2200 коня...
Модератори: mitaka7, Общи модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
DYNOMETER RESULTS
RPM Power (hp) Torque (lb-ft) Boost (psi)
5,500 1,168 1,115 24
6,000 1,364 1,194 24
6,500 1,554 1,256 24
7,000 1,731 1,299 24
7,500 1,926 1,349 25
8,000 2,002 1,313 25
8,500 2,083 1,287 25
9,000 2,139 1,248 25
9,500 2,105 1,164 25
не са намалявани изкуствено... просто максималните коне са на много високи обороти- ако мериш въртящия момент във паундове/фут (както е тука) то тогава на 5252 оборота винаги конете и въртящия момент ще имат една цифрова стойност а след това конете ще са повече, въртящия момент- по-малко - не забравяй че конете не са нищо повече освен функция на въртящия момент... от там и колко коня е един двигател зависи колко може да поддържа въртящия момент на ниво след 5252 оборота, (при въртящ момент относително константен конете се качват защото променливата обороти върви нагоре).
затова и камоините които имат 600 паунда въртящ момент са едва 200 коня, просто червената линия им е на 3500 оборота и не се стига до там че да правят много коне...
формулата е:
коне = (въртящ_момент * обороти) / 5252
от там и колкото повече въртящ момент прави един двигател и успява да го задържи във оборотите + целта е да може да се върти бързо- толкова повече коне.
един малък бмв двигател може да прави 1500 коня, но те са постигнати за сметка на високи обороти а не на наличие на въртящ момент. от там и такъв двигател не е удачен за драг рейсинг защото първите 20 метра се печелят от въртящ момент, а във професионалния драг рейсинг първите 20 метра са решаващи при положение че колите вече са така наточени че всичко друго им е равностойно...
двигател без въртящ момент е подходящ за много леко возило или мотоциклет.. уви, драгстерите не са особено леки- има регламент и про стреет не мога да са под 3400 паунда .. което за двигател без въртящ момент е тежичко и 20те метра ще са слаби... затова и големите коли имат големи двигатели а не малки и много наточени.. максималните коне са важни, но не определящи... колко бързо стигаш до тях е важното а то се определя от въртящия момент...
RPM Power (hp) Torque (lb-ft) Boost (psi)
5,500 1,168 1,115 24
6,000 1,364 1,194 24
6,500 1,554 1,256 24
7,000 1,731 1,299 24
7,500 1,926 1,349 25
8,000 2,002 1,313 25
8,500 2,083 1,287 25
9,000 2,139 1,248 25
9,500 2,105 1,164 25
не са намалявани изкуствено... просто максималните коне са на много високи обороти- ако мериш въртящия момент във паундове/фут (както е тука) то тогава на 5252 оборота винаги конете и въртящия момент ще имат една цифрова стойност а след това конете ще са повече, въртящия момент- по-малко - не забравяй че конете не са нищо повече освен функция на въртящия момент... от там и колко коня е един двигател зависи колко може да поддържа въртящия момент на ниво след 5252 оборота, (при въртящ момент относително константен конете се качват защото променливата обороти върви нагоре).
затова и камоините които имат 600 паунда въртящ момент са едва 200 коня, просто червената линия им е на 3500 оборота и не се стига до там че да правят много коне...
формулата е:
коне = (въртящ_момент * обороти) / 5252
от там и колкото повече въртящ момент прави един двигател и успява да го задържи във оборотите + целта е да може да се върти бързо- толкова повече коне.
един малък бмв двигател може да прави 1500 коня, но те са постигнати за сметка на високи обороти а не на наличие на въртящ момент. от там и такъв двигател не е удачен за драг рейсинг защото първите 20 метра се печелят от въртящ момент, а във професионалния драг рейсинг първите 20 метра са решаващи при положение че колите вече са така наточени че всичко друго им е равностойно...
двигател без въртящ момент е подходящ за много леко возило или мотоциклет.. уви, драгстерите не са особено леки- има регламент и про стреет не мога да са под 3400 паунда .. което за двигател без въртящ момент е тежичко и 20те метра ще са слаби... затова и големите коли имат големи двигатели а не малки и много наточени.. максималните коне са важни, но не определящи... колко бързо стигаш до тях е важното а то се определя от въртящия момент...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- 2 GUNS FIRE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 8.03.2003
- Местоположение: Исkaм във Frei stadt Bayern.
- Пол: Мъж
- Кара: само и продава,нищо не разбира.
- Мечтае да кара: и да понаучи поне малко.
формула 1 е много лека- там може да "минеш метър" без въртящ момент- ерго големите коне.. като намериш въртящия момент на този бмвдвигател ще видиш че е около 350-400 нм... което би било недостатъчно да "отмести" задоволително първите 20 метра един тон и половина драгстер
а колите за които говориме във про-стреет класа за където е този двигател са във 5-6те секунди и излизат със повече от 320км. терминална скорост...

а колите за които говориме във про-стреет класа за където е този двигател са във 5-6те секунди и излизат със повече от 320км. терминална скорост...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Talibanin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.05.2003
- Местоположение: New York, New York, USA
На мене толкоз коне не ми трябват.150 или 220 са достатъчни.Е,не съвсем
Все пак няма да откажа,ако ми дадат да покарам такава кола




- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
а аз дали ще мога...
ох мамо:Р
дайте я на бате па да видите:Р:)
ше фърча с нея като чук без дръжка !!!!!!!!
:Р
ох мамо:Р
дайте я на бате па да видите:Р:)
ше фърча с нея като чук без дръжка !!!!!!!!


във pro-street класа е прието че 6.5- 7 секунди на 400 метра дават около 200 мили (320км) терминална скорост... това е типичен резултат за драгстер 3200 паунда (около 1450 кг) със 3 автоматични скорорти и около 2200 коня обикновено получени със 7-8 литра двигател, 2-3 бара суперчарджър (но напоследък се появяват и огромни би-турбо конфигурации) и NOS предимно за охлаждане
тази година про-стреет класа са малко по-бързи ма ги олепиха че лъжат
във top fueler класа времената са около 4.5 секунди със около 320 мили (510км) терминална скорост
за това ти трябват около 5000 коня, 9 литра двигател със 4-5 бара суперчарджър и 3-степенен NOS - по 500-700 коня дюзи на всяка степен.. ма те тия возила не са от нашата планета- само гостуват
за сравнение една haybausa или zx-12r "хипер" мотоциклети дават 9.х на 400 метра със около 150 мили в час (240 км) терминална скорост...
тази година про-стреет класа са малко по-бързи ма ги олепиха че лъжат

във top fueler класа времената са около 4.5 секунди със около 320 мили (510км) терминална скорост


за сравнение една haybausa или zx-12r "хипер" мотоциклети дават 9.х на 400 метра със около 150 мили в час (240 км) терминална скорост...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Някой ще сметне ли ускорението
мен лично ме е страх да го смятам.
А аз преди време се чудех защо една женица, която въртеше геврека на подобна машина, обясняваше как нищо не се вижда през по-голяма част от времето.

А аз преди време се чудех защо една женица, която въртеше геврека на подобна машина, обясняваше как нищо не се вижда през по-голяма част от времето.


Икономията на суровини, материали и енергия - дълг на всеки!
Иначе най-обичам да седя накрай света, да си клатя краката и да плюя в нищото...
Он-борд Е28 3.5 Turbo http://www.youtube.com/watch?v=tXzeYgEsbuA
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани