Починах:)

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 24.04.2004
Местоположение: софия

Мнение от shofercho » 28 Юли 2004, 16:51

с моята лада съм вдигал 90 на втора и 140 на четвърта, но после имах 500 метра спирачен път ладата си е супер ма не стискам палци ако някой иска да спира
абе има ли двама - трима да бутнат??
Изображение

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 28 Юли 2004, 22:28

Wartburg написа:
alx написа:относно трабанта и возенето.. не знам кво толкова му се кефите- на 1ва мисля че повече от 30км не вдига... ;)


Явно трабанта ти нещо не е наред.При тези коли винаги ме е учудвало едно - когато двигателя е пред блокиране вървят адски много,е разхода се качва разбира се и...скоро след това блокират.

Та на един авер трабанта с вече обаждащ се вал вдига на първа 40км/ч,на втора го изпънахме до 75км/ч на трета още не сме го пробвали а на 4-та подминава с малко 120км/ч.Това по равно

И аз имам един авер с трабант и на първа прави 10-15 на втора и трета до 50 а на четвърта вдигне ли 100 спираме и вадим ракията от багажника ... ;) Е не вдигне ли 100 доливаме още тулол .. ;)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 28 Юли 2004, 22:32

GIORCETO написа:
Wartburg написа:
alx написа:относно трабанта и возенето.. не знам кво толкова му се кефите- на 1ва мисля че повече от 30км не вдига... ;)


Явно трабанта ти нещо не е наред.При тези коли винаги ме е учудвало едно - когато двигателя е пред блокиране вървят адски много,е разхода се качва разбира се и...скоро след това блокират.

Та на един авер трабанта с вече обаждащ се вал вдига на първа 40км/ч,на втора го изпънахме до 75км/ч на трета още не сме го пробвали а на 4-та подминава с малко 120км/ч.Това по равно

И аз имам един авер с трабант и на първа прави 10-15 на втора и трета до 50 а на четвърта вдигне ли 100 спираме и вадим ракията от багажника ... ;) Е не вдигне ли 100 доливаме още тулол .. ;)



:mha: :mha: :mha:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 7.05.2003
Местоположение: Stara Zagora

Мнение от Wartburg » 29 Юли 2004, 9:34

A пък Вартбурга съм го тормозил бая - на 1-ва 60км/ч което е над 8000 об/мин,на втора 95км/ч което е около 8000 оборота,на трета 140км/ч което е 7000 оборота,а на 4-та скромните 165км/ч или 5500об/мин.
BMW RuLzZz !!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 29 Юли 2004, 11:02

:shock: Добре,че нямаш 5-та... Ми ние да се отказваме от БМВ-тата ли, що ли? Сложете им по едно антикрило на тия вартбурзи,че ще вземете да закачите някой ТИР като прелитате над него по магистралата...
Never mistake motion for action...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1262
Регистриран на: 14.09.2002
Местоположение: София

Мнение от Eva* » 29 Юли 2004, 11:23

GIORCETO написа:И аз имам един авер с трабант и на първа прави 10-15 на втора и трета до 50 а на четвърта вдигне ли 100 спираме и вадим ракията от багажника ... ;) Е не вдигне ли 100 доливаме още тулол .. ;)


Да не е бил този авер с това? :D

Изображение
Да караш Peugeot е страст!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 3.06.2004
Местоположение: ДС
Пол: Мъж
Кара: метро
Мечтае да кара: M Power Electrified

Ц-ц-ц!

Мнение от Mr Charger » 29 Юли 2004, 11:36

"A пък Вартбурга съм го тормозил бая - на 1-ва 60км/ч което е над 8000 об/мин,на втора 95км/ч което е около 8000 оборота,на трета 140км/ч което е 7000 оборота,а на 4-та скромните 165км/ч или 5500об/мин."


Според мен сериен Вартбург, продаван в България не може да дигне 165 км/ч, освен ако не е специално доработван.
:nono:
Аз съм стигал максимум до около 135 км/ч на четвърта скорост с Вартбург.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 7.05.2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Ц-ц-ц!

Мнение от Wartburg » 29 Юли 2004, 13:28

Mr Charger написа:"A пък Вартбурга съм го тормозил бая - на 1-ва 60км/ч което е над 8000 об/мин,на втора 95км/ч което е около 8000 оборота,на трета 140км/ч което е 7000 оборота,а на 4-та скромните 165км/ч или 5500об/мин."


Според мен сериен Вартбург, продаван в България не може да дигне 165 км/ч, освен ако не е специално доработван.
:nono:
Аз съм стигал максимум до около 135 км/ч на четвърта скорост с Вартбург.



Нямаш идея от колко неща зависи как ще върви Вартбурга.



Снощи точно правих вартбурга на един колега щото му горял по 14 градско и повече от 130км/ч твърдо отказвал да вдигне въпреки че е едва на 76 000км.

Та започвам аз един оглед и ето какво установих:

1.Карбуратора беше много зле регулиран - винта на въздуха беше едва на 2 оборота а този за сместа на около 3.За 20 минути успях да регулирам карбуратора,врътнах едно кръгче след това спрях и развих още малко винта за въздуха тъй като колата първоначално заглъхваше при подаване на газ.

2.Твърде ниско ниво на поплавъка,вдигнах го до необходимото ниво.

3.Разтоянието м/у електродите на свещите беше 0.8мм а трябва да бъде ТВЪРДО 0.6мм иначе не е добре.Регулирах разтоянието.

4.Измерих предварението на запалването като се оказа че на 1-ви и втори цилиндър беше 3.8мм преди ГМТ а на трети 3.45.

Първи и втори работеха на голямо предварение а отклонението на трети направо сриваше цялата работа.
За около час фиксирах всичко като предварението и на трите цилиндъра стана около 3.30мм преди ГМТ,от повече просто няма смисъл при плътен двигател.

Краен ефект - нормализиран разход - 8л/100км градско,максимална скорост малко над 150 км/ч,стабилен празен ход,бързо изфорсиране и сваляне на оборотите.


Мисълта ми беше че ако много неща не са наред,а всъщност си мислиш че са наред не се учудвай защо колата не върви.



П.С. - Моя не е специално доработван просто винаги съм държал на прецизност във всяко едно отношение.

Полирал съм всмукателните колектори и тъй като установих че първи цилиндър винаги гори най-богата смес,а трети най бедна преместих колектора с 4мм към трети цилиндър - резултат по стабилна,мека и слята работа на двигателя.
Въпреки всичко трети цилиндър пак си изгаря най бедна смес,затова аз пускам малко по богата смес,като втори и трети цилиндър работят на нормална смес а първи на леко по богата - но втори и трети компенсират с прецизно изгорена смес.

Другото е че Вартбургът е с междинен ремонтен размер бутала - 73.75мм като стандартният размер е 73.50мм,ефекта е почти никакъв но преди ремонта колата се ускоряваше до около 160км/ч без 2-3км,а сега вдига малко повече.

Имам снимка отпреди още да направя ремонта.
Максималната скорост е постигната с 4-ма души в колата и около 70кг в багажника.

Изображение
BMW RuLzZz !!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 7.05.2003
Местоположение: Stara Zagora

Мнение от Wartburg » 29 Юли 2004, 13:36

Lion написа::shock: Добре,че нямаш 5-та... Ми ние да се отказваме от БМВ-тата ли, що ли? Сложете им по едно антикрило на тия вартбурзи,че ще вземете да закачите някой ТИР като прелитате над него по магистралата...



Ако не вярваш мога да ти демонстрирам
BMW RuLzZz !!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 7.05.2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Ц-ц-ц!

Мнение от Wartburg » 29 Юли 2004, 13:45

Mr Charger написа:"A пък Вартбурга съм го тормозил бая - на 1-ва 60км/ч което е над 8000 об/мин,на втора 95км/ч което е около 8000 оборота,на трета 140км/ч което е 7000 оборота,а на 4-та скромните 165км/ч или 5500об/мин."


Според мен сериен Вартбург, продаван в България не може да дигне 165 км/ч, освен ако не е специално доработван.
:nono:
Аз съм стигал максимум до около 135 км/ч на четвърта скорост с Вартбург.



И още нещо - зависи какъв модел Вартбург си карал защото през общо 4-те генерации на модела 353 са се вграждали различни двигатели

Wartburg 353 - 45hp,50hp(1966-1975)
Wartburg 353W - 50hp(1975-1983)
Wartburg 353W De Luxe - 55 hp(1975-1983)
Wartburg 353W - 52hp (1983-1988)
Wartburg 353S - 57 hp (1983-1988)
BMW RuLzZz !!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 29 Юли 2004, 13:46

Малееее :shock: :cry: :oops: :cry: :roll:

Петко ///M големия
Аватар
Мнения: 2369
Регистриран на: 1.12.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330xd / Mini Cooper S

Мнение от BMW///M-ma6inata » 29 Юли 2004, 14:14

Ооо, знаеш ли как не може да ги направи 165 :twisted:
Аз лично съм се возил във Вартбург със 160 км/ч
От София до Пловдив поддържахме 140-145 км/ч

Момчета, не подценявайте нищо произведено в заводите на IFA, това са железни машини :twisted:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 7.05.2003
Местоположение: Stara Zagora

Мнение от Wartburg » 29 Юли 2004, 14:26

BMW///M-ma6inata написа:Ооо, знаеш ли как не може да ги направи 165 :twisted:
Аз лично съм се возил във Вартбург със 160 км/ч
От София до Пловдив поддържахме 140-145 км/ч

Момчета, не подценявайте нищо произведено в заводите на IFA, това са железни машини :twisted:
Изображение


Евала за думите ти пич!Един дето да знае за какво става въпрос.
И аз преди време с моя до софия скорост 130-140 чат пат 150км/ч и разход под 8л/100км.Това с 4 човека и яко багаж.
BMW RuLzZz !!!

Петко ///M големия
Аватар
Мнения: 2369
Регистриран на: 1.12.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330xd / Mini Cooper S

Мнение от BMW///M-ma6inata » 29 Юли 2004, 14:33

А да не засягаме темата за двуколесните ИФИ, че там вече наистина откачам :twisted:
С на един приятел MZ 251 си пълни километража 140 без никакви проблеми. Тея машини вървят като развързани :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 7.05.2003
Местоположение: Stara Zagora

Мнение от Wartburg » 29 Юли 2004, 15:11

Е май има още кво да се иска от тоя МЗ щото принципно вървят 150.
BMW RuLzZz !!!

ПредишнаСледваща

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook