Взаимопомощта между различните форуми и фенклубове ...
Модератори: mitaka7, Общи модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Взаимопомощта между различните форуми и фенклубове ...
Винаги съм си мислил че дразгите между различните марки и форуми е излишна. Все съм искал да се разбираме с другите форуми, да имаме обща приказка и да си помагаме както си помагаме един на друг тук.
Историята е дълга и приятна за разказване. Има и снимки на усмихнати Волво и Опел-Фиатови фенове който ми помогнаха в съботата 22.05.
След дълъг преход на Южна България достигнахме крайната си цел в петък вечер – Варна – морската столица, градът който рядко спи, изпълнен с миризма на море, сгодни жени и почти неограничени възможности за забавления.
Карайки е30ката по Аспаруховия мост забелязвам пресвяткане на червените лампички по таблото – главно тази за акумулатора ... та свети си тя мъждука, повече като върна газта и когато колата е на обороти. Замислих се да не съм скъсал рекъка на алтернатора .. но уви като подам газ и лампичките почти изгасваха .. сиреч ремъка е здрав. Друга мисъл ми мина, дали приплъзва, това щях да установя след 5 минути, тогава беше насрочена среща с виден член на Волво клуб българия (ico_850). Прегледахме колата в мрака на варненския „студентски град” оказа се че на ремъка има липсващи зъбчета и може би от тях преплъзва.
Ицо без да се колебае вика – Утре е събота ще го сменим в сервиза (Сервиза е познат на Волво феновете като – „При Севдо”, небезисвестен и заклет Волво-джия).
След нощувка в местния ни „хазяйн” – кмета на Елена:
Много гостоприемен Еленски образ, посрещащ ни с Хляб, Мед и сол по стара Еленска рецепта.
На сутринта ремъка беше сменен с усмивката на Ицо и надеждата че акумулатора ще получи пълната сила на Тд-то, цели 14В заряд.
Ремъка добре го сменихме , ама след няколко врътки из морския град видях че тия червенки лампички по таблото пак си светкат (ръчна спирачка, накладки и акумулатор) те именно и светят ако скъсаме ремъка на алтернатора.
Проблема беше установен с мултицета в багажника, заряда на динамото не се повишаваше при подаване на газ, и седеше под 12.5В , което беше явен знак че акумълатора не се зарежда.
Севдо се зае със свалянето на четките и релето на алтернатора ... който бяха сигурни че са вече в пенсия. Не му отне на момчето много време, той си е професор на Волва, Сааби и Алфи по неволя, да не говорим за Ратолите ...
Извадените чарколяци не изглеждаха като да са нови ... ицо позира ...
Макро режим на Ixus-80, нещо релето се беше размекнало, не издържа на жегите :confused:
Четките не бяха в топ кондиция и те
След кратка дискусия кое ква марка да е ...
Новите неща дойдоха бързо с Бравата БиФюъл 1.6 на Опел-Фиат фена Ивчо ...
Волво феновете зареждат от големите 60 литрови варелчета ... за около 10 минути ... (ico_850 в ляво и Севдо в дясно)
Искам да благодаря на отзивчивостта на колегите от различните автоклубове и главно Волво ... които ме приеха като един от тях и без да се замислят че имат работа и лични ангажименти, започнаха да правят моята кола безкористно.
Какво ви казах по-горе колеги, много силно подкрепям разбирателството и добрината които можем да си окажем едни на други, все пак Авто-Мото страстите ни правят това което сме ... фенове на една или друга марка.
Искренно благодаря.
Историята е дълга и приятна за разказване. Има и снимки на усмихнати Волво и Опел-Фиатови фенове който ми помогнаха в съботата 22.05.
След дълъг преход на Южна България достигнахме крайната си цел в петък вечер – Варна – морската столица, градът който рядко спи, изпълнен с миризма на море, сгодни жени и почти неограничени възможности за забавления.
Карайки е30ката по Аспаруховия мост забелязвам пресвяткане на червените лампички по таблото – главно тази за акумулатора ... та свети си тя мъждука, повече като върна газта и когато колата е на обороти. Замислих се да не съм скъсал рекъка на алтернатора .. но уви като подам газ и лампичките почти изгасваха .. сиреч ремъка е здрав. Друга мисъл ми мина, дали приплъзва, това щях да установя след 5 минути, тогава беше насрочена среща с виден член на Волво клуб българия (ico_850). Прегледахме колата в мрака на варненския „студентски град” оказа се че на ремъка има липсващи зъбчета и може би от тях преплъзва.
Ицо без да се колебае вика – Утре е събота ще го сменим в сервиза (Сервиза е познат на Волво феновете като – „При Севдо”, небезисвестен и заклет Волво-джия).
След нощувка в местния ни „хазяйн” – кмета на Елена:

Много гостоприемен Еленски образ, посрещащ ни с Хляб, Мед и сол по стара Еленска рецепта.
На сутринта ремъка беше сменен с усмивката на Ицо и надеждата че акумулатора ще получи пълната сила на Тд-то, цели 14В заряд.

Ремъка добре го сменихме , ама след няколко врътки из морския град видях че тия червенки лампички по таблото пак си светкат (ръчна спирачка, накладки и акумулатор) те именно и светят ако скъсаме ремъка на алтернатора.
Проблема беше установен с мултицета в багажника, заряда на динамото не се повишаваше при подаване на газ, и седеше под 12.5В , което беше явен знак че акумълатора не се зарежда.
Севдо се зае със свалянето на четките и релето на алтернатора ... който бяха сигурни че са вече в пенсия. Не му отне на момчето много време, той си е професор на Волва, Сааби и Алфи по неволя, да не говорим за Ратолите ...

Извадените чарколяци не изглеждаха като да са нови ... ицо позира ...

Макро режим на Ixus-80, нещо релето се беше размекнало, не издържа на жегите :confused:

Четките не бяха в топ кондиция и те

След кратка дискусия кое ква марка да е ...

Новите неща дойдоха бързо с Бравата БиФюъл 1.6 на Опел-Фиат фена Ивчо ...

Волво феновете зареждат от големите 60 литрови варелчета ... за около 10 минути ... (ico_850 в ляво и Севдо в дясно)

Искам да благодаря на отзивчивостта на колегите от различните автоклубове и главно Волво ... които ме приеха като един от тях и без да се замислят че имат работа и лични ангажименти, започнаха да правят моята кола безкористно.
Какво ви казах по-горе колеги, много силно подкрепям разбирателството и добрината които можем да си окажем едни на други, все пак Авто-Мото страстите ни правят това което сме ... фенове на една или друга марка.
Искренно благодаря.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- karakanovski88
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 16.11.2008
- Местоположение: софия или варна и аз вече незнам







- ITK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 22.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: да го карат
Винаги е приятно да прочетеш подобна история за добрина и взаимопомощ, Колкото и малко да са, все пак явно има добри хора на този свят. И в крайна сметка кой каква кола кара или от кой град или отбор е няма абсолютно никакво значение, важното е да си Човек.....Огромно БРАВО на колегите! 

F**k them all!
- speeder88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 12.08.2008
- Местоположение: София, копеле!
- Пол: Мъж
- Кара: кошара!
- Мечтае да кара: BMW M3 E46
това наистина е страхотна история браво на волводжийте , иначе можеше да си удължиш престоя във варна 


SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията
- ico850
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: Варна и все по-рядко Ивайловград
Здравейте, колеги. Тя дружбата в случая си е от доста време - с Дидо четири години сме седели един до друг докато бяхме студенти
което да ви кажа честно на моменти хич не беше лесно - той е болен на тема BMW-та 3-ки
За съжаление срещата ни беше съвсем кратка, но пък си взех бележка за следващия път като дойде и му се развали колата - ще има да чака поне седмица докато му я оправим
Доста пъти сме лежали под бялата стрела на паркинга пред блока
А бре Дидо, де Джито, да не е съборил пак някое орехче
P.S. И да ви поздравя за готиния форум и друг път съм влизал, но нямах регистрация, а също така да кажа, че и на мен няколко пъти са ми помагали баварци - освен Дидо разбира се











А бре Дидо, де Джито, да не е съборил пак някое орехче



P.S. И да ви поздравя за готиния форум и друг път съм влизал, но нямах регистрация, а също така да кажа, че и на мен няколко пъти са ми помагали баварци - освен Дидо разбира се



- ineedmoney
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 786
- Регистриран на: 16.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на фотосинтеза
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Взаимопомощта между различните форуми и фенклубове ...



Ицооо. Не съм изчезнал бре. И още не съм сякъл дървета с тая.
За тая цел ще взема една Е30 като Дидо

че да ми е по-евтина като я оправям

P.S. Ицо, Дидо видяхте ли Добромир какви ги сътвори пак

Ееее. Тя темата от кога е бре


Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- ico850
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: Варна и все по-рядко Ивайловград
Re: Взаимопомощта между различните форуми и фенклубове ...
Добри, докато не се убие или докато не убие някой друг и да го опандизят няма да миряса, добре че пак малкия дявол се е случил




- Бимбо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 29.06.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
- Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
- Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R
Re: Взаимопомощта между различните форуми и фенклубове ...
Както казват в рекламата на един филм(2012)"ще спрем да сме хора когато спрем да си помагаме!"Браво на колегите! 

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани