Как да си направя системата за колата?

Или всичките неща, които можем да натъпчем в един автомобил.

Модератор: Icco

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Как да си направя системата за колата?

Мнение от AlibiTu » 27 Май 2007, 16:40

От доста време чета из форума, ама изобщо не бях забелязал тоя така як раздел :D
Та по темата. Колата ми е Е30 Купе. Радиото ми е Alpine CDA 9857R, отзад са 13см Eyebrid (2 Way), отпред е система 13см Eyebrid + пищялки.
Като цяло съм доволен, но като се усили повече и почва да криви и ... абе сещате се, какво имам в предвид. Искам да си слагам Sub. Един приятел ми даде съвет да си взема 4 канален усилвател и 2 канала да вържа отпред към системата, а другите 2 на бридж към Sub-а. Мисля да взема направо готов Subbox.
Това което ми се върти относно усилвателя е Axton или Spectron. За Sub-а ... 30см, но още конкретна марка не съм си избрал.
Искам да не използвам кондензатор!
Дайте ми предложение как да си направя системата. Дали с един 4 канален усилвател (евентуално 5 канален) или с два усилвателя (един 2 канален за предните колони) и един моно за Sub-a (Алпайна има поддръжка на 3 усилвателя). Или друг вариант е един 4 канален усилвател за системата и задните колони и 1 моно за Sub-a.
:roll: ???
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 23.01.2007

Мнение от bmw_e36_fen » 27 Май 2007, 17:54

Твоя авер яко те е насочил към най-скъпия и най-гадния варянт ...... Усилвател отделен за СУБА това си е като закон ..... и едно малко двуканално усилвателче за елипси отзад отпред не пипаш и си готов ... ,а щом не искаш кондензатор гледай система максимум 400 Вата РМС

SUB Hertz ES 250 и елипси Hertz DCX 690 примерно
...."БМВ караш ,а ти е скъпо"!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 27 Май 2007, 19:08

Други колони няма да взимам. Достатъчно пари дадох за моите. (200 евро). Използвам 13см, защото такъв е размера на оригиналните на Е30.
Защо да правя задните колони силни? До сега който съм питал винаги казва отпред трябва да е силата, отзад само поддържащи, ти си първият който ме насочва назад да има сила (Или не съм те разбрал правилно).
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 23.01.2007

Мнение от bmw_e36_fen » 27 Май 2007, 19:13

Ми ок бодни СУБ над 500 вата и после ще видиш защо да смениш 13ките ........ И кво значение има колко пари си дал ?

Ходи в TOYAGA и те ще ти кажат кво се прави ...... Да има хора с 200 Вата предна но отзад какво става само суба е 2йно повече
...."БМВ караш ,а ти е скъпо"!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 27 Май 2007, 19:41

Идеята на предния пост ми беше да споделиш, защо варианта с 1 усилвател за СУБ и Говорители е кофти и защо задната линия (трябва да е по-силна от предната). Интересно ми е, защото хора (занимаващи се с кар аурдио) са ми обяснили конкретно за говорителите (без да намесваме СУБ), да си ги направя както са ми в момента (по-горе описано).


Цената на колоните трябваше да значи, че нямам излишни пари за други колони, а само за усилвател и СУБ ;)
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 25.03.2007
Пол: Мъж
Мечтае да кара: е30
Детайли за колата: е39

Мнение от pits » 27 Май 2007, 20:19

Такаа, ако сложиш силен суб средите и високите няма да се чуват, особено. Тва едно на ръка. Аз мойта, като и оправа окачванането след сесията и музиката може да нареда(оффтопик). Та с 2 думи, ако оставиш бас касата в багажника, няма да се чува почти нищо(от ниските честоти). Аз си мисля или на кората ама 12ка не се събира хубаво :( или да се изкара фазоинвертора на кората. Или някъде при седалките. А иначе са е най-добре да ти направят едни нови кори за 17см говорители отпред, а задната линия създава добър сараунд и обем.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 23.01.2007

Мнение от bmw_e36_fen » 27 Май 2007, 20:25

AlibiTu написа:Идеята на предния пост ми беше да споделиш, защо варианта с 1 усилвател за СУБ и Говорители е кофти и защо задната линия (трябва да е по-силна от предната). Интересно ми е, защото хора (занимаващи се с кар аурдио) са ми обяснили конкретно за говорителите (без да намесваме СУБ), да си ги направя както са ми в момента (по-горе описано).


Цената на колоните трябваше да значи, че нямам излишни пари за други колони, а само за усилвател и СУБ ;)


А за кво ти е усилвател на тез миерзни колонки като не искаш да ги сменяш ?
...."БМВ караш ,а ти е скъпо"!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 27 Май 2007, 22:01

Ами тия "мизерните" колонки, не са като ония "мизерни" колонки, за които ти си мислиш. ;) и повяравй ми за размера си вадят доста сериозен звук и като сила и като качество. Не винаги размерът има значение ;)
А относно идеята на моя авер, така са още няколко коли, които са спечелили места в състезанието на Кар Аудио на Божура .. и все пак исках да попитам и тук за мнение. :roll:
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 23.01.2007

Мнение от bmw_e36_fen » 27 Май 2007, 22:09

Е ние като ти казваме ти не слушаш къв е смисъла да питаш тук ? Иначе ок бодни ги на усивалтел тея колончета ама после искам да пуснеш тема като ги изгориш обещай :mhihi:
...."БМВ караш ,а ти е скъпо"!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 27 Май 2007, 22:18

Обещавам :ok:
Иначе аз чета, какво сте ми написали и си имам едно на ум. Така като отида в магазина ще съм подготвен да знам какво да питам ;)

А и има нещо друго. Тук в Германия не предлага никой Херц. :confused: .. а в БГ е супер популярно. Като разгледах темите надолу, само Херц и Пионер ... :roll: .. тука марките, които предлагат са:
Axton, Eyebrid, Spectron, Rodek, Hifonics, Audiobahn ...
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 23.01.2007

Мнение от bmw_e36_fen » 27 Май 2007, 22:29

hertz са италянска марка ....... иначе hifonics и audioban са добре
...."БМВ караш ,а ти е скъпо"!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1001
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Sofia - Mladost
Кара: Е30 340!!!
Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3

Мнение от БаЯн » 28 Май 2007, 0:34

Еми и аз да кажа моето мнение според мене е по добре едно хубаво усилвателче което да може да ти захранва баса - говоритела колко и да е инча и да знаеш че ще го захранва както си трябва а после тия предните колонки ще ги вържеп към него като разбира се усилаватела си има всичко настройки и го направиш да свират само на високи и среди и всичко ще е на 6 ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 28 Май 2007, 11:24

bmwpower_m5 точно това ми каза и моя авер. От усилвателя да настроя напред само високи да свири ... и т.н. (точно както ти си го описал).

Mario Pankov тия марки дето си споменал не съм ги засичал по магазините
:shock: , но сега погледнах в нета. Има, но са си направо рядкост. Ще го измисля. Благодаря за инфото ;)

П.С. От тука си пазаря музиката:
http://www.acr.ch/shop/index.php?sid=11803411551401592240&aid=782&level=1&cf=ite
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 25.09.2006

Мнение от Loz » 28 Май 2007, 12:12

bmw_e36_fen написа:Е ние като ти казваме ти не слушаш къв е смисъла да питаш тук ?


Тък кат гледам добре, че не слуша :mhihi:

bmw_e36_fen написа:Твоя авер яко те е насочил към най-скъпия и най-гадния варянт ......


Ае ся обясни що тоя вариант да е най-гаден, че и най-скъп :confused:

bmw_e36_fen написа: Усилвател отделен за СУБА това си е като закон .....


Това е от твоя сборник със закони, а :P хехехехех

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 23.01.2007

Мнение от bmw_e36_fen » 28 Май 2007, 13:56

Дай ми некой лев за бензин на астрата :mhihi:



То се знае ако искаш поразгледай в авител примерно 5 канални усилватели примерно 1х300 + 4х70 примерно колко пари е и после виж едноканален 300 вата и 4 x 70 колко е и ще намериш вярната пътека ;)
...."БМВ караш ,а ти е скъпо"!

Следваща

Назад към Car аудио и видео

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook