Тест-драйв - Историята

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Тест-драйв - Историята

Мнение от ati » 10 Яну 2004, 10:33

По настояване на няколко души като Енджи и под вещото началство на Малккия независимата медия “Костенурка на разходка” дава своя принос в развитието на БМВ общността в България, като разкаже за тези, които не бяха там какво се случи.
Както знаете от дискутираната тема, в която главен подстрекател се явява Пенчев ,а по изключение не съм аз, както бях набеден от колегата Хънтър: ).
В 21 часа пристигнахме по заледените улици и още на влизане се разбра, че този ден е запазена марка на нашия отбор - от далеч се виждаха пушеци, което известява, че Явор е пристигнал и е в добро настроение. Друг е въпроса, че паркинга на бензиностанцията барабар с околната улица и последната колонка са заети с изгладнели от студа вълци. След подобаващо веселие в бензиностанцията и съспъстващия я паркинг (чудя се колко ли студено трябва да стане,за да спрем да излизаме навън и да оглеждаме взаимно колите) към 22.30 се отправихме към заветната цел - Витоша. Водач на групата беше Енджи, който доста умело спираше, за да изчака понякога разкъсващата се група от 10 автомобили, сред които по равен брой Е30-ски и Е36-зи и една Е34. Щом се събрахме всички на светофара на бул.”България” и “Димитър Несторов” последваха скоростните отсечки. На светофара пред нас беше някаква Ланча, която за нейна жалост не беше достатъчно бърза и първите две коли от колоната я изядоха още на първа. Вайпъра, при когото се возех беше трета кола и в момента, в който се шмугнахме пред нея в най-лявта лента онзи започна да ни свети с дългите, демек - аве вий кви сте ве, как така ме минавате от дясно. В следващия момент още две БМВ-та минаха като вихър покрай горкичката Ланча, а трето се изравни с нея, поради липса на място, което не знам защо накара шофьора на Ланчата да мине на къси и да изостане назад.
На следващия светофар не можахме да се домогнем до предни стартови места, което обаче не ни попречи да си ги извуюваме. Всички летяха от най-лява до няй-дясна, а в същото време някой летеше от най-дясна в най-лява лента зад другите и гледката отзад беше неописуема. Като сенки на зверове Е30-ски и Е36-ци танцуваха между колите, принуждавайки жертвите си да се парализират от страх и да не променят траекторията и скоростта на движение. На финалния светофар вече бяхме най-отпред и както винаги се стартираше от 4 места в трилентов път. При наближаване на разклона за околовръстното намалихме малко да изчакаме всички, като част от тях прелетяха с около 140, докато ние се движехме с около 70. Последва парадно минаване през Бояна (ако някога е имало парад, на който участниците да са се движили с 90). Няма да забравя физионамоята на една мутра, излизаща с жена си от някакво заведение и заставащ гордо до едно Ауди А6. Изгледа първите две БМВ-та без никакъв интерес. Но след третото явно му се стори подозрителна работата, защото застина както беше тръгнал да отваря вратата на жена си (поне беше кавалер, не може да му се отрече), опули се и започна явно на ум да брой редицата ни.
Последва слалом около дупките, който беше ефектен за наблюдение както отзад, така и отпред. Виждаш как два познати стопа рязко дърпат на ляво, сякаш скача котка и докато си се осъзнал, те отново са в изходната си позиция. Понякога изглеждаше като енергичен танц, изпълнен с кола. Погледнато отпред се виждат само два светещи фара и още два халогена, който злобно те следват при всяка маневра, все едно казват –“ не можеш да ми избягаш, само да поискам и си мой”.
Малко след това спряхме в една отбивка, защото се оказа, че пристигат и Явор заедно с Лудия(ГСМ). Естествено Енджи и Вайпъра оползотвориха времето да ни напълнят със сняг и лед, докато се въртяха на 3-4 метра от нас. Всички бяха със светнати фарове и пуснати аварийни светлини и в черната гора и белия сняг светлините играеха по околността, все едно светите с фенер през призма в тъмна стая. Вскички отново бяхме навън, обсъждайки амортисьори и джанти (явно, че освен умора лудите нямат и топлинни рецептори, защото термометъра в колата на Сашо показваше – 8.5). Не след дълго с ръмжене се приближиха Явор и Лудия и колоната отново потегли, занасяки на всеки завой. Предполагам, че си е струвало шоуто, защото една кола отби в страни и хората в нея ни сочеха с пръст (е, може да си казвали- абе тия луди ли са в тоя лед да се носят така), но ние ще приемем, че са си мислили – те са като вълци, държани в клетка и пуснати изведнъж на свобода в своя територия – планинските завой. Мисля, че няма човек, който дори само да се е возил, да не е изпитал радостта от страничните ускорения и дрифтинга. След няколко километра излизайки от поредния завой видях аварийни светлини на Е36-ца, но погледнати отстрани – вълците бяха намерили другата си любима ловна територия – разширение на пътя, подобно на паркинг. Почти всеки се беше наредил и чакаше нетърпеливо реда си, за да се повърти, кой по веднъж, кой дваж, кой почти не излизаше от кръга. Общо взето обстановката придоби вида на Събора през май месец – отвсякъде се чуваше рев на зверове, тръгнали на самостоятелни опознавателни обиколки из близките пътища. От всякъде през гората прозираха фарове, обърнати на 90 градуса спрямо пътя, унесени в дрифт.
След изветсна доза забавление решихме да продължим. Не след дълго се случи и първото непредвидено излизане от пътя, завършило в близката преспа сняг. За щастие пострадала беше само престилката и левия мигач, който въпреки липсата на предпазно стълко, присъствието на солидна доза студ и сняг продължи да си свети през цялата по-нататъшна вечер. 15 минути по-късно посредством бутане успяхме да изкараме колата от пряспата. В този момент (естествено, защото тъкмо бяхме извадили колата) се приближи някакъв Ленд Роувър. След като хората видяха, че вече сме измъкнали колата си продължиха по пътя, а ние се заехме да махнем отчупената от едната страна престилка. Скоро и ние възобновихме движението си, като бързо настигнахме джипа. Той на свой ред когато ни забеляза в огледалата си даде газ колкото може, но незнайно защо не можа да ни избяга по заснежените завой и беше изяден от гладните за задминаване вълци.
След още няколко завоя видяхме отново описаната вече игра на светлини от аварийни светлини, което ни накара да намалим. Първо ни посрещна махащия силует на Енджи и още няколко души и след като приближихме видяхме за наш ужас стоповете на Сашо Драйвингод да сочат към небето, като десния беше доста по-нагоре от левия. Отгоре на всичко пред колата, която беше се катурнала в канавката стоеще едно дебело дърво. Не искам да Ви споделям, какви мисли ми минаха през главата и от все сърце се молех да не съм прав. За щастие след 5-6 секунди на тиха паника видях Сашо и половинката му да се разхождат и аз се отпуснах. Значи бяха само смачкани ламарини..... Когато слязох и огледах стигнах до извода, че Сашо е невероятен късметлия – колата му беше пробила снежната преспа, гмурнала се с предницата надолу и килнала се на лявтаа си страна. Изглеждаше наистина зле, макар тогава да беше удобния момента да видим с какво предавателно число е диференциала, защото той беше отчасти във въздуха. А колата беше спряла на 20 см от дървото. Докато се чудехме как да я измъкнем, изказвайки съмнения, че дори джипа няма да може да я измъкне, защото беше с по-голямата си част на склона (да де, забравих да кажа, че надолу беше склон, въобще Драйвингод е истинско дете на късмета), когато Явор подвикна, че сме щели всичките 20-тина души, които сме там сами да я извадим. Малко като на майтап всички спретнахме ръкави (образно де, защото беше студено) и като започнахме да тласкаме колата, съпроводено от задружни бойни викове, тя взе, че помръдна. Явно наистина сговорна дружина Е30-ска повдига, защото само с нашите усилия изправихме колата в хоризонтално положение. След още няколко килвания, които аз и Ицо Бесния прекархаме друсайки се в багажника на колата я изкарахме и положението на “кантар”, което беше заело. Дойде времето на пътната помощ “Engi’s rescue service”, чиято кола беше екипирана с много ефектен оранжев буркан. Понеже това беше първата му акция и още важаха намаленията и промоцията от нова година не взе нищо за изтеглянето. Отново със задружни усилия на машина и човек изкарахме колата обратно на пътя, под мощните викове “Безсмъртни сме”. Общо взето настроението не беше печално, дори самия Сашо се майтапеше и смееше непринудено. Последиците от сблъсъка бяха.....една огъната престилка!!!Дори халогените си светеха, все едно нищо не е било. Естесествено след като се оказа, че всичко е наред продължихме разходката, но този път малко по-предпазливи. Не след дълго стигнахме и края на пътя, който завършваше в двора на някаква хижа. От рева на двигателите естетсвено де що имаше аларма се разпищя, показвайки на всички гости, че сме тук. След кратка раздумка започнахме да се спускаме надолу, като се пораскъсахме, защото всеки искаше да се накефи сам на завоите и да потъне в това вълшебно уединение с колата, фучеики през тунела на фаровете. На Бояна се събрахме отново и малко след като тръгнахме видяхме в насрещното полицейска кола, спряла някакъв човек. Мисля, че нямаше кола от нашите, която да не поздрави органите на реда със звучно превключване от 4-та или 3-та на втора и после пълна газ надолу по празния булевар “България”. Вълците се разпределиха по четирите ленти, като ту се изчакваха, ту хукваха с пълна газ по булеварда със скорорсти около 140 км/ч. Наистина е много приятно да се движиш в глутница от себеподобни, които постоянно си менят местата около теб като във валс. Придвижвайки се по този начин стигнахме и до заветното ЕКО, където част от нас останаха почти до 1.30 на сладка приказка. Единствено следващия работен ден ни накара макар и трудно да си хвнаем пътя към дома, където цяла нощ всеки от нас сънува танца на стопповете из чистия, девствен сняг...
Последна промяна ati на 15 Яну 2004, 15:27, променена общо 2 пъти
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: Тест-драйв - Историята

Мнение от Penchev » 10 Яну 2004, 10:42

ati написа:...

И ще има БИС :lol: :lol: Почти съм оздравял и тогава ще видите и комби в деиствие 8)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1316
Регистриран на: 16.12.2002
Местоположение: София

Мнение от tsvet40 » 10 Яну 2004, 11:44

Да нямаш писатели в родата? :lol: :lol: Евала, страхотен разказ.. Направо ме хвана яд, че съм изпуснал това приключение :cry:

Нощния ездач
Нощния ездач
Аватар
Мнения: 3522
Регистриран на: 13.07.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: дългия по таван

Мнение от Engi » 10 Яну 2004, 12:51

няма друг расказвач като Ати :yes: :yes: :yes:
докато четох расказа му имах чуството, че го преживях отново :)
Изображение

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 949
Регистриран на: 9.01.2004
Местоположение: Sofia-Drujba-2

Мнение от Reportera » 10 Яну 2004, 12:57

Евалата Ати как само си го описал мойе да се побликува в някое списание.А за тези които не са били като го четат напраово може да умрат от яд че не са били:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 10 Яну 2004, 13:55

Ати беше страхотен разказ(даже съм горд че съм участвал)

А пък ние с Пенчев си продължихме гоненето и по Цариградско!!!!
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

и аз незнам
Аватар
Мнения: 2070
Регистриран на: 1.11.2003
Местоположение: София/Люлин
Кара: E36 325i

Мнение от BMWALPINA » 10 Яну 2004, 17:00

Може да напишете книга с вашите истории разказани от Ати със заглавие "Разказите на Ати за БМВ ентусиастите" :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 10 Яну 2004, 17:33

Фанатик си бе момче!

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 10 Яну 2004, 17:48

Иван Вазов пасти да яде!

М40 Forever
Аватар
Мнения: 2550
Регистриран на: 4.11.2003
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: M

Мнение от Малкия » 10 Яну 2004, 21:49

то и Ботев пасти да яде! Немам думи този ати не е пропуснал и наи малката подробност!!! :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: Sofia

Мнение от Viktor » 10 Яну 2004, 23:44

Уникално. Перфектно. Евалата Ади! :!:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 7.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Kokorba6iqta » 11 Яну 2004, 15:29

ati, направо нямам думи след такъв разказ вече съм готов да си разпродам органите само и само да събера пари за BMW и аз да дойда да участвам в тази приказка!!!! Направо се просълзих от тоя разказ невероятен е!!!!!!
От Еверест по-високо нема, от Тихия океан по-дълбоко нема и от BMW по-добра кола нема!!!
Изображение

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 11 Яну 2004, 18:49

Много Ви благодаря за оценките :D
Най-добрата награда за твореца е вниманието.
Мисля при наличието на повече време да събера наистина написаните разкази още от миналата година(благодаря за идеята).
С удоволствие ще продължа да пиша,само време да имах...
Благодаря още веднъж :D
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 11 Яну 2004, 19:22

Страхотно! No comment! :bowdown:
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 368
Регистриран на: 20.04.2002
Местоположение: USA & BG
Кара: BMW/ Mercedes
Мечтае да кара: Porsche

Мнение от 3C » 11 Яну 2004, 22:20

аti :bowdown: :bowdown:

dude, страхотно описани разкази, имало е случай с интерес да препрочитам макар и едно и също написано от теб, просто си роден за тази работа :D .

Следваща

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook