасето/
2. Желаещи от публиката могат да участват в списъка със стюардите
3. Главен стюард е този на стената.
- брои обиколки
- следи за безопасността на участниците при обратния завой.
- развява карирания флаг при финала на дадената сесия.
- позицията му предполага видимост към цялата писта и съответно дава информация в боксовете при инцидент.
4. Всеки стюард ще разполага със светоотразителна жилетка, флагове и пожарогасител.
5. При инцидент най-близките стюарди задължително оказват съдействие на мястото.
Пилоти
1. Стартовата решетка се определя на база списък и преценка на способностите за да се получи максимално каране без конфликти
2. Всички пилоти са длъжни да обособят боксовете си в зоната пред и до халето за да бъдат лесно информирани.
3. Пилотите карат по 10 обиколки.
4. Пилотите следват безпрекословно подадените сигнали с флагове от стюардите.
5. На пистата задължително се използват каска и предпазни колани, и укрепени или премахнати подвижни предмети от купето и багажника.
6. Разрешава се превозването на един пасажер, който задължително е с каска и предпазни колани.
Автомобили
1. Колите минават базов технически преглед.
2. Забранява се движението на автомобил в обратна на приетата посока на движение по пистата /ако е нужно да обърне може да го направи на заден ход, в тревата, или както прецени но в никакъв случай срещу посоката на движение и идващите автомобили/.
3. При технически проблем, ако автомобила се движи на ход, пилота пуска аварийни светлини и максимално внимателно без да пречи на останалите участници напуска трасето.
4. Забраняват се бърнаути, донъти и прочее в зоната на боксовете.
5. Забраняват се бърнаути на място на трасето.
6. Автомобилите влизат и напускат трасето само и единствено през обособена зона.
7. При инцидент, в който автомобилът трябва да бъде избутан настрани от трасето, да се има предвид къде ще бъде разположен автомобилът /защото сухата трева лесно се пали от генерацията - имаме лош опит в подобни неща/.
Публика и фотографи
1. Събира символичен вход от посетителите в размер определен от собственика на пистата, който да покрие използването на пистата и евентуално линейка и пожарна
2. Предварително на брифинга се уточняват местата за фотографи и камери, както и начина за достъп до тях.
3. Публика и автомобили се допускат до ограничителните ленти на пистата, забранено е преминаването на ограничителните ленти /те са сложени за ваша и на пилотите безопасност/.
Стартови и маршалски списъци.
Целите на стартовите списъци са:
1. Предварителна информираност на участниците с цел пестене на време.
2. Участниците да знаят кога ще карат и кога трябва да се явят за организаторска дейност.
3. Групиране на участниците с цел безопастност и атрактивност на сесиите.
Всяко състезание (дрифт ден) ще се разделя на 2 до 5 сесии, в зависимост от броя участници, капацитета на пистата и времето, с което разполагаме. Всяка сесия се разделя на поне 4 групи, с цел участниците да могат да пилотират в една група, да почиват във втората, да бъдат маршали в третата и в четвърта група да почиват и да се потготвят за следващо пилотиране.
Преди първа сесия се изготвя краен стартов списък на база записаните участници. Групирането на участниците става по субективна преценка на организаторите. Всеки участник може да изкаже желание да бъде включен в една група с друг участник. Организаторите ще се постараят участници със статут "новаци" да бъдат обособени в отделна група, а ако бройката им е по-голяма, част от тях ще бъдат записани в някоя от основните групи.
Права и задължения на участниците:
Основен принцип: Всеки, който иска да кара на трасето, трябва да вземе участие в организационните дейности. Такива дейности са:
1. Подреждане на трасето в началото на деня.
2. Възстановяване на трасето след приключване на мероприятието.
3. Организация на автомобилите в бокса, входа/изхода на трасето.
4. Осигуряване на правилно и безопасно движение на автомобилите по трасето (маршал със сигнализаращи флагове на трасето).
Всеки участник има следните права при движение по трасето:
1. Да избира сам траекторията си на движение, стига тази траектория да не застрашава околните и да не е в разрез с установената посока на движение по трасето.
2. Да пропуска друг участник пред себе си, ако се чувства застрашен.
3. Да НЕ изпреварва друг участник, ако сметне маневрата за опасна.
4. Да се движи в непосредствена близост до друг участник или участници, но само при условие, че е сигурен, че и те го желаят. В случай на подаден знак от другия пилот или маршал на пистата, пилотът трябва да развали формацията и да се оттегли на безопасно разстояние от пилота, зад когото се е движел.
Допълнителни задължения на участници със статус "новаци"
Нуждата от такъв статус е най-вече безопастност и задължително привикване към условията на пистовото каране и организацията на мероприятието.
За "новак" се счита всеки участник, явяващ се за първи път на дрифт ден, организиран от drifting-bg. По преценка на организаторите този статус може да бъде свален още на първото посещение, но не преди участникът да е преминал поне 2 сесии. Статусът "новак" може да бъде удължен по желание на участника, в случай че последния не желае да кара в непосредствена близост до други автомобили на дадения етап. Статусът на "новак" отпада автоматично след първия посетен цялостен дрифт ден.
На участници със статут "новак" се забранява:
1. Да се движат в близост до други участници. Новаците трябва да пилотират по трасето поне на 30-40м след автомобила пред тях.
2. Да изпреварват други участници, освен когато другият участник или маршал на пистата им сигнализира изрично и недвусмислено.

За записване за участие
Организация
1. Организацията си я правим от нас за нас
2. Всички желаещи се записват в предварителен списък
3. На пистата се извършва допълнително записване и корекция на списъка
4. Събира такса от участниците в размер ## лв., която да покрие използването на пистата и евентуално линейка и пожарна
5. Всеки участник получава уникален номер, който е задължен да пази и да слага на автомобила си за да бъде отличаван на този и другите събори
6. Преди излизането на пистата се прави брифинг с всички участници
Стюарди
1. Всички пилоти, които карат на пистата задължително участват в списъка на стюардите /от което се прави схема кой кога ще кара и кога ще наблюдава за безопасността на трасето/
2. Желаещи от публиката могат да участват в списъка със стюардите
3. Главен стюард е този на стената.
- брои обиколки
- следи за безопасността на участниците при обратния завой.
- развява карирания флаг при финала на дадената сесия.
- позицията му предполага видимост към цялата писта и съответно дава информация в боксовете при инцидент.
4. Всеки стюард ще разполага със светоотразителна жилетка, флагове и пожарогасител.
5. При инцидент най-близките стюарди задължително оказват съдействие на мястото.
Пилоти
1. Стартовата решетка се определя на база списък и преценка на способностите за да се получи максимално каране без конфликти
2. Всички пилоти са длъжни да обособят боксовете си в зоната пред и до халето за да бъдат лесно информирани.
3. Пилотите карат по 10 обиколки.
4. Пилотите следват безпрекословно подадените сигнали с флагове от стюардите.
5. На пистата задължително се използват каска и предпазни колани, и укрепени или премахнати подвижни предмети от купето и багажника.
6. Разрешава се превозването на един пасажер, който задължително е с каска и предпазни колани.
Автомобили
1. Колите минават базов технически преглед.
2. Забранява се движението на автомобил в обратна на приетата посока на движение по пистата /ако е нужно да обърне може да го направи на заден ход, в тревата, или както прецени но в никакъв случай срещу посоката на движение и идващите автомобили/.
3. При технически проблем, ако автомобила се движи на ход, пилота пуска аварийни светлини и максимално внимателно без да пречи на останалите участници напуска трасето.
4. Забраняват се бърнаути, донъти и прочее в зоната на боксовете.
5. Забраняват се бърнаути на място на трасето.
6. Автомобилите влизат и напускат трасето само и единствено през обособена зона.
7. При инцидент, в който автомобилът трябва да бъде избутан настрани от трасето, да се има предвид къде ще бъде разположен автомобилът /защото сухата трева лесно се пали от генерацията - имаме лош опит в подобни неща/.
Публика и фотографи
1. Събира символичен вход от посетителите в размер определен от собственика на пистата, който да покрие използването на пистата и евентуално линейка и пожарна
2. Предварително на брифинга се уточняват местата за фотографи и камери, както и начина за достъп до тях.
3. Публика и автомобили се допускат до ограничителните ленти на пистата, забранено е преминаването на ограничителните ленти /те са сложени за ваша и на пилотите безопасност/.
Стартови и маршалски списъци.
Целите на стартовите списъци са:
1. Предварителна информираност на участниците с цел пестене на време.
2. Участниците да знаят кога ще карат и кога трябва да се явят за организаторска дейност.
3. Групиране на участниците с цел безопастност и атрактивност на сесиите.
Всяко състезание (дрифт ден) ще се разделя на 2 до 5 сесии, в зависимост от броя участници, капацитета на пистата и времето, с което разполагаме. Всяка сесия се разделя на поне 4 групи, с цел участниците да могат да пилотират в една група, да почиват във втората, да бъдат маршали в третата и в четвърта група да почиват и да се потготвят за следващо пилотиране.
Преди първа сесия се изготвя краен стартов списък на база записаните участници. Групирането на участниците става по субективна преценка на организаторите. Всеки участник може да изкаже желание да бъде включен в една група с друг участник. Организаторите ще се постараят участници със статут "новаци" да бъдат обособени в отделна група, а ако бройката им е по-голяма, част от тях ще бъдат записани в някоя от основните групи.
Права и задължения на участниците:
Основен принцип: Всеки, който иска да кара на трасето, трябва да вземе участие в организационните дейности. Такива дейности са:
1. Подреждане на трасето в началото на деня.
2. Възстановяване на трасето след приключване на мероприятието.
3. Организация на автомобилите в бокса, входа/изхода на трасето.
4. Осигуряване на правилно и безопасно движение на автомобилите по трасето (маршал със сигнализаращи флагове на трасето).
Всеки участник има следните права при движение по трасето:
1. Да избира сам траекторията си на движение, стига тази траектория да не застрашава околните и да не е в разрез с установената посока на движение по трасето.
2. Да пропуска друг участник пред себе си, ако се чувства застрашен.
3. Да НЕ изпреварва друг участник, ако сметне маневрата за опасна.
4. Да се движи в непосредствена близост до друг участник или участници, но само при условие, че е сигурен, че и те го желаят. В случай на подаден знак от другия пилот или маршал на пистата, пилотът трябва да развали формацията и да се оттегли на безопасно разстояние от пилота, зад когото се е движел.
Допълнителни задължения на участници със статус "новаци"
Нуждата от такъв статус е най-вече безопастност и задължително привикване към условията на пистовото каране и организацията на мероприятието.
За "новак" се счита всеки участник, явяващ се за първи път на дрифт ден, организиран от drifting-bg. По преценка на организаторите този статус може да бъде свален още на първото посещение, но не преди участникът да е преминал поне 2 сесии. Статусът "новак" може да бъде удължен по желание на участника, в случай че последния не желае да кара в непосредствена близост до други автомобили на дадения етап. Статусът на "новак" отпада автоматично след първия посетен цялостен дрифт ден.
На участници със статут "новак" се забранява:
1. Да се движат в близост до други участници. Новаците трябва да пилотират по трасето поне на 30-40м след автомобила пред тях.
2. Да изпреварват други участници, освен когато другият участник или маршал на пистата им сигнализира изрично и недвусмислено.

Последна промяна Ivan Petrov на 19 Юни 2008, 17:19, променена общо 1 път
- bumar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 291
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: burgas
- Пол: Мъж
- Кара: E46-330ci
- Мечтае да кара: e92-Mpower
- ///milko way
- ентусиаст
-
- Мнения: 1089
- Регистриран на: 25.12.2002
- Местоположение: пловДИВ Стара ЗагорКА
- Кара: не кара пил-ама пий карал
bumar написа:Ами ако някои само каже каде 6те е панаира няма да е зле![]()
Аз залагам за Калояново


Bcu4ko cBъP|_|_|Ba Do5pe.Ako He|_|_|_o cBъP|_|_|u 3/\e,To npocTo He e cBъp|_|_|u/\o!
- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
- Ivan Petrov
- Скрапчо
-
- Мнения: 912
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
///milko way написа:bumar написа:Ами ако някои само каже каде 6те е панаира няма да е зле![]()
Аз залагам за Калояново
Там е...
стига ве пак до там ли ша са ходи
Не виждам къде другаде може да се оргарнизира нещо подобно

- alex_matrix
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 31.12.2004
- Местоположение: София
Промо клип
http://www.drifting-bg.info/Meetings/Me ... promo2.wmv
68 Мб
YouTube Версия
http://www.youtube.com/watch?v=36O6z-RTX44
Vbox Версия
http://www.vbox7.com/play:1bda3301

http://www.drifting-bg.info/Meetings/Me ... promo2.wmv
68 Мб
YouTube Версия
http://www.youtube.com/watch?v=36O6z-RTX44
Vbox Версия
http://www.vbox7.com/play:1bda3301
Monster Energy Drift Athlete
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix

2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix

- alex_matrix
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 31.12.2004
- Местоположение: София
sonny написа:Ivan Petrov написа:Не виждам къде другаде може да се оргарнизира нещо подобно
Ако трябва да съм честен, Кюстендил е по-добро трасе за коли от сорта на е30, по-добра настилка, по-хубави завой, и е доста по-разчупена, а на /калояново, пак ще е като на събора и според мен е греда.
да ама собствениците изтръпват като чуят, че ще се пили гума или недай си боже да им стъпиш на тревата
а последното състезание даже бяха сложили гуми върху бурдюрите за да не им изтъркаме боята, аз лично ударих общата ни любимка при един дрифт, а Ангел с Клиото замалко не финишира по таван именно заради тези гуми - което ни връща отново на Калояново

Monster Energy Drift Athlete
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix

2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix

- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
sonny написа:Ivan Petrov написа:Не виждам къде другаде може да се оргарнизира нещо подобно
Ако трябва да съм честен, Кюстендил е по-добро трасе за коли от сорта на е30, по-добра настилка, по-хубави завой, и е доста по-разчупена, а на /калояново, пак ще е като на събора и според мен е греда.
Какво му е на Калояново, тъкмо такива като мен дето още нямат тая благинка наречена шпер, ще могат да покажат и те нещо, защото пистата е достатъчно голяма и широка за целта

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- alex_matrix
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 31.12.2004
- Местоположение: София
да на писта Дракон гр. Калояново на 19 и 20 Юли


Monster Energy Drift Athlete
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix

2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix

- ///Milen_bmw
- Drinker
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 28.11.2004
- Местоположение: София - Дружба Дринк Тийм
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Touring 328i
- Мечтае да кара: нормално
ge_a написа:
Какво му е на Калояново, тъкмо такива като мен дето още нямат тая благинка наречена шпер, ще могат да покажат и те нещо, защото пистата е достатъчно голяма и широка за целта


- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
няма идеална писта,винаги ще има недоволни.истинските карачи могат да карат на всякаква писта и не се оплакват!!
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани