Как си спрасках картера...

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Как си спрасках картера...

Мнение от ati » 07 Юни 2004, 12:10

Съботва на обяд. Деня е слънчев, настроението е на 6, в резервоара се плацикат 16 литра гориво, по гумите няма почти никаква шарка и заойте нямат изправяне :twisted:
Пътувам си аз с моята количка към Бавареца, но не заради повреда, ами да се видим. Заедно с мен в колата е Спийдмастер, а зад мен е познатия на по-старите члевове г-н Рибарски със зелената Вектра. Караме си ние по Цар Борис 3-ти и спираме на светофара пред гара Овча купел, като аз се падам трета кола в колоната. Светва зелено, всички тръват и минават лекинко през релсите на трамвая. Аз минавам със същата скорост на втора без газ.....
Изведнъж колата пропадна зверски и се чу едно невероятно силно ТРЯС, след което ми светна лампата за маслото. Аварийни, отниване в дясно, поглед в огледалото - дирята масло беше широка около 20 см и 90 процента от маслото ми изтече за 20-те метра, които ми тряваха да се престроя в дясно и да спра. Виждайки как се стича жизненонеобходимата течност от спукания картер ме обзе чувство на огромна тъга и бясна ярост на тъпите управници, които инвестираха в управянето на пътищата пред техните вили и домове, а нас ни оставиха да си чупим колите по тези пътища. За да не направя нещо необмислено реших да отида и да огледам мястото на инцидента, за да добия представа какво се е случило. Вървейки натам обаче не се сдържах и така бясно изпсувах, че едно БМВ спря в локалното платно, свали джама и Малкия ме попита - Какво става бе Ати, защот крещиш така....
Оказа се, че пред релсата на трамвая асфалта с течение на времето е хлътнал до такава степен, все едно се опитвам да се кача на висок бордюр с 25 км/ч, което явно за другите коли не е проблем, но за моята се оказа. А такава яма не става за 1 или две години....
Бях толкова бесен, като видях това и въпреки че хората на спирката ми казваха - спокойно младеж, не се ядосвай, аз не можех да седна да карам и Спийдмастер пое волана на тегления от Вектрата ранен вълк.
При Бавареца последва смяна на картера и маслената помпа, която е хваната на три лапи, които бяха откъснати, принуждавайки цялата помпа да плюсне в каретера, разцепвайки цетката и корпоса й, и също така привода, който е от масивен метал и Бавареца каза, че през целия си живот не е виждал някой да счупи тази част....
Поради липса на гарнитура и скъсване на старата при опита ми да я махна от счупения картер сложихме каретара, уплътнявайки го с добре познатия ни силикон с червен цвят, който обаче не може да издържи на 4-те атмосфери налягане (а при мен поради износване на сегментите са и малко повече) и сега пак тече малко по-малко от лейка колата....
А тъкмо се радвах, че не се налага преди всяко тръгване да надничам под колата и да проверявам маслото....
И как да ми е кеф да си карам колата, като главните артерии на града са в такова състояние, в малки улички вече ме е страх да влизам....
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook