Починах:)
Модератори: mitaka7, Общи модератори
56 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Wartburg написа:alx написа:относно трабанта и возенето.. не знам кво толкова му се кефите- на 1ва мисля че повече от 30км не вдига...
Явно трабанта ти нещо не е наред.При тези коли винаги ме е учудвало едно - когато двигателя е пред блокиране вървят адски много,е разхода се качва разбира се и...скоро след това блокират.
Та на един авер трабанта с вече обаждащ се вал вдига на първа 40км/ч,на втора го изпънахме до 75км/ч на трета още не сме го пробвали а на 4-та подминава с малко 120км/ч.Това по равно
И аз имам един авер с трабант и на първа прави 10-15 на втора и трета до 50 а на четвърта вдигне ли 100 спираме и вадим ракията от багажника ...


Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
GIORCETO написа:Wartburg написа:alx написа:относно трабанта и возенето.. не знам кво толкова му се кефите- на 1ва мисля че повече от 30км не вдига...
Явно трабанта ти нещо не е наред.При тези коли винаги ме е учудвало едно - когато двигателя е пред блокиране вървят адски много,е разхода се качва разбира се и...скоро след това блокират.
Та на един авер трабанта с вече обаждащ се вал вдига на първа 40км/ч,на втора го изпънахме до 75км/ч на трета още не сме го пробвали а на 4-та подминава с малко 120км/ч.Това по равно
И аз имам един авер с трабант и на първа прави 10-15 на втора и трета до 50 а на четвърта вдигне ли 100 спираме и вадим ракията от багажника ...Е не вдигне ли 100 доливаме още тулол ..
:mha: :mha: :mha:


R.I.P Landikar
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i

Never mistake motion for action...
- Mr Charger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 3.06.2004
- Местоположение: ДС
- Пол: Мъж
- Кара: метро
- Мечтае да кара: M Power Electrified
Ц-ц-ц!
"A пък Вартбурга съм го тормозил бая - на 1-ва 60км/ч което е над 8000 об/мин,на втора 95км/ч което е около 8000 оборота,на трета 140км/ч което е 7000 оборота,а на 4-та скромните 165км/ч или 5500об/мин."
Според мен сериен Вартбург, продаван в България не може да дигне 165 км/ч, освен ако не е специално доработван.
Аз съм стигал максимум до около 135 км/ч на четвърта скорост с Вартбург.
Според мен сериен Вартбург, продаван в България не може да дигне 165 км/ч, освен ако не е специално доработван.

Аз съм стигал максимум до около 135 км/ч на четвърта скорост с Вартбург.
Re: Ц-ц-ц!
Mr Charger написа:"A пък Вартбурга съм го тормозил бая - на 1-ва 60км/ч което е над 8000 об/мин,на втора 95км/ч което е около 8000 оборота,на трета 140км/ч което е 7000 оборота,а на 4-та скромните 165км/ч или 5500об/мин."
Според мен сериен Вартбург, продаван в България не може да дигне 165 км/ч, освен ако не е специално доработван.
![]()
Аз съм стигал максимум до около 135 км/ч на четвърта скорост с Вартбург.
Нямаш идея от колко неща зависи как ще върви Вартбурга.
Снощи точно правих вартбурга на един колега щото му горял по 14 градско и повече от 130км/ч твърдо отказвал да вдигне въпреки че е едва на 76 000км.
Та започвам аз един оглед и ето какво установих:
1.Карбуратора беше много зле регулиран - винта на въздуха беше едва на 2 оборота а този за сместа на около 3.За 20 минути успях да регулирам карбуратора,врътнах едно кръгче след това спрях и развих още малко винта за въздуха тъй като колата първоначално заглъхваше при подаване на газ.
2.Твърде ниско ниво на поплавъка,вдигнах го до необходимото ниво.
3.Разтоянието м/у електродите на свещите беше 0.8мм а трябва да бъде ТВЪРДО 0.6мм иначе не е добре.Регулирах разтоянието.
4.Измерих предварението на запалването като се оказа че на 1-ви и втори цилиндър беше 3.8мм преди ГМТ а на трети 3.45.
Първи и втори работеха на голямо предварение а отклонението на трети направо сриваше цялата работа.
За около час фиксирах всичко като предварението и на трите цилиндъра стана около 3.30мм преди ГМТ,от повече просто няма смисъл при плътен двигател.
Краен ефект - нормализиран разход - 8л/100км градско,максимална скорост малко над 150 км/ч,стабилен празен ход,бързо изфорсиране и сваляне на оборотите.
Мисълта ми беше че ако много неща не са наред,а всъщност си мислиш че са наред не се учудвай защо колата не върви.
П.С. - Моя не е специално доработван просто винаги съм държал на прецизност във всяко едно отношение.
Полирал съм всмукателните колектори и тъй като установих че първи цилиндър винаги гори най-богата смес,а трети най бедна преместих колектора с 4мм към трети цилиндър - резултат по стабилна,мека и слята работа на двигателя.
Въпреки всичко трети цилиндър пак си изгаря най бедна смес,затова аз пускам малко по богата смес,като втори и трети цилиндър работят на нормална смес а първи на леко по богата - но втори и трети компенсират с прецизно изгорена смес.
Другото е че Вартбургът е с междинен ремонтен размер бутала - 73.75мм като стандартният размер е 73.50мм,ефекта е почти никакъв но преди ремонта колата се ускоряваше до около 160км/ч без 2-3км,а сега вдига малко повече.
Имам снимка отпреди още да направя ремонта.
Максималната скорост е постигната с 4-ма души в колата и около 70кг в багажника.

BMW RuLzZz !!!
Re: Ц-ц-ц!
Mr Charger написа:"A пък Вартбурга съм го тормозил бая - на 1-ва 60км/ч което е над 8000 об/мин,на втора 95км/ч което е около 8000 оборота,на трета 140км/ч което е 7000 оборота,а на 4-та скромните 165км/ч или 5500об/мин."
Според мен сериен Вартбург, продаван в България не може да дигне 165 км/ч, освен ако не е специално доработван.
![]()
Аз съм стигал максимум до около 135 км/ч на четвърта скорост с Вартбург.
И още нещо - зависи какъв модел Вартбург си карал защото през общо 4-те генерации на модела 353 са се вграждали различни двигатели
Wartburg 353 - 45hp,50hp(1966-1975)
Wartburg 353W - 50hp(1975-1983)
Wartburg 353W De Luxe - 55 hp(1975-1983)
Wartburg 353W - 52hp (1983-1988)
Wartburg 353S - 57 hp (1983-1988)
BMW RuLzZz !!!
- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
Ооо, знаеш ли как не може да ги направи 165
Аз лично съм се возил във Вартбург със 160 км/ч
От София до Пловдив поддържахме 140-145 км/ч
Момчета, не подценявайте нищо произведено в заводите на IFA, това са железни машини


Аз лично съм се возил във Вартбург със 160 км/ч
От София до Пловдив поддържахме 140-145 км/ч
Момчета, не подценявайте нищо произведено в заводите на IFA, това са железни машини


BMW///M-ma6inata написа:Ооо, знаеш ли как не може да ги направи 165![]()
Аз лично съм се возил във Вартбург със 160 км/ч
От София до Пловдив поддържахме 140-145 км/ч
Момчета, не подценявайте нищо произведено в заводите на IFA, това са железни машини![]()
Евала за думите ти пич!Един дето да знае за какво става въпрос.
И аз преди време с моя до софия скорост 130-140 чат пат 150км/ч и разход под 8л/100км.Това с 4 човека и яко багаж.
BMW RuLzZz !!!
- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
А да не засягаме темата за двуколесните ИФИ, че там вече наистина откачам
С на един приятел MZ 251 си пълни километража 140 без никакви проблеми. Тея машини вървят като развързани

С на един приятел MZ 251 си пълни километража 140 без никакви проблеми. Тея машини вървят като развързани

56 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани