за М5 в Playboy

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 8.02.2004
Местоположение: Mайна сити

Мнение от ISATIS » 29 Окт 2004, 14:15

viper написа:Сега вече ми е ясно, защо БМВ правят само атмосферни мотори - просто с турбина се ускорява по-бавно :twisted: :mha: :mha: :mha:


:yes: :yes: :yes: :mha: :mha: :mha: :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 30.08.2004
Местоположение: под сливата

Мнение от marti the pi4 » 02 Ное 2004, 10:40

пред тази кола само :bowdown: :bowdown: :bowdown:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 02 Ное 2004, 18:56

BMW8 написа:Днес прочетох че спирачия път на М5 от 200км/ч е под 140м. !!!
Което е смразяващо кръвта спиране !!!

Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 673
Регистриран на: 10.04.2004
Местоположение: Cambridge

Мнение от ngc7052 » 02 Ное 2004, 22:44

Penchev написа:
BMW8 написа:Днес прочетох че спирачия път на М5 от 200км/ч е под 140м. !!!
Което е смразяващо кръвта спиране !!!

Георги Пенчев

Съжеляввам за необразоваността :oops: ама просто нямам представа коло е спирачният път 200-0 на един обикновен автомобил(който може да стигне до 200 де ;) )...Е колко е нормалният спирачен път?
п.с.Видях че М5 спира 100-0 за ок 33м...немога да намеря данни :roll: ,но мисля че М3CSL също спираше страшно добре...та колко е спирачния път на М3CSL :?:
But does a human form display to those who dwell in realms of day

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 03 Ное 2004, 0:25

а тея 140м. 200-0 на М5, колко секунди са?

///М3 :arrow: 100-0 ==> 2.0с. тва си е жива катастрофа в бетонна стена :P :oops: , добре, че хората са измислили колани ;) ;) ;)

я някой наистина да ни светне за спирачния път, пък и да си правим сметки за нашите автомобили... :help: :help: :help:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 9.06.2004
Местоположение: Софията...

Мнение от acrimonious » 03 Ное 2004, 16:32

Много яко!!! :DDD :DDD

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 03 Ное 2004, 16:53

по памет е36 м3 34 метра от 100-0
а от 100 до 0 щом е 2 сек може да си го сметнеш по формулата
S = V0 * T - ( 1/2 ) *A*T^2
A = ( V - V0) / T

алабала

А= (0-27,78)/2=11,39 m/s^2

S= 27,78*2-(1/2)*11,39*2^2=27,78*2-11,39*2=55,6-22,78=32,82m

ако приемем, че ускорението е постояно ;)

п.с. лудница :)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 04 Ное 2004, 12:28

за М5 квото и да се каже вече ще е казано няколко пъти... а понякога мълчанието е по-красноречиво от думите :)
:OT:
а за спирачния път:
аз пък мисля че не трябва да разчитаме на тия данни щото те са постигнати от професионални фофьори-изпитатели на някжи определени близки до оптималните условия.... дано някой не се залъже от тия данни тука и да реши че може да спре за 35метра пък да не успее и да катастрофира !!!

от голямо значение са марката на накладките които ползваме (щото едва ли повече от 0.1% от хората тук карат все още нови коли с оригинални накладки)

гумите - същата работа като накладките
времето - от значение е температурата и състоянието на пътя сух/мокър/влажен и т.н.

как натискаме педала - тука май при всеки е различно...

и изобщо факторите са много - нека тия дето разбират от коли тука да обяснят кое от какво значение е, и как да спираме най-добре... тва би било доста полезна тема....
сори за офтопика (ако е такъв де)

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 04 Ное 2004, 18:12

Значи един голям и тежък автомобил като Е38 740i със собствена маса около 1800 кг и спирачен път от 38 метра се "заковава" от 200 км/ч на 172-ия метър.Можеш да прецениш ,че 38 метра спирачен път са нормални спирачки и сапостави 172-та към 140 :!: :!: Просто единия автомобил е спрял а другият пътува все още :DDD
За нечовешкия автомобил M3CSL - спирачен път 33,7 метра,отстъпващ само на CLK DTM edition с окло 50 см ! 100 % всеки "неподготвен" би се издрайфал при внезапно спиране :twisted:

Георги Пенчев
Изображение

Предишна

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook