FWD vs RWD vs AWD ето отговора на top gear
Модератори: mitaka7, alpina-ma6inata, SpUd3r
9 мнения
• Страница 1 от 1
FWD vs RWD vs AWD ето отговора на top gear
За всички който спореха на тази тема, ето отговора на Top Gear
http://www.funpedia.net/vids/topgear_video/047.zip
http://www.funpedia.net/vids/topgear_video/047.zip
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
RWD RUUUULZ
:):):):)
мацката много ясно го показа
аз като започнах да карам преди 4-5 години започнах с малолитражка с предно, естествено не можех изобщо да разбера за какво става въпрос
по късно преди 2,5 години като взех БМВ-то ми се струваше много нестабилно и слушах кой ли не да ми говори тъпотии за задното, но като се поотраках малко
разбрах че задното и е много по ефективно предаване, сега карам един 5метров кораб с предно и съм 100% сигурен че Е36-ката е доста по стабилна на всякакви екстремизми от каквото и да е друго животно.

мацката много ясно го показа
аз като започнах да карам преди 4-5 години започнах с малолитражка с предно, естествено не можех изобщо да разбера за какво става въпрос
по късно преди 2,5 години като взех БМВ-то ми се струваше много нестабилно и слушах кой ли не да ми говори тъпотии за задното, но като се поотраках малко


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Айде моля ви някой ако може да го качи в България това филмче щото моя нет е ужасен навън...а в БГ за 1 мин ще го сваля!
Мерси много!
Мерси много!
- Vlado-BENZ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 15.11.2003
- Местоположение: София
Ето го тук:
http://vladobenz.data.bg/videos/video.zip
Ааааааааа, кво стана бееееееее, предното зад*хаааааааааааааа!!!!!
Само МЕРЦЕДЕС и БМВ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Те ненапразно са най-добрите марки, иначе щяха и те да са минали на предно!!!
Хаааааа, в момента си нямате напредстава колко ми е кеееееееееф!
:):)
http://vladobenz.data.bg/videos/video.zip
Ааааааааа, кво стана бееееееее, предното зад*хаааааааааааааа!!!!!
Само МЕРЦЕДЕС и БМВ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Те ненапразно са най-добрите марки, иначе щяха и те да са минали на предно!!!
Хаааааа, в момента си нямате напредстава колко ми е кеееееееееф!

Почваме да спорим пак,ако искате.Само не намесвайте предното,моля.И пуснете малко мърсотийка на асфалта.Тук си имаше много добро сцепление.
.Ако пътят беше хлъзгав баварката едва ли щеше да направи маневрата толкова прецизно.Защо никой не обръща внимание на фактора сцепление?Аз ви казвам,че на завой се минава много по-бързо с 4х4,отколкото със задно.Говорим за средни скорости,а не за високи.И зависи много как се кара колата.Нещата са коренно различни при 4х4 и при задно.Казвам от много личен опит.Задното с шпер си е мания.Ама 4х4 си е друго нещо,ако не се боиш да настъпваш порядъчно,разбира се.Това ,че тази патка не може да кара Аудито нищо не означава.Защо отнема газта преди препятствието.ДАЙ ГАЗ МА!!!!И защо траекториите се променят толкова малко.Я сложете повече мечета на пътя или не въртете в кръг колата,а на зигзаг,да видим.За да може задното да е стабилно в завоите трябва малко повече дрифт.Със същата скорост аз си минавам на същото място с 4х4 без изобщо да се напъвам.Просто си въртиш кормилото.Ако почна да се напъвам за дрифт с 4х4 ми трябва много повече газ и по-висока скорост.

Точно там е работата.Задното в такива случаи е по-интуитивно и по-лесно.А 4х4 изисква известен опит.В началото действително е доста по-трудно.Когато подаваш газ на 4х4 то не поднася.Когато отнемеш газта се държи почти като задното.Но на излизане от завоя работата е друга.Трябва леко да се чукне спирачката.Когато подадеш прекалено много газ ще се пързулне напред,а няма да занесе.Преди завоя леко ритваш спирачката да хлъцне леко задницата и после пълна газ.Състезателите натискат едновременно газ и спирачка.Аз ся тва ша са уча да права,ма треа да намеря подходящо място да нема дум-дум.Ако тази кака дето се върти в кръг си мане крака от съединитела и го сложи на спирачката,и когато тръгне за изпуска завоя лего да чуква спирачката с ЛЕВИЯ крак,Аудито ще копа зверски по завоя.Ама е мнооооо трудно.Съвсем друг начин на каране.Както казах,иска си учене.Аз не мога да го правя,ама смятам да се науча.Най-интересно е,че нещата са коренно противоположни при задно и 4х4.Нормално задно при отнемане на газта колата се стабилизира.Обаче като подаваш газ задното в завой,почва да носи,а 4х4 тегли в завоя.Но ако преди завоя подадеш яко газ на 4х4,както на предно например,колата продължава напред и не ще да завива,щото задните гуми бутат напред колата.Много е гадно.Трябва подготовка преди завоя.Де да знам,ама аз бая експерименти съм си правил и съм стигнал до такива изводи.Например при задно ако искаш завой с вратите напред,какво правиш?Газ до дупка,риташ съединитела бързо и колата занася.На 4х4 като го направиш това колата тръгва напред и предните гуми се пързалят по посока на движението,независимо,че си завъртял волана.Трябва първо да я завъртиш в завоя и после да даваш газ до дупка.Абе,гадни работи.Ама ако караш леко,4х4 няма грижи.Като гледаш да не преминеш границата на сцепление,всичко е лесно.Най-се чудя на тези,дето викат че колата им била 4х4 и зимата нямали проблеми с летните гуми.Ами как ше спрете бе?На задна ли?
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани