Ебати глупоста направих

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Ебати глупоста направих

Мнение от ///M Power » 15 Дек 2003, 14:48

Та значи в петък съм навън с БМВ беше мокро и валеше (маи на места имаше лед) праваси се на велик шофер и си занасям на всеки завои.Хубаво после взех е една приателка и отидох ме в романс(докато бях с нея карах като по учебник) връщам се към нас и от Интерпред към Кат карам с 100км Светофара на кат е червен и аз пускам газта (на 4 та съм) обаче реших че ще е гот да мина на 3 та.Натиска съединителя вкарвам 3 и пуска съед. обаче го пуснах малко рязко от начало(сетихтели се кво стана) и колата като тръгна на страни.ЗА МОИ късмет след 10-20 метра успях да я увладея.

Извот :спирането на скорост е готино и полезно само ако го правиш на правилното място и никога в завой на мокро.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 15 Дек 2003, 15:17

проблема е бил основно че си пуснал газта на 4та, замислил си се и след това си вкарал 3та.. докато си мислел са ти паднали оборотите и после си вкарал 3та без за чукнеш леко газта.. резултата е че двигателя наистина е спрял задните гуми като си сложил 3та...

винаги като сменяш надолу и караш бързо (или си във завои) ако се забавиш чукваи леко газта - освен че всичко става по-плавно, пазиш и синхронизаторите

иначе.. всички се учиме.. няма страшно- лошото е като ученето свършва по таван...
алекс
трабант 601с
разни други возила

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 15 Дек 2003, 15:27

alx написа:винаги като сменяш надолу и караш бързо (или си във завои) ако се забавиш чукваи леко газта


да допълня ... така наречената "междинна газ", много хора я използват при смяна на предавка нагоре ... НЯМА СМИСЪЛ! Не го правете или рискувате някой да Ви се посмее отстрани :wink:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Мнение от chefo » 15 Дек 2003, 16:06

Аз пък често я използвам (междинната газ де) като слизам по наклон и трябва да сваля примерно от 4-та на 3-та и най-вече на 2-ра :!: (минавам по сериозни наклони като се прибирам), в противен случай спирането се получава в съединителя, а не чрез двигателя.
Интересното е, че при същите условия предишната ми кола (toyota celica) не поднасяше, а BMW-то първия път ми изкара акъла :shock: , тогава го отдадох на шпера и вече внимавам с оборотите и съединителя.
А дали най-важното в случая не са гумите, а? :lol:

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 15 Дек 2003, 16:24

селиката ти е била със предно не? колите със предно също поднасят (заорават със предницата), но по-трудно защото двигателя е отпред и тежи на гумите та имат по-добро сцепление... а и дупето като тръгне се усеща повече така или иначе ;)
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Мнение от chefo » 16 Дек 2003, 11:26

Неее...през 1979 ги правеха със задно :lol:
само че с обикновен диф. т.е. не шпер

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook