zavijdam vi (balgorodno de:)

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 27.06.2002
Местоположение: София

zavijdam vi (balgorodno de:)

Мнение от july`s » 25 Ное 2002, 22:42

znaete/vijdate kakvo karam....
dnes po red prichini (svyrshvaneto na benzina v mojta), karah edno podobno, no po-moshtno...
vecherta na edna otsechka tochno predi vkyshti, reshih che e dobre da ia produham malko. gaz - do 4000 oborota poznato chuvstvo (do tam si ia karah po princip), obache nali ia produhvam, gaz maleeee sled 5000 vse edno me izritaha otzad:):):) vednaga vtora i pak:) setih se i za na andro edno otdavnashno izkazvane che sled 5000 napravo poludiava (negovoto bavarche) :):) napravo vi zavijdam (blagorodno:) che moje da izpitvate tova chuvstvo

p.s. shte dojde den kogato.....pyk stiskajte palci
<br>
br

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 25 Ное 2002, 22:59

Peugeot ли си карал или BMW?! М/у другото карал съм 106 Rallye 1,3 - 90hp наистина от 5000-7000rpm му е силата! Вкараш ли го в обороти върви като изтребител .. (за класа си)!

мечтае да кара 7-ца
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 17.01.2002

Мнение от Alpina » 25 Ное 2002, 23:28

Хе, хе...
Кефите ме...
Аз на моята жигула като и налея VPower Racing 99.....

по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
Аватар
Мнения: 5880
Регистриран на: 8.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каквото намери в гаража

Мнение от I.Voykov » 25 Ное 2002, 23:42

Мисля че всички тук ще се съгласят с мен че една от основните причини да "обожаваме" БМВ е това усещане след 4000-5000 оборота :wink: :wink: :wink:
Изображение
http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

Мнение от Роската » 26 Ное 2002, 0:52

E някои харесваме БМВ и заради усещането при 1500 min-1 :wink: :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2736
Регистриран на: 13.02.2002
Пол: Мъж

МДААААА...

Мнение от Любо Мегов » 26 Ное 2002, 1:05

АЗ МОЙТО ГО УСЕЩАМ И КАТО РАБОТИ НА МЯСТО НА ТИХИ... :P

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

Re: zavijdam vi (balgorodno de:)

Мнение от LandShark » 26 Ное 2002, 8:46

july`s написа:vednaga vtora i pak:) setih se i za na andro edno otdavnashno izkazvane che sled 5000 napravo poludiava (negovoto bavarche) :):) napravo vi zavijdam (blagorodno:) che moje da izpitvate tova chuvstvo


Мисля че при нашите шестаци е по-скоро някъде към 3500-4000 оборото когато те ритва мощно... А към 5К вече лудницата е пълна, ама тогава последното нещо което гледаш е оборотомера... :):)

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 26 Ное 2002, 8:55

LandShark e прав! при мен след 3000 се усеща як пауър! при 5000 едвали някой гледа оборотомера по-скоро краш-тест пилотите с Колибрите и Вектрите ги гледам в огледалото :wink:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 23.09.2002
Местоположение: Sofia

Усещането при 1,8is

Мнение от Petar » 26 Ное 2002, 9:24

Моята машина с 4-те цилиндъра определено няма достатъчно въртящ момент при ниските обороти за разлика от 6-те и изисква по-високи обороти,но действително след 4000об/мин. направо пощурява.Лошото е,че в това мокро време трудно се удържа да не буксува,но е страшен кеф да усещаш мощстността.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 27.06.2002
Местоположение: София

Мнение от july`s » 26 Ное 2002, 9:51

Peugeot ли си карал или BMW?!


i za mig ne bih si pomislil da nareka niakoe bmw, che e podobno na mojto peugeot:):)
ta pak peugeot 205 rychkah, ama gti 1.6 (1984), po-slaboto 106 konia.
ama vyrvi pushtinata (sravniavam predimno s mojta, ne che ne sym pokarval i drugo, no ne dostatychno za da moga da sravniavam)
kato si karam spokojno, naj-me kefi ~1600 oborota na 5-ta, niakyde ~45, 50 km/h. kato natisna raizko do lamarinata i nishto:(, ama ako pogalia gazta otlepia zadovolitelno (spriamo mojta de:)

abe da vi popitam:):) kolko bara vi pokazva datchika za naliaganeto na masloto? spored e normalno na prazen hod da e okolo 1 bar, a v oborti da kachva do kym 4..
shtoto sutrinta zabeliazah che i na prazen si stoeshe po edno vreme okolo 5... posle se opravi de, ta si pomislih dali e normalno ili neshto se e pozapushilo...
<br>
br

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 26 Ное 2002, 14:24

На 5та на 1500rpm няма какво да стане ако му набиеш газта до долу - най-много да ти извади табела двигателя - и какво да направя сега?!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 27.06.2002
Местоположение: София

hahahaha

Мнение от july`s » 26 Ное 2002, 15:03

На 5та на 1500rpm няма какво да стане ако му набиеш газта до долу - най-много да ти извади табела двигателя - и какво да направя сега?!

ej merci che me porazsmia malko:):)
znachi opitite shte prodyljat na po niski predavki (sled syotvetnoto dobro zagraiavane:) i za startovi oboroti shte polzvam 2000..

inache dosegashnite nabljudenia sa dokym 3500 nabira dobre, posle vse edno se uspokiava i sled tova idva maniata...
abe neshto maj ne e mnogo chitavo, ama shte vidim...

p.s. samo che ne znam gornata granica do kojato butalata shte si sediat kydeto im e miastoto a niama da izliazat da vidat koj kara:):) i malko me e strah da go natisna sled 6000 (pyk daje i sled 5500):( ama taka i taka ne e moia, po-dobre che me e strah, da ne vzema da ia precakam...
<br>
br

по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
Аватар
Мнения: 5880
Регистриран на: 8.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каквото намери в гаража

Мнение от I.Voykov » 26 Ное 2002, 19:33

Пежото GTI е бърза кола ама усещането не е същото като в "хулигана на пътищата" :wink: :wink: :wink:
Изображение
http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 27.06.2002
Местоположение: София

chestno da ti kaja

Мнение от july`s » 26 Ное 2002, 21:20

visokite skorosti ne me blaznat osobeno mnogo (oshte poveche che neshto spirachkite ne sa mnogo vred, spira bez problemi, no pedala potyva dosta, kato go pompam niama promiana, moje i da si e taka, no mi s stranno)

po skoro e vyv vremeto za dostiganeto im:)
daje si spazvam i ogranichenieto (50 + 20 za da sym v granicata za fish:), no pyk poznaj za kolko gi pravia 0-70, osobeno, ako niakoia marshrutka se napavi na velika i taka da se kaje sym prinuden da zaobikalia byrzo ili neshto ot sorta.
ta tva me kefi, da se useshta che uskoriava..
abe oshte mi e stranno i ne moga da go opisha kakto triabva, loshoto e che veche posviknah i pochnah da ia useshtam i da razbiram che ako ne ia vkaram v oboroti ne e neshto osobeno, dobre ste si vie, sled 3000 da vi ritnat a sled 5000 oshte poveche...
<br>
br

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 27 Ное 2002, 10:15

Моят съвет е да се качиш на свястна моторетка и да и изпържиш 1ва, 2ра и 3та до ограничител (да изпатка :shock: ) и спи спокойно, че си усетил ускорение! Иначе всичко друго на 4 колела е боза!

Следваща

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook