Теч на масло под двигател
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Теч на масло под двигател
Здравейте, колата ми има теч на масло под двигателя, ходих при трима майстори всеки отказва.Единия каза, че било от семеринг на колянов вал.Толкова ли е сложен този ремонт
та всеки бяга.
та всеки бяга.
- DoesNot
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 759
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Теч на масло под двигател
Сваля се кутията за да се смени семеринга, явно не им се занимава.
Re: Теч на масло под двигател
Явно няма голяма печалба в това, абе всеки гледа малко работа за много пари.
- involved
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 24.08.2024
- Кара: M62B44
- Мечтае да кара: S62B50 с 90 по "Тракия"
- Детайли за колата: Унищожител на пропан-бутан
Re: Теч на масло под двигател
Моето Х5 е стара технология,но поста ми е по-точно за майсторите в Бг.
Да ти откажат ремонта е нормално.
На мен ми отказаха 5 от селските майстори.
Причините за отказите бяха:
-нямам време
-много време ще отнеме ремонта,през това време ,ще поправя други 5 коли
-слаб ми е подемника
-не е за мен това,аз правя ремъци и накладки
-ходи при "Еди кой си" там разбират от БМВ
Аз си подготвих нещата.Разпечатах схеми от РЕАЛОЕМ и им обясних какво трябва да се смени,но не пожелаха да ми вземат парите.
На М62B44 отляво,в пространството между преден диференциал,рейка,генератор се намира алуминиев детайл.
Към него са свързани двата маркуча за маслото.Филтъра е зад левия фар.
И на най-големият майстор в Пловдив се обадих,обясних му и на него,че има там в нищото едно желязо от което тече масло...
Не мога да цитирам точно,но след като чу моята болка,ми каза следното:
-Ти бе момче,какво разбираш от двигатели?
Аз му казах,че нищо не разбирам.
-Аз ще ти кажа какъв е проблема.
Тече ти от гарнитурите на главите.
Ще те вкараме за ремонт след 3-4 седмици,че сега сме много заети.
Приготви си 2000 лв,защото ще сваляме главите,верига,всички гарнитури,като ако излезе още нещо за смяна цената ще е отгоре.
Благодарих му и затворих телефона.
От 20 години,всичко за което имам знания,условия и инструменти си го поправям сам.Просто не ми се цапаше отново в канала.
Вечерта след работа разглобих,на следващата почистих,а на третата сглобих и теча спря.
Не съм свалял мост,рейка,генератор.
Свалих двете полуоски и отместих настрани диференциала.
Ремонта ми струваше 1 лев(два "О"пръстена по 50 стотинки)
Пито-платено,това е положението с майсторлъка.
Хайде живи и здрави от мен
Да ти откажат ремонта е нормално.
На мен ми отказаха 5 от селските майстори.
Причините за отказите бяха:
-нямам време
-много време ще отнеме ремонта,през това време ,ще поправя други 5 коли
-слаб ми е подемника
-не е за мен това,аз правя ремъци и накладки
-ходи при "Еди кой си" там разбират от БМВ
Аз си подготвих нещата.Разпечатах схеми от РЕАЛОЕМ и им обясних какво трябва да се смени,но не пожелаха да ми вземат парите.
На М62B44 отляво,в пространството между преден диференциал,рейка,генератор се намира алуминиев детайл.
Към него са свързани двата маркуча за маслото.Филтъра е зад левия фар.
И на най-големият майстор в Пловдив се обадих,обясних му и на него,че има там в нищото едно желязо от което тече масло...
Не мога да цитирам точно,но след като чу моята болка,ми каза следното:
-Ти бе момче,какво разбираш от двигатели?
Аз му казах,че нищо не разбирам.
-Аз ще ти кажа какъв е проблема.
Тече ти от гарнитурите на главите.
Ще те вкараме за ремонт след 3-4 седмици,че сега сме много заети.
Приготви си 2000 лв,защото ще сваляме главите,верига,всички гарнитури,като ако излезе още нещо за смяна цената ще е отгоре.
Благодарих му и затворих телефона.
От 20 години,всичко за което имам знания,условия и инструменти си го поправям сам.Просто не ми се цапаше отново в канала.
Вечерта след работа разглобих,на следващата почистих,а на третата сглобих и теча спря.
Не съм свалял мост,рейка,генератор.
Свалих двете полуоски и отместих настрани диференциала.
Ремонта ми струваше 1 лев(два "О"пръстена по 50 стотинки)
Пито-платено,това е положението с майсторлъка.
Хайде живи и здрави от мен
Re: Теч на масло под двигател
Днес ми отказа още един, нямал време.Прати ме при друг, а другия при него, а бе смешна работа.Щяло да струва еди колко, какво от това.
- AlonsoBest
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 540i G30, 120d F20
- Мечтае да кара: M5
Re: Теч на масло под двигател
MUFA написа:Днес ми отказа още един, нямал време.Прати ме при друг, а другия при него, а бе смешна работа.Щяло да струва еди колко, какво от това.
За кой град става въпрос?

- Meidana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 26.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F34 LCI
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Estriol blue
Re: Теч на масло под двигател
Миналото лято имах подобен проблем - теч на масло отдолу, колега на жена ми препоръча един дрифтаджия дето има сервиз в Модерно Предградие, забравих му името.
Отидох на оглед и момчето констатира че съм имал теч от три места - скоростите, диференциала и семеринга на коляновия вал. А то просто маслото се е стичало и завихряло назад.
Последния теч имало само един човек дето можел да го оправи ми казва - Зашев
Та закарах колата при него и зачаках да се накани да я погледне - след 1 седмица успя, но ми каза че сега излизал в отпуска и след около 1 месец може да я оправи.
Щяло да струва поне 1000лв.
Отказах и си намерих друг сервиз, а Зашев искаше 100лв за огледа, платих 50 след разправии.
Накрая Марто ауто в Горна Баня я оправиха за 2 дни.
Проблема беше протекъл сензор за налягането на маслото, зад двигателя е.
Около 500 лв платих.
Бягайте далеч от дрифтъджии със сервизи, взимат прескъпо заради името.
Отидох на оглед и момчето констатира че съм имал теч от три места - скоростите, диференциала и семеринга на коляновия вал. А то просто маслото се е стичало и завихряло назад.
Последния теч имало само един човек дето можел да го оправи ми казва - Зашев
Та закарах колата при него и зачаках да се накани да я погледне - след 1 седмица успя, но ми каза че сега излизал в отпуска и след около 1 месец може да я оправи.
Щяло да струва поне 1000лв.
Отказах и си намерих друг сервиз, а Зашев искаше 100лв за огледа, платих 50 след разправии.
Накрая Марто ауто в Горна Баня я оправиха за 2 дни.
Проблема беше протекъл сензор за налягането на маслото, зад двигателя е.
Около 500 лв платих.
Бягайте далеч от дрифтъджии със сервизи, взимат прескъпо заради името.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани