Прекарване на кабели до багажника...
Модератор: Icco
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Прекарване на кабели до багажника...
Извинявам се за тъпия въпрос, но някой може ли да даде съвет как и откъде е най-лесно да си прекарам кабели от касетофона до багажника. Искам да си вържа едно събуферче...
Нещо схемичка или чертеж, ако има... Колата е Е34... Мерси!

Нещо схемичка или чертеж, ако има... Колата е Е34... Мерси!
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Чинчовия кабел през левия праг (вътре) и захранващия през десния.

http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
.
аз съм го направил като съм прекарал до прага под пластмасовото и мокета.. маха6 пластмасовото при вратата на прага от доло поддига6 мокета и си го прекарва6.. назад до задната седалка, тя се маха, като първо издърпва6 долната нагоре да освободят 6типките и после я изкарва6 и се виждат едни бол4ета коидо държат горната отвива6 ги и отгоре и тя е на 6типки ,дърпа6 я и тя излиза и зад нея си има дупка за към багажника от там си прекарв6 квото ти трябва без проблем ..
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
I.Voykov написа:Чинчовия кабел през левия праг (вътре) и захранващия през десния.
Защо трябва и от двете страни да се отваря като преспокойно минават през един общ праг



- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Ако искаш качество захранващите и сигналните трябва да са максимално далече, екранирани и т.н.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- The_Ancient
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 16.11.2005
- Местоположение: Cal
- Пол: Мъж
ей бре, ivantchoG! рядко се обаждаш, но винаги на място.
Моля те, ако нямаш какво да казваш по темата - не пиши!
Vento
Моля те, ако нямаш какво да казваш по темата - не пиши!
Vento
- VT5602AK
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2048
- Регистриран на: 30.01.2006
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
- Мечтае да кара: S50B30 turbo
- Детайли за колата: модифицирани
АЗ ЛИ4НО 4ИН4ОВЕТЕ САМ ГИ ПРОКАРАЛ ПРЕЗ СРЕДАТА ПОД РА4НАТА И СТАНА МН. ДОБРЕ ПРОБВАИ ТОЗИ ВАРИАНТ
Вземи спри Caps Lock-a, a?
Vento

Вземи спри Caps Lock-a, a?

Vento
- ProInstall
- Car Audio Expert
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 27.04.2006
- Местоположение: София
Да. Готино е захранващият и сигналния кабел да са разделени, но също е добре да пуснеш чинчовете от дясно защото там има по-малко фабрична инсталация, която също зашумява сигнала. Много внимавай с щипките на праговете. Има специален начин на сваляне, ако не го знаеш рискуваш да ги изпотрошиш. Толкова са яки, че огъват ламарината. Ако преди това някой го е "минал" намаш ядове. Каквото и да прекарваш в колата, стреми се да следваш пътя на фабричната инсталация. Доказано е, че това е най безопастният път.
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
ProInstall написа:Да. Готино е захранващият и сигналния кабел да са разделени, но също е добре да пуснеш чинчовете от дясно защото там има по-малко фабрична инсталация, която също зашумява сигнала. Много внимавай с щипките на праговете. Има специален начин на сваляне, ако не го знаеш рискуваш да ги изпотрошиш. Толкова са яки, че огъват ламарината. Ако преди това някой го е "минал" намаш ядове. Каквото и да прекарваш в колата, стреми се да следваш пътя на фабричната инсталация. Доказано е, че това е най безопастният път.



http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
На мен ми казаха, че ако кабелите са добри не е проблем да са близо. Все тая де, мойте минават през прага до шофьора и двата и не се оплаквам ама никак
А това за през ръчната е идейно 




- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
и в крайна сметка кое къде да прекарам
един казва отляво друг отдясно
примерно като съм с Е36 320 и акомулатора ми е в багажника какво да правя
и също така тези сини дебели чинчови кабели дето ги продават в технополис ще ми свършат ли работа
искам да си вържа колоните към едно усилвателче
благодаря предварително 







АКО акумулаторът ти е в багажника, ТИ СИ ЩАСТЛИВЕЦ!SuPeR_FLY написа:и в крайна сметка кое къде да прекарамедин казва отляво друг отдясно
примерно като съм с Е36 320 и акомулатора ми е в багажника какво да правя
и също така тези сини дебели чинчови кабели дето ги продават в технополис ще ми свършат ли работа
искам да си вържа колоните към едно усилвателче
благодаря предварително

21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани