BMW 635 VS HONDA CRX

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

BMW 635 VS HONDA CRX

Мнение от Роската » 09 Авг 2002, 15:29

Та значи това беше последното ми излизане с шестака от гаража.Беше миналата година , по времето на абитуриентските балове.Бях поел ангажимент да возя синчето на един чичка до хотел Ленинград.Понеже човека беше шофьор с рутина и разбира от хубави коли (естествено фен на БМВ) , имал е 2 е23-ки 728,е30 323 и тн.,му казах :"Вземи карай ти , да се изкефиш и да видиш за какво точно става въпрос". Напълнихме колата 4 човека средно по 80 кг.Това незнам за какво го казвам , защото както сами се досещате на мотора на шестака му е все едно какво има в купето или в багажника и колко тежи то (същото не може да се каже за Хонда).
По Москва ,един светофар преди Ленинград , както чакахме на червеното , до нас със адски спирачки закова един CRX ,червен с две черни ленти на капака.Изтърбушеното му гърне боботеше яко на изкуствено завишеният празен ход.
Емо (така се казваше чичката) ме попита:"Да го пробвам ли този?" , усмихнато му отговорих че ако не го направи ,ще му се разсърдя.До този момент той караше пенсионерски и само галеше педала явно се сещаше за какво става въпрос 2 санта по-ниско.
Какво стана после направо не разбрах,като се изправи това ми ти чудовище , можех да видя само красивото синьо небе, за 3 секунди пътят пред нас стана тесен ,а червена боя не се виждаше , километража показваше 100 и като се обърнах CRX-а беше на 5 метра зад нас.Емо не даде никакъв зор на колата, превключваше предавките още на 5000 min-1.Аз му врещях от задната седалка да я бузи повече и че не може да кара,но така или иначе нямаше нужда ,щото хондаджията беше доста назад.Пърденето на малката му бегачка беше обратно пропорционално на вървенето и.За съжаление , ускорихме до 160 и трябваше да отбиваме в дясно за хотела.
Онзи се беше отказал отдавна , но минавайки покрай нас нарочно настъпа и чикийката му се разпърдя.Нали се сещате ,колко е грозно когато чуеш такова нещо , погледнеш към гъбката издаваща шума , мотора се реже в някакви критични обороти , НО КОЛАТА ЕДВАМ СЕ ДВИЖИ.Всички в колата полудяхме от смях и му махахме за сбогом.

След като слезнахме на Емо му беше лошо,беше почервенял целият,кръвното му се беше прецакало,а малкият му син ми обясни ,че имал проблеми със сърцето.Публично обеща повече да не се качва на такива могъщи баварци.

Но в крайна сметка , 2 месеца след това му избрахме поредното чудовище е28 525i.Тя пък (по негови думи) , колко малки бегачки изяде,чудя се как не се наяде.


----------------------------------------------------------------------------------------------------

I DON' EAT HONDAS , BMW EAT HONDAS !!!!!!!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

отг::BMW 635 VS HONDA CRX

Мнение от Alex 320i Cabrio » 09 Авг 2002, 17:24

S G-Kat li tie 635-cata? i Manual li e, ako da s "dog leg" skorosti ili s normalni?

Mezdhu drugoto, moijata 6-ca sashto se izjavjava kato goljam vazpitatel na Jap avtomobili, osobenno po magistralata. Nai-mrazja njakoi tap indiec ili cheren da me zapushva s negovija ricer, kogato se opitvam da izprevarja v barzata lenta. Vinagi mi e bilo interesno da gi gledam kak se strjaskat, kogato pochti 2-tonnoto chudovishte se ponasja kato strela napred, zashtoto 315Nm ne sa shega rabota i sa dosta po-napred ot vseki Ricer:-)... Za uskorenieto ot 140km/h nagore puk njama da govorja, che ADH-Honda i Paradox-cho shte se gatnat.

Honda i osobeno Subaru pravjat hubavi koli, no ne mogat da se merjat s BMW. Sazhaljavam, no e taka...

Изображение

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

отг::BMW 635 VS HONDA CRX

Мнение от Роската » 10 Авг 2002, 1:42

Колата ми е чисто 3.5 от втората генерация с 92мм
бутало , не с 93,4.Motronic First Generation without catalyst,overdrive transmition.Има нужда от цялостно освежаване и затова не я карам ,до по-добри времена.
Мечтата ми е да и намеря от големите двувалови братя или пък в най-лошия случай от първите 3.5 с голямото бутало и по-къс ход с L-jetronic инжекция.Мога само да гадая как ще върви с нея щом с мотроника е такъв изтребител.Да не говорим какви смукатели имат дъртаците , бегъл поглед е достатъчен , за да видиш в тях почерка ма Моторспорт.

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

отг::BMW 635 VS HONDA CRX

Мнение от Роската » 10 Авг 2002, 1:50

Поне на мен от пръв поглед ми стана ясно кое от двете животни е по-нервното.Остава и на практика да е така.Иначе все 218 коня .

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 10.08.2002
Местоположение: София

отг::BMW 635 VS HONDA CRX

Мнение от Munio » 10 Авг 2002, 12:47

haha, a kakvo she pravish kato svurshi magistralata i doidat putishtata sus zavoi ( koito sa pove4e v BG otkolkoto magistralite)?
Bez da se izhvurliame po moe mnenie CRX togava e mnogo po-stabilen na putia.

Enjoy The True Spirit :-)

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

отг::BMW 635 VS HONDA CRX

Мнение от Роската » 10 Авг 2002, 19:45

Зависи от окачването на конкретната кола ,приятелю!По default може и да си прав,но ако шестака е със спорт , а те 635 рядко са без такова , CRX трябва да се моли за милост.После ако искаш в комбинация със завойте да добавим и малко водоравен наклон на пътя.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 10.08.2002
Местоположение: София

отг::BMW 635 VS HONDA CRX

Мнение от Munio » 11 Авг 2002, 15:57

E az li4no sum po4itatel na zadnoto predavane, pri po goliam opit v pilotiraneto zadnoto moje da se kaje 4e e po stavbilno na ostri zavoi. Da ne govorim 4e kolata sus zadno predavane e i po stabilna kato izdurglivost.
No puk i kogato kolata e po-leka i niska vsi4ki znaiat 4e e i po ustoi4iva.
Po skoro triabva temata da e BMW 3xx vs HONDA CRX. Stot mi se struva 4e 6xx ne e v klasa na CRX.

Enjoy The True Spirit :-)

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

отг::BMW 635 VS HONDA CRX

Мнение от Роската » 11 Авг 2002, 21:13

Принципно си прав за всичко , само дето не е ясна фатката 3хх VS 5xx VS 6xx VS 7xx.Тъй като съм карал от всички видове , мисля че по default 3xx е най-бъгава в завой.

И естествено ще ти кажа , защо мисля така.
Значи тук с приятелчетата си имаме един бърз завой с обратен вираж , извън Пловдив , преди село Брестник.

Тествал съм там доста баварци , но ще ти кажа само това което теб те интересува.Двете коли са на приятелчета и са в отлична кондиция.Първата е е30 320 - пружини Race H&R Red classification ,амортисьори 4 броя Билщеин , гуми - отзад 225/45/15 отпред 205/50/15.Втората кола е е28 525-пружини те са и черните заводски - меки и високи,даже не са HEAVY DUTY,амортисьори 4 броя Билщеин , гуми - 4 броя 235/50/16.И двете коли са с оригиналните си стабилизиращи щанги отпред и отзад,не са пипани.

And the winner is...:

1.e28 - 140 км/ч без особени притеснения.

2.е30 - 120 км/ч , повече ме беше страх , щото колата беше просто на ръба.

И двете коли съм ги тествал аз, така че субективният фактор различен водач - отпада.
Ще ти кажа и друго нещо , на практика доста малки чикий се опитваха да го вземат със същата скорост (точно CRX нямаше) , но никоя не е успявала даже да се докосне до скороста на баварците.Дооста коли свършиха безславно в канавката.Не знам що така , уж са по-стабилни в завой.
Така че точно на мен неми ги обяснявай тези за височината на колата и бла,бла,бла други азбучни истини.
И за да си обясниш къде точно е истината , ще те попитам едно нещо , без да се сърдиш:
При равни други условия , един и същи автомобил - чисто празен и натоварен втория път с 400 кг. абсолютно равномерно разпределени по дъното на колата (примерно оловни плочки) , без да се променя процентното разпределение на масите , взима един и същи завой по-еднакъв начин,по еднаква траектория,с еднаква скорост и тн.В КОЙ ОТ ДВАТА СЛУЧАЯ ЩЕ Е ПО-СТАБИЛЕН?

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 10.08.2002
Местоположение: София

отг::BMW 635 VS HONDA CRX

Мнение от Munio » 12 Авг 2002, 21:00

Da, moje da se kaje 4e kogat go natisnem po dobre t.e. po-tejuk, pri tezi uslovia deto gi kazvash, she vzeme zavoia po-dobre, no i tova e doniakude, zavisi si ot gumi, put i razbira se ot kolata :-).
A ina4e tova deto si go testval sus e30 , shto ne probvsah i s druga takova (taka puk shte izbegnesh drug subektiven faktor)? - moje da dade drugi rezultati, a puk i kakvo te drazni tova 4e priravniavam po-nisuk klas BMW kum CRX?

Enjoy The True Spirit :-)

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

отг::BMW 635 VS HONDA CRX

Мнение от Роската » 12 Авг 2002, 23:01

Казах ти ,че е един и същи автомобил,това значи че е и със същите гуми.

Приемам отговора ти ,че вторият път ,когато е по-тежък е по-стабилен. Засега ще се въздържим от гласуване кой отговор е верният,не казвам ,че твоят е грешен,нито че е верен.
Ако се обърнем към физиката , обаче се вижда че ЦЕНТРОБЕЖНАТА сила е в права зависимост от масата.Съответно по-тежкият автомобил изглежда ,че ще иска да избяга повече от центъра на завоя.И изглежда,че е по-нестабилен.
Помисли внимателно,въпроса е доста подвеждащ.

По другия въпрос не ме дразни нищо.Както ти казах колата беше маниашка ,в перфектна кондиция,така че другият субективен фактор можем спокойно да го избегнем , защото както се досещаш по-добър и качествен тунинг от този е само М3 , или греша. Горе долу ми е ясно какво могат е30-ките и какво не могат.Трябва да е кристално ясно ,че окачването на е30 колкото и добро да е , не може да се мери с това на е28=е24.А в случая всички други азбучни истини не могат да компенсират това предимство на 5-ка и 6-ка.
И когато разгледаш двете окачвания,едно до друго ще разбереш за какво говоря.Можеш да ползуваш и картинка на мостове от е34-същите са.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2736
Регистриран на: 13.02.2002
Пол: Мъж

отг::BMW 635 VS HONDA CRX

Мнение от Любо Мегов » 13 Авг 2002, 18:43

смятам че с 400 кила олово силите ще се променят по следния начин:

- центростремителна надолу
- центробежна нагоре
- съпротивление на гумите при търкаляне нагоре (зависи и от контактната повърхност, типа гума- зимна лятна, температура на асфалта ...)
височина на автомобила надолу
- съпротивление ?? не е задължително да намалява ако автомобила е по-нисък


Изображение
BMW 325i //M-Technik //M-Dynamics //MegOFF
http://www.megoff.hit.bg

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

отг::BMW 635 VS HONDA CRX

Мнение от DrivinGGoD » 14 Авг 2002, 21:23

$e 6e iska da go izhvarli ot putia da ama puk i 6te se uveli4i sceplenieto na gumite,koeto go pravi po nepodatliv na hluzvane,ot druga strana pri slizane na avtomobila po nisko ne se znae dali 6te podobri aero dinamikata ili 6te ia vlo6i,moje da se polu4i ili po dobro prilepiane ot vazdi6nata struia ili vuzdoha pood kupeto da izigrae lo6a 6ega i da ia povdigne!!!Taka 4e i az ne znam to4nia otgovor.vsiko zavisi ot avtomobila!!!

There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!!!!!

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook