BMW vs. Nissan race

Видео клипове с участието на нашите любими Баварци.

Модератори: mitaka7, alpina-ma6inata, SpUd3r

Капетано
Аватар
Мнения: 3364
Регистриран на: 20.01.2004
Местоположение: далеко от родината
Кара: '90 328i/6 '95 540i/6

BMW vs. Nissan race

Мнение от LeX » 13 Ное 2006, 20:53

Оня ден се пусках с една Максима че едно приятелче беше твърдо убеден че ще ме бие, та тука да ви покажа резултата :mhihi:

видео1

видео2

третото нещо не иска да се качи още, после ще го добавя :D
Изображение

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae

Golf killer
Аватар
Мнения: 675
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: гр. София/Видин

Мнение от E34Power » 13 Ное 2006, 22:02

май се гавриш с него а? :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Е36 фен
Аватар
Мнения: 1350
Регистриран на: 12.02.2005
Пол: Мъж
Кара: каквото има

Мнение от Niki Lauda » 13 Ное 2006, 22:05

Защо се подигра така с човека
Niki Lauda

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 17.04.2006
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: Е34 520i Vanos и Е60 525i
Мечтае да кара: F10

Мнение от Runner » 13 Ное 2006, 22:41

А аверчето с какъв Нисан беше?

Капетано
Аватар
Мнения: 3364
Регистриран на: 20.01.2004
Местоположение: далеко от родината
Кара: '90 328i/6 '95 540i/6

Мнение от LeX » 13 Ное 2006, 23:43

Runner написа:А аверчето с какъв Нисан беше?


Тои беше с 92-ра Нисан Максима 3.0 В6 190к.с. и беше 100% убеден че ще ме бие, и аз така мислех щото мойта кола е по-тежка и с по-малко коне ама 3.5-ка си каза тежката дума :mhihi:

ето го и третото клипче след което решихме че няма смисъл от повече :mhihi:

видео3
Изображение

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 14 Ное 2006, 3:13

Мноу бегат тез Нисани ве еееееееееееееееееееееееееееееееееееееи :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 22.09.2006

Мнение от T.I. » 14 Ное 2006, 8:25

Максимата е моя. Вярно че 6-цата на сашо добре върви, но все пак искам да са ясни всички фактори които доведоха до този резултат. Като цяло колата ми е в добро състояние с изключение на сензора ми за детонация които не работи. Колата върви добре докато е студена но след като загрее, компа не разпознава сензора и за да е сигурно всичко ретардира ъгъла на запалването между 6 и 10 градуса в зависимост от това колко е натисната газта. С една дума, при пълна газ с загрял мотор, губя около 40-50 коня което е адски много. За съжеление смяната на този сензор е доста сложна и изисква свалянето не интеика. Така или иначе ще съм там, та съм решил да сменя още няколко неща като гарнитури, тръболяци и тн. В момента събирам всичко необходимо така веднага след като го направя,ще има втори тур. Ако се поровите из нета ще видите че максимата е по-лека(100кг),по-мошна,по-високо оборотна както и по-барза при всички дисциплини. Не на последно място трябва да се каже че все пак е семеина кола а не спортна която дори и с лош сензор се държи с 6-цата горе доло. Вярно е че никога няма да има аурата на старата 6-ца, но все пак е семеен автомобил които е доста бърз дори и за сегашните стандарти и винаги ще всявя респект от моя страна.

П.С.
Сашо, част втора идва в скоро време :)

Капетано
Аватар
Мнения: 3364
Регистриран на: 20.01.2004
Местоположение: далеко от родината
Кара: '90 328i/6 '95 540i/6

Мнение от LeX » 14 Ное 2006, 10:28

T.I. написа:


като сме започнали да говориме за смяна да кажа и аз за моя О2 сензор и за тоя пробит катализатор дето ми излиза половината компресия през дупките на тръбите :mhihi: максимата е по-мощна с 4 коня, и има повече обороти...за обяснението на този фактор ти пратих едно мнение на alx, той обяснява защо се получава при скоростни състезания колата с по-късите предавки да е по-бърза ;)

п.с. ама не можеш да отречеш че подви опашка след това :P :mhihi:
Изображение

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1583
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: София

Мнение от WilliamsF1Team » 14 Ное 2006, 14:04

РанЪ :mhihi: :mhihi: :mhihi:

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 14 Ное 2006, 17:55

Айде са, шса обясняваш . . . адаша та е бил и толкоз. :P

Първо на първо, въртящия момент в драг винаги си казва думата.

Второ, ако имаш причина да губиш, не се състезавай ;) . . . помисли си малко за това. Друг е въпроса че не е кой знае колко срамно да загубиш и че точно на нас не трябва да ни се оправдаваш. . . ще забележеш че тука повечето караме бавнички коли (18ки и 20ки предимно). . . всеки един от нас е губил състезание. . . голяма работа. . . важното е да ти е кеф, а при БМВ шофьорите, кефа винаги е пълен ;)

Трето, аз като бях на 18-19 само четох статистики нон-стоп . . . таз кола е по бърза от оназ и т.н. . . статистиките които пише из нета означават че НЯКОЙ, НЯКОГА, НЯКЪДЕ е направил еди кое си замерване за определено време. Това не означава че ти и твойта кола ще можете да го повторите. (Не че те наричам лош шофьор или че колата ти е зле. . . просто определящите фактори са много)

Айде жив и здрав, и чакам резултатите от вротрия рунд.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 14 Ное 2006, 18:30

Lok-Tar!

Ай са оправдания... Паднал паднал.. Смени си сензора като толкова ти пречи ... pwnd
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

селянина с колелото
Аватар
Мнения: 351
Регистриран на: 24.05.2003

Мнение от PROPOVEDNIKA » 14 Ное 2006, 20:59

T.I. написа:Максимата е моя. Вярно че 6-цата на сашо добре върви, но все пак искам да са ясни всички фактори които доведоха до този резултат. Като цяло колата ми е в добро състояние с изключение на сензора ми за детонация които не работи. Колата върви добре докато е студена но след като загрее, компа не разпознава сензора и за да е сигурно всичко ретардира ъгъла на запалването между 6 и 10 градуса в зависимост от това колко е натисната газта. С една дума, при пълна газ с загрял мотор, губя около 40-50 коня което е адски много. За съжеление смяната на този сензор е доста сложна и изисква свалянето не интеика. Така или иначе ще съм там, та съм решил да сменя още няколко неща като гарнитури, тръболяци и тн. В момента събирам всичко необходимо така веднага след като го направя,ще има втори тур. Ако се поровите из нета ще видите че максимата е по-лека(100кг),по-мошна,по-високо оборотна както и по-барза при всички дисциплини. Не на последно място трябва да се каже че все пак е семеина кола а не спортна която дори и с лош сензор се държи с 6-цата горе доло. Вярно е че никога няма да има аурата на старата 6-ца, но все пак е семеен автомобил които е доста бърз дори и за сегашните стандарти и винаги ще всявя респект от моя страна.

П.С.
Сашо, част втора идва в скоро време :)


Ех тамън се зарадвах за БМВто. :( В България разликата между най-бързия Нисан и най-бързото БМВ е 2++сек. време е някой да отстрами марката.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 22.09.2006

Мнение от T.I. » 15 Ное 2006, 3:22

WeiSTD написа:Второ, ако имаш причина да губиш, не се състезавай ;) . . . важното е да ти е кеф...

именно... :winky:

не ми е на сърцето тази гонка...правя го за спорта. Навремето съм се дърпал и с корвети в българия с на маика ми сонатата-стига обороти да има пък другото няма значение...

П.С.
А Сашко какво го чака само... :lol:

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 15 Ное 2006, 4:45

Ми чакаме с нетърпение 8)

Живи и здрави
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

Капетано
Аватар
Мнения: 3364
Регистриран на: 20.01.2004
Местоположение: далеко от родината
Кара: '90 328i/6 '95 540i/6

Мнение от LeX » 15 Ное 2006, 9:36

T.I. написа: My VE5 is in great condition with working ks and good coils.


T.I. написа:Като цяло колата ми е в добро състояние с изключение на сензора ми за детонация които не работи. Колата върви добре докато е студена но след като загрее, компа не разпознава сензора и за да е сигурно всичко ретардира ъгъла на запалването между 6 и 10 градуса в зависимост от това колко е натисната газта. С една дума, при пълна газ с загрял мотор, губя около 40-50 коня което е адски много.




:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae

Следваща

Назад към Видео

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook