насладете се на истината 2
Модератори: mitaka7, alpina-ma6inata, SpUd3r
5 мнения
• Страница 1 от 1
насладете се на истината 2
По повод това че някой много разбират от идеална линия и стил на каране . Сега погледнете тук Патрик Снайерс как владее М3 и ми кажете дали дрифта е по добър.
Хейде нека е като анкета...
Въпроса е
Как взе първият завой след надолнището ? Да видим про- шофьорите сега в действие
Оценете самия завой , правилно или не и защо ?
http://video.google.de/videoplay?docid= ... 2&q=m3+e30
и някой каза планинско в предната тема .... Братчед това е планинско и има разлика с рали дано да я забележиш
http://video.google.de/videoplay?docid= ... =hillclimb
и едно е21 да се придържаме към темата
http://youtube.com/watch?v=uQPT_WrjSeo
http://video.google.de/videoplay?docid= ... llclimb+m3
http://video.google.de/videoplay?docid= ... bergrennen
та някой се изказа че ония с е30-та в предната тема бил бърз....
за дрифчелиндж биваше но бърз беше най-малко..........
bergrennen hillclimb търсете в гугъл това е планинско , просто някой хора бъркат планинско с рали с дрифт с писта
фийл шпас
Хейде нека е като анкета...
Въпроса е
Как взе първият завой след надолнището ? Да видим про- шофьорите сега в действие

http://video.google.de/videoplay?docid= ... 2&q=m3+e30
и някой каза планинско в предната тема .... Братчед това е планинско и има разлика с рали дано да я забележиш
http://video.google.de/videoplay?docid= ... =hillclimb
и едно е21 да се придържаме към темата

http://youtube.com/watch?v=uQPT_WrjSeo
http://video.google.de/videoplay?docid= ... llclimb+m3
http://video.google.de/videoplay?docid= ... bergrennen
та някой се изказа че ония с е30-та в предната тема бил бърз....
за дрифчелиндж биваше но бърз беше най-малко..........
bergrennen hillclimb търсете в гугъл това е планинско , просто някой хора бъркат планинско с рали с дрифт с писта

Най-мразя да съм прав!!!
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
bravo написа:По повод това че някой много разбират от идеална линия и стил на каране
Визираш ли някой в случая

ian190 написа:мисля че тоя с първото м3 най-се доближаваше до класа на колата от предишната тема.
Точно обратното, онзи от предишната тема се опитваше да постигне каране като този, а не обратното


ian190 написа:...тоя с аудито беше бърз
А ако пързаляше щеше да направи сигурно два-пъти по добро време

той тоя който го визирам не спира да се изцепва
ian190
Незнам каква прилика намираш между 320is и М3 , кола за планинско и кола за рали а да не говорим 4е както BMW lover каза тоя с IS-ката се лигавеше и си беше по скоро дори с кола за дрифт настроена от колкото за планиско ма тва не е сигурно.Сигурното е че правеше шоу просто извън класирането

ian190
Незнам каква прилика намираш между 320is и М3 , кола за планинско и кола за рали а да не говорим 4е както BMW lover каза тоя с IS-ката се лигавеше и си беше по скоро дори с кола за дрифт настроена от колкото за планиско ма тва не е сигурно.Сигурното е че правеше шоу просто извън класирането

Най-мразя да съм прав!!!
В рали спорта БМВ не е най-светлия пример за успех,но имената на Патрик Снаерс и на Джон Бош са пример как тябва да се кара БМВ на рали
Така,че не мога да оценявам начина на каране на Снаерс от клипа-знам обаче ,че по-бързо надали може да се кара Този автомобил по Тази отсечка!
Кола за високопланинско и за рали=
1.окачване-различно(въпреки,че една отсечка от високопланинско е част от ралиСЕ),но 5-6км не са 25,35км
2.колата е лека(1седалка,1 пилот,малко гориво.....няма резервна гума)лека,много лека е колата
3.гумите-трябва да те държат 5-6км,но истински,а рали гумите-боже колко км.ги очакват ту загреят на СЕ има преход,кофти се полепват с гадости от прехода и после пак ги тормози още много км.Има разлика -нали?
4.субективният фактор-полот учи 5-6км.трасе на изуст
не е лесно ,но е постижимо.А при ралито -помощ от ...този ненормалния до теб(защо не си стои в къщи ,а е седнал в дясно)
Ето защо стила на Снаерс е нервен,с много корекции на волана,а при клипа с 320ис на високопланинското пилота с финес рисуваше завоите
Леле колко написах
като студент не съм писал толкова
П.С Всичко е въпрос на тренировка!!!Сещам се за едно интервю на Табатон-рали легенда,който казва така...""аз тренирам,карам по 4часа на ден"" -не се вози ,А КАРА!!!

Кола за високопланинско и за рали=

1.окачване-различно(въпреки,че една отсечка от високопланинско е част от ралиСЕ),но 5-6км не са 25,35км

2.колата е лека(1седалка,1 пилот,малко гориво.....няма резервна гума)лека,много лека е колата
3.гумите-трябва да те държат 5-6км,но истински,а рали гумите-боже колко км.ги очакват ту загреят на СЕ има преход,кофти се полепват с гадости от прехода и после пак ги тормози още много км.Има разлика -нали?
4.субективният фактор-полот учи 5-6км.трасе на изуст


Леле колко написах


П.С Всичко е въпрос на тренировка!!!Сещам се за едно интервю на Табатон-рали легенда,който казва така...""аз тренирам,карам по 4часа на ден"" -не се вози ,А КАРА!!!
http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани