Lada Revolution
Модератори: mitaka7, Общи модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
Lada Revolution
Пускам линк от тунинг.бг, защото инфото е събрано на едно място със снимки
ЛИНК
Сега ми кажете тва истина ли е?
1.6 -> 215 коня? 







Re: Lada Revolution
Иво написа:[/url]Сега ми кажете тва истина ли е?
1.6 -> 215 коня?
Не са открили руснаците топлата вода .. възможно е разбира се, както казват колегите Иван и Андрей от Сблъсък - няма невъзможни неща!
Mini Cooper S - 1.6->163hp (заводско), маааалко вкарани пари->200+hp ... та до 280/300hp пак от 1.6!
По важното в тази руска ..... "импресия" е, че при тегло 650кг и налични 215hp, времето от 0-100 е отчайващите 6.5сек
- Dr.Schnaps
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 5.03.2003
- Местоположение: Sofia i drugi
- Пол: Мъж
- Кара: E90LCI и E30 Cabrio
Mini Cooper S - 1.6->163hp (заводско)
само zа протокола все пак има компресор на Рут(ако не се лъжа) zа раzлика от Ладата.
А таzи Лада с мостност при 8500 оборота... интересно, но мостноста идва от оборотите в слу4аиа.
- Kokorba6iqta
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 7.09.2003
- Местоположение: София
Хора верни са тез чудесии, гаже колата била изложена на автосалона във франкфурт, само не ми е ясно, за чии му е на някой да си купи тази кола!!! Но може би руснаците само искат да покажат, че и те могат нещичко, но аз лично винаги съм мразил руските боклуци и на дали някога биха ме впечатлили!!!



От Еверест по-високо нема, от Тихия океан по-дълбоко нема и от BMW по-добра кола нема!!!


мда. хонда с2000. вярно. 10000 червена линия. скороста на буталата била по-висока от тази на ф1. даже си го помислих като написах предишния си пост. 220 коня от 8500 до 9500 оборота
през останалото време не можеш да тръгнеш от място ако не я настъпиш. не случайно 0-100 е бавно- не можеш да си отместиш крака от съединителя на 8000 оборота и да очакваш да тръгнеш сериозно демек да имаш сцепление някакво... а ако тръгнеш със по-малко- ще ти угасне или има да подскачаш като кегурце докато стигнеш 2ра
както казах- мотоциклет. аман от коли без въртящ момент.


както казах- мотоциклет. аман от коли без въртящ момент.

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
Turturelo написа:... добре ммммм Honda S2000 - 2.0 - 240hp
онзи ден четох че това бил някакъв рекорд, 120к.с. на литър от атмосферен мотор... някъде го пишеше и говориха конкретно за S2000...
alx написа:мда. хонда с2000. вярно. 10000 червена линия. скороста на буталата била по-висока от тази на ф1. даже си го помислих като написах предишния си пост. 220 коня от 8500 до 9500 оборота през останалото време не можеш да тръгнеш от място ако не я настъпиш. не случайно 0-100 е бавно- не можеш да си отместиш крака от съединителя на 8000 оборота и да очакваш да тръгнеш сериозно демек да имаш сцепление някакво... а ако тръгнеш със по-малко- ще ти угасне или има да подскачаш като кегурце докато стигнеш 2ра
както казах- мотоциклет. аман от коли без въртящ момент.
За Honda S2000 ще ти кажа само едно нещо, в София има една такава, продава се в Юнион Ауто, аз съм се возил в нея, усещането е нечовешко, незнам дали според теб не върви добре в по-ниски обороти, ама явно не си се возил на такава, на собственика и к-ра му е шофьор, един път спираме на Църна Маца, след карулката, купуваме си там некви неща и на тръгване вика, гледай какво правим до ЛукОйл...221!!! За по-малко от километър 221км/ч скорост според дигиталният скоростомер - от място!!
В Пловдив я опънахме на едно М3 Е36, е прескочи го от където си поискаш, пичове, това е идеалната кола за такива изпълнения



А червеното и е на 9500...
Вътре всичко е издокарано за да се чувстваш в спортно настроение, цялата кола е мислена само за водача, а онова червено копче на което пише "Start Engine" лелеееееййййй




Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
Xaxaxa.Един път в един руски сайт попитах нещо( www.streetracing.ru ) .Първите две седмици тея само питаха кво пием в БГ и кво пушим и почнаха даже да спорят помежду си.А по моят въпрос нищо.Накрая се намеси един малко по-трезвен,извини ми се заради колегите си и ми пусна разни неща.Обаче останах с впечатление,че там ги интересуват истински само ладите.Един беше попитал какви данни може да очаква от ладичката си,като я пипне тук там.Е вервайте,имаше повече от 2000 отговора.Обаче като им казах за софийската лада,тия отсякоха.НЕ БИЛО ВЪЗМОЖНО.Не са чак толкова начетени тия руснаци.
Nasti написа: усещането е нечовешко, незнам дали според теб не върви добре в по-ниски обороти, ама явно не си се возил на такава
Гледам от 2 дни в Русе една такава C 2000 **, черна... Някакви двама мерят улиците по цял ден с нея, но изобщо не и подават газ

мда. като всички мотоциклетни возила със много коне и малко въртящ момент, колицата е пъргава веднаж като вдигне обороти (демек от 30-40км където е червеното на 1ва и нагоре..). но от място а и на 400 метра нещата са други...
като казахте че си била играла със едно е36 м3:
е36 м3
0-100 - 5.6 сек.
400 метра - 14.0 сек / 158км. терминална скорост
с2000
0-100 - 5.9 сек
400 метра - 14.4 / 157км. терминална скорост...
0.4 секунди на 400 метра разлика е 2-3 автобусни дължини
да рече човек- хубаво ниаа хондичката въртящ момент- куца и 400те метра, ама глеи ква терминална скорост има- настига го на скорост бмв-то като стои та гледай- гледам аз - 158 срещу 157 - никои никого не нестига ми бмв-то си е напред и там си седи. да не говориме че хондата е кабрио и при по-високи скорости почва да има аеродинамика на тухла...
с2000
0-192 км (120 мили) - 23.7 сек (за модел 2000- новите 2003 са 20 коня отгоре на 240- за тях няма такава статистика още)
е36 м3
0-192 км (120 мили) - 20 сек. (за 280 коня модела).
3.7 секунди са вечност...
та ако наистина го е заобикаляла така решително, то бмв-то или е било болно или гевреко-педалното устроиство е дремело или нещо такова
което ме навежда на мисълта да напиша една тема за 1/4 и какво можеме да научиме от числата там...
като казахте че си била играла със едно е36 м3:
е36 м3
0-100 - 5.6 сек.
400 метра - 14.0 сек / 158км. терминална скорост
с2000
0-100 - 5.9 сек
400 метра - 14.4 / 157км. терминална скорост...
0.4 секунди на 400 метра разлика е 2-3 автобусни дължини

да рече човек- хубаво ниаа хондичката въртящ момент- куца и 400те метра, ама глеи ква терминална скорост има- настига го на скорост бмв-то като стои та гледай- гледам аз - 158 срещу 157 - никои никого не нестига ми бмв-то си е напред и там си седи. да не говориме че хондата е кабрио и при по-високи скорости почва да има аеродинамика на тухла...
с2000
0-192 км (120 мили) - 23.7 сек (за модел 2000- новите 2003 са 20 коня отгоре на 240- за тях няма такава статистика още)
е36 м3
0-192 км (120 мили) - 20 сек. (за 280 коня модела).
3.7 секунди са вечност...
та ако наистина го е заобикаляла така решително, то бмв-то или е било болно или гевреко-педалното устроиство е дремело или нещо такова

което ме навежда на мисълта да напиша една тема за 1/4 и какво можеме да научиме от числата там...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- KEVIN-30
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 583
- Регистриран на: 17.08.2002
- Местоположение: BULGARIA
- Пол: Мъж
- Кара: e30 320i
Крали и се забравили??
Ето е тази ЛАДА-REVOLUTION
http://www.carstyling.net/gallery/beta/ ... &b=Find%21
хубаво като изпулнение,но като качество???
http://www.carstyling.net/gallery/beta/ ... &b=Find%21
хубаво като изпулнение,но като качество???

- Talibanin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.05.2003
- Местоположение: New York, New York, USA
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани