Subaru Impreza WRX
Модератори: mitaka7, Общи модератори
63 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Пак ще повторя - това е Субару ВРХ, 265 к.с., още в япония е тунинговано (не съм казал, че е от СУБАРУ) и сега е 290 к.с. Не съм разпитвал много подробно, защото такива коли не са ми интересни, но ИМА системи за стабилизация и като запали гуми много трудно може да се врътне колата. Говорим за модел 2000г.
Но спирачките наистина нямат нищо общо тези на мойта бавария даже, онзи както почна да укорява и щяхме да спрем в... едно Z8 пред нас. Онзи вика: "Ughh, we've almost crashed in one of these slow beemers..."(за малко да се ударим в едно от онези бавни БМВ-та) Шегаджия един вид го раздава. Но той за разлика от тук присъстващите фенове на турбо чикии много уважава М пауъра. Даже за М5 казва - това е "stealth technology".
Но спирачките наистина нямат нищо общо тези на мойта бавария даже, онзи както почна да укорява и щяхме да спрем в... едно Z8 пред нас. Онзи вика: "Ughh, we've almost crashed in one of these slow beemers..."(за малко да се ударим в едно от онези бавни БМВ-та) Шегаджия един вид го раздава. Но той за разлика от тук присъстващите фенове на турбо чикии много уважава М пауъра. Даже за М5 казва - това е "stealth technology".
:)
Alpina, виждам че за втори път казваш това за спирачките... стандартно Импрезите излизат с много добри дискове с голям диаметър - cross drilled and slotted, а също и накладките им са от тип competition... така, че би трябвало много добре да спират дори и при високи скорости 

STREETRACERS.HIT.BG
Е, не си го представяйте толкова лошо :-) Да, отвън като видиш дисковете и апаратите наспирачките и ти си представяш - Уаааа! А всъщност не отговарят толкова много. Аз верно че само 20 мин съм се возил в субаруто, но и самия собственик не е доволен и смята да ги сменя. Просто и аз го усетих и за това го изтъквам като недостатък, защото и най-простата БМВ 320 има изродска спирачна система.
- PARADOX_sf
- ентусиаст
-
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
Alpina написа:Е, не си го представяйте толкова лошо :-) Да, отвън като видиш дисковете и апаратите наспирачките и ти си представяш - Уаааа! А всъщност не отговарят толкова много. Аз верно че само 20 мин съм се возил в субаруто, но и самия собственик не е доволен и смята да ги сменя. Просто и аз го усетих и за това го изтъквам като недостатък, защото и най-простата БМВ 320 има изродска спирачна система.
Искаш да кажеш че 320-ката Е30 сток спира-добре от тва Субару? Звучи несериозно.
Да си смени гумите! Тва бих му препоръчал!
- maggkrabar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 6.07.2003
- Местоположение: София
според мен нещо не е наред с тва субару, или тунинга не е читав. всеки знае, че ускорението не зависи само от мощността, а от много неща. това важи и за спирането.
аз съм се возил в субару(над 200 коня). с малък тунинг. момчета, на старт в тази кола направо те БОЛИ! корема ти се качва в гърлото и си смазан на седалката в първите секунди! същото важи и при спиране и в завоите, ускоренията те мачкат като дъвка, усещаш злобата на колата с цялото си тяло и мозък.
ако във въпросното субару няма такива усещания, нещо е калпаво направено със сигурност.
и трябва да пали гумите и още как!
някой по-нагоре споменава някакви изцепки за M Power vs Subaru. отдавна знаете, че субару(направено) размазва емката, затова сигурно великодушно сте си замълчали
аз съм се возил в субару(над 200 коня). с малък тунинг. момчета, на старт в тази кола направо те БОЛИ! корема ти се качва в гърлото и си смазан на седалката в първите секунди! същото важи и при спиране и в завоите, ускоренията те мачкат като дъвка, усещаш злобата на колата с цялото си тяло и мозък.
ако във въпросното субару няма такива усещания, нещо е калпаво направено със сигурност.
и трябва да пали гумите и още как!
някой по-нагоре споменава някакви изцепки за M Power vs Subaru. отдавна знаете, че субару(направено) размазва емката, затова сигурно великодушно сте си замълчали


Е, теб те боли корема.
И мен едно време ме болеше. Когато кръстника на БМВ мафията - Мегов ме повози за първи път в неговото 325, щях да се издрайфам. Ама сега вече няма тръпка. След 2 години експлоатация на кола с 150 к.с., вече не могат да ме уплашат с някво субару. Сигурно следващата ми тръпка ще е мотор пистарка. А на хората, които са ползвали такъв мотор - изобщо не им завиждам - сигурно колите им се струват като детско влакче. Ракета искам, ракета - 7 G !

Прави ми впечатление, че от една споделена историика на Сашо излязоха ред специализирани поста ... Парадоксчо препоръча да си смени гумите човека, на landikar ще потвърдя думите за новия STI 265hp, но също ще добавя старата Impreza STI 22B - 280hp сериино, въпреки, че е доста limited еdition (изключваме доработките, които Alpina-та спомена), maggkrabar без да имам удоволствието да го познавам, мисля, че просто не е сядал в по-сериозни автомобили, за читава М3ка пък съвсем... Прокраднаха се съмнения, че колата не е толкова кончета, колкото я е обявил собственика и. Момчета разпънахте автомобила на г-н Англичанина без въобще да сте го виждали..За разлика от България, където я има, я няма 4-5 автомобила правени с пари и професионализъм навън е коренно различно, а и хората имат и парите и фирмите, където да си направят колите, да си замерят след това мощността, а не да си ги смятат на паничка пуканки и 2-3 отворени Ариянки.. Така, че с приказки от рода на - да си смени гумите, защото не спира автомобила, просто може човек да стои и да Ви се подхилква отстрани?!
пс. Няма да се обаждам повече, извинете за намесата
пс. Няма да се обаждам повече, извинете за намесата

Последна промяна Turturelo на 08 Авг 2003, 15:15, променена общо 1 път
Mерси, Туртурело, точно това изках и аз да кажа. Аз даже очаквах да се възхитите на това, че карахме не след каквото и да е, а Z8! А те като почнаха да се впечатляват от някаква нискокачествена наточена чикийка, дето не си струва 20-те хиляди лири, които искат за нея. Тук всеки 10-ти кара такова субару, всеки втори кара БМВ 330 Е46, но малко са хората с Е46 М3. Защо ли?
- maggkrabar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 6.07.2003
- Местоположение: София
извинен си
дали съм сядал или не в по-сериозна кола няма значение в случая, коментирам усещането конкретно в Субару, за разлика от Алпината, който смята, че усещането в кола 150 коня със задно предаване е същото като в спортна кола над 200 коня с най-доброто серийно 4х4.
Алпина, разликата че, че със задно или предно предаване гъза ти късат(с извинение) само две колела, а при добро 4х4 и хубав съединител усещаш четирите колела при старт и в завоите, т.е. разлика определено има. просто се качи в някое читаво субару, и твоите 150 безстрашни коня ще ти се сторят като понита
верно не съм се возил в M power...

дали съм сядал или не в по-сериозна кола няма значение в случая, коментирам усещането конкретно в Субару, за разлика от Алпината, който смята, че усещането в кола 150 коня със задно предаване е същото като в спортна кола над 200 коня с най-доброто серийно 4х4.
Алпина, разликата че, че със задно или предно предаване гъза ти късат(с извинение) само две колела, а при добро 4х4 и хубав съединител усещаш четирите колела при старт и в завоите, т.е. разлика определено има. просто се качи в някое читаво субару, и твоите 150 безстрашни коня ще ти се сторят като понита

верно не съм се возил в M power...

Ако някой още се изкаже против Субару,го викам на бой с развалени домати до посиране.
Няма човек,карал Субару,който да не е станал заклет фен веднага.Това е форум за БМВ и не бива да се хвалят други марки,но това е една рядко стойностна кола.Не бързайте със изказванията за каквото и да било по адрес на Субару,ако не сте имали в ръцете такова.Но да е задължително след 90-та година,да е поне 2.2 16V,и да не е падало от 10 метра височина.И ДА НЕ Е С ГАЗОВА УРЕДБА,ЗА БОГА.
.После да видим какво ще приказвате.Ако пък улучите да е турбо,и то Импреса...
Видял съм с очите си много хора,които с изненада констатират,че един леко грозноват на вид варел всъщност е много много класен автомобил.
Alpina звучиш като пръдня в асансьор с тези думи.
Не се засягай пич,ама си е точно така.









...някаква нискокачествена наточена чикийка, дето не си струва 20-те хиляди лири...
Alpina звучиш като пръдня в асансьор с тези думи.



- RAFF
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 549
- Регистриран на: 19.07.2002
- Местоположение: гр.Бургас
- Пол: Мъж
landikar написа:Няма човек,карал Субару,който да не е станал заклет фен веднага.
ГРЕШИШ , има и това съм аз. верно, изстрелва се нечовешки, корема ми се качи в гърлото от ускорение, ноооооооооо няма я онази тръпка и удоволствие от шофирането , както при BMW.
Ти си притежавал такова нещо,или само си се качил един два пъти?Има разлика.Удоволствието идва след като свикнеш и започнеш да се отпускаш на педалите.БМВ е удоволствие,безспорно,съчетание на динамика и комфорт на високо ниво.При Субару удоволствието идва от грубото отношение на колата спрямо човекът в нея.
Спартански болки в гъзната област и треперенето на маточната черупка.И страх.Как ти се струва каране със 160 км/ч при поледица в планината.Нема ли удоволствие,а?Или пък от 0-100 за 5 сек.А?Като слезеш от колата,целият започваш да трепериш,все едно си жена след яко е...е.Хората дават пари по панаирите за такава тръпка пич.Не става въпрос за некакви си burn-out-ти или бясно каране до морето,дето можеш да претрепеш невинни хора.Сам в колата.И сам на пътя.
P.S.Преди 2 седмици мой приятел се размаза в едно дърво със 150 км/ч.Мозъкът му беше на задната седалка.За съжаление колата беше БМВ.Тъжен финал на каране за удоволствие.



P.S.Преди 2 седмици мой приятел се размаза в едно дърво със 150 км/ч.Мозъкът му беше на задната седалка.За съжаление колата беше БМВ.Тъжен финал на каране за удоволствие.
- RAFF
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 549
- Регистриран на: 19.07.2002
- Местоположение: гр.Бургас
- Пол: Мъж
само съм се качвал.
това си е твое мнение както, по-горното си е мое. въпрос на вкус и предпочитания. за всеки тръпката е нещо различно. ако бях член на клуба МЛАД САМОУБИЕЦ , можеби щях да искам да карам с 160 км на лед, но не съм, а теб щом те влече нямам нищо против. ето каква е разликата м/у нас, аз предпочитам да карам тромаво и куцо BMW и да му се наслаждавам на перфектно конструираното купе, двигател, ходова част, интериор и тн. да се чувствам част от него , или по скоро едно цяло.
друсането и болките в таза съм ги изпитвал и все още ги изпитвам за съжаление.
за ускорението кво да ти кажа, мисля че ще кандисам и на тоя барутник дето е на подписами , нищо че е с 1 сек. по-бавно, все ще го приживея някакси.
колкото до катастрофите, никой с какъвто и автомобил да е, не е застрахован с/у тях. така че, умната зад воланите, няма нужда от излишни рискове
това си е твое мнение както, по-горното си е мое. въпрос на вкус и предпочитания. за всеки тръпката е нещо различно. ако бях член на клуба МЛАД САМОУБИЕЦ , можеби щях да искам да карам с 160 км на лед, но не съм, а теб щом те влече нямам нищо против. ето каква е разликата м/у нас, аз предпочитам да карам тромаво и куцо BMW и да му се наслаждавам на перфектно конструираното купе, двигател, ходова част, интериор и тн. да се чувствам част от него , или по скоро едно цяло.
друсането и болките в таза съм ги изпитвал и все още ги изпитвам за съжаление.
за ускорението кво да ти кажа, мисля че ще кандисам и на тоя барутник дето е на подписами , нищо че е с 1 сек. по-бавно, все ще го приживея някакси.
колкото до катастрофите, никой с какъвто и автомобил да е, не е застрахован с/у тях. така че, умната зад воланите, няма нужда от излишни рискове
63 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани