B58 build
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: B58 build
Има даже една супра(b58) на е30 с даунпайп и интейк100-200 6.7 по драги 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: B58 build
Yokata написа:Честно казано меднеските коне са надолу от повечето щатски динота със тоя сетъп , а за тунинга в бг какво да кажа...слагат jb4 на м5 f90...просто нямам коментар...И последното за силните коли: ела с дейли драйв кола със 100 коня повече от мойта на задно и ме бий на класическия драг 402.3метра и пак ще си говорим.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Аз за меднеските коне и приоми на "вадене" говоря в абсолютна стойност, не ме вълнува какво-що спрямо щатските. Иначе съм се накарал/набил от известно време насам и само контрибютвам за каузата, та няма къде да ходя


А дъртите рейсъри разправят - "силна кола," не значи "бърза кола" в класическия драг, както и обратното

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: B58 build
Виж наистина не искам да влизаме в излишни спорове дето се дъвчат от 100 години аз бях против хдрайв и за това си купих 335 на задно само ииии бях супер разочарован и то не от колата а от отвратителната ни настилка в софия.Просто няма шанс да се върна към задното, защото искам колата ми да се движи бързо в права линия от място,толкова просто е...In_Memoriam написа:Yokata написа:ела с дейли драйв кола със 100 коня повече от мойта на задно и ме бий на класическия драг 402.3метра и пак ще си говорим.
Нещо обърка понятиятаКласическия драг на 402.3 метра е на едно място, наречено драг стрип, което у нас е мираж. Дейли драйв колите се карат по пътищата, които са по-дълги от 402.3 метра в 99% от случаите. Успех
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: B58 build
Аз искам да си ги шляпам до 190 (с толко минавам на 1/4миля) пък после ако искат да излитат и да си бъдат най силните в светаNickelback написа:Yokata написа:Честно казано меднеските коне са надолу от повечето щатски динота със тоя сетъп , а за тунинга в бг какво да кажа...слагат jb4 на м5 f90...просто нямам коментар...И последното за силните коли: ела с дейли драйв кола със 100 коня повече от мойта на задно и ме бий на класическия драг 402.3метра и пак ще си говорим.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Аз за меднеските коне и приоми на "вадене" говоря в абсолютна стойност, не ме вълнува какво-що спрямо щатските. Иначе съм се накарал/набил от известно време насам и само контрибютвам за каузата, та няма къде да ходяСамо акъл ше давам, ако позволите
![]()
А дъртите рейсъри разправят - "силна кола," не значи "бърза кола" в класическия драг, както и обратното

Sent from my iPhone using Tapatalk
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: B58 build
Yokata написа:...пък после ако искат да излитат и да си бъдат най силните в света
Лошото е, че тия силните раздават биноклите много лошо на ролинг от една невисока скорост нагоре, на магистралката или подобно


Въпрос на изисквания като цяло де, кой каквото си го кефи

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: B58 build
Хаха невисока викаш да 335цата ми с 403кс на цариградско със 100 кикдаун тръгва с вратитеNickelback написа:Yokata написа:...пък после ако искат да излитат и да си бъдат най силните в света
Лошото е, че тия силните раздават автовозите много лошо на ролинг от една невисока скорост нагореИначе старт от спрЕло, дет' вика Рибата, са детски работи малко
![]()
Въпрос на изисквания като цяло де, кой каквото си го кефи

Sent from my iPhone using Tapatalk
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: B58 build
Има си гуми и гуми за тая работа 
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: B58 build
С чисто нови мишелин пилот супер спорт ми е 335 ,трябва явно 22ки с 14j 385 отзад или?Nickelback написа:Има си гуми и гуми за тая работа
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: B58 build
Yokata написа:С чисто нови мишелин пилот супер спорт ми е 335Nickelback написа:Има си гуми и гуми за тая работа
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Карал съм ги тия пластмаси, най-голямата грешка. Treadwear-a поглеждал ли си им го колко е?

Re: B58 build
Не честно казано аз много исках да имам бърза кола на задно ама не ми се получиIn_Memoriam написа:Yokata написа:С чисто нови мишелин пилот супер спорт ми е 335Nickelback написа:Има си гуми и гуми за тая работа
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Карал съм ги тия пластмаси, най-голямата грешка. Treadwear-a поглеждал ли си им го колко е?

Sent from my iPhone using Tapatalk
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: B58 build
Yokata написа:С чисто нови мишелин пилот супер спорт ми е 335 ,трябва явно 22ки с 14j 385 отзад или?Nickelback написа:Има си гуми и гуми за тая работа
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Това е много грешно схващане, че сцеплението направо ходи ръка за ръка с ширината на гумата

Наистина PSS ги няма на картата. Това са гуми за любителски тайматак общо взето.
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: B58 build
Аз все си мисля, че специално на сф асфлат няма какво да ти помогне,вие какви гуми използвате и сте доволни като сцепление?
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: B58 build
Тойо R888R, 2.0-2.1 60 фута без извращения като бърнаути или спадане до 1.5 бара преди това. Предполагам на по-модерна кола с лаунч контрол няма да е проблем нещо по-ниско.
Последна промяна In_Memoriam на 11 Май 2020, 11:11, променена общо 1 път

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: B58 build
На асфалта в София (а и в България) няма какви гуми да помогнат, освен полу-течни сликове
Карал съм 7-8 марки от различен клас на различни коли и общото е трагичното поведение по нашия асфалт. Май най-доброто сцепление дето съм виждал е вътре в панаира в Пловдив 


Never mistake motion for action...
- ionov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: B58 build
Самият факт, че едни и същи гуми държат повече от добре на новия асфалт на бул. България и не съществуват на Симеоновско например дава да се разбере, че проблема далеч не е в гумите...
Иначе адмираций за Б58 билда. Колата е идеална за ежедневна и за даване на много газ
Иначе адмираций за Б58 билда. Колата е идеална за ежедневна и за даване на много газ

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани