Кой каза че Порше Кайен няма конкуренция?
Модератори: mitaka7, Общи модератори
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой каза че Порше Кайен няма конкуренция?
интересното е че блока на 4.6ис се оказа алпина блок- който е особено здрав и навява на компресорни мисли.
компресора а vortech и помпа 1 бар - резултата за сега (още го борят тунинга) е 450+ коня на 4те гуми (като се има напредвид че 4.6ис е 250кг по-леко от поршето...
това го намерих на един форум де
компресора а vortech и помпа 1 бар - резултата за сега (още го борят тунинга) е 450+ коня на 4те гуми (като се има напредвид че 4.6ис е 250кг по-леко от поршето...
това го намерих на един форум де

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
- Kokorba6iqta
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 7.09.2003
- Местоположение: София
I think I'm getting wet!!!



От Еверест по-високо нема, от Тихия океан по-дълбоко нема и от BMW по-добра кола нема!!!


- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Страшничко звучи този проект...
Ако успеят да докарат и звука на порше тогава мога да се впечатля
Ако успеят да докарат и звука на порше тогава мога да се впечатля

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Хе-хе, защо ме карате да се смея!!! ПРАСЕ Cayenne Turbo e 450Bhp stock ot фабриката в Лайпциг!!! За ваше сведение, едното Cayenne Gemballa от Gumball 3000, който току-що свърши, беше засечена с 295кm/h... А за handling - Cayenne Turbo (stock) e по-бързо от ПРАСЕ 964 около Nordschleife (Nurburgring). Просто за момента са номер 1 на пазара за SUV. Mоже би Touareg се доближава, но не достатъчно... X5 въобще не му е в лигата (stock)... A лошото за Х5 е, че и на off-road е по-зле от ПРАСЕТО.... А сега ме убийте!
Power is Nothing Without Insanity
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
kay написа:*cough-cough* 450bhp на гумите?
X5 поне не прилича на мутирало 911...
А Х5 като прилича на мутирала 3,5,7 серия, да не е лош или безличен джип??? Не забравяй, че всяка оважаваща себеси фирма държи на постигнатото до момента и предпазливо променя своя дизайн...Това да не е Рено, Ситроен, Дайхатсу или каквато и да е измислена фирма, която всяка година се обръща на 180 градуса, като фурнаджииска лопата??
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Нищо против ПРАСЕТАТА, даже се надявам следвашата ми кола да е такава, така че не се засягай
Но не съм единствения който е на това мнение за външния вид на Кайен...
Обаче си прав са сравненията на тунинговани машини със серийни такива, не е право. Все пак, Х5 4.8ис на хартия не отстъпва с много на нормално-аспирирания V8 Kaйен -- турбинирания двигател е в съвсем друга лига.

Обаче си прав са сравненията на тунинговани машини със серийни такива, не е право. Все пак, Х5 4.8ис на хартия не отстъпва с много на нормално-аспирирания V8 Kaйен -- турбинирания двигател е в съвсем друга лига.
Дизайнът на Кайен е въпрос на вкус, на мен ми харесва, на огромен брой хора-не....Това в съвсем нормално. Но като поведение на пътя(пистата), звук, скоростни показатели, спирачки, стабилност....няма фабрична конкуренция...Може би единственият съществен недостатък е малко странното префключване на скоростите при автоматичен режим....
Относно Х5 4.8ис, си абсолютно прав-близки са, даже и Х54.6ис е много близка до Кайен С...
Но за мен има по-важни неща от това за колко секунди прави 100км една кола...
Относно Х5 4.8ис, си абсолютно прав-близки са, даже и Х54.6ис е много близка до Кайен С...
Но за мен има по-важни неща от това за колко секунди прави 100км една кола...
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Не знам дали беше проблем само в шоурум колите, ама от 3те Кайена в които съм сядал, всичките имаха евтини пластмасови гадости по интериора
Седалките са въхра обаче! За сравнение 4.4 Х5 ме изкефи максимално... и като поведение, и като звук, и като ускорение, и като спирачки, и като интериор.
За поведение на писта - не съм карал Кайен, още по-малко по писта, та не знам
Един Х5 4.6ис се появи на един тракдей наскоро и се отказа след няколко обиколки... това е последната кола, с която бих отишъл на пистата и не мисля че Кайен-а е с нещо различен.

За поведение на писта - не съм карал Кайен, още по-малко по писта, та не знам

Аз не бих се срамувал от кола която достига 100км за 5.6сек. и скорост над 250км/час....Споменах писта, защото говорих с един човек който е бил на посещение в завода на Порше в Лайпциг(където има и писта), та от филмите които беше направил се вижда, че Кайен Турбо е по-бърз от ГТ3....На мокра писта разбирасе::))))
Относно качеството на интериора, не съм намерил нито един евтин елемент в тези които съм виждал, така че незнам колега....Въпрос на вкус!
Относно качеството на интериора, не съм намерил нито един евтин елемент в тези които съм виждал, така че незнам колега....Въпрос на вкус!
ах... но според пресата кайена турбо е единствено по-добър във ускорението по права линия- спирането, слалома, латералното ускорение (г) и баланса са му по-слаби от 4.6ис (и двата фабрични)
а 450 коня на гумите това са със 20% загуби - 540 на вала (със около 750 нм въртящ момент). и това е на 1 бар. според данните смъкнати от компютъра, около 2 бара са напълно възможни което би дало около 800 коня и 1200+ нм на вала. проблема е скоростната кутия- имаше едно дръпване със 1.3 бара и леко приплъзна. което ме навежда на мисълта че тя е слабото звено...
а за вида- всеки си има собствен вкус. кайена съм го гледал много внимателно и карал 2 дена (турбо)- мисля че интериора му е много хубав (ако и да ми харесва този на 4.6ис повече- по сериозен е някак си), но екстериора е ужасна недомислица- туарега ми харесва повече... но въпрос на вкус
идеята беше да покажа една играчка, а не да започвам такъв спор.

а 450 коня на гумите това са със 20% загуби - 540 на вала (със около 750 нм въртящ момент). и това е на 1 бар. според данните смъкнати от компютъра, около 2 бара са напълно възможни което би дало около 800 коня и 1200+ нм на вала. проблема е скоростната кутия- имаше едно дръпване със 1.3 бара и леко приплъзна. което ме навежда на мисълта че тя е слабото звено...
а за вида- всеки си има собствен вкус. кайена съм го гледал много внимателно и карал 2 дена (турбо)- мисля че интериора му е много хубав (ако и да ми харесва този на 4.6ис повече- по сериозен е някак си), но екстериора е ужасна недомислица- туарега ми харесва повече... но въпрос на вкус

идеята беше да покажа една играчка, а не да започвам такъв спор.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани