525i vs Alfa 164 2.0TS

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 673
Регистриран на: 10.04.2004
Местоположение: Cambridge

Мнение от ngc7052 » 12 Апр 2004, 22:37

gazzzar искам да те питам дали си сигурен за това ,че 164 TS 16V е с ремък ,а не с верига и въобще има ли 164 с 16 клапана ,защото ако всички са с по 8 ,според мен 520i ще може да е бие тая Алфа,все пак 6 цилиндровия редови двигател е много по-балансиран мотор от този 4 цилиндров "twin spark".Та има ли 164-ка с 16 клапана или тсобственика нещо ме будалка?
But does a human form display to those who dwell in realms of day

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 12 Апр 2004, 23:00

Alfa Romeo имат два двулитрови двигатела от това поколение (155, 164), единия е 8V, а другия е 16V! Със сигурност и двата са вграждани в 155 (мисля, че до 1995 е 8V, а след това слагат 16V)! Не съм обеден дали и двата мотора са вграждани и в 164..., но предполагам, че е така... :roll: :!: Иначе аз съм имал 155 с 8V двигател и мога да те уверя, че това не е кола, а самолет! Дърпал съм се с 325 Е36 и Алфетата не се даде без бой! Но за съжаление единственото предимство на тая кола е бързината....всичко друго е направено просто така...абе италианска работа :lol: :!:
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 9.04.2004
Местоположение: Sofia

Мнение от Mnogo burz » 18 Апр 2004, 23:41

Както каза gazzzar, това не е кола а самолет. Така че според мен шофьорът на Алфата е прецакал нещата, особено на първа, тая тежка петица да бие на първа Алфата не ми се вярва. Но ако както казваш отсечката е била над 1 км сигурно петица ще бие - 4 и 5 на петиците са много дълги и според мен вече на 4 петицата е взела преимущество.
Samo Ford Eskort Cosworth - 420 k.s.
Vsi4ko druga e izmislitca

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 14.03.2004

Мнение от KILLER GTI » 19 Апр 2004, 23:10

МАИ НАИ ТО4НОЕ 147кс.
а и много е пургуж този мотор няма 6то хаххахасамо ждига обороти и кво като гледаш километрите напражо можеш да се спукаш от смях хахахаа:))

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 22 Апр 2004, 17:21

Не подценявайте Алфата. 525 24в бие Алфата на 400м с кола, кола и половина, гледал съм десетина старта. И двете коли бяха в много добро състояние. 520 24в със сигурност ще падне.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 22 Апр 2004, 17:34

TOM написа:Не подценявайте Алфата. 525 24в бие Алфата на 400м с кола, кола и половина, гледал съм десетина старта. И двете коли бяха в много добро състояние. 520 24в със сигурност ще падне.

Чакай да направя моята 520-ка пък ще се пробвам и с Алфата :wink: че ми е интересно и на мен :lol:
May the BMW force be with you!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 7.01.2004

Мнение от zmej » 22 Апр 2004, 17:39

Vasilen написа:
TOM написа:Не подценявайте Алфата. 525 24в бие Алфата на 400м с кола, кола и половина, гледал съм десетина старта. И двете коли бяха в много добро състояние. 520 24в със сигурност ще падне.

Чакай да направя моята 520-ка пък ще се пробвам и с Алфата :wink: че ми е интересно и на мен :lol:


Какво ще и правиш?

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 22 Апр 2004, 17:44

zmej написа:Какво ще и правиш?

Еииии че любопитни хора брях :lol: :lol: :lol:
Ша я тунинговам със стандартни неща филтри чипчета гърненца валчета и още нещо :wink: ама след събора в края на май че много ангажименти имам до тогава а и се надявам да продам старата кора до тогава че да вложа парите в тунинга (знаеш как е ) :cry:
May the BMW force be with you!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 7.01.2004

Мнение от zmej » 22 Апр 2004, 18:01

Мда...
за 4 и кусур години, от както я карам мойта, скоро смятах, че съм вкарал в нея под формата на части, бензин и т.н. приблизително толкова, за колкото я бях взел (а те тогава бяха доста по-скъпи от сега)

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 25.04.2004
Местоположение: София, Надежда

Alfa 164

Мнение от sineok » 26 Апр 2004, 8:47

525i просто е по-мощно от Alfa 164 2.0 TS. обаче има едно голямо НО. има няколко италиански машини които успешно му се опъват и дори го бият. Това са:
Alfa 155 2.0 16V TS Turbo
Alfa 164 V6
Lancia Dedra 2.0 Turbo
Alfa 156 всички V6 варианти

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 25.04.2004
Местоположение: София, Надежда

Добавка за Lancia

Мнение от sineok » 26 Апр 2004, 8:54

Имаше едно мнение в dir.bg за ръчка между 525i и Lancia Dedra 2.0 Turbo. Обаче момчето е попаднало на Abarth изпълнение на ланчата. Тя е фабрично тунингована до 240 коня и е с двигателя на делта интеграле.

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 26 Апр 2004, 8:58

sineok написа:525i просто е по-мощно от Alfa 164 2.0 TS. обаче има едно голямо НО. има няколко италиански машини които успешно му се опъват и дори го бият. Това са:
Alfa 155 2.0 16V TS Turbo


Трябва да ти призная, че 155 и без турбо ще лапне БМВ 525 (то и 8V 2.0 ще го бие най-вероятно), а пък да не говорим ако има турбо или е V6 :lol: :!: От личен опит го казвам :wink: :!:
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

Предишна

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook