за М5 в Playboy
Модератори: mitaka7, Общи модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Което е смразяващо кръвта спиране !!!BMW8 написа:Днес прочетох че спирачия път на М5 от 200км/ч е под 140м. !!!
Георги Пенчев
Penchev написа:Което е смразяващо кръвта спиране !!!BMW8 написа:Днес прочетох че спирачия път на М5 от 200км/ч е под 140м. !!!
Георги Пенчев
Съжеляввам за необразоваността


п.с.Видях че М5 спира 100-0 за ок 33м...немога да намеря данни


But does a human form display to those who dwell in realms of day
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
а тея 140м. 200-0 на М5, колко секунди са?
///М3
100-0 ==> 2.0с. тва си е жива катастрофа в бетонна стена
, добре, че хората са измислили колани
я някой наистина да ни светне за спирачния път, пък и да си правим сметки за нашите автомобили...

///М3






я някой наистина да ни светне за спирачния път, пък и да си правим сметки за нашите автомобили...



You said: "Time will change!" What if it changes you?
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
по памет е36 м3 34 метра от 100-0
а от 100 до 0 щом е 2 сек може да си го сметнеш по формулата
S = V0 * T - ( 1/2 ) *A*T^2
A = ( V - V0) / T
алабала
А= (0-27,78)/2=11,39 m/s^2
S= 27,78*2-(1/2)*11,39*2^2=27,78*2-11,39*2=55,6-22,78=32,82m
ако приемем, че ускорението е постояно
п.с. лудница
а от 100 до 0 щом е 2 сек може да си го сметнеш по формулата
S = V0 * T - ( 1/2 ) *A*T^2
A = ( V - V0) / T
алабала
А= (0-27,78)/2=11,39 m/s^2
S= 27,78*2-(1/2)*11,39*2^2=27,78*2-11,39*2=55,6-22,78=32,82m
ако приемем, че ускорението е постояно

п.с. лудница

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
за М5 квото и да се каже вече ще е казано няколко пъти... а понякога мълчанието е по-красноречиво от думите
а за спирачния път:
аз пък мисля че не трябва да разчитаме на тия данни щото те са постигнати от професионални фофьори-изпитатели на някжи определени близки до оптималните условия.... дано някой не се залъже от тия данни тука и да реши че може да спре за 35метра пък да не успее и да катастрофира !!!
от голямо значение са марката на накладките които ползваме (щото едва ли повече от 0.1% от хората тук карат все още нови коли с оригинални накладки)
гумите - същата работа като накладките
времето - от значение е температурата и състоянието на пътя сух/мокър/влажен и т.н.
как натискаме педала - тука май при всеки е различно...
и изобщо факторите са много - нека тия дето разбират от коли тука да обяснят кое от какво значение е, и как да спираме най-добре... тва би било доста полезна тема....
сори за офтопика (ако е такъв де)


а за спирачния път:
аз пък мисля че не трябва да разчитаме на тия данни щото те са постигнати от професионални фофьори-изпитатели на някжи определени близки до оптималните условия.... дано някой не се залъже от тия данни тука и да реши че може да спре за 35метра пък да не успее и да катастрофира !!!
от голямо значение са марката на накладките които ползваме (щото едва ли повече от 0.1% от хората тук карат все още нови коли с оригинални накладки)
гумите - същата работа като накладките
времето - от значение е температурата и състоянието на пътя сух/мокър/влажен и т.н.
как натискаме педала - тука май при всеки е различно...
и изобщо факторите са много - нека тия дето разбират от коли тука да обяснят кое от какво значение е, и как да спираме най-добре... тва би било доста полезна тема....
сори за офтопика (ако е такъв де)
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Значи един голям и тежък автомобил като Е38 740i със собствена маса около 1800 кг и спирачен път от 38 метра се "заковава" от 200 км/ч на 172-ия метър.Можеш да прецениш ,че 38 метра спирачен път са нормални спирачки и сапостави 172-та към 140
Просто единия автомобил е спрял а другият пътува все още
DD
За нечовешкия автомобил M3CSL - спирачен път 33,7 метра,отстъпващ само на CLK DTM edition с окло 50 см ! 100 % всеки "неподготвен" би се издрайфал при внезапно спиране
Георги Пенчев



За нечовешкия автомобил M3CSL - спирачен път 33,7 метра,отстъпващ само на CLK DTM edition с окло 50 см ! 100 % всеки "неподготвен" би се издрайфал при внезапно спиране

Георги Пенчев
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани