ИТАЛИАНСКО ПРЕСЛЕДВАНЕ ВАРНА 12.03-13.03.2011
Модератори: mitaka7, Общи модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- DK krasi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 22.10.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
ИТАЛИАНСКО ПРЕСЛЕДВАНЕ ВАРНА 12.03-13.03.2011
Регламент
Любителско Автомобилно състезание „Италианско Преследване 2011”
ОРГАНИЗАЦИЯ
1.1. Адрес на организатора
СК „Делта мотор спорт” СНЦ, с адрес на регистрация: гр. Варна, ул. „Дрин” 10, с терен за провеждане на състезанието: картинг писта „Варна”, кв.Виница, м-т горна Трака.
Тел. за контакт:
052/ 71 70 77
0899/ 901 981 – Теодора Ваканина
1.2. Валидност на състезанието
- I кръг от автомобилното състезание, тип италианско преследване –12.03.2011
1.3. Програма на състезанието
Събота 12.03.2011г.
15:00ч.- тренировки клас А
15:30ч. – тренировки клас Б
Неделя 13.03.2011
07:30 – разпределяне на участниците по паркингите
08:00 – 08:40ч – Официални тренировки клас А
08:40 – 09:30ч - Официални тренировки клас В
09:50ч – Провеждане на техническа конференция и инструктаж със състезателите
10:00ч – Старт на състезанието
Закъснели участници за техн.конференция не се допускат до състезанието.
1.4. Име и характер на състезанието
Състезание на затворен маршрут от типа на „Италианско преследване”.
Състезанието се провежда по двойки с класиране на четирите най-добри времена за полуфинал и след пряка елиминация по схема, финал.
1.5. Пълно описание на състезанието
Обща дължина на трасето – 3150 метра /1 обиколка – 1050метра/ , ширина на трасето – 9 метра, с един шикан
Брой обиколки – 3 пълни обиколки
Капацитет на трасето – два състезателни автомобила
Категории на автомобилте – клас А – до 1600 куб.см и клас В – над 1600 куб.см.
Посока на движение – обратна на часовниковата стрелка
Начин на стартиране – национален флаг
Начин на времеизмерване – електронен хронометър
1.6. Информационно табло – 2 бр. / пропусквателен пунк 1 / до касата на пистата/ и пропусквателен пункт 2 / в бокса до Пейтбол игрището/
1.7. Официални лица
2. ДОПУСТИМИ АВТОМОБИЛИ
До участие се допускат автомобили, които отговарят на изискванията на приложение „Ж” на FIA, наредбата на БФАС за съответната година и настоящия правилник: /стандартно произведени туристически автомобили/
- клас A - до 1 600 куб. см
- клас Б- над 1 600 куб. см
С един автомобил могат да се сътезават няколко пилота.
За участниците в клас А не се допуска използването на състезателни гуми – сликове.
За участниците в клас Б няма ограничения в изполването на гуми.
3. СЪСТЕЗАТЕЛИ И ВОДАЧИ
До участие в състезанието се допускат състезатели и водачи, които притежават:
4. ЗАСТРАХОВКИ
Задължителна гражданска отговорност на състезателния автомобил. Желателна е застраховка на автомобила и състезателя, специално за състезанието. Автомобили нерегистрирани съгласно ЗДП и ППЗДП, задължително трябва да имат тридневна застраховка АВТОКАСКО за самото състезание .
5. ТЪЛКУВАНЕ НА ПРАВИЛНИКА
Спортните комисари са компетентните лица, при случаи непредвидени в настоящият правилник.
6. ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ВОДАЧИТЕ
Основно задължение на водачите е да не напускат очертанието на трасето.
Те са длъжни при нужда да вземат необходимите и възможни мерки, за да не допускат произшествия.
Не се допуска изпреварване на автомобили. При застигане на автомобил по малко от 50 метра, се прекъсва сесията и се елиминира застигнатия състезател, по преценка на спортните комисари, с оглед безопасността на състезанието.
Спиране на състезанието при подаване на червен флаг, като всеки състезател е длъжен да спре обиколката и освободи трасето.
Движението по трасето на водача /по време на тренировките и състезанието/ без каска и колан е ЗАБРАНЕНО и се наказва с изключване от състезанието.
7. ОРГАНИЗАЦИЯ НА СТАРТА И ПРОВЕЖДАНЕ НА СЪСТЕЗАНИЕТО
Това е тип състезание, при което от две различни точки на пистата тръгват едновременно в една и съща посока два автомобила. Те не се преследват един друг, а гонят времето, за което ще приключат обиколката си. По-бързият елиминира по-бавния. Стартът и финалът за единия представляват едно и също място на пистата, а стартът и финалът за другия участник в двойката е друга точка от пистата. Реално двете коли не се засичат никъде.
Всяка двойка автомобили съобразно жребия си в своя клас, се явява на старта в две различни точки:
Старт I А/В – нечетни
Старт II А/В – четни
Сигнализацията на старта се дава с национален флаг, при подаден сигнал от спортните комисари за чисто трасе / 5,4,3,2,1, СТАРТ.../
8.СИГНАЛИЗАЦИЯ И ВРЕМЕИЗМЕРВАНЕ
8.1. Сигнализацията по време на състезанието се извършва с флагове от разположени по трасето маршали.
-национален – старт
- зелен –редовен старт и чисто трасе – показва се по време на първата обиколка
- червен – състезателят е длъжен да спре, като освободи трасето от най-близкият изход.
- бяло-черен, диагонално разделен – показва се на състезател, който ще бъде наказан с наказателни секунди, заради извършено нарушение, като състезателя има право да се довърши обиколките.
- кариран – край на сесията, тренировката или състезанието - показва се при пресичане на старт-финалната линия и състезателят е длъжен да напусне трасето незабавно към закрития парк.
- жълт – опастност, изпреварването забранено, намали скоростта
- син – показва се на пилот, който е застигнат с 1 обиколка
8.2.Времеизмерването се извършва с електронни хронометри от двама хронометристи на старт-финалната линия за всеки състезател индивидуално.
8.3. По време на състезанието се води протокол за реализираните времена от състезателите и класирането им. След приключване на състезанието се съставя протокол за окончателно класиране, който се изнася на Информационното табло.Всеки участник може да получи протокол след края на състезанието.
9.НАКАЗАНИЯ И САНКЦИИ
9.1. ФАЛ-СТАРТ е налице, когато водачът премине стартовата линия преди вдигане на флага. Водачът – нарушител се наказва с 5 наказателни секунди или се дисквалифицира по преценка на спортните комисари. Като при наказване с време, състезанието няма да бъде спряно, а нарушителят ще бъде уведомен при първата си обиколка с флаг бяло – черен диагонал за свото наказание.
9.2. При разместен шикан, водачът-нарушител се наказва с 3 наказателни секунди.
8. КЛАСИРАНЕ
8.1.Класирането се извършва на база консумираното време с точност до 1 секунда за пълни три обиколки, направени по време на квалификациите.
8.2.Класиралите се до 4-то място включително, се явяват на полуфинал и формират двойки както следва:
1-ви срещу 3-ти, по време от квалификациите
2-ри срещу 4-ти, по време от квалификациите
За финала се класират двамата състезатели с по-доброто време от двете полуфинални гонки.
Старта, от който ще стартира съответният пилот в полуфиналите и на финала се определя чрез жребий.
Полуфинала и финала се провеждат на принципа на директни елиминации.Победител е пилота елиминирал своят противник на финала, като загубилият състезател от финала се класира на 2-ро място.Трето и четвърто място се определят на база по-добро време в полуфиналните серии, а класирането след 4-то място се прави на база постигнато време в квалификациите
9.НАГРАДИ
9.1.За победителите в отделните състезания в клас А и клас Б:
1-во място – купа + награди от спонсорите + рекламни материали
2-ро място – медал + награди от спонсорите + рекламни материали
3-то място – медал +награди от спонсорите+ рекламни материали
Всички състезатели получават персонални карти с отстъпка за боулинг в Боулинг Бар „Екскалибур” – МОЛ Варна.
10. ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ
10.1.Организаторът си запазва правото при възникване на непредвидени обстоятелства да отложи или отмени състезанието изцяло или отчасти.
10.2.Всички състезатели, които вземат участие в състезанието се счита, че познават настоящия правилник и се задължават стриктно да го спазват.
Организаторът не поема никаква отговорност към състезателите или трети лица за щетите и загубите, причинени пряко или непряко от водачите или техните автомобили. Тази отговорност се носи от непосредствените им причинители
http://www.facebook.com/profile.php?id= ... 0809034707#!/notes/Картинг-писта-Варна/Правилник-Италианско-преследване-2011/186626491374286
Любителско Автомобилно състезание „Италианско Преследване 2011”
ОРГАНИЗАЦИЯ
1.1. Адрес на организатора
СК „Делта мотор спорт” СНЦ, с адрес на регистрация: гр. Варна, ул. „Дрин” 10, с терен за провеждане на състезанието: картинг писта „Варна”, кв.Виница, м-т горна Трака.
Тел. за контакт:
052/ 71 70 77
0899/ 901 981 – Теодора Ваканина
1.2. Валидност на състезанието
- I кръг от автомобилното състезание, тип италианско преследване –12.03.2011
1.3. Програма на състезанието
Събота 12.03.2011г.
15:00ч.- тренировки клас А
15:30ч. – тренировки клас Б
Неделя 13.03.2011
07:30 – разпределяне на участниците по паркингите
08:00 – 08:40ч – Официални тренировки клас А
08:40 – 09:30ч - Официални тренировки клас В
09:50ч – Провеждане на техническа конференция и инструктаж със състезателите
10:00ч – Старт на състезанието
Закъснели участници за техн.конференция не се допускат до състезанието.
1.4. Име и характер на състезанието
Състезание на затворен маршрут от типа на „Италианско преследване”.
Състезанието се провежда по двойки с класиране на четирите най-добри времена за полуфинал и след пряка елиминация по схема, финал.
1.5. Пълно описание на състезанието
Обща дължина на трасето – 3150 метра /1 обиколка – 1050метра/ , ширина на трасето – 9 метра, с един шикан
Брой обиколки – 3 пълни обиколки
Капацитет на трасето – два състезателни автомобила
Категории на автомобилте – клас А – до 1600 куб.см и клас В – над 1600 куб.см.
Посока на движение – обратна на часовниковата стрелка
Начин на стартиране – национален флаг
Начин на времеизмерване – електронен хронометър
1.6. Информационно табло – 2 бр. / пропусквателен пунк 1 / до касата на пистата/ и пропусквателен пункт 2 / в бокса до Пейтбол игрището/
1.7. Официални лица
2. ДОПУСТИМИ АВТОМОБИЛИ
До участие се допускат автомобили, които отговарят на изискванията на приложение „Ж” на FIA, наредбата на БФАС за съответната година и настоящия правилник: /стандартно произведени туристически автомобили/
- клас A - до 1 600 куб. см
- клас Б- над 1 600 куб. см
С един автомобил могат да се сътезават няколко пилота.
За участниците в клас А не се допуска използването на състезателни гуми – сликове.
За участниците в клас Б няма ограничения в изполването на гуми.
3. СЪСТЕЗАТЕЛИ И ВОДАЧИ
До участие в състезанието се допускат състезатели и водачи, които притежават:
4. ЗАСТРАХОВКИ
Задължителна гражданска отговорност на състезателния автомобил. Желателна е застраховка на автомобила и състезателя, специално за състезанието. Автомобили нерегистрирани съгласно ЗДП и ППЗДП, задължително трябва да имат тридневна застраховка АВТОКАСКО за самото състезание .
5. ТЪЛКУВАНЕ НА ПРАВИЛНИКА
Спортните комисари са компетентните лица, при случаи непредвидени в настоящият правилник.
6. ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ВОДАЧИТЕ
Основно задължение на водачите е да не напускат очертанието на трасето.
Те са длъжни при нужда да вземат необходимите и възможни мерки, за да не допускат произшествия.
Не се допуска изпреварване на автомобили. При застигане на автомобил по малко от 50 метра, се прекъсва сесията и се елиминира застигнатия състезател, по преценка на спортните комисари, с оглед безопасността на състезанието.
Спиране на състезанието при подаване на червен флаг, като всеки състезател е длъжен да спре обиколката и освободи трасето.
Движението по трасето на водача /по време на тренировките и състезанието/ без каска и колан е ЗАБРАНЕНО и се наказва с изключване от състезанието.
7. ОРГАНИЗАЦИЯ НА СТАРТА И ПРОВЕЖДАНЕ НА СЪСТЕЗАНИЕТО
Това е тип състезание, при което от две различни точки на пистата тръгват едновременно в една и съща посока два автомобила. Те не се преследват един друг, а гонят времето, за което ще приключат обиколката си. По-бързият елиминира по-бавния. Стартът и финалът за единия представляват едно и също място на пистата, а стартът и финалът за другия участник в двойката е друга точка от пистата. Реално двете коли не се засичат никъде.
Всяка двойка автомобили съобразно жребия си в своя клас, се явява на старта в две различни точки:
Старт I А/В – нечетни
Старт II А/В – четни
Сигнализацията на старта се дава с национален флаг, при подаден сигнал от спортните комисари за чисто трасе / 5,4,3,2,1, СТАРТ.../
8.СИГНАЛИЗАЦИЯ И ВРЕМЕИЗМЕРВАНЕ
8.1. Сигнализацията по време на състезанието се извършва с флагове от разположени по трасето маршали.
-национален – старт
- зелен –редовен старт и чисто трасе – показва се по време на първата обиколка
- червен – състезателят е длъжен да спре, като освободи трасето от най-близкият изход.
- бяло-черен, диагонално разделен – показва се на състезател, който ще бъде наказан с наказателни секунди, заради извършено нарушение, като състезателя има право да се довърши обиколките.
- кариран – край на сесията, тренировката или състезанието - показва се при пресичане на старт-финалната линия и състезателят е длъжен да напусне трасето незабавно към закрития парк.
- жълт – опастност, изпреварването забранено, намали скоростта
- син – показва се на пилот, който е застигнат с 1 обиколка
8.2.Времеизмерването се извършва с електронни хронометри от двама хронометристи на старт-финалната линия за всеки състезател индивидуално.
8.3. По време на състезанието се води протокол за реализираните времена от състезателите и класирането им. След приключване на състезанието се съставя протокол за окончателно класиране, който се изнася на Информационното табло.Всеки участник може да получи протокол след края на състезанието.
9.НАКАЗАНИЯ И САНКЦИИ
9.1. ФАЛ-СТАРТ е налице, когато водачът премине стартовата линия преди вдигане на флага. Водачът – нарушител се наказва с 5 наказателни секунди или се дисквалифицира по преценка на спортните комисари. Като при наказване с време, състезанието няма да бъде спряно, а нарушителят ще бъде уведомен при първата си обиколка с флаг бяло – черен диагонал за свото наказание.
9.2. При разместен шикан, водачът-нарушител се наказва с 3 наказателни секунди.
8. КЛАСИРАНЕ
8.1.Класирането се извършва на база консумираното време с точност до 1 секунда за пълни три обиколки, направени по време на квалификациите.
8.2.Класиралите се до 4-то място включително, се явяват на полуфинал и формират двойки както следва:
1-ви срещу 3-ти, по време от квалификациите
2-ри срещу 4-ти, по време от квалификациите
За финала се класират двамата състезатели с по-доброто време от двете полуфинални гонки.
Старта, от който ще стартира съответният пилот в полуфиналите и на финала се определя чрез жребий.
Полуфинала и финала се провеждат на принципа на директни елиминации.Победител е пилота елиминирал своят противник на финала, като загубилият състезател от финала се класира на 2-ро място.Трето и четвърто място се определят на база по-добро време в полуфиналните серии, а класирането след 4-то място се прави на база постигнато време в квалификациите
9.НАГРАДИ
9.1.За победителите в отделните състезания в клас А и клас Б:
1-во място – купа + награди от спонсорите + рекламни материали
2-ро място – медал + награди от спонсорите + рекламни материали
3-то място – медал +награди от спонсорите+ рекламни материали
Всички състезатели получават персонални карти с отстъпка за боулинг в Боулинг Бар „Екскалибур” – МОЛ Варна.
10. ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ
10.1.Организаторът си запазва правото при възникване на непредвидени обстоятелства да отложи или отмени състезанието изцяло или отчасти.
10.2.Всички състезатели, които вземат участие в състезанието се счита, че познават настоящия правилник и се задължават стриктно да го спазват.
Организаторът не поема никаква отговорност към състезателите или трети лица за щетите и загубите, причинени пряко или непряко от водачите или техните автомобили. Тази отговорност се носи от непосредствените им причинители
http://www.facebook.com/profile.php?id= ... 0809034707#!/notes/Картинг-писта-Варна/Правилник-Италианско-преследване-2011/186626491374286
- rezina
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: пежо 106 S16
- Мечтае да кара: 106 MAXI
- Детайли за колата: Мачка всичко..... ;-)
Re: ИТАЛИАНСКО ПРЕСЛЕДВАНЕ ВАРНА 12.03-13.03.2011
Няма логика колите до 1.6 да карат с обикновени гуми а над 1.6 със слик...............
По скоро трябва коли без ролкейдж да нямат право на гуми тип слик....... 
По скоро трябва коли без ролкейдж да нямат право на гуми тип слик....... 
Не е важно колко ти върви колата,а колко ти е празна главата
http://www.youtube.com/watch?v=evnW6Ntqlao
http://www.youtube.com/watch?v=evnW6Ntqlao
- DK krasi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 22.10.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
Re: ИТАЛИАНСКО ПРЕСЛЕДВАНЕ ВАРНА 12.03-13.03.2011
то много работи пише,ама..... мятайте се на бегачките и идвайте,за да е интересно 

- Teodora.Vakanina
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 24.11.2010
Re: ИТАЛИАНСКО ПРЕСЛЕДВАНЕ ВАРНА 12.03-13.03.2011
В правилника не се упоменават таксите:
Таксата участие е 30лв, а билет за вход - 3лв.
Таксата участие е 30лв, а билет за вход - 3лв.
- NIKI_TIPO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 368
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 COUPE
- Мечтае да кара: Е30 COUPE
- Детайли за колата: M пакет
- Бумърчето
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 3.07.2009
- Местоположение: България;Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320ci
- Мечтае да кара: Е36 с F10 с turbo
Re: ИТАЛИАНСКО ПРЕСЛЕДВАНЕ ВАРНА 12.03-13.03.2011
Чуват се разни слухове , та дето се казва да осведомим и всички, следващото състезание къде и кога ще бъде - чувам че картинг пистата вече е затворена за такива състезания 
- DriftoMania
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 10.05.2010
- Мечтае да кара: F10 ///M5
Re: ИТАЛИАНСКО ПРЕСЛЕДВАНЕ ВАРНА 12.03-13.03.2011
Италиански във Варна никога не са се провеждали на други места..така че ако има нещо ще е там..а кога...според мен няма да е скоро

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
