The time machine
Модератори: mitaka7, Общи модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Дааа прав си, пу.ка-файндера е велика кола. Евтина пластмаса и двг на рено. Наистина алтернатива е за джип за тези които хем искат да се правят на мутри и киселяци и не им се дават пари за нещо истинско. Тази "уникална" машина не може и да си помисли за 220, а ти ни уверяваш че стояла на темпомат.
Ако е читава е12 ще и сипва на джипката при всички дисциплини.

за 220 не зная, но 200 по километраж е правен многократно
мотора няма нищо общо с рено, става дума за YD25, които е характерен за лекотоварната гама на нисан и е чисто японски
не забравяйте, че патфайндъра е един от последните истински офроудъри на пазара, заедно с ленд крузъра, а това, че колата движи с 200 по магистралата е страничен фактор
освен всичко има и патфайндър с 4 литров бензинов мотор, който може да скрие шапката на повечето леки коли до 2 литра бензин
мотора няма нищо общо с рено, става дума за YD25, които е характерен за лекотоварната гама на нисан и е чисто японски
не забравяйте, че патфайндъра е един от последните истински офроудъри на пазара, заедно с ленд крузъра, а това, че колата движи с 200 по магистралата е страничен фактор
освен всичко има и патфайндър с 4 литров бензинов мотор, който може да скрие шапката на повечето леки коли до 2 литра бензин
No bling at the Ring
хах, ти явно въобще нямаш идея за какво говориш, патфайндъра е доста скъпа кола, и точно обратното, купуват си я хора, които имат доста пари, иначе няма откаде да извадиш 100К и нагоре.. ХАХ...
А евтини ли са пластмасите или не, знае производителя, аз доколкото имам наблюдение, качеството е на доста високо ниво... тъпо е, че гумите и джантите струват колкото една Е46-ца на втора ръка... но е факт...
А евтини ли са пластмасите или не, знае производителя, аз доколкото имам наблюдение, качеството е на доста високо ниво... тъпо е, че гумите и джантите струват колкото една Е46-ца на втора ръка... но е факт...

- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Да гумите му струват точно колкото струват и гумите на е46-цата ми. Тъпо сравнение..
Преди месеца започнах да търся джип. Гледах х5, Ланд крузер и питах и за въпросния Нисан. Мнението на повечето беше че нисана не си заслужава, а от х5 се отказах заради скоростите. В крайна сметка си взех Ланд крузер 2007 с най високото ниво на оборудване(мисля че луксъри темс беше) Нито един не ми препоръча нисан,включително и 1-2ма офроуд маниаци(сигурно защото е много добър и ги е яд
) Тва за е46 беше малко неуместно, колата я имам от 3год. и скоро ще я сменям с е60. То по тая логика и огледалото на един фантом струва колкото двитатела на нисана ти
А това за 200км вземете един gps, натиснете газта до долу и до като си изпиете кафенцето ако е вдигнал 200 ще ви почерпя. Просто челното му съпротивление е като на каравана и няма как да стане.
Преди месеца започнах да търся джип. Гледах х5, Ланд крузер и питах и за въпросния Нисан. Мнението на повечето беше че нисана не си заслужава, а от х5 се отказах заради скоростите. В крайна сметка си взех Ланд крузер 2007 с най високото ниво на оборудване(мисля че луксъри темс беше) Нито един не ми препоръча нисан,включително и 1-2ма офроуд маниаци(сигурно защото е много добър и ги е яд


А това за 200км вземете един gps, натиснете газта до долу и до като си изпиете кафенцето ако е вдигнал 200 ще ви почерпя. Просто челното му съпротивление е като на каравана и няма как да стане.
- slowtraveler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: Varna
Даа... Джиповете доста се сърдят на високите скорости (въздушното съпротивление е в геометрична прогресия на скоростта, а джиповете имат добрата аеродинамика на тухла четворка
)...
Доколкото виждам максималната скорост на Патфайндър дизел 2.5 2008г е 175км/ч....
Вярно е, че по-мощния (бензинката) ще изкара повече, ама при тея скорости ще гори 25л/100 и нагоре - едва ли ще има желание да се гони
Но защо сравнявате несравними неща - ами джипа си е за офроуд. Все едно с Патфайндъра да каже - абе гонихме се с едно БМВ тройка в една река, и го накъсах


Доколкото виждам максималната скорост на Патфайндър дизел 2.5 2008г е 175км/ч....
Вярно е, че по-мощния (бензинката) ще изкара повече, ама при тея скорости ще гори 25л/100 и нагоре - едва ли ще има желание да се гони

Но защо сравнявате несравними неща - ами джипа си е за офроуд. Все едно с Патфайндъра да каже - абе гонихме се с едно БМВ тройка в една река, и го накъсах


Аз патфайндъра, вече от доста време го нямам, ставаше за въпрос, че не е семеен сув, че не е нискокачествен автомобил, и че наистина без проблем дига над заветните за колегата 180...
Джипката е страхотна, и се влюбих в нея, за цената, възможностите и са много добри и екстрите и конфорта са уникални... шумоизолацията и прецизното окачване на японците ме изумиха, а наистина мотора и скоростната кутия могат да преживеят почти всичко... много надеждни... сега карам 525Д и наистина е доста по удобна за магистрала и за в града, но като се качих с джипара в едно село и през поляните напряко минавах.... много фън има в джиповете, макар да съм хасвалт-драйвър, разбирам какво ги пали офроуд маняците... усещането да прекараш 3-4 тонна машина през места, където и пеша ще видиш зор си е страхотно и не за изпускане... това за джантите и за гумите, го казах, защото да караш такъв джип е доста сериозна инвестиция, и е голямо изваждане, иначе и моите гуми и джанти на бмв-то са близо 6к... ама не се сменят през 5-6 месеца... на птфайндъра гумите над 3к и ако искаш да си в час, трябва да ги сменяш често... харчеше ми по 22 средно, комбинирано каране.. абе просто много набиване е такъв тежък джип с голям мотор, иначе усещането да караш такава къща е страхотно, но повече ме притеснява факта, че всеки мисли - "комплексар" или "няма пишка, има голяма кола", или "иска да е мутра"... затова не ме кефи, иначе е готино...
Просто смешно е да кажеш, че с Е21 си скрил шапката на патфайндера, не се сърди, но сигурно не те е забелязал човека, най-вероятно просто си е бил нагласил темпомата на 140 и се е бил отпуснал на масажора... гледайки някой филм или навигацията....примерно
Джипката е страхотна, и се влюбих в нея, за цената, възможностите и са много добри и екстрите и конфорта са уникални... шумоизолацията и прецизното окачване на японците ме изумиха, а наистина мотора и скоростната кутия могат да преживеят почти всичко... много надеждни... сега карам 525Д и наистина е доста по удобна за магистрала и за в града, но като се качих с джипара в едно село и през поляните напряко минавах.... много фън има в джиповете, макар да съм хасвалт-драйвър, разбирам какво ги пали офроуд маняците... усещането да прекараш 3-4 тонна машина през места, където и пеша ще видиш зор си е страхотно и не за изпускане... това за джантите и за гумите, го казах, защото да караш такъв джип е доста сериозна инвестиция, и е голямо изваждане, иначе и моите гуми и джанти на бмв-то са близо 6к... ама не се сменят през 5-6 месеца... на птфайндъра гумите над 3к и ако искаш да си в час, трябва да ги сменяш често... харчеше ми по 22 средно, комбинирано каране.. абе просто много набиване е такъв тежък джип с голям мотор, иначе усещането да караш такава къща е страхотно, но повече ме притеснява факта, че всеки мисли - "комплексар" или "няма пишка, има голяма кола", или "иска да е мутра"... затова не ме кефи, иначе е готино...
Просто смешно е да кажеш, че с Е21 си скрил шапката на патфайндера, не се сърди, но сигурно не те е забелязал човека, най-вероятно просто си е бил нагласил темпомата на 140 и се е бил отпуснал на масажора... гледайки някой филм или навигацията....примерно

- Babuna
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1689
- Регистриран на: 7.09.2002
- Местоположение: Пловдив
- Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
- Мечтае да кара: и да му е спокойно
Старайте се да продължите темата без лични нападки, моля.
Харесвам замисъла и дизайна на Нисана, харесвам му двигателя, но за автомобил с базова цена 70 000++ е наистина с евтини пластмаса, особено тези преди обновяването на модела.
Харесвам замисъла и дизайна на Нисана, харесвам му двигателя, но за автомобил с базова цена 70 000++ е наистина с евтини пластмаса, особено тези преди обновяването на модела.
CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
- GeorgiMarinov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 16.09.2007
- Местоположение: София, Елхово
- Пол: Мъж
- Кара: F80 M3 Competition
- Мечтае да кара: E30 M3 Sport Evolution 1990, E36 M3, Е46 М3 CSL, E90 M3 CRT
CERT написа:Аз патфайндъра, вече от доста време го нямам, ставаше за въпрос, че не е семеен сув, че не е нискокачествен автомобил, и че наистина без проблем дига над заветните за колегата 180...
Джипката е страхотна, и се влюбих в нея, за цената, възможностите и са много добри и екстрите и конфорта са уникални... шумоизолацията и прецизното окачване на японците ме изумиха, а наистина мотора и скоростната кутия могат да преживеят почти всичко... много надеждни... сега карам 525Д и наистина е доста по удобна за магистрала и за в града, но като се качих с джипара в едно село и през поляните напряко минавах.... много фън има в джиповете, макар да съм хасвалт-драйвър, разбирам какво ги пали офроуд маняците... усещането да прекараш 3-4 тонна машина през места, където и пеша ще видиш зор си е страхотно и не за изпускане... това за джантите и за гумите, го казах, защото да караш такъв джип е доста сериозна инвестиция, и е голямо изваждане, иначе и моите гуми и джанти на бмв-то са близо 6к... ама не се сменят през 5-6 месеца... на птфайндъра гумите над 3к и ако искаш да си в час, трябва да ги сменяш често... харчеше ми по 22 средно, комбинирано каране.. абе просто много набиване е такъв тежък джип с голям мотор, иначе усещането да караш такава къща е страхотно, но повече ме притеснява факта, че всеки мисли - "комплексар" или "няма пишка, има голяма кола", или "иска да е мутра"... затова не ме кефи, иначе е готино...
Просто смешно е да кажеш, че с Е21 си скрил шапката на патфайндера, не се сърди, но сигурно не те е забелязал човека, най-вероятно просто си е бил нагласил темпомата на 140 и се е бил отпуснал на масажора... гледайки някой филм или навигацията....примерно
пък твоя джип незнам къде е бил произведен, но патфайндера ни който имаме за над 100к лева със всички екстри се оказа ебахти пластмасата .. на 3тия месец почна да скърца ... в сервиза на нисан го отваряха ала бала .. до там ... на нова година ходихме до Медвен (стара планина,сливенско) едвам излязохме от това село ... само едни копчета и никаква работа не върши .. ужасна джипка
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Е вие не разбрахте ли,че човека не ви приказва за новите боклуци на Рено ами за истински Патфайндър.
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Просто смешно е да кажеш, че с Е21 си скрил шапката на патфайндера, не се сърди, но сигурно не те е забелязал човека, най-вероятно просто си е бил нагласил темпомата на 140 и се е бил отпуснал на масажора... гледайки някой филм или навигацията....примерно[/quote]
Не ставаше въпрос за е21 ама айде... Пък ти ако искаш земи един патфайндер аз ще дойда с едно е21 323 да решим спора със скоростите. Иначе за комфорта не е уместно да спорим, едното е 40год. кола.
Момчето ти обясняваше че е опънал някакъв нисан и не мога да разбера защо така невъзможно ти се струва? Аз знам как набира една 2.5тона кола със 170коня и една 520-ка.
Изобщо спора е доста тъп и безмислен.
Не ставаше въпрос за е21 ама айде... Пък ти ако искаш земи един патфайндер аз ще дойда с едно е21 323 да решим спора със скоростите. Иначе за комфорта не е уместно да спорим, едното е 40год. кола.
Момчето ти обясняваше че е опънал някакъв нисан и не мога да разбера защо така невъзможно ти се струва? Аз знам как набира една 2.5тона кола със 170коня и една 520-ка.
Изобщо спора е доста тъп и безмислен.
- Kin_klad_dze
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 28.02.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е12 520 1979,Е30 318и 1989
Знчи този спор е безмислен,тъй като мерим с различен аршин,първо че разликата в годините им е близо 30 ,второ класът им и трето пазарната ниша към която се стремят.
Няма кой да ме убеди че че Nissan Pathfinder(с какъвто и да е двг)се цели във високия клас потребители(сиреч в тоя на Cayene,X5,X6,ML)
Да,съотношението качество/цена е перфектно,но това нито значи че има висока цена нито значи че държи НАЙ-високо качество,приемам определението "приемливо качество",както е шкодата примерно.
Не приемайте дословно това което четете,ако пренесеме едно БМВ 5-та серия 30 години( след мойто) какво се получава?Сравнете него с патфайндера?!
Аз в историйката си разказах един много частен случай ,който по щастливи ( за мен )обстоятелства разказва за това как сам изпреварил еди какви си марки коли,една която е с 14 години по-нова от мойта , а другата с 24,защо не се хванахте за голфа?!
Ако си търсите(някои от вас) повод за спор,ОК,господ е дал дар слово на всеки,акъл, малко....
Няма кой да ме убеди че че Nissan Pathfinder(с какъвто и да е двг)се цели във високия клас потребители(сиреч в тоя на Cayene,X5,X6,ML)
Да,съотношението качество/цена е перфектно,но това нито значи че има висока цена нито значи че държи НАЙ-високо качество,приемам определението "приемливо качество",както е шкодата примерно.
Не приемайте дословно това което четете,ако пренесеме едно БМВ 5-та серия 30 години( след мойто) какво се получава?Сравнете него с патфайндера?!
Аз в историйката си разказах един много частен случай ,който по щастливи ( за мен )обстоятелства разказва за това как сам изпреварил еди какви си марки коли,една която е с 14 години по-нова от мойта , а другата с 24,защо не се хванахте за голфа?!
Ако си търсите(някои от вас) повод за спор,ОК,господ е дал дар слово на всеки,акъл, малко....
- GeorgiMarinov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 16.09.2007
- Местоположение: София, Елхово
- Пол: Мъж
- Кара: F80 M3 Competition
- Мечтае да кара: E30 M3 Sport Evolution 1990, E36 M3, Е46 М3 CSL, E90 M3 CRT
Maкар и метафорично да е написано "как издухах 1 ферари на старта" ... нищо чудно да започне спор че ферарите е по-добро и ти кво се фукаш с твоето М5 Е60 ??!?! Все пак това е БМВ форум ... и незнам защо просто неможа да кажеш, че БМВ-то си е БМВ дори и на 30 години, отколкото да защитаваш друга марка, и едва ли не дайте да го съдим човек защо е изпреварил ПАТФАЙНДЕР... Всеки си има право на мнение, ти ако беше на негово място нямаше ли поне малко да се накефиш ... че задминаваш със старото си БМВ ... някакви нови пластмаси ... !
- Манчев73
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 24.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е34-столичанка в повече
CERT написа:ТИ ЯВНО НИКОГА НЕ СИ СЕ КАЧВАЛ В ПАТФАЙНДЪР, но дано се качиш и дапокараш.... тогава да се качиш обратно в Е21-цата и да видиш как и падат шапките..
PATHFINDER-a ли е семеен сув бе, ти ли се обади с, гондолата..., дигнал 180 и им скрил шапките, патфайндера на автопилот седи на 220 и вътре няма да усетиш, че те воза бе, ръгай си там четирите скорости и прави смешни коли за по 100000 лв. с твоя невероятен баварец...
Патфайндера е един уникален джип, на всичкото отгоре, като го превключиш само на задно, задницата му става палава като 3-ка...
аре спри се де......чак пък уникален


- Манчев73
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 24.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е34-столичанка в повече
BadAngel написа:за 220 не зная, но 200 по километраж е правен многократно
мотора няма нищо общо с рено, става дума за YD25, които е характерен за лекотоварната гама на нисан и е чисто японски
не забравяйте, че патфайндъра е един от последните истински офроудъри на пазара, заедно с ленд крузъра, а това, че колата движи с 200 по магистралата е страничен фактор
освен всичко има и патфайндър с 4 литров бензинов мотор, който може да скрие шапката на повечето леки коли до 2 литра бензин
4литра и колко въртящ момент?


32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани