Великата марка Орел
Модератори: mitaka7, Общи модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Новини
-
Хм .....с връщане от 5-та на 4-та демонстрирах нагледно на едни дами, защо обожавам БМВ-тата и не признавам друго за автомобил.
Идеята е, че безпроблемно го демонстрирах при скорост от 130 километра, изпреварвах ТИР и ако не върна 4-та щях да цункам насрещно идващо МПС. Идеята е друга ..... от 5-та - 4-та - няма проблем но при не прекалено висока скорост. Иначе просто не влиза бре господа! Веднъж с 50 опитах да вкарам 2-ра и МАРУЛИ - не ще и това е. Ама като върнеш 4-та и направо си пали гуменките колата .....хвърля гумите като детски ританки
Простете ама с Орела със сигурност ако му върна от 5-та, 4-та ще има да се чудя защо съм го направил доста време.
Идеята е, че безпроблемно го демонстрирах при скорост от 130 километра, изпреварвах ТИР и ако не върна 4-та щях да цункам насрещно идващо МПС. Идеята е друга ..... от 5-та - 4-та - няма проблем но при не прекалено висока скорост. Иначе просто не влиза бре господа! Веднъж с 50 опитах да вкарам 2-ра и МАРУЛИ - не ще и това е. Ама като върнеш 4-та и направо си пали гуменките колата .....хвърля гумите като детски ританки



Простете ама с Орела със сигурност ако му върна от 5-та, 4-та ще има да се чудя защо съм го направил доста време.
- Ich0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 14.05.2002
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: Toyota Celica
Nasti написа:ми след като не иска изобщо да стигне до леглото на предавката кво може да стане, нищо, пробвал съм![]()
![]()
Имах в предвид bawareca.

DrivinGGoD е прав!
Освен това на абсолютно всяка кола можете да вкарате първа в движение! Просто трябва да се подаде газ и да се изравнят оборотите - т.е. rev matching. Аз например карам много бавна кола - 80кс и ако не вкарвах първа на завои на кръстовища и места където по принцип е за втора, щях да се изнасям като МБ 123 200Д
Смятам, че въпросния опел е вкарал първа точно защото докато е сменял скоростите не е пуснал газта, вдигнали са се още повече оборотите и затова е влезла първата.
Изобщо винаги когато се минава на по-долна предавка от високи обороти трябва да се подава газ
Освен това на абсолютно всяка кола можете да вкарате първа в движение! Просто трябва да се подаде газ и да се изравнят оборотите - т.е. rev matching. Аз например карам много бавна кола - 80кс и ако не вкарвах първа на завои на кръстовища и места където по принцип е за втора, щях да се изнасям като МБ 123 200Д

Смятам, че въпросния опел е вкарал първа точно защото докато е сменял скоростите не е пуснал газта, вдигнали са се още повече оборотите и затова е влезла първата.
Изобщо винаги когато се минава на по-долна предавка от високи обороти трябва да се подава газ

- Новини
-
Zoro..... няма да споря бре човек. Просто съм болен от баварска болест и ко да направя ......като видя Опел и все викам "Их, пак са задигнали на Манго винтиловата каручка"
Това в кръга на шегата, разбира се.
А, че ще ме издухаш ....не казвай голяма дума .....Ами ако те направя за смях с моята четириколка .....какво правим тогава?!? Не се пали толкова, бе ......състезание не съм отказвал стига противника да не е наперен тарикат защото после на мене ще ми тежи ако се огъне в някой стълб.
Пишките ли ще си мерим или бира ще пием?

А, че ще ме издухаш ....не казвай голяма дума .....Ами ако те направя за смях с моята четириколка .....какво правим тогава?!? Не се пали толкова, бе ......състезание не съм отказвал стига противника да не е наперен тарикат защото после на мене ще ми тежи ако се огъне в някой стълб.
Пишките ли ще си мерим или бира ще пием?

Момчета, гледам, чета, чета, чета за тия скорости. Коя каде влизала, как влизала, защо влизала или пък защо неискала да влезе..... и ми става едно такова мило и ми се стопля душата. Само дето точно в момента умирам от мерак да покажа този пост който съм попропуснал на Ванката Наси или Жоро Гондолов.
От всичко което прочетох останах с впечатлението, че май само bawareca (което изобщо не ме и очудва) е в час за тия скорости. Някой от вас може ли да ми обясни как се изпълнява процес извъртане без да се докосва лоста на ръчната спирачка, като се има предвид че колата намаля скоростта си а не я увеличава и педала на гаста не е натиснат.
Само искам да поясня, че Е28-та която го извърши, е тази която спечели наградата за най-красиво BMW събора и не е с така прословутия (в Opel средите) и често коментиран напоследък в Пловдив, забележете
ШПЕРЦ
диференциал.

От всичко което прочетох останах с впечатлението, че май само bawareca (което изобщо не ме и очудва) е в час за тия скорости. Някой от вас може ли да ми обясни как се изпълнява процес извъртане без да се докосва лоста на ръчната спирачка, като се има предвид че колата намаля скоростта си а не я увеличава и педала на гаста не е натиснат.
Само искам да поясня, че Е28-та която го извърши, е тази която спечели наградата за най-красиво BMW събора и не е с така прословутия (в Opel средите) и често коментиран напоследък в Пловдив, забележете


ok
много ми е интересно да обясни6 как стана така 4е 4ак колата стана за основен ремонт за6то аз сам жийдал 2 астри които им се слу4и са6тото на втора скорост на регулатор с оклко 100км отново парва но се разминаха само с клапан ни6то пове4е
От всичко което прочетох останах с впечатлението, че май само bawareca (което изобщо не ме и очудва) е в час за тия скорости
Много си прав.От 4-та на 5-та,от 1-ва на 8-ма.Пък и блокировки някакви.Случката с Опела си е чиста проба новобранец шофьор с калпава кола.Не виждам какви са тези коментари.И на чисто ново БМВ мога да ти го направя.Всичко е до шофьор,но такива изцепки ги правят само смешниците.При 50 не влизала втора.Влиза си кат стой та гледай,даже и без да ти докосвам съединителя.Само на Москвич май не става,щото докато я търсиш и колата спира.
- maggkrabar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 6.07.2003
- Местоположение: София
лош късмет и невнимание бих казал. може да се случи, дори и на най-големия професионалист на каква да е кола. че то дори на Формула 1 състезанията най-редовния проблем е помляни скорости, напук на сичките им блокировки и защити. на пича явно му е била попиляна вече скоростната кутия, просто се е счупила.
това с вкарването на по-ниски предавки ясно. всеки е чувал за междинна газ.
скоростите могат да се изреждат и без съединител. зор е само да включиш на първа, след това синхронизираш с газта. с повече тренинг мое да си махнеш педала на съединителя и да се фукаш с автоматик...
ама тва със задната при движение напред не го вденах, честно, т.е. на моя кола не бих опитал такъв сакатлък. не съм сигурен каква трябва да е скоростната кутия, че да я подложош на подобно мародерстване
П.П. здр на всичко живо наоколо, тва ми е първи пост тук. по принцип съм стар форумен плъх и лаза къде ли не из нета(даже има един форум, на който съм нещо като бащица, може би е най-мащабния в България). вашият ми стана интересен с ентусиазма си, а и тук човек може доста да се пообразова.
това с вкарването на по-ниски предавки ясно. всеки е чувал за междинна газ.
скоростите могат да се изреждат и без съединител. зор е само да включиш на първа, след това синхронизираш с газта. с повече тренинг мое да си махнеш педала на съединителя и да се фукаш с автоматик...
ама тва със задната при движение напред не го вденах, честно, т.е. на моя кола не бих опитал такъв сакатлък. не съм сигурен каква трябва да е скоростната кутия, че да я подложош на подобно мародерстване

П.П. здр на всичко живо наоколо, тва ми е първи пост тук. по принцип съм стар форумен плъх и лаза къде ли не из нета(даже има един форум, на който съм нещо като бащица, може би е най-мащабния в България). вашият ми стана интересен с ентусиазма си, а и тук човек може доста да се пообразова.

- viper
-
ех...разбирачи дет сте...все пак една астра 96 година върви по хубаво от вашите кибрички:)и аз съм пуснал от 4та на 2ра при 80 хиляди км и то докато изключи инжекционната система и се разстреля напред...има на всяка фирма калпави коли...просто това е факт
аз от опел обожавам Вектра 2000 щото било мноо хубава бегачка...сега в България няма нито една свястна всичките са вече за боклука:)

ъх? такава блокировка няма. предавките не влизат когато няма синхронизатори и оборотите на коляновия са много далече от тези на изходящата ос на скоростната кутия (тоест оборотите на кардана при колите със задно и двигател отпред).
друг е въпроса че със желание може всяка предавка да се вкара (хе хе)... аз съм ръгал от 5та в 1ва като целех 3та ама се скри... имах после криви клапани, едно строшено бутало и 1 черупков лагер които не искаха повече да са част от моя автомобил
алекс
трабант 601с
друг е въпроса че със желание може всяка предавка да се вкара (хе хе)... аз съм ръгал от 5та в 1ва като целех 3та ама се скри... имах после криви клапани, едно строшено бутало и 1 черупков лагер които не искаха повече да са част от моя автомобил

алекс
трабант 601с
- Racing_1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 23.03.2003
- Местоположение: Ст. Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 Е70 3.0si
Да се включа към темата-Още на шоф.курсове със орел падеттт от 5-та вместо 3-та влезе 1-ва с около 50км при това без проблем.Е вярно че след нас инструктора хвърли съединителя.......
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани