полийз трабъл;)
Модератори: mitaka7, Общи модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
полийз трабъл;)
Ето как с Мадванио станахме жертва на ББМВ-ентусиазма, но нека започна от начало. Денят е събота. Времето е слънчево. Заедно с Този, Ландшарк, Мадванио и Мадпетио в компанията на двете 316-ски
решихме да видим, дали подобренията на колата на Пецата са само по екстериора или има и разлика под капака след престоя в Пловдив. Качих се в Ландшарковата кола, и двете коли поеха още с тръгването в страничните улички на Красна поляна в буквалния смисъл на думата настрани, като това си състояние държаха спокойно до към 90км/ч, след което малко се променяше ъгъла на пързаляне
бързо стигнахме до главния път на Красна Поляна (където вървят трамвайте посока пазара), застанахме на светофара, двата звяра в обороти, пускане на съединителя, носене на задници, изцъгклени погледи на минувачи при спиране от скорост 160 с блокирали гуми и оставяне на два чифта наситено черни следи
Обратен по булеварда и пак
Хората започнаха да излизат от магазини, сервизи, все пак и двете 16-ки не са от най-тихите
По едно време на един от стартовете покрай нас със засилка профуча един форд ескорт, който дори не успя да се отдалечи, преди да го застигнем, който беше и причината да поемем курс по новия подлез, посока бул. България и да се качим на малкото, импровизирано мостче, по който минава павирания булевар, който води до "Пирогов" (май ше трябва да седна да ги науча тез улици най-накрая). Там знаете, че асфалта е сравнително нов. За да обърнем посоката си на движение се налагаше да направим десен завой и на 20-тина метра да спрем на друг светофар за повторен десен завой и да се спуснем обратно към Красна Поляна. Именно при първата комбинация на десен завой, преди светофара бях свидетел на най-якия пауър-слайд от място - Този държеше шперовата 325-ца точно на 90 градуса спрямо нейното движение и в момента, в който стигнахме светофара просто натисна съединителя и колата остана в такова положение ( на 90 градуса спрямо движението)
И Мадпетио не се представи зле, имайки предвид, че отворения диференциал не позволява чак такива издевателства с основите на физиката. Срещу нас се беше наредила една чисто нова сребриста 7-ца в насрещното, за да може при зелен светофар да се изреже и да мине пред всичките. Но след наште изпълнения човека мина на червено, като заобиколи гризливо от най-далечното нам платно (негова най-дясан лента), само и само да не сме срещу него
Последва обратно родео по улиците, като дветет коли на моменти се пързаляха една до друга по по-широките места. Създадохме много работа на спирачките и на агенция "Пътища" с всичката гума, интегрирана от голямата топлина в асфалта.
Резултата беше 3:0 за Мадпетио на импровизираните светофарни гонки, за което може да получава само поздравления - колата му наистина няма нищо общо с предишната
След тези изпълнения смятам, че от само себе си става ясно, че не ми се слизаше от колата на Ландшарк и реших да отида с него до Младост и да си хвана обратно тролея. Речено сторено, щяхме да пътуваме заедно до блока на Ландшарк, след кеото Мад-отбора да си продължи към покупките. Обаче минаванте на цялото Цариградско на трета - четвърта, трета - четвърта, 120 - 190 км/ч между колите явно повлия не само на мен, защото решихме да придружим Мадотбора към пазарауването им в БИЛЛА.
Тъкмо разправях на Ландшарк лафа на БгТролл, който твърдеше, че паркинга на Билла нарочно е кръстоска между хубав асфалт и павиран булевард, за да могат хората в края на работното време да си тръгнат, без да се налага да чакат разни индивиди да се нарадват на хубавия празен паркинг, когато Пецата започна да се върти
Изглежда за по-хардкор феновете това не беше пречка, защото Ландшарк също се включи към фиестата, която на втора даде такъв резултат, че тряваше да изчакаме няколко секунди да се разсее пушека, за да видим къде сме. Последва интересна фигура от висш пилотаж от страна на Мадпетио, който беше дал газ до дупка, така че задните гуми да превъртат. Понеже е с баници в размер 225 гумите дори яко превъртяйки имаха нужното сцепеление, за да избутват колата през блокиралите предни гуми - гледката е маняшка
След три пускания на всеки, които предизвикаха излизането на половината Билла, цялата охрана, замръзването на майки с деца и покупки, спирането на коли отстрани на оградата, решихме, че е достатъчно за тази вечер и че е време да замаскираме колите измежду другите посетители на Билла. Интересно бе пазарния инстинкт на една жена, която като ни видя да приближаваме, с едната ръка хвана и издърпа децата, а с другата забута лудешки пазарната си количка, да не би случайно да й отнесем ценните продукти.
Тъй като боята на Мадпетио е нова, той се страхуваше да не би да я надраска някой и ние с Мадванио останахме на паркинга да си говорим и точно в този миг – УУУУ – една патрулка спира до нас и запречва колата на Мадпетио. Последвам следния диалог: (П – полизмен, В- Ванката, А- Ати)
П – вие ли сте с колите?
В+А – Нееее (забележете – те бяха спрели пред една кола, питат ни в множествено число, а ние веднага отричаме)
П – айде сега да не обръщаме джобовете и да намерим талоните
Двамата с Ванката вадим телефони, портофейли и ключове и демостратично ги оставяме на покрива на патрулката.
В – ами заповядайте
П – добре, вие ли сте с тези коли
Тъкмо се чудех какво да кажа, защото не ми се искаше да кажа –Не, защото би била лъжа, а ако си призная загазваха Ландшарк и Пецата и след двусекундно мълчание
В – ами точно в момента и двамата не сме с коли
Гениално – хем е истина (моята беше при Бавареца, Ванката още събира), хем не отговаря на въпроса, но ченгето изглежда не се сети какво да ни попита повече и излезе с обикновения номер – Лични карти!
Ами добре, дадохме ние картите си и се отдалечихме малко от патрулката, че да не се сетят да ни попитат нещо друго и веднага се заехме да звъним на двамата виновници, които все още нищо не подозирайки си пазаруваха в Билла.
По едно време ченгето излезе и ни пита, какво правим там и ние отговорихме, че чакаме приятели, на което той много измунено ни попита какви са тези приятели, който чакаме на средата на паркинга. При първа възможност позвънях на Милър, да дойде да ни вземе от паркинга, а колите щяхме да вземем по – късно, защото тези явно нямаха намерение да си тръгват скоро, дори едния влезе в магазина и купи три бутилки по 0.5 литра кола и седнаха в колата. Личните ни карти вече бяха близо 40 минути при тях, но ние не бързахме. По едно време направиха една обиколко на целия паркинг и заедно с охраната търсеха и втората кола нарушителка, но не можаха да открията коя точно от всичките е-30ски, паркирани на паркинга е извършила тежкото престъпление – превъртане излишно с гумите и се върнаха при нас. Появи се и Ландшарк, с когото си говорихме по ГСМ-а на 10 метра един от друг, дори мина нехайно покрай нас, уж търсейки си колата, за да видим дали има възможност поне неговата да изкараме. Тъкмо в този момент ченгетат решиха да си тръгнат след 1 час чакане, върнаха ни личните карти, за малко да се засекат с Ландшарк, но ние го предупредихме да изчака още мъничко, след което – газзз, и един по-малко. Пецата през това време се беше изнизъл тихимълком и беше поел към Аско деница, където да даде ключовете на негов приятел, който да прибере колата. Ние пък тръгнахме по дирите на патрулката, което се оказа печеливш ход (отново). Те просто стратегически се бяха скрили на съседен паркинг, откъдето да виждат какво става. По някаква случайносто видяхме как Мадпетио се качва при Ландшарк и явно ще се връщат да си вземе колата, подмамени от нашето инфо, че полицайте са си тръгнали. Отново мобилната комуникация даде своя принос и Ландшарк остави Пецата до оградата на Билата и продължи към тмястото на тайната вечеря – ОМВ – Малдост. Мадпетио с ловкостта на котка се движеше покрай оградата, в следващия момент скочи в колата, запали, и газз към другия изход. Ние вече бяхме с Милър (тенк ю, мен) и Е30М3Ево и също се насочихме пеша към ОМВ, на което Мадпетио си беше скрил колата в автомивката. По едно време дойдоха едни СОТ – аджии, които се поитересуваха чий са тези коли, но нямаше повече проблеми.
За пореден път БМВ-тийм се измъква от лапите на закона.
Благодаря на всички за приятното изкарване.
Ати


бързо стигнахме до главния път на Красна Поляна (където вървят трамвайте посока пазара), застанахме на светофара, двата звяра в обороти, пускане на съединителя, носене на задници, изцъгклени погледи на минувачи при спиране от скорост 160 с блокирали гуми и оставяне на два чифта наситено черни следи

Обратен по булеварда и пак

Хората започнаха да излизат от магазини, сервизи, все пак и двете 16-ки не са от най-тихите

По едно време на един от стартовете покрай нас със засилка профуча един форд ескорт, който дори не успя да се отдалечи, преди да го застигнем, който беше и причината да поемем курс по новия подлез, посока бул. България и да се качим на малкото, импровизирано мостче, по който минава павирания булевар, който води до "Пирогов" (май ше трябва да седна да ги науча тез улици най-накрая). Там знаете, че асфалта е сравнително нов. За да обърнем посоката си на движение се налагаше да направим десен завой и на 20-тина метра да спрем на друг светофар за повторен десен завой и да се спуснем обратно към Красна Поляна. Именно при първата комбинация на десен завой, преди светофара бях свидетел на най-якия пауър-слайд от място - Този държеше шперовата 325-ца точно на 90 градуса спрямо нейното движение и в момента, в който стигнахме светофара просто натисна съединителя и колата остана в такова положение ( на 90 градуса спрямо движението)


Последва обратно родео по улиците, като дветет коли на моменти се пързаляха една до друга по по-широките места. Създадохме много работа на спирачките и на агенция "Пътища" с всичката гума, интегрирана от голямата топлина в асфалта.
Резултата беше 3:0 за Мадпетио на импровизираните светофарни гонки, за което може да получава само поздравления - колата му наистина няма нищо общо с предишната

След тези изпълнения смятам, че от само себе си става ясно, че не ми се слизаше от колата на Ландшарк и реших да отида с него до Младост и да си хвана обратно тролея. Речено сторено, щяхме да пътуваме заедно до блока на Ландшарк, след кеото Мад-отбора да си продължи към покупките. Обаче минаванте на цялото Цариградско на трета - четвърта, трета - четвърта, 120 - 190 км/ч между колите явно повлия не само на мен, защото решихме да придружим Мадотбора към пазарауването им в БИЛЛА.
Тъкмо разправях на Ландшарк лафа на БгТролл, който твърдеше, че паркинга на Билла нарочно е кръстоска между хубав асфалт и павиран булевард, за да могат хората в края на работното време да си тръгнат, без да се налага да чакат разни индивиди да се нарадват на хубавия празен паркинг, когато Пецата започна да се върти

Изглежда за по-хардкор феновете това не беше пречка, защото Ландшарк също се включи към фиестата, която на втора даде такъв резултат, че тряваше да изчакаме няколко секунди да се разсее пушека, за да видим къде сме. Последва интересна фигура от висш пилотаж от страна на Мадпетио, който беше дал газ до дупка, така че задните гуми да превъртат. Понеже е с баници в размер 225 гумите дори яко превъртяйки имаха нужното сцепеление, за да избутват колата през блокиралите предни гуми - гледката е маняшка

Тъй като боята на Мадпетио е нова, той се страхуваше да не би да я надраска някой и ние с Мадванио останахме на паркинга да си говорим и точно в този миг – УУУУ – една патрулка спира до нас и запречва колата на Мадпетио. Последвам следния диалог: (П – полизмен, В- Ванката, А- Ати)
П – вие ли сте с колите?
В+А – Нееее (забележете – те бяха спрели пред една кола, питат ни в множествено число, а ние веднага отричаме)
П – айде сега да не обръщаме джобовете и да намерим талоните
Двамата с Ванката вадим телефони, портофейли и ключове и демостратично ги оставяме на покрива на патрулката.
В – ами заповядайте
П – добре, вие ли сте с тези коли
Тъкмо се чудех какво да кажа, защото не ми се искаше да кажа –Не, защото би била лъжа, а ако си призная загазваха Ландшарк и Пецата и след двусекундно мълчание
В – ами точно в момента и двамата не сме с коли
Гениално – хем е истина (моята беше при Бавареца, Ванката още събира), хем не отговаря на въпроса, но ченгето изглежда не се сети какво да ни попита повече и излезе с обикновения номер – Лични карти!
Ами добре, дадохме ние картите си и се отдалечихме малко от патрулката, че да не се сетят да ни попитат нещо друго и веднага се заехме да звъним на двамата виновници, които все още нищо не подозирайки си пазаруваха в Билла.
По едно време ченгето излезе и ни пита, какво правим там и ние отговорихме, че чакаме приятели, на което той много измунено ни попита какви са тези приятели, който чакаме на средата на паркинга. При първа възможност позвънях на Милър, да дойде да ни вземе от паркинга, а колите щяхме да вземем по – късно, защото тези явно нямаха намерение да си тръгват скоро, дори едния влезе в магазина и купи три бутилки по 0.5 литра кола и седнаха в колата. Личните ни карти вече бяха близо 40 минути при тях, но ние не бързахме. По едно време направиха една обиколко на целия паркинг и заедно с охраната търсеха и втората кола нарушителка, но не можаха да открията коя точно от всичките е-30ски, паркирани на паркинга е извършила тежкото престъпление – превъртане излишно с гумите и се върнаха при нас. Появи се и Ландшарк, с когото си говорихме по ГСМ-а на 10 метра един от друг, дори мина нехайно покрай нас, уж търсейки си колата, за да видим дали има възможност поне неговата да изкараме. Тъкмо в този момент ченгетат решиха да си тръгнат след 1 час чакане, върнаха ни личните карти, за малко да се засекат с Ландшарк, но ние го предупредихме да изчака още мъничко, след което – газзз, и един по-малко. Пецата през това време се беше изнизъл тихимълком и беше поел към Аско деница, където да даде ключовете на негов приятел, който да прибере колата. Ние пък тръгнахме по дирите на патрулката, което се оказа печеливш ход (отново). Те просто стратегически се бяха скрили на съседен паркинг, откъдето да виждат какво става. По някаква случайносто видяхме как Мадпетио се качва при Ландшарк и явно ще се връщат да си вземе колата, подмамени от нашето инфо, че полицайте са си тръгнали. Отново мобилната комуникация даде своя принос и Ландшарк остави Пецата до оградата на Билата и продължи към тмястото на тайната вечеря – ОМВ – Малдост. Мадпетио с ловкостта на котка се движеше покрай оградата, в следващия момент скочи в колата, запали, и газз към другия изход. Ние вече бяхме с Милър (тенк ю, мен) и Е30М3Ево и също се насочихме пеша към ОМВ, на което Мадпетио си беше скрил колата в автомивката. По едно време дойдоха едни СОТ – аджии, които се поитересуваха чий са тези коли, но нямаше повече проблеми.
За пореден път БМВ-тийм се измъква от лапите на закона.
Благодаря на всички за приятното изкарване.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
а пък следите от гумите продължават да дразнят Сотаджийте........
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Абе в БГ не са ли компютъризирани куките, щото тука патрулките всичките могат да ти покажат пълната история на всяка кола по регистрационния номер - собственик, обявена ли е за издирване, къде, кога, как, ... Сигурен съм че още преди години го имаше това нещо в Казанлък (съседа ми беше поуицай), толкова ли са тъпи да не направят връзката номер на колата <-> лична карта? 

- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
мания.готино е така.
и аз преди седмица бягах от куки.отиваме към село и там естествено аз карам.и то4но се сменяме и гледам
куките долу на 4ерния път.ужас :x :x .а по на4ало следят горе на магистралата.и естествено се мятаям и паля.гледам настрани дават с астрата назад.1ва газззз да ме няма.карам с около 90-100 по дупките и се ла6кам нагоре надолу и кракът ми трепери на съединителяи в една калибра щях да вляза.и по едно време ги няма нещо назад и спирачки 90 градуса завой,кораво поднасяне и започва офф роуд.през нивите/има път не направо през ораното
/ с москвича.леле пломбите ни изпадаха.баща ми седи и ми вика спокойно бе няма ги аз хич не гледам назад газ да се покрия
.и стигнахме къщата.и нали съм тъпо лапенце викам митак/един приятел дойде с нас/дай да видим тези кукери гонели ли са ни въобще.и слизам долу почти до магистралата но оставам все пак на черния път.и познайте какво гледам този път тръгват с мен успоредно към входа на селото.и си викам тъп съм ве каде се показвам.сега 6е ме намерят каде е къщата и край с книжлето на стария и следователно край с моята кариера на рейсър
.и да гледаш от страх едни пергели едно сукане не мога да я държа в пътя
.гледам митьо до мене се кефи и се ухилил като зелка а пък аз не можах да се накефя на карането от страх.и стигнах горе на баира и баща ми вика тръгваме.аз викам карай ти аз съм отзаде.и познайте какво става.излизаме на асфалта и минават астрата и едно ладе полицейски и нищо...та*ак.и аз за кво бягах.та оттук заключих че съм много насран.но поне съм доволем че съм доставил на приятелят си удоволствие.абе беше си яко.и колата не съм я виждал такова ускорение да прави.ебаси звяра в овча кожа

и аз преди седмица бягах от куки.отиваме към село и там естествено аз карам.и то4но се сменяме и гледам















8.32
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
кис кис кис - 2 лайна с ориз....а какво се случи дис найт...... мани мани мани......ама то за маса.




С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
хехе, от тия истории се сетих миналата есен какво шоу гледах на ул. Дойран. (Тази улица, за хората които не я знаят се намира между кварталите Красно село, Бели Брези и Борово).
Разхождах се пеша по тротоара от брезите към Борово и в един момент от някъде изскочи един пи4 с е30 - ама маниак. Сигурно току що си беше купил колата и не можеше да и се нарадва. Непрекъснато се изравняваше с други коли и ги молеше да се дърпат. Докато отида до колелото на 9-ката (на другия край на улицата) сигурно 15-на пъти профуча от край до край на улицата. В един момент едни типове с е36 се навиха да се дърпат и направиха няколко тегела по улицата. Яко шоу, само не знам как не дойдоха куките, при положение, 4е 6-то РПУ е на 200м от там
Разхождах се пеша по тротоара от брезите към Борово и в един момент от някъде изскочи един пи4 с е30 - ама маниак. Сигурно току що си беше купил колата и не можеше да и се нарадва. Непрекъснато се изравняваше с други коли и ги молеше да се дърпат. Докато отида до колелото на 9-ката (на другия край на улицата) сигурно 15-на пъти профуча от край до край на улицата. В един момент едни типове с е36 се навиха да се дърпат и направиха няколко тегела по улицата. Яко шоу, само не знам как не дойдоха куките, при положение, 4е 6-то РПУ е на 200м от там
- Miler
-
Street Disorder Workshop
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 8.11.2003
- Местоположение: mladostcity Sofia
съботата беше невероятна ати само дето не ми докара сърдечен удар с това обаждане
.поне да беше казал за какво е а не да ме изстрелваш от нас на пожар.но както и да е искарахме си супер. 


- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани