Невероятното изживяване наречено Е36 325 !!!
Модератори: mitaka7, Общи модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Невероятното изживяване наречено Е36 325 !!!
Както някои знаят вчера имах възможноста да се докосна до магията наречена 325
та в тази връзка искам да споделя някои наблюдения, впечатления както и възторга си
Значи паркирах аз тежката петица пред блока до 325-цата след като взех ключовете от кума ми слязох и запалих с тръпнещо сърце звяра
Потеглих бавничко опознавателно, тръгнах от ОМВ-то до затвора към ул. Майор Векилски, от там набирайки смелост и скорост по Константин Величков, усещането е невероятно колата се ускоряваше на сфетофарите оставяйки назад всички останали
адреналина вече блъскаше главата ми, спомних си думите на Kay как първа скорост свършва мигновенно, оборотомера се врътка невероятно бързо до 7000 оборота, надлежно имплантирания чип си каза думата също
разбира се не сравнявам турбинираното М3 което е карал Kay, но на фона на колите които съм карал си е невороятно изживяване!
За съжаление нямаше навитаци за сфетофар-драг до Екото
На завоите 325-цата седи много добре въпреки плахите ми опити да се утрепам
На завоя от Димитър Несторов по бул България не издържах и настъпих на втора при излизането от завоя, изпреварвайки от дясно една красива Е30-ка свирейки с гумите си помислих че ще стане закачката погледнах огледалото и видях Любо Мегов в Е30-ката, но вече трябваше да намалявам за Екото.
Там с пулс 150 сигурно спрях
След като се въртяхме по Екото и след още един тест драйв по бул България тръгнахме към Бояна, при лудата надпревара по България установих че скоростите над 100 са истинската сила на БМВ-то, на 3-та това животно откликваше на всяко докосване на педала
Сравнително твърдото окачване пък помагаше да се взимат завоите с висока скорост. Въпреки че смятах че дупките ще повлиаят на стабилноста бях приятно изненадан от спокойствието с което преминаваше през тях. Конструктивно Е36 е измислена много добре очаквах да усетя олекването на задницата при навлизане в завой със дупки, но нямаше отскачания и вибрации освен лекото свистене на гумите.
На Бояна ни изгониха полицаите и всички дружно се преместихме на ОМВ-то още не спрял Мадпетьо смигна да направим старта за който се бяхме уговорили... застанахме един до друг на околовръстното и след дадения старт потеглихме тоест мадпетьо потегли а аз свирех с гуми зацепвайки постепенно изостанах с половин една кола накрая на първа, втора постепенно го настигнах и при превключването на трета вече убедително дръпнах на пред. Впечатление ми направи как цялата 2-ра свиреха гумите тоест имаше приплъзване явно е че 205 гуми са недостатъчни за тази кола, липсата на шпер диференциал също не ми помагаше много за разлика от на мадпетьо мад-шпера.
Накрая при обратния завой върху празно разсипания пясък започнахме малко въртене коете прерастна в бясно такова
накрая чак загубих управлението, но при натискането на спирачката колата за части от секундата се успокои и спря покорна в ръцете ми.
В заключение искам да кажа че това е един невероятен автомобил, не само като динамични характеристики а и като окачване, спирачки, баланс оптимално събрани в една кола с марката
BMW
!


Значи паркирах аз тежката петица пред блока до 325-цата след като взех ключовете от кума ми слязох и запалих с тръпнещо сърце звяра

Потеглих бавничко опознавателно, тръгнах от ОМВ-то до затвора към ул. Майор Векилски, от там набирайки смелост и скорост по Константин Величков, усещането е невероятно колата се ускоряваше на сфетофарите оставяйки назад всички останали


За съжаление нямаше навитаци за сфетофар-драг до Екото

На завоите 325-цата седи много добре въпреки плахите ми опити да се утрепам

Там с пулс 150 сигурно спрях

След като се въртяхме по Екото и след още един тест драйв по бул България тръгнахме към Бояна, при лудата надпревара по България установих че скоростите над 100 са истинската сила на БМВ-то, на 3-та това животно откликваше на всяко докосване на педала

Сравнително твърдото окачване пък помагаше да се взимат завоите с висока скорост. Въпреки че смятах че дупките ще повлиаят на стабилноста бях приятно изненадан от спокойствието с което преминаваше през тях. Конструктивно Е36 е измислена много добре очаквах да усетя олекването на задницата при навлизане в завой със дупки, но нямаше отскачания и вибрации освен лекото свистене на гумите.
На Бояна ни изгониха полицаите и всички дружно се преместихме на ОМВ-то още не спрял Мадпетьо смигна да направим старта за който се бяхме уговорили... застанахме един до друг на околовръстното и след дадения старт потеглихме тоест мадпетьо потегли а аз свирех с гуми зацепвайки постепенно изостанах с половин една кола накрая на първа, втора постепенно го настигнах и при превключването на трета вече убедително дръпнах на пред. Впечатление ми направи как цялата 2-ра свиреха гумите тоест имаше приплъзване явно е че 205 гуми са недостатъчни за тази кола, липсата на шпер диференциал също не ми помагаше много за разлика от на мадпетьо мад-шпера.
Накрая при обратния завой върху празно разсипания пясък започнахме малко въртене коете прерастна в бясно такова

В заключение искам да кажа че това е един невероятен автомобил, не само като динамични характеристики а и като окачване, спирачки, баланс оптимално събрани в една кола с марката


May the BMW force be with you!
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
GaD написа:ПС> Ти хубаво усети какво е 325 ама мен що не ме повози![]()
Уффффф сори наистина


May the BMW force be with you!
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Гот ,то и аз като се кача на 320 ми се вижда така,ама то си е нормално....325цата си има доста поуер.....а аз да попитам снощи мнооо рано тръгнахте за бояна ,аз отидох в 10:10 на Екото и нямаше жив човек




"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Ми не ме сдържаше па и оная GaD-инка също ръчкаше да сме тръгвали
И други много ентусиазирани имаше та за това 


May the BMW force be with you!
- Kriso
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 29.07.2003
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: E46 M3
Тази мания наречена БМВ 325 наистина е мнооого завладяваща.
Във въпросното 325 ме возиха Енджи и Василен (много благодаря за което) и мога да ви уверя че е некола,направо самолет на 4 гуми(Возил съм се преди чип тунинга,сега просто не ми се мисли).
Спомням си че на 1ва - 60,на 2ра - 96-97,3та на 140 и се наложи да намалиме.
Колата определено е доста обсебваща и непрощава на никои на светофарите.
Във въпросното 325 ме возиха Енджи и Василен (много благодаря за което) и мога да ви уверя че е некола,направо самолет на 4 гуми(Возил съм се преди чип тунинга,сега просто не ми се мисли).
Спомням си че на 1ва - 60,на 2ра - 96-97,3та на 140 и се наложи да намалиме.
Колата определено е доста обсебваща и непрощава на никои на светофарите.
BMW - The king of the route.


8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани