Бързи въпроси и отговори за G30
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- hackermania
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 18.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с усмивка.
- Мечтае да кара: колата си до пенсия.
- Детайли за колата: разглезена
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
Различни са накладките и са доста (към двойно) по-скъпи.
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
Като стана дума за спирачки - някой карал и двата вида при Г30 (обикновени и Мкови) може ли да сподели има ли разлика в спирането и колко точно.
И дали си заслужава едните спрямо другите
И дали си заслужава едните спрямо другите
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
Има разлика -да. В спирачките ВИНАГИ си заслужава даинвестираш за малко повече.. и дано никога не ти се налага да разбираш защо.
- n.metodiev
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 21.11.2017
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
Здравейте,
Някий на когото колата нощува на открито да е имал проблеми със заключването чрез кейлеса на дръжките?
При мен в последно време когато има скреж по дръжките или малко повече мръсотия не иска да заключва. От време на време се сети да заключи от някоя от дръжките на не знам кой опит. Дали е от тея неща или може проблема да е от нещо друго. За сега не съм я закачал на диагностика.
Изпратено от моят MNA-LX9 с помощта на Tapatalk
Някий на когото колата нощува на открито да е имал проблеми със заключването чрез кейлеса на дръжките?
При мен в последно време когато има скреж по дръжките или малко повече мръсотия не иска да заключва. От време на време се сети да заключи от някоя от дръжките на не знам кой опит. Дали е от тея неща или може проблема да е от нещо друго. За сега не съм я закачал на диагностика.
Изпратено от моят MNA-LX9 с помощта на Tapatalk
- GlavanizeR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 14.02.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20 330i xDrive F31 330d xDrive
- Мечтае да кара: Нещо нечупливо
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
Здравейте, един бърз въпрос:
S8BC Power reduction - някой наясно ли е с този код?
Това предполагам значи софтуерно ограничена мощност на колата. ВЪзможно ли е премахването и къде?
Колата е 530d LCI 249 hp.
S8BC Power reduction - някой наясно ли е с този код?
Това предполагам значи софтуерно ограничена мощност на колата. ВЪзможно ли е премахването и къде?
Колата е 530d LCI 249 hp.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
GlavanizeR написа:Здравейте, един бърз въпрос:
S8BC Power reduction - някой наясно ли е с този код?
Това предполагам значи софтуерно ограничена мощност на колата. ВЪзможно ли е премахването и къде?
Колата е 530d LCI 249 hp.
Да това може да се махне, не е проста процедура с кодиране само.
Трябва да се нулират мото часовете на компа и след това да се флашне без тази опция в FA - $8BC

Бързи въпроси и отговори за G30
Колеги, не мога да намеря кой е парт номера на този маркуч - влиза отстрани в номер 22 на диаграмата.
Някой може ли да помогне?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Някой може ли да помогне?


Sent from my iPhone using Tapatalk
- empar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 2018 G30 540ix
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
MMG написа:Колеги, не мога да намеря кой е парт номера на този маркуч - влиза отстрани в номер 22 на диаграмата.
Някой може ли да помогне?
17128602871 и най-вероятно върви целия маркуч с връзките.
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
Не, това е самият номер 22.empar написа:MMG написа:Колеги, не мога да намеря кой е парт номера на този маркуч - влиза отстрани в номер 22 на диаграмата.
Някой може ли да помогне?
17128602871 излиза при щатско пре-фейсово 540ix.
Би трябвало да е същото и при теб.
Не търся номер 22, както съм написал, а този, който влиза в него.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- empar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 2018 G30 540ix
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
Редактирах се, тъй като не дочетох съвсем какво търсиш.
Би трябвало всичко да е комплект.
Би трябвало всичко да е комплект.
Бързи въпроси и отговори за G30
Не мисля. В нета излиза като отделен маркуч на снимките и се продава само той.
https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw-parts/hose-radiator-engine/17128602871/
EDIT:
За инфо: намериха го в дилъра. Това е: 64219317614
Sent from my iPhone using Tapatalk
https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw-parts/hose-radiator-engine/17128602871/
EDIT:
За инфо: намериха го в дилъра. Това е: 64219317614
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
Здравейте!
Имам една дилема...никога не съм карал BMW като своя собствена кола.
В момента имам Пежо 508 2012г, като съм с тази кола вече седма година, но предстои да я сменя.
Дилемата ми е или да премина на същия модел, но 2021 или.....просто ми хвана една G31 с много стилен кафяв кожен салон. Разликата между цената на двата автомобила е около 5-6хил евро.
BMW-то е на 10500км 2-ка дизел. Доколкото проучих като обслужване / ежегодното / като бюджет е в рамките на това за Пежо, не е нещо фрапиращо.
Колата планирам да бъде при мен поне 5 години или около 80хил км, което значи, че ще стане на около 200хил.
Въпрос - винаги ли обслужването по двигателя / вериги и тн / се прави на около 200хил км или когато има симптоми? Виждам, че 2021г с по-около 3-4хил евро надолу като цени вървят коли с пробег около 160-170хил км. Ако колата е 4 годишна и почти наближава тези 200хил км, задължително ли се прави това обслужване?
Въпросът основно е да не се получи така, че давайки над бюджета да се налага да правя и още 4-5хил евро инвестиция в самото обслужване?
От това, което чета не виждам типични проблеми с този двигател, освен типичните за дизелите и по останалите коли.
Имам една дилема...никога не съм карал BMW като своя собствена кола.
В момента имам Пежо 508 2012г, като съм с тази кола вече седма година, но предстои да я сменя.
Дилемата ми е или да премина на същия модел, но 2021 или.....просто ми хвана една G31 с много стилен кафяв кожен салон. Разликата между цената на двата автомобила е около 5-6хил евро.
BMW-то е на 10500км 2-ка дизел. Доколкото проучих като обслужване / ежегодното / като бюджет е в рамките на това за Пежо, не е нещо фрапиращо.
Колата планирам да бъде при мен поне 5 години или около 80хил км, което значи, че ще стане на около 200хил.
Въпрос - винаги ли обслужването по двигателя / вериги и тн / се прави на около 200хил км или когато има симптоми? Виждам, че 2021г с по-около 3-4хил евро надолу като цени вървят коли с пробег около 160-170хил км. Ако колата е 4 годишна и почти наближава тези 200хил км, задължително ли се прави това обслужване?
Въпросът основно е да не се получи така, че давайки над бюджета да се налага да правя и още 4-5хил евро инвестиция в самото обслужване?
От това, което чета не виждам типични проблеми с този двигател, освен типичните за дизелите и по останалите коли.
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
sveto84 написа:Здравейте!
Имам една дилема...никога не съм карал BMW като своя собствена кола.
В момента имам Пежо 508 2012г, като съм с тази кола вече седма година, но предстои да я сменя.
Дилемата ми е или да премина на същия модел, но 2021 или.....просто ми хвана една G31 с много стилен кафяв кожен салон. Разликата между цената на двата автомобила е около 5-6хил евро.
BMW-то е на 10500км 2-ка дизел. Доколкото проучих като обслужване / ежегодното / като бюджет е в рамките на това за Пежо, не е нещо фрапиращо.
Колата планирам да бъде при мен поне 5 години или около 80хил км, което значи, че ще стане на около 200хил.
Въпрос - винаги ли обслужването по двигателя / вериги и тн / се прави на около 200хил км или когато има симптоми? Виждам, че 2021г с по-около 3-4хил евро надолу като цени вървят коли с пробег около 160-170хил км. Ако колата е 4 годишна и почти наближава тези 200хил км, задължително ли се прави това обслужване?
Въпросът основно е да не се получи така, че давайки над бюджета да се налага да правя и още 4-5хил евро инвестиция в самото обслужване?
От това, което чета не виждам типични проблеми с този двигател, освен типичните за дизелите и по останалите коли.
Аз мога да кажа само едно, караи бмвето и после пак си помисли кое би избрал, като надеждност всяко кола си има - и +. За мен няма място за сравнение между пежо и бмв. При бмв-то масло на 10к макс 12к км и няма ядове до 200к км. 520 е по евтино от 530 но при вървене се усеща разлика просто 190кс са си малко.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
то 520-ска г30 върви повече от твоята и харчи 2 пъти по-малко 

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
sveto84 написа:Здравейте!
Имам една дилема...никога не съм карал BMW като своя собствена кола.
В момента имам Пежо 508 2012г, като съм с тази кола вече седма година, но предстои да я сменя.
Дилемата ми е или да премина на същия модел, но 2021 или.....просто ми хвана една G31 с много стилен кафяв кожен салон. Разликата между цената на двата автомобила е около 5-6хил евро.
BMW-то е на 10500км 2-ка дизел. Доколкото проучих като обслужване / ежегодното / като бюджет е в рамките на това за Пежо, не е нещо фрапиращо.
Колата планирам да бъде при мен поне 5 години или около 80хил км, което значи, че ще стане на около 200хил.
Въпрос - винаги ли обслужването по двигателя / вериги и тн / се прави на около 200хил км или когато има симптоми? Виждам, че 2021г с по-около 3-4хил евро надолу като цени вървят коли с пробег около 160-170хил км. Ако колата е 4 годишна и почти наближава тези 200хил км, задължително ли се прави това обслужване?
Въпросът основно е да не се получи така, че давайки над бюджета да се налага да правя и още 4-5хил евро инвестиция в самото обслужване?
От това, което чета не виждам типични проблеми с този двигател, освен типичните за дизелите и по останалите коли.
Карал съм Пежо 508 преди 2019 и имах след 2019 модела. И двете бяха най-високо изпълнение и мога да ти кажа, че разликата между първия модел (твоят) и след 2019 год., не е в ползва на по-новото.
Въпреки това, дори и първа серия не може да се доближи до G30/G31 (аз предпочитам комбито), но ти препоръчвам да си търсиш с 6-цилиндров двигател. За цената - всеки един лев над цената на Пежо си заслужава, но като всеки един автомобил втора употреба трябва да се внимава с избора, за да не става после "тези са големи боклуци".
Поддръжка - разликата не е голяма, да не кажа, че откъм AdBlue 508-ца след 2019 год. е двойно по-жадна от G30/G31. Ако 5-цата е с 18-ки гуми, цената им е почти същата като на Пежо 508, плюс/минус 10%, което е пренебрежимо малко.
Относно качеството на изработка - BMW определено е по-добро, особено спрямо 508 II серия. Салонът е много удобен (аз съм с комфортни седалки), отзад е на въздух и това прави колата много комфортна на дълъг път. Обезшумена е много добре, има добра видимост и стъкленият таван предлага същото усещане като при 508. Откъм багажник - почти същият. Ако си висок и колата е с комфортен достъп на волана, това за мен е уникална екстра! Ако имаш избор и колата е с лазерни фарове, това също няма аналог за сравнение.
Сигурно пропускам нещо важно, но изводът е, че G30/G31 e по-добрият вариант

Надявам да съм бил полезен и успех с търсенето на автомобил!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани