Кой каза че Порше Кайен няма конкуренция?

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Кой каза че Порше Кайен няма конкуренция?

Мнение от alx » 13 Май 2004, 21:33

интересното е че блока на 4.6ис се оказа алпина блок- който е особено здрав и навява на компресорни мисли.

компресора а vortech и помпа 1 бар - резултата за сега (още го борят тунинга) е 450+ коня на 4те гуми (като се има напредвид че 4.6ис е 250кг по-леко от поршето...

това го намерих на един форум де ;)
алекс
трабант 601с
разни други возила

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Мнение от LuBo1 » 13 Май 2004, 22:41

cooolllll :D
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 7.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Kokorba6iqta » 13 Май 2004, 22:59

I think I'm getting wet!!! :shock: :lol:
От Еверест по-високо нема, от Тихия океан по-дълбоко нема и от BMW по-добра кола нема!!!
Изображение

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 14 Май 2004, 7:41

Ще поговоря за такова служебно :oops:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 14 Май 2004, 13:07

Страшничко звучи този проект...
Ако успеят да докарат и звука на порше тогава мога да се впечатля :)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 14 Май 2004, 14:16

Хе-хе, защо ме карате да се смея!!! ПРАСЕ Cayenne Turbo e 450Bhp stock ot фабриката в Лайпциг!!! За ваше сведение, едното Cayenne Gemballa от Gumball 3000, който току-що свърши, беше засечена с 295кm/h... А за handling - Cayenne Turbo (stock) e по-бързо от ПРАСЕ 964 около Nordschleife (Nurburgring). Просто за момента са номер 1 на пазара за SUV. Mоже би Touareg се доближава, но не достатъчно... X5 въобще не му е в лигата (stock)... A лошото за Х5 е, че и на off-road е по-зле от ПРАСЕТО.... А сега ме убийте!
Power is Nothing Without Insanity

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 14 Май 2004, 14:42

*cough-cough* 450bhp на гумите? ;)

X5 поне не прилича на мутирало 911... :paranoid:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 14 Май 2004, 15:01

Без да обиждам никого, смятам че сравнението е малко некоректно...Ако ще си говорим за тунинговани машини, то тогава вземете Кайен Турбо Гембала-"малолитражния" им модел в гамата е "само" 600к.с., а върховия-700 коня и 1050 н.м. :bang:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 14 Май 2004, 15:06

kay написа:*cough-cough* 450bhp на гумите? ;)

X5 поне не прилича на мутирало 911... :paranoid:


А Х5 като прилича на мутирала 3,5,7 серия, да не е лош или безличен джип??? Не забравяй, че всяка оважаваща себеси фирма държи на постигнатото до момента и предпазливо променя своя дизайн...Това да не е Рено, Ситроен, Дайхатсу или каквато и да е измислена фирма, която всяка година се обръща на 180 градуса, като фурнаджииска лопата??

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 14 Май 2004, 15:33

Нищо против ПРАСЕТАТА, даже се надявам следвашата ми кола да е такава, така че не се засягай :) Но не съм единствения който е на това мнение за външния вид на Кайен...

Обаче си прав са сравненията на тунинговани машини със серийни такива, не е право. Все пак, Х5 4.8ис на хартия не отстъпва с много на нормално-аспирирания V8 Kaйен -- турбинирания двигател е в съвсем друга лига.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 14 Май 2004, 15:44

Дизайнът на Кайен е въпрос на вкус, на мен ми харесва, на огромен брой хора-не....Това в съвсем нормално. Но като поведение на пътя(пистата), звук, скоростни показатели, спирачки, стабилност....няма фабрична конкуренция...Може би единственият съществен недостатък е малко странното префключване на скоростите при автоматичен режим....
Относно Х5 4.8ис, си абсолютно прав-близки са, даже и Х54.6ис е много близка до Кайен С...
Но за мен има по-важни неща от това за колко секунди прави 100км една кола...

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 14 Май 2004, 16:01

Не знам дали беше проблем само в шоурум колите, ама от 3те Кайена в които съм сядал, всичките имаха евтини пластмасови гадости по интериора :( Седалките са въхра обаче! За сравнение 4.4 Х5 ме изкефи максимално... и като поведение, и като звук, и като ускорение, и като спирачки, и като интериор.

За поведение на писта - не съм карал Кайен, още по-малко по писта, та не знам :) Един Х5 4.6ис се появи на един тракдей наскоро и се отказа след няколко обиколки... това е последната кола, с която бих отишъл на пистата и не мисля че Кайен-а е с нещо различен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 14 Май 2004, 16:18

Аз не бих се срамувал от кола която достига 100км за 5.6сек. и скорост над 250км/час....Споменах писта, защото говорих с един човек който е бил на посещение в завода на Порше в Лайпциг(където има и писта), та от филмите които беше направил се вижда, че Кайен Турбо е по-бърз от ГТ3....На мокра писта разбирасе::))))
Относно качеството на интериора, не съм намерил нито един евтин елемент в тези които съм виждал, така че незнам колега....Въпрос на вкус!

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 14 Май 2004, 18:44

ах... но според пресата кайена турбо е единствено по-добър във ускорението по права линия- спирането, слалома, латералното ускорение (г) и баланса са му по-слаби от 4.6ис (и двата фабрични) :)

а 450 коня на гумите това са със 20% загуби - 540 на вала (със около 750 нм въртящ момент). и това е на 1 бар. според данните смъкнати от компютъра, около 2 бара са напълно възможни което би дало около 800 коня и 1200+ нм на вала. проблема е скоростната кутия- имаше едно дръпване със 1.3 бара и леко приплъзна. което ме навежда на мисълта че тя е слабото звено...

а за вида- всеки си има собствен вкус. кайена съм го гледал много внимателно и карал 2 дена (турбо)- мисля че интериора му е много хубав (ако и да ми харесва този на 4.6ис повече- по сериозен е някак си), но екстериора е ужасна недомислица- туарега ми харесва повече... но въпрос на вкус :)

идеята беше да покажа една играчка, а не да започвам такъв спор.
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 14 Май 2004, 19:01

Според коя преса, защото според Ауто Билд спирачките са проблемно звено на Х5(говоря за фейслифтираната версия)?

Следваща

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook