Предно или задно на сняг (хлъзгав път)???
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Заснежен,заледен,мокър-хлъзгав път в завои с кола с предно е трагедия.
Цялата тежест е на тях,земе предницата да тръгне да бега спасение няма.
Кола със задно се кара по лесно,там масата е разпределена горе доло 50/50.Ако тръгне да бяга пускаш гаста и си се връща у състезателна линия.
Те не случаино само евтините малолитражки и градски коли са с предно,много не дозавидат.
Цялата тежест е на тях,земе предницата да тръгне да бега спасение няма.
Кола със задно се кара по лесно,там масата е разпределена горе доло 50/50.Ако тръгне да бяга пускаш гаста и си се връща у състезателна линия.
Те не случаино само евтините малолитражки и градски коли са с предно,много не дозавидат.

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Значи да се изясним - на лед е ужасно да се кара както задно, така и предно и 4х4. Карал съм кола с предно на сняг, като тръгне задницата лесно я увладявам (понеже съм свикнал да тръгва
) и да ви кажа честно тръгваше си общо взето колкото задното(при внимателно каране разбира се) само че предната ос изправя отвратително само малко газ да се подаде или отнеме в завоя което за мен е изключително дразнещо и опасно. Честно казано предпочитам си задното пред предното. Но при 4х4 вече е друго, там тръгваше настрани цялото МПС ама то беше Х5 и аз си го обяснявам с голямото тегло и висок център на тежестта, ако е някоя кола примерно някое 530хд или пък някое ауди куатро сигурно няма равно зимата

достатъчно глупости се изписаха тук.. а и тва последното мнение направо ме разби... ще го пусна линка към другите форуми да ви се посмеят малко на глупостите ние тук се смеем доста
и никой обаче не ми каза защо по дяволите няма кола за зимни условия със задно 1 модел бе

Хубавите ябълки прасетата ги ядат!!!
но досега не ми се е случвало с предна на паркинг да не мога да потегля, докато със задно доста често ми се е случвало... а и една случка от псоедния сняг... в лозенец се разминавам с 1 от форума или поне си беше облепил колата с лепенки аз бях с VERSO и тоя пича ме помили да дам назад, въпреки че имаше място да отбие на мястото кадето преди тва е била спряла кола на улицата и пича ми вика: "Моля те дай назад че ако влезна там няма измъкване с тва задно"
аз също си харесвам задното повече ама за сняг НЕ СТАВА

Хубавите ябълки прасетата ги ядат!!!
http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.ph ... 0#p1368350 ето мнение на хора които карат и БМВ и други коли и са по-малко пристрастни според мен
Хубавите ябълки прасетата ги ядат!!!
pen4ooo написа:, мерцедес и БМВ със задно завижване без включени системи е ПОЧТИ все тая.
Бе не съм на тва мнение - имам преки наблюдения върху старата очиларка - мого стабилна на сняг - новата очиларка - без блокажи е малко по зле, и е39 - осезаемо по зле от другите две, не знам на кво се дължи, масите им са сходни, явно фабричните настройки на геометрията ала бала..

- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
С чисто нови зимни гуми съм на е34-ката и с гордост мога да заявя, че тази зима никой не ме е бутал - където и да съм се "заглабял" сама си е излизала (няма шпер) - качвал съм се по неразчистени пътища с километри - вярно ако спра на голям наклон - няма тръгване, но и с предното няма - пробвах.
Относно занасянето - участък от 8км почти прав, две ленти в едната посока, без опесъчаване и без да се вижда асфалт си карам със 100 (за повече ме е страх), но няма удоволствие от карането. При 150 коня на по-ниските предавки си е направо мъка - от 50 давам 5-та, а в завоите не си и помислям да настъпвам, че тръгват вратите... :mha:
Предното с нови зимни гуми не можех да поднеса задницата освен с ръчна - няма камшици, няма занасяне - по същия терен със 140 и газ до дупка. За тези, които казват изхвърляла предницата - ми как няма като влизате с несъобразена скорост в завой и давате газ - то си има предел сцеплението - не е колкото повече толкова повече - и при предното се отпуска газта и понякога се налага (когато вече задните гуми са стари
) да компенсирате като при бавариите с обратен. Тръгне ли задницата дръжте си волана по посока на завоя и давайте газ и после ще ви вадят от канавките (това пак при лоши задни гуми - при добрите си гледате само предницата - задницата я следва без проблеми).
По-проходим ми е Фиата все пак - малко по-висок е, а и с предното оре и си пробива път през преспите - на равно предимно, а и доста важно завиваш и даваш газ и колата върви в правилната посока. При БМВ-то непрекъснато нещо корегирам - обича си коловозите - при забиване в преспи по-рязко спира и за да тръгне ми се налага малко да върна назад и после яко напред.
Относно занасянето - участък от 8км почти прав, две ленти в едната посока, без опесъчаване и без да се вижда асфалт си карам със 100 (за повече ме е страх), но няма удоволствие от карането. При 150 коня на по-ниските предавки си е направо мъка - от 50 давам 5-та, а в завоите не си и помислям да настъпвам, че тръгват вратите... :mha:
Предното с нови зимни гуми не можех да поднеса задницата освен с ръчна - няма камшици, няма занасяне - по същия терен със 140 и газ до дупка. За тези, които казват изхвърляла предницата - ми как няма като влизате с несъобразена скорост в завой и давате газ - то си има предел сцеплението - не е колкото повече толкова повече - и при предното се отпуска газта и понякога се налага (когато вече задните гуми са стари

По-проходим ми е Фиата все пак - малко по-висок е, а и с предното оре и си пробива път през преспите - на равно предимно, а и доста важно завиваш и даваш газ и колата върви в правилната посока. При БМВ-то непрекъснато нещо корегирам - обича си коловозите - при забиване в преспи по-рязко спира и за да тръгне ми се налага малко да върна назад и после яко напред.
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Дам кола с предно няма никакви проблеми, ако се кара БАВНО
А колкото до леда, тръгне ли колата няма предно няма задно всичко е в божите ръце

А колкото до леда, тръгне ли колата няма предно няма задно всичко е в божите ръце

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
това с излизането ти е най ама най-малкия проблем. Като толкова са лоши условията така и така не може да се кара бързо - около 100кг баласт в багажника и ела виж дали нема тръгване вие Лади не сте ли карали :mha: и верно аз ако влизам с 50 в завоя и със задното няма проблем :mha: quattro и rwd му е майката
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
стан написа:това с излизането ти е най ама най-малкия проблем. Като толкова са лоши условията така и така не може да се кара бързо - около 100кг баласт в багажника и ела виж дали нема тръгване вие Лади не сте ли карали :mha:
Малко жигули съм въртял и една 2103-ка. С някакви "всесезонни" гуми и два бордюра в багажника си е направо супер. На Ладата сложихме Gislaved от тези първите и стана като с предно - където фиата с предното, там и тя - тея гуми нямаха равни.
Re: Предно или задно на сняг (хлъзгав път)???
pen4ooo написа:... моля без излишни обиди и прочие...темата има поучителен характер
ама Пенчо бре, ти сам пишеш, че темата имала поучителен характер а във всичките си постове след тва се зъбиш на колегите дето не са съгласни с твойта версия за предното



то за тва има коли с предно и такива със задно, за всеки вкус и умения:winky:
пишман шофьори дето не могат да си изкарат БМВ-то от паркинга да го продават веднага и да си взимат трактор- с него нема грижи зимата

- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Хайде де още колко трябва да се изписва по такива теми... http://www.vbox7.com/play:41c18964 

- Milcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 5.09.2005
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: E60 520d, E83 3.0D, E36 316ti
pen4ooo написа:... и никой обаче не ми каза защо по дяволите няма кола за зимни условия със задно 1 модел бе
Какво разбираш под "кола за зимни условия"?
Също така кой модел ти е БМВ-то и с какви зимни гуми е (марка, модел, отпред, отзад, нови, стари)?
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Ами аз се съмнявам, че и автора на темата знае какво точно иска да попита - по-скоро се заръчква и пали хората тук, които си обичат колите...
Няма кола за зимно и за лятно - има различни хора и различни предпочитания за коли (или нужди). Ако искам да ходя на планински пресечени терени (на лов и т.н.) не задно, не предно, а и 4х4 с нови зимни може да не ми помогне - ще си взема Джоган. Що се касае до нашите машини - абсолютно достатъчни са да се стигне от точка А до точка Б по всяко време на годината (освен ако не живеете някъде където снегорини не минават и не се опесъчава и има виелици и снежни бури и т.н.).Германците вярвам знаят какво е зима, а сега за Сибир може и да не стават - там братушките са на власт в автомобилостроенето.
А това, че не било за зимата го слушам най-често от хора, които карат като баща ми - с 50 навсякъде - ами то така няма никакви проблеми с каквото и да е предаване (шъ съ науча и аз така да карам). Проблемите обикновено са в задкормилното устройство на което му щракат още едни бутала в главата и дава газ на 2-ра в завоите и се кефи :mha: - ама всичко е до време...
Няма по-голяма радост от задното в завойте зимата... който го може и не цели бордюрите
Няма по-лесно паркиране от предното зимата... с ръчната и газ...
Няма по-бързо потегляне от двойното зимата... само как се спира после
И внимавайте - не сте сами на пътя,че вчера един удари друг на светофара и другия спря в мен, докато си чаках на червено.
Няма кола за зимно и за лятно - има различни хора и различни предпочитания за коли (или нужди). Ако искам да ходя на планински пресечени терени (на лов и т.н.) не задно, не предно, а и 4х4 с нови зимни може да не ми помогне - ще си взема Джоган. Що се касае до нашите машини - абсолютно достатъчни са да се стигне от точка А до точка Б по всяко време на годината (освен ако не живеете някъде където снегорини не минават и не се опесъчава и има виелици и снежни бури и т.н.).Германците вярвам знаят какво е зима, а сега за Сибир може и да не стават - там братушките са на власт в автомобилостроенето.
А това, че не било за зимата го слушам най-често от хора, които карат като баща ми - с 50 навсякъде - ами то така няма никакви проблеми с каквото и да е предаване (шъ съ науча и аз така да карам). Проблемите обикновено са в задкормилното устройство на което му щракат още едни бутала в главата и дава газ на 2-ра в завоите и се кефи :mha: - ама всичко е до време...
Няма по-голяма радост от задното в завойте зимата... който го може и не цели бордюрите
Няма по-лесно паркиране от предното зимата... с ръчната и газ...
Няма по-бързо потегляне от двойното зимата... само как се спира после
И внимавайте - не сте сами на пътя,че вчера един удари друг на светофара и другия спря в мен, докато си чаках на червено.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани