AWD фън
Модератори: mitaka7, Общи модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Kokorba6iqta
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 7.09.2003
- Местоположение: София
Не знам доколко е добро Santa Fe-то, но със сигурност не е по-добро от Х5-цата или МЛ-а, но си е и факт, че и Х5-цата и МЛ-а са гола вода на offroad!
Гледах преди време по Top Gear тестове на тези джипове плюс още няколко между които и новия Range Rover е то Х5-цата извън пътя си беше направо трагедия докато роувъра, верно че е супер скъп, по-скъп дори и от БМВ-то и мб-то, но пък тои катереше ебаси баирите дето бяха толкова наводнени и кални, че и пеша не можеш да ги качиш! Въпреки това не може да имаме някакви големи упреци към Х5-цата, защото тя си е предвидена за пътя не извън него, най-малкото това го показват огромните супер широки и ниско профилни гуми, който повече приложение могат да имат на пистата!!! 


От Еверест по-високо нема, от Тихия океан по-дълбоко нема и от BMW по-добра кола нема!!!


- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Адаш, аз лично не съм се нахвърлил срещу вашето возило - със здраве да си го карате, не е като да ходиш пеша
Аз визирах изказването на колегата М-Пауър, като го изказах малко грубичко, щото той си ме знае и не би се разсърдил, извинявай, ако съм те засегнал
МИР И ЛЮБОВ и ВИСОК ОКТАН

Аз визирах изказването на колегата М-Пауър, като го изказах малко грубичко, щото той си ме знае и не би се разсърдил, извинявай, ако съм те засегнал

МИР И ЛЮБОВ и ВИСОК ОКТАН

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
Wizi написа:Мерцедес МЛ, Санта Фее, не ъп-дейтнатата пресно нова версия на Х5 и още поне 90% от СУВ-овете главно поради финансови съображения не слагат качествени дифф-ове и автоматично попадат под един знаменател! Изключение прави Ланд/Рейндж Роувър-ите, Олроад на Ауди и Тойота Рав4.......
Тука верно ме накара да се засмея...

Значи първо аз лично не бих сложил в една група МЛ, Х5 и Санта фе, Нито пък от другата страна Олроуд, Роувър и Рав4... странна логика...
Също ми е странно как на един SUV който струва около 80 000 euro по финансови съображения няма да му сложиш хубав дифф... Не знам откъде ти хрумна това...


Рейнджа наистина бих казал че има най-пълните данни за жипка ама как реши че на Рав 4 и Ауди дифовете са им нещо повече от тези на МЛ и Х5
нещо не ми се връзва пич... позамисли се малко...
и най-важното не целя някаква лична обида спрямо теб с моето мнение, но твоето изказване ми изглежда меко казано станно...

- del_sol_fen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 28.12.2002
- Местоположение: Chicago, IL
до колкото знам, някви бяха тествали, из танковите полигони в Русия, VW Tuareg-a, MB G-Class, i audi all road quattro , и резултатите били че VW-то се скапало най-бързо, дазе Аудито издържало повече от него, а Мерцедеса Г-Класата си го "връткали цял ден" !
информацията не ми е 100% достоверна но мисля че доста хора го знаят този тест.
информацията не ми е 100% достоверна но мисля че доста хора го знаят този тест.
Si Power - Wona Go ???
хора вземете се в ръце
сравнявате несравними возила.
санта фе-то е паркетно всъдеходче на автомобилно шаси за простолюдието. евтин, със добра гаранция. цената във америка е около $30к със всичките екстри вътре. плачевно си държи цената. пресата го плюе генерално, но като за цената му го фали.
мл-а е на камионджииско шаси (стълба), вози като камион, държи се като камион и цената на 6 цилиндровия започва от $35к, като със всичките екстри 8-цилндровия може да е към $60к. държи си цената малко по-добре, но също губи страшно много след първите 2 години. пресата го плюе за това че дава много дефекти, но го фали за офроуда.
х-5 е на базата на 5та серия седан, върви като кола, не става за офроуд, дори класификацията му не е "sport utility vehicle" а "sport activity vehicle" - демек не е утилитарен (да го натговариш със тухли), по-скоро е за хора със активен начин на живот. цените започват от $35 и 8 цилиндровия може да е към средата на $65к- почти колкото 4.6ис които е $70к. държи си цената много добре и дори на 2 години струват около 75% от оригиналната си цена. пресата ги плюе за офроуда и малкия багажник, но ги фали за добрите асфалтни характеристики.
г класата си е камион. тесен (ценно за офроуд), много всъдеходен и надежден. бавен и тромав на асфалта със трагични спирачки, чувство на волана и рефлекси- както казах- баш камион. също много скъп- цените почват от $70к за 8 цилиндровите и си държат добре стойноста. пресата ги фали за офроуд и надеждност, но ги плюе за високата цена и мудния манталитет.
та идеята е че санта фе-то се състезава във един клас (наред със тойота рав4 и разни други такива бълхи, х3 е също във този клас), х5 и мл се състезават със джип гранд чероки, нисан патрол/патфайндер, митсу монтеро, тойота 4рънер, хонда/акура мдх и тн...)... а г класата се състезава със реиндж ровера, тойота ленд крузър и други такива $60к+ добичета...

санта фе-то е паркетно всъдеходче на автомобилно шаси за простолюдието. евтин, със добра гаранция. цената във америка е около $30к със всичките екстри вътре. плачевно си държи цената. пресата го плюе генерално, но като за цената му го фали.
мл-а е на камионджииско шаси (стълба), вози като камион, държи се като камион и цената на 6 цилиндровия започва от $35к, като със всичките екстри 8-цилндровия може да е към $60к. държи си цената малко по-добре, но също губи страшно много след първите 2 години. пресата го плюе за това че дава много дефекти, но го фали за офроуда.
х-5 е на базата на 5та серия седан, върви като кола, не става за офроуд, дори класификацията му не е "sport utility vehicle" а "sport activity vehicle" - демек не е утилитарен (да го натговариш със тухли), по-скоро е за хора със активен начин на живот. цените започват от $35 и 8 цилиндровия може да е към средата на $65к- почти колкото 4.6ис които е $70к. държи си цената много добре и дори на 2 години струват около 75% от оригиналната си цена. пресата ги плюе за офроуда и малкия багажник, но ги фали за добрите асфалтни характеристики.
г класата си е камион. тесен (ценно за офроуд), много всъдеходен и надежден. бавен и тромав на асфалта със трагични спирачки, чувство на волана и рефлекси- както казах- баш камион. също много скъп- цените почват от $70к за 8 цилиндровите и си държат добре стойноста. пресата ги фали за офроуд и надеждност, но ги плюе за високата цена и мудния манталитет.
та идеята е че санта фе-то се състезава във един клас (наред със тойота рав4 и разни други такива бълхи, х3 е също във този клас), х5 и мл се състезават със джип гранд чероки, нисан патрол/патфайндер, митсу монтеро, тойота 4рънер, хонда/акура мдх и тн...)... а г класата се състезава със реиндж ровера, тойота ленд крузър и други такива $60к+ добичета...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- LordDigital
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 6.02.2002
- Местоположение: jdM_s0M3wH3Re.loc
Колегата Визардевски:) има във предвид общата картина ,а не класови и междукласови сравнения
Добрите новини са ,че във последно време голяма част от Фирмите се ПоУсетиха и си слагат съвсем културни диференциали. Нали сме във форума на БМВ ,трябва публично да призная ,че БМВ чрез сериозна помощ от Steyr-Daimler-Puch (SFT) ,имат собствена система със активен среден диференциал - xDrive. Време за реакция ,твърди се че е по-добро от Haldex ,напълно ингегрирана със DSC. Да! - говорим за MultiPlateCluch ,като централен Диференциал при X3 i X5 - може би 7-8 години след VAG ,но по-добре късно отколкото никога:)
А сега БМВ феновте да се разположат удобно ,и да си представят как някои Тунер прави един бърз Patch за X5-цата ,така че да може шофиора във реално време да контрлира разпределението на момента между осите ,започва да мирише на Дрифтинг със СУВ:)
Между другото един такъв Pach е елементарно да се направи ако EPROM-a isn't encrypted..

Добрите новини са ,че във последно време голяма част от Фирмите се ПоУсетиха и си слагат съвсем културни диференциали. Нали сме във форума на БМВ ,трябва публично да призная ,че БМВ чрез сериозна помощ от Steyr-Daimler-Puch (SFT) ,имат собствена система със активен среден диференциал - xDrive. Време за реакция ,твърди се че е по-добро от Haldex ,напълно ингегрирана със DSC. Да! - говорим за MultiPlateCluch ,като централен Диференциал при X3 i X5 - може би 7-8 години след VAG ,но по-добре късно отколкото никога:)
А сега БМВ феновте да се разположат удобно ,и да си представят как някои Тунер прави един бърз Patch за X5-цата ,така че да може шофиора във реално време да контрлира разпределението на момента между осите ,започва да мирише на Дрифтинг със СУВ:)
Между другото един такъв Pach е елементарно да се направи ако EPROM-a isn't encrypted..

26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани