Пак Се Събрахме - Bedford Autodrome
Модератори: mitaka7, Общи модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Пак Се Събрахме - Bedford Autodrome
В Събота сутринта, около 7:30, на една бензионстанция на около 20 мили на Север от Лондон се събраха 5 коли (колите бяха много повече, влкючително и някаква групичка с Американски мъсъл карс, но те не участват в тази история - за това важните коли бяха 5
):
- Тъмно сиво Порше 928 ГТ - мноу бързо (Алкес)
- Червено БМВ 325и седан - закупено от БИАД чрез иБей (Аз)
- Синьо БМВ Зед-4-М Роудстър - закупено във Вторник - в Събота вече го води на Писта (Дани)
- Червено БМВ М3 Е46 - От скоро с KW3 окачване (Стани)
- Черно БМВ Зед-3-М Купе - С компесор, и днес за първи път със сликове (Макс)
Компанията беше на линия - 3 от 5-те коли бяха със сликове и всички ухилени до ушите - единствения проблем беше че валеше дъжд - и то силно
Нищо - тръгнали сме - това е положението - около 1 час по късно стигнахме на пистата, като преди каквото и да е друго трябваше да минем тест за колко са ни шумни колите - ще ви оставя вие да решите кои две от горе-описаните пет коли минаха на косъм
После айде в стаята да се регистрираме и отидохме да си намерим пит - изпразнихме колите, Стани си свали сликовете (защото пистата си беше направо мокра), а Макс вообще не сложи неговите. И тръгнахме - първите 10-15 обиколки бяха някакъв тотален филм - на излизане от всеки завой, или имаше кола в тревата или някоя която гледа в грешната посока - пистата не дискриминраше - предно, задно, 4х4 - всички се въртяха и то яко.
Дори аз, със мойте скромни 210 коня и хубави задни гуми излизах от повечето завои с волана навит на другата посока
Естествено, въртенето не е фън ако само другите го правят - на влизане в един завой, спрях късно, завих рязко, плъзна предницата, после задницата, после и двете, после на другата посока, после отнесох два конуса, и най на края спрях в тревата. Никога през живота си не съм губил колтрол върху колата толкова тотално колкото вчера - ама нали за това сме на писта - да си правим експерименти с евтини последици. Плюс това, след първото завъртане аз се отпуснах и започнах да карам по добре.
Като наближи обяд положението стана по добро - пистата още беше мокра, но поне нямаше локви - момчетата сложиха сликовете - а аз навъртях 4-5 степени на амортисьорите - аматьорите още се въртяха като в луна-парк.
Тогава се появи и Алекс, който беше прекарал сутришната сесия на изпит за състезателна книжка - да кажем че вече официално е Рацер - честито брато - желая ти милион безаварийни и забавни състезания.
Деня продължи и около 2 пистата беше напълно суха - тогава се уверих в две неща:
1. Трябват ми по големи спирачки - с тези настъпването на спирачния педал беше подобно на настъпване на буца Френско сирене Камемберт - много неприятно.
2. Трябва ми още пауър - по завоите се държах много добре, но на правите ме минаваха потчти всички.
Ето и малко снимков матерял:









Сега само чакаме Макс да се прояви с филмчетата

- Тъмно сиво Порше 928 ГТ - мноу бързо (Алкес)
- Червено БМВ 325и седан - закупено от БИАД чрез иБей (Аз)
- Синьо БМВ Зед-4-М Роудстър - закупено във Вторник - в Събота вече го води на Писта (Дани)
- Червено БМВ М3 Е46 - От скоро с KW3 окачване (Стани)
- Черно БМВ Зед-3-М Купе - С компесор, и днес за първи път със сликове (Макс)
Компанията беше на линия - 3 от 5-те коли бяха със сликове и всички ухилени до ушите - единствения проблем беше че валеше дъжд - и то силно

Нищо - тръгнали сме - това е положението - около 1 час по късно стигнахме на пистата, като преди каквото и да е друго трябваше да минем тест за колко са ни шумни колите - ще ви оставя вие да решите кои две от горе-описаните пет коли минаха на косъм

После айде в стаята да се регистрираме и отидохме да си намерим пит - изпразнихме колите, Стани си свали сликовете (защото пистата си беше направо мокра), а Макс вообще не сложи неговите. И тръгнахме - първите 10-15 обиколки бяха някакъв тотален филм - на излизане от всеки завой, или имаше кола в тревата или някоя която гледа в грешната посока - пистата не дискриминраше - предно, задно, 4х4 - всички се въртяха и то яко.
Дори аз, със мойте скромни 210 коня и хубави задни гуми излизах от повечето завои с волана навит на другата посока

Естествено, въртенето не е фън ако само другите го правят - на влизане в един завой, спрях късно, завих рязко, плъзна предницата, после задницата, после и двете, после на другата посока, после отнесох два конуса, и най на края спрях в тревата. Никога през живота си не съм губил колтрол върху колата толкова тотално колкото вчера - ама нали за това сме на писта - да си правим експерименти с евтини последици. Плюс това, след първото завъртане аз се отпуснах и започнах да карам по добре.
Като наближи обяд положението стана по добро - пистата още беше мокра, но поне нямаше локви - момчетата сложиха сликовете - а аз навъртях 4-5 степени на амортисьорите - аматьорите още се въртяха като в луна-парк.
Тогава се появи и Алекс, който беше прекарал сутришната сесия на изпит за състезателна книжка - да кажем че вече официално е Рацер - честито брато - желая ти милион безаварийни и забавни състезания.

Деня продължи и около 2 пистата беше напълно суха - тогава се уверих в две неща:
1. Трябват ми по големи спирачки - с тези настъпването на спирачния педал беше подобно на настъпване на буца Френско сирене Камемберт - много неприятно.
2. Трябва ми още пауър - по завоите се държах много добре, но на правите ме минаваха потчти всички.
Ето и малко снимков матерял:









Сега само чакаме Макс да се прояви с филмчетата

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- bivola
- E30 M3 Dreamer
-
- Мнения: 1153
- Регистриран на: 4.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: `90 E30 M50B20 , Fiat Punto Bertone
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Пак Се Събрахме - Bedford Autodrome
Супер , колега , интересно ми е колко ви струва цялото удоволствие да ползвате пистата



Дилян Пенчев написа:МИнава се време, успокояваш се - караш супер лачена Е30-ка...която ти струва 20 бона![]()
![]()
И си викаш...аджеба аз що не си купих Е46... и в момента в който ти мине тая мисъл ти вече НЕ СИ МАНЯК
![]()

Re: Пак Се Събрахме - Bedford Autodrome
Страхотно колега, как мечтая за такива преживявания ... Мале, мале ...
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Re: Пак Се Събрахме - Bedford Autodrome
Пълните ми душата с ентусиазма, колите и фъна, който си правите. Това е купон, не нашите мишоци тука дето ми се правят на интересни по улиците с 20 годишните ис-ки.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- ((:BuKcu:))
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1853
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: F32 M4
Re: Пак Се Събрахме - Bedford Autodrome
Вчера /04.11/ е имало някакъв Track day в Oulton Park....къде се намира точно?
Завиждам ви благородно за невероятния ден, който сте имали....сигурно тръпката е уникална

Завиждам ви благородно за невероятния ден, който сте имали....сигурно тръпката е уникална

- bivola
- E30 M3 Dreamer
-
- Мнения: 1153
- Регистриран на: 4.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: `90 E30 M50B20 , Fiat Punto Bertone
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Пак Се Събрахме - Bedford Autodrome
Archangel написа:Пълните ми душата с ентусиазма, колите и фъна, който си правите. Това е купон, не нашите мишоци тука дето ми се правят на интересни по улиците с 20 годишните ис-ки.
Колега , така ще е докато не се направи поне една писта , тогава нещата ще се променят коренно , до тогава ще се радваме на тези , които имат и ще си джиткаме по улиците

Дилян Пенчев написа:МИнава се време, успокояваш се - караш супер лачена Е30-ка...която ти струва 20 бона![]()
![]()
И си викаш...аджеба аз що не си купих Е46... и в момента в който ти мине тая мисъл ти вече НЕ СИ МАНЯК
![]()

- IL\M
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 28.10.2009
- Местоположение: Варна.. ;)
- Кара: e38 750 IL
Re: Пак Се Събрахме - Bedford Autodrome
Ако нашите "мишки" имаха възможности за М3-ки, дали щяха да карат "20 годишни is-ки"?......... Kато гледам и ти караш нещо подобно. 

- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Re: Пак Се Събрахме - Bedford Autodrome
Не разбирам къде е връзката между колата и преживяването - мойта кола е на 18 години и струваше 630 лири - факт е че съм инвестирал около 1200 по окачване и т.н., но можех и за £400 да си купя окачване което щеше да е достатъчно добро да ходя по писти.
Аз предпочетох да имам пари да ходя по писти вместо да дам 5000 за М3 и едвам да му плащам застраховка и бензин.
Мишката си е мишка независимо дали е с иС-ка, М-ка, Импреца или Порше. Също така ако на човек му е мерак да ходи на писти, няма нужда 10 години да събира за М3 - и с иС-ка може да се забавлява човек на писта - даже в някои случай (примерно мокра писта
) по слабата кола може да е по приятна за каране.
Цената на деня беше £180, дадох още £60-70 за бензин и другото са консумативи и закуски.
Аз предпочетох да имам пари да ходя по писти вместо да дам 5000 за М3 и едвам да му плащам застраховка и бензин.
Мишката си е мишка независимо дали е с иС-ка, М-ка, Импреца или Порше. Също така ако на човек му е мерак да ходи на писти, няма нужда 10 години да събира за М3 - и с иС-ка може да се забавлява човек на писта - даже в някои случай (примерно мокра писта

Цената на деня беше £180, дадох още £60-70 за бензин и другото са консумативи и закуски.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Пак Се Събрахме - Bedford Autodrome
филмчетата следващата седмица защото утре сутринта заминавам и нямам време да ги качвам (между другото има само от твоята кола, великият рацер брат ми нещо не се е справил в моята и имам около 2 секунди)
държа да се похваля че в права линия оставих доста коли в недоумение - м3 цсл, гт3, 993 рс, новата импреца, ариел атом, с14 200сх с корвет двигател, 928 гт
по завоите със сликовете е лудница, но трябва да сложа колата на диета защото още се чувстват килата - поне има много за губене и ще видим кога ще се реша на крайната стъпка
цената е 149 лири за пистата и още 100 лири за бензин
Олтън парк е много далеч от Лондон, най-добре Бедфорд, Брандс Хач, Силвърстоун, Рокингам, Снетертън и за дрифтене Лид и Лиден Хил.
като казахме дрифтене на тази писта беше забранено и по прицип гонят, но на последните три обиколки не издържах и както бях с пилот къповете се почна..........на последната обиколка имаше един S-образен завой, за мой късмет успях да навържа и десния и левия на ограничител с много пушек
- и в следващия момент виждам как стюардът тича към мен с огромна усмивка на лицето, вдигнат палец на едната ръка и размахващ черен флаг с другата.....няма такъв кеф
държа да се похваля че в права линия оставих доста коли в недоумение - м3 цсл, гт3, 993 рс, новата импреца, ариел атом, с14 200сх с корвет двигател, 928 гт



цената е 149 лири за пистата и още 100 лири за бензин
Олтън парк е много далеч от Лондон, най-добре Бедфорд, Брандс Хач, Силвърстоун, Рокингам, Снетертън и за дрифтене Лид и Лиден Хил.
като казахме дрифтене на тази писта беше забранено и по прицип гонят, но на последните три обиколки не издържах и както бях с пилот къповете се почна..........на последната обиколка имаше един S-образен завой, за мой късмет успях да навържа и десния и левия на ограничител с много пушек





- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Пак Се Събрахме - Bedford Autodrome
bivola написа:Archangel написа:Пълните ми душата с ентусиазма, колите и фъна, който си правите. Това е купон, не нашите мишоци тука дето ми се правят на интересни по улиците с 20 годишните ис-ки.
Колега , така ще е докато не се направи поне една писта , тогава нещата ще се променят коренно , до тогава ще се радваме на тези , които имат и ще си джиткаме по улиците
на калояново (Дракон) какво не ти харесва? тънкана, на 120 км от софия, карат много точни хора и не е като да няма трак дни...бая пъти съм карал там и съм си прекарвал страхотно...
по въпроса за мишките и колите - няма връзка....имам доста колеги с поршета, ферарита, ламбота и т.н. и повечето от тях не са помирисвали писта, в българия също да не са малко бързите коли ама колко от тях ги виждате по пистите?
мога да ти кажа че на бедфорд имаше всичко - от пежо 205 до ауди р8 в10 на 2.000 км....ама всички си правеха кефа и никой не си мереше пишката (пардон колко му струва колата и на колко години е) та си е повече до манталитет....




- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Пак Се Събрахме - Bedford Autodrome
Отново силно включване от карачите ни в UK... Евала пичове... Я споделете малко за стоенето на колите, сликовете които ползвахте и окачванията... Как се представи новото KW V3 на Е46цата? Адаш как е GAZ-a? Раздуйте малко подробности че ми е интересно... Макс, Z-ката колко кила е в момента? С какво окачване е и как се усеща по пистата? Карах този уикенд компакта на сестра ми да Дракона и съм очарован и тъй като съм луд на тема Z3 а пък моята нямах възможност да я изкарам на пистата а съм я карал само по планините, ми е интересно да науча повече... Един ден ми се иска да направим и такава бегачка...
А и да си призная доста ви завиждам за карането там... Въпреки че често сме на Калояново, мисля че е далеч от трасетата, на които карате вие...
А и да си призная доста ви завиждам за карането там... Въпреки че често сме на Калояново, мисля че е далеч от трасетата, на които карате вие...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- bivola
- E30 M3 Dreamer
-
- Мнения: 1153
- Регистриран на: 4.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: `90 E30 M50B20 , Fiat Punto Bertone
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Пак Се Събрахме - Bedford Autodrome
oxam написа:bivola написа:Archangel написа:Пълните ми душата с ентусиазма, колите и фъна, който си правите. Това е купон, не нашите мишоци тука дето ми се правят на интересни по улиците с 20 годишните ис-ки.
Колега , така ще е докато не се направи поне една писта , тогава нещата ще се променят коренно , до тогава ще се радваме на тези , които имат и ще си джиткаме по улиците
на калояново (Дракон) какво не ти харесва? тънкана, на 120 км от софия, карат много точни хора и не е като да няма трак дни...бая пъти съм карал там и съм си прекарвал страхотно...
Ето отговора

DrivinGGoD написа:А и да си призная доста ви завиждам за карането там... Въпреки че често сме на Калояново, мисля че е далеч от трасетата, на които карате вие...
Пък и не съм казал,че не си изкарваме и тук супер , напротив

Дилян Пенчев написа:МИнава се време, успокояваш се - караш супер лачена Е30-ка...която ти струва 20 бона![]()
![]()
И си викаш...аджеба аз що не си купих Е46... и в момента в който ти мине тая мисъл ти вече НЕ СИ МАНЯК
![]()

Re: Пак Се Събрахме - Bedford Autodrome
Тази история, както и преживяването ви са истински Страхотни 
Завиждам ви благородно

Завиждам ви благородно

Re: Пак Се Събрахме - Bedford Autodrome
WeiSTD написа:Мишката си е мишка независимо дали е с иС-ка, М-ка, Импреца или Порше. Също така ако на човек му е мерак да ходи на писти, няма нужда 10 години да събира за М3 - и с иС-ка може да се забавлява човек на писта - даже в някои случай (примерно мокра писта) по слабата кола може да е по приятна за каране.
самата истина.
мишкуването е ценностна система- не функция от парите.
по темата - добре сте си изкарали и надявам се всеки един от вас е научил по нещо...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Пак Се Събрахме - Bedford Autodrome
DrivinGGoD написа:Отново силно включване от карачите ни в UK... Евала пичове... Я споделете малко за стоенето на колите, сликовете които ползвахте и окачванията... Как се представи новото KW V3 на Е46цата? Адаш как е GAZ-a? Раздуйте малко подробности че ми е интересно... Макс, Z-ката колко кила е в момента? С какво окачване е и как се усеща по пистата? Карах този уикенд компакта на сестра ми да Дракона и съм очарован и тъй като съм луд на тема Z3 а пък моята нямах възможност да я изкарам на пистата а съм я карал само по планините, ми е интересно да науча повече... Един ден ми се иска да направим и такава бегачка...
А и да си призная доста ви завиждам за карането там... Въпреки че често сме на Калояново, мисля че е далеч от трасетата, на които карате вие...
е46ката с КВ-та е лудница - без никаква идея за настройки колата е като залепена, няма и идея за боди-рол (преди беше ужас)....все пак е с нови Тойо Р888 235/35/19 265/35/19 и джанти с ЕТ 10мм по-малко от нормалното....представям си какво ще е ако стани успее да го настрои и сложи твърди стабилизаторни щанги....
зедката е със Шницер РС окачване (което е правено от Билщайн за ринга), по-меко е от КВ-то но е много прогресивно и честно да си кажа не бих я карал с нещо по-твърдо. отпред -3.5, отзад -1.7 камбър, H&R стабилизатори нагласени на максимална твърдост. С нормални гуми е много нервна кола, на мокро нямаше завой който да не трябваше да коригирам - шпер, много коне, без електроника = въртелив гъз. хубавото е че е много директна и дава много обратна връзка, та още преди да е тръгнала я хващаш за ушите и я вкарваш с правилния път. с лепкавите гуми мишелин пилот къп 235/35/19 265/30/19 нещата са други, въпреки че са много свършили и бяха пренапомпани колата беше като залепена, проблемът е че с тези гуми се губи чувството на грип - или го има или го няма....и като го няма вече е късно за корекции и се въртиш....та като гледам трябва просто много каране за да знаеш къде точно им е границата.




25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани