Как да си направя системата за колата?
Модератор: Icco
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Как да си направя системата за колата?
От доста време чета из форума, ама изобщо не бях забелязал тоя така як раздел
Та по темата. Колата ми е Е30 Купе. Радиото ми е Alpine CDA 9857R, отзад са 13см Eyebrid (2 Way), отпред е система 13см Eyebrid + пищялки.
Като цяло съм доволен, но като се усили повече и почва да криви и ... абе сещате се, какво имам в предвид. Искам да си слагам Sub. Един приятел ми даде съвет да си взема 4 канален усилвател и 2 канала да вържа отпред към системата, а другите 2 на бридж към Sub-а. Мисля да взема направо готов Subbox.
Това което ми се върти относно усилвателя е Axton или Spectron. За Sub-а ... 30см, но още конкретна марка не съм си избрал.
Искам да не използвам кондензатор!
Дайте ми предложение как да си направя системата. Дали с един 4 канален усилвател (евентуално 5 канален) или с два усилвателя (един 2 канален за предните колони) и един моно за Sub-a (Алпайна има поддръжка на 3 усилвателя). Или друг вариант е един 4 канален усилвател за системата и задните колони и 1 моно за Sub-a.
???

Та по темата. Колата ми е Е30 Купе. Радиото ми е Alpine CDA 9857R, отзад са 13см Eyebrid (2 Way), отпред е система 13см Eyebrid + пищялки.
Като цяло съм доволен, но като се усили повече и почва да криви и ... абе сещате се, какво имам в предвид. Искам да си слагам Sub. Един приятел ми даде съвет да си взема 4 канален усилвател и 2 канала да вържа отпред към системата, а другите 2 на бридж към Sub-а. Мисля да взема направо готов Subbox.
Това което ми се върти относно усилвателя е Axton или Spectron. За Sub-а ... 30см, но още конкретна марка не съм си избрал.
Искам да не използвам кондензатор!
Дайте ми предложение как да си направя системата. Дали с един 4 канален усилвател (евентуално 5 канален) или с два усилвателя (един 2 канален за предните колони) и един моно за Sub-a (Алпайна има поддръжка на 3 усилвателя). Или друг вариант е един 4 канален усилвател за системата и задните колони и 1 моно за Sub-a.

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- bmw_e36_fen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 23.01.2007
Твоя авер яко те е насочил към най-скъпия и най-гадния варянт ...... Усилвател отделен за СУБА това си е като закон ..... и едно малко двуканално усилвателче за елипси отзад отпред не пипаш и си готов ... ,а щом не искаш кондензатор гледай система максимум 400 Вата РМС
SUB Hertz ES 250 и елипси Hertz DCX 690 примерно
SUB Hertz ES 250 и елипси Hertz DCX 690 примерно
...."БМВ караш ,а ти е скъпо"!
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Други колони няма да взимам. Достатъчно пари дадох за моите. (200 евро). Използвам 13см, защото такъв е размера на оригиналните на Е30.
Защо да правя задните колони силни? До сега който съм питал винаги казва отпред трябва да е силата, отзад само поддържащи, ти си първият който ме насочва назад да има сила (Или не съм те разбрал правилно).
Защо да правя задните колони силни? До сега който съм питал винаги казва отпред трябва да е силата, отзад само поддържащи, ти си първият който ме насочва назад да има сила (Или не съм те разбрал правилно).
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- bmw_e36_fen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 23.01.2007
Ми ок бодни СУБ над 500 вата и после ще видиш защо да смениш 13ките ........ И кво значение има колко пари си дал ?
Ходи в TOYAGA и те ще ти кажат кво се прави ...... Да има хора с 200 Вата предна но отзад какво става само суба е 2йно повече
Ходи в TOYAGA и те ще ти кажат кво се прави ...... Да има хора с 200 Вата предна но отзад какво става само суба е 2йно повече
...."БМВ караш ,а ти е скъпо"!
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Идеята на предния пост ми беше да споделиш, защо варианта с 1 усилвател за СУБ и Говорители е кофти и защо задната линия (трябва да е по-силна от предната). Интересно ми е, защото хора (занимаващи се с кар аурдио) са ми обяснили конкретно за говорителите (без да намесваме СУБ), да си ги направя както са ми в момента (по-горе описано).
Цената на колоните трябваше да значи, че нямам излишни пари за други колони, а само за усилвател и СУБ
Цената на колоните трябваше да значи, че нямам излишни пари за други колони, а само за усилвател и СУБ

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- pits
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 25.03.2007
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: е30
- Детайли за колата: е39
Такаа, ако сложиш силен суб средите и високите няма да се чуват, особено. Тва едно на ръка. Аз мойта, като и оправа окачванането след сесията и музиката може да нареда(оффтопик). Та с 2 думи, ако оставиш бас касата в багажника, няма да се чува почти нищо(от ниските честоти). Аз си мисля или на кората ама 12ка не се събира хубаво
или да се изкара фазоинвертора на кората. Или някъде при седалките. А иначе са е най-добре да ти направят едни нови кори за 17см говорители отпред, а задната линия създава добър сараунд и обем.

- bmw_e36_fen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 23.01.2007
AlibiTu написа:Идеята на предния пост ми беше да споделиш, защо варианта с 1 усилвател за СУБ и Говорители е кофти и защо задната линия (трябва да е по-силна от предната). Интересно ми е, защото хора (занимаващи се с кар аурдио) са ми обяснили конкретно за говорителите (без да намесваме СУБ), да си ги направя както са ми в момента (по-горе описано).
Цената на колоните трябваше да значи, че нямам излишни пари за други колони, а само за усилвател и СУБ
А за кво ти е усилвател на тез миерзни колонки като не искаш да ги сменяш ?
...."БМВ караш ,а ти е скъпо"!
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Ами тия "мизерните" колонки, не са като ония "мизерни" колонки, за които ти си мислиш.
и повяравй ми за размера си вадят доста сериозен звук и като сила и като качество. Не винаги размерът има значение
А относно идеята на моя авер, така са още няколко коли, които са спечелили места в състезанието на Кар Аудио на Божура .. и все пак исках да попитам и тук за мнение.


А относно идеята на моя авер, така са още няколко коли, които са спечелили места в състезанието на Кар Аудио на Божура .. и все пак исках да попитам и тук за мнение.

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- bmw_e36_fen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 23.01.2007
Е ние като ти казваме ти не слушаш къв е смисъла да питаш тук ? Иначе ок бодни ги на усивалтел тея колончета ама после искам да пуснеш тема като ги изгориш обещай 

...."БМВ караш ,а ти е скъпо"!
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Обещавам
Иначе аз чета, какво сте ми написали и си имам едно на ум. Така като отида в магазина ще съм подготвен да знам какво да питам
А и има нещо друго. Тук в Германия не предлага никой Херц.
.. а в БГ е супер популярно. Като разгледах темите надолу, само Херц и Пионер ...
.. тука марките, които предлагат са:
Axton, Eyebrid, Spectron, Rodek, Hifonics, Audiobahn ...

Иначе аз чета, какво сте ми написали и си имам едно на ум. Така като отида в магазина ще съм подготвен да знам какво да питам

А и има нещо друго. Тук в Германия не предлага никой Херц.


Axton, Eyebrid, Spectron, Rodek, Hifonics, Audiobahn ...
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- БаЯн
- ентусиаст
-
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 24.08.2005
- Местоположение: Sofia - Mladost
- Кара: Е30 340!!!
- Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3
Еми и аз да кажа моето мнение според мене е по добре едно хубаво усилвателче което да може да ти захранва баса - говоритела колко и да е инча и да знаеш че ще го захранва както си трябва а после тия предните колонки ще ги вържеп към него като разбира се усилаватела си има всичко настройки и го направиш да свират само на високи и среди и всичко ще е на 6 

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
bmwpower_m5 точно това ми каза и моя авер. От усилвателя да настроя напред само високи да свири ... и т.н. (точно както ти си го описал).
Mario Pankov тия марки дето си споменал не съм ги засичал по магазините
, но сега погледнах в нета. Има, но са си направо рядкост. Ще го измисля. Благодаря за инфото
П.С. От тука си пазаря музиката:
http://www.acr.ch/shop/index.php?sid=11803411551401592240&aid=782&level=1&cf=ite
Mario Pankov тия марки дето си споменал не съм ги засичал по магазините


П.С. От тука си пазаря музиката:
http://www.acr.ch/shop/index.php?sid=11803411551401592240&aid=782&level=1&cf=ite
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
bmw_e36_fen написа:Е ние като ти казваме ти не слушаш къв е смисъла да питаш тук ?
Тък кат гледам добре, че не слуша

bmw_e36_fen написа:Твоя авер яко те е насочил към най-скъпия и най-гадния варянт ......
Ае ся обясни що тоя вариант да е най-гаден, че и най-скъп

bmw_e36_fen написа: Усилвател отделен за СУБА това си е като закон .....
Това е от твоя сборник със закони, а

- bmw_e36_fen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 23.01.2007
Дай ми некой лев за бензин на астрата
То се знае ако искаш поразгледай в авител примерно 5 канални усилватели примерно 1х300 + 4х70 примерно колко пари е и после виж едноканален 300 вата и 4 x 70 колко е и ще намериш вярната пътека

То се знае ако искаш поразгледай в авител примерно 5 канални усилватели примерно 1х300 + 4х70 примерно колко пари е и после виж едноканален 300 вата и 4 x 70 колко е и ще намериш вярната пътека

...."БМВ караш ,а ти е скъпо"!
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани