Помощ за усилвател
Модератор: Icco
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Помощ за усилвател
Момчета, я кажете мога ли да си сложа сам усилвател и колона н багажника, че малкия постоянно ме притиска
Бате айде да ги сложиме, бате айде да ги сложиме.....Та купил си е усилвател и бас каса ли се казва там и така. Та как да ги вържа
Може ли да взема сигнал от някоя колона отзад и ще се развали ли звука на колоната
А ток да взема от акомулатора, така ли 




- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
значи "+" взимаш задължително директно от акомулатора с по дебеличък и хубав кабел ( 8,10 квадрата ) и задължително в близост до акомулатора на около 10см предпазител в зависимост от стапалото каква му е консумацията определяш колко да ти бъде и ампеража на бушона . "-" дърпаш някаде от купето на някоя зглобка кудето полта е голям правиш си обувчица на края на проводника спойка за по добра проводимост и стягаш здраво
. За входящ сигнал кум усилвателя най добрия вариянт от касетофона с чинчове до стапалото това се води слаб сигнал който е най добрия вариант има и друг начин от изходите от касетофона до усилвателя но това вече зависи дали стъпалото ти потдържа силен сигнал ( ЗА ПРЕПОРЪЧВАНЕ Е ПЪРВИЯТ ВАРИАНТ) и това е за връзването на стъпалото след това е чсно с говорителя от стъпалото
УСПЕХ


УСПЕХ
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
значи от говорител не мога да си взема сигнал, така ли
А и за този изход дето си написал специалния, мисля че го има. пише на него high level input или нещо подобно и е правоъгълна буксичка. Ако е това за което казваш, как се връзва 


- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
ами значи ако имаш таква букса според зависимост колко канален е усилвателя 2 или 4 трчбва да имаш пр и 2канален два "+" и два "-" , а ако е 4канален четири "+" и четири "-" значи така спираме се наварианта двуканален
както ти стига сигнал до колоните от всяка една дърпаш "+" и "-" и ги свързваш кум съответните на усилвателя значи дърпаш от задна лява "+" и в усилвателя кум единия канал в "+" след това от "-" и пак така в усилвателя същотот е и за другия канал
. Но ако ме питаш мене дръпни си кабели от касетофоно до усилвателя с чинчове защото ще ти дрябва управляващ сигнал за да ти се включва усилвателя инче щв трябва да си го направиш с ключе ( това означава когато пуснеш касетофона да се пуска и усилвателя аналогично и като го спираш) вземи си един чинч - чинч с ремот контрол няма дати струва повече от 20лв нормален не се хвърляй на много скуп и си го прокарай никога не знаеш какво ще решиш утре и дали няма даискаш да си сложиш по добра музика а като се хванеш да правиш един път тази интервенция по добре я направи като хората
надявам се да съм бил полезне
още веднъж успех

както ти стига сигнал до колоните от всяка една дърпаш "+" и "-" и ги свързваш кум съответните на усилвателя значи дърпаш от задна лява "+" и в усилвателя кум единия канал в "+" след това от "-" и пак така в усилвателя същотот е и за другия канал

надявам се да съм бил полезне
още веднъж успех
a
значи колегата хубаво го е обяснил най-добре е като ще връзваш баскаса. да я вържеш на моно ако има такава опция, нопредполагам че има.
отиваш в магазин дето продават оборудване за караудио.
купуваш си кабел 10квадрата по два метра от плюс и минус, купуваш чинчове 3 метра( или си ги сметни колко са от плайера до багажника),
и бушон(предпазител) питай в магазина какъв да ти предложат.
това е ако акумолатора ти е в багажника.
вземаш от акумулатора и плюса и масата. с кабели 10квадрата хващаш ги с обувки, прокарваш ги под седалките до багажника като още не ги връзваш за акумолатора,на плюса слагаш предпазителя, прокарваш чинчовете от радиото връзваш ги според цвета като ги мушкаш под средната колонка, волана и тези лайсни на вратите и после под задната седалка до багажника, , избираш внимателно място на усилвателя, хващаш го с видии, след това избираш място и на баса къде да стои, връзваш всичко внимателно отзад напред като вържеш усилвателя според плюса и минуса и така до акумолатора.
незнам какво разбра но не е много лесно.
само кабелите и бушона са към 40 лв.
принципно и за монтаж взимат още толкова.
отиваш в магазин дето продават оборудване за караудио.
купуваш си кабел 10квадрата по два метра от плюс и минус, купуваш чинчове 3 метра( или си ги сметни колко са от плайера до багажника),
и бушон(предпазител) питай в магазина какъв да ти предложат.
това е ако акумолатора ти е в багажника.
вземаш от акумулатора и плюса и масата. с кабели 10квадрата хващаш ги с обувки, прокарваш ги под седалките до багажника като още не ги връзваш за акумолатора,на плюса слагаш предпазителя, прокарваш чинчовете от радиото връзваш ги според цвета като ги мушкаш под средната колонка, волана и тези лайсни на вратите и после под задната седалка до багажника, , избираш внимателно място на усилвателя, хващаш го с видии, след това избираш място и на баса къде да стои, връзваш всичко внимателно отзад напред като вържеш усилвателя според плюса и минуса и така до акумолатора.
незнам какво разбра но не е много лесно.
само кабелите и бушона са към 40 лв.
принципно и за монтаж взимат още толкова.
- The_Ancient
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 16.11.2005
- Местоположение: Cal
- Пол: Мъж
Re: a
ian190 написа:купуваш си кабел 10квадрата по два метра от плюс и минус
Е, бат'ка, и ти си ги разбираш.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани