Задна кора на Е36 седан - ДУПКИ за Колони!!!
Модератор: Icco
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- gerginov1988
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 8.04.2009
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i
- Мечтае да кара: M3 E36 3.2 Evo
Задна кора на Е36 седан - ДУПКИ за Колони!!!
Здравейте колеги, бих искал да ви попитам, ако някой от вас е правил дупки на задната кора на Е36 седан - да ме посъветва как? Видях че е доста дебела ламарината, а съм намислил да слагам 2 хубави елипси отзад, защото другия вариянт е да направя дупки в задните врати, а според мен ефекта няма да е същия.
Ако някой го е правил, да сподели впечатления от качеството на звука, въпреки че е доста относително.
Ако някой го е правил, да сподели впечатления от качеството на звука, въпреки че е доста относително.
- mitko_dd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 16.08.2009
- Местоположение: Кюстендил-София
- Пол: Мъж
- Кара: e30 m3
Re: Задна кора на Е36 седан - ДУПКИ за Колони!!!
писано е по темата
ето ти преходи ако не искаш да режеш http://www.avitel-bg.com/for_the_mobile ... 3_-__6x9_/
ето ти преходи ако не искаш да режеш http://www.avitel-bg.com/for_the_mobile ... 3_-__6x9_/
- gerginov1988
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 8.04.2009
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i
- Мечтае да кара: M3 E36 3.2 Evo
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Re: Задна кора на Е36 седан - ДУПКИ за Колони!!!
Задната кора е много тънка и нестава да носи колони а и трябва да се реже ламарината отдолу виж ми в галерията как съм си го направил с нова кора
- E36-Power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 25.02.2007
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520i
Re: Задна кора на Е36 седан - ДУПКИ за Колони!!!
Да изкажа и аз мнение по въпроса, защото съм минал по този път преди 3-4 години като имах 3-ка купе. Значи аз монтирах трилентови елипси на задната кора като я срязах, че с тези адаптери не ми харесва. Значи изрязах първо кората по размера на колоните, после я върнах на мястото си и отбележих точно къде трябва да се изреже ламарината. Изрязах я с помощта на един много остър секач и чук като най-важното е да се пази стъклото. След като изрязах и ламарината и понеже не е на еднакво ниво отвсякъде и подложих деликатно дървени трупчета, защото както каза колегата е много тънка. Следващата операция беше слагане на монтажна пяна във фугата. На следващата сутрин я изрязах и си монтирах колоните. Правих го сигурно 2 дни, ни си заслужава и свиреше доста добре, а и си е оригиналната кора. Хубаво е да се затъмнят стъклата, че иначе не е добре да ги пече слънцето. За съжаление не съм правил снимки на процеса, иначе можеше да улесня колегите. Това е от мен. Поздрави
ПС: Колега PIPERKOV не ми казвай,че не си рязал ламарината.
ПС: Колега PIPERKOV не ми казвай,че не си рязал ламарината.
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Re: Задна кора на Е36 седан - ДУПКИ за Колони!!!
ПС: Колега PIPERKOV не ми казвай,че не си рязал ламарината.
Спор няма рязах и аз преди 5 години имах доста мерак за това и си го направих изрязах вси4ко без средната конзола за да си запазя коланите
Спор няма рязах и аз преди 5 години имах доста мерак за това и си го направих изрязах вси4ко без средната конзола за да си запазя коланите
- djpamboss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 29.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е36 318is M42 Passat B5.5 131hp
Re: Задна кора на Е36 седан - ДУПКИ за Колони!!!
За качеството както каза за всеки е относително , но аз лично преди няколко месеца като си слагах музика също си взех елипси 6х9 размер , на мястото на старите колонки(нокиите с кутиите ги махаш) отзад се хващат дирерктно за ламарините самоче с три видии не с 4 , но колоната е много стабилна и изобщо не мърда + това нито режеш нито слагаш адаптори и си запазваш оригиналния вид на кората , просто отворите над тонколоните са по малки и не се вижда целия говорител !!!

- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Re: Задна кора на Е36 седан - ДУПКИ за Колони!!!
djpamboss написа:За качеството както каза за всеки е относително , но аз лично преди няколко месеца като си слагах музика също си взех елипси 6х9 размер , на мястото на старите колонки(нокиите с кутиите ги махаш) отзад се хващат дирерктно за ламарините самоче с три видии не с 4 , но колоната е много стабилна и изобщо не мърда + това нито режеш нито слагаш адаптори и си запазваш оригиналния вид на кората , просто отворите над тонколоните са по малки и не се вижда целия говорител !!!
Аз мисля точно този вариант да използвам и ми е интересно, защо толкова хора прибягват до рязане на метала, на кората после махат оригиналните и мрежи на кората и я обличат с друг плат да не личи че е имало ъпгрейд на колоните. Честно казано ще слагам 17см колони и за няколко см разлика мисля да не режа а направо да забода колоните с винтове за метала и звука ще си минава през стандартните отвори и няма да махам оригиналните пластмасови решетки на кората. Та в общи линии искам да чуя меннията на хората които не са рязали и които са, плюсове и минуси.....приемам всякакви съвети!

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Задна кора на Е36 седан - ДУПКИ за Колони!!!
Dimo написа:djpamboss написа:За качеството както каза за всеки е относително , но аз лично преди няколко месеца като си слагах музика също си взех елипси 6х9 размер , на мястото на старите колонки(нокиите с кутиите ги махаш) отзад се хващат дирерктно за ламарините самоче с три видии не с 4 , но колоната е много стабилна и изобщо не мърда + това нито режеш нито слагаш адаптори и си запазваш оригиналния вид на кората , просто отворите над тонколоните са по малки и не се вижда целия говорител !!!
Аз мисля точно този вариант да използвам и ми е интересно, защо толкова хора прибягват до рязане на метала, на кората после махат оригиналните и мрежи на кората и я обличат с друг плат да не личи че е имало ъпгрейд на колоните. Честно казано ще слагам 17см колони и за няколко см разлика мисля да не режа а направо да забода колоните с винтове за метала и звука ще си минава през стандартните отвори и няма да махам оригиналните пластмасови решетки на кората. Та в общи линии искам да чуя меннията на хората които не са рязали и които са, плюсове и минуси.....приемам всякакви съвети!
Колеги, говорители, монтирани по този начин не подобряват саунда в колата. Ако искате да постигнете само сила на звука добре.
Последна промяна stony1 на 28 Ное 2009, 0:54, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Re: Задна кора на Е36 седан - ДУПКИ за Колони!!!
Винаги режа без компромиси.Искаш ли звук няма как да стане без рязане.Под звук разбирам качество и мощ !!! Всичко зависи от това какво очакваш да чуеш в колата си 

Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Задна кора на Е36 седан - ДУПКИ за Колони!!!
AGT написа:Винаги режа без компромиси.Искаш ли звук няма как да стане без рязане.Под звук разбирам качество и мощ !!! Всичко зависи от това какво очакваш да чуеш в колата си

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- gerginov1988
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 8.04.2009
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i
- Мечтае да кара: M3 E36 3.2 Evo
Re: Задна кора на Е36 седан - ДУПКИ за Колони!!!
Ако има някой колега, който може да направи снимки на кората как изглежда с елипси на нея - може с преходници или без преходници. Реших да не режа, а да сложа преходник към елипси 6x9 и да се уплътни добре.
Мерси предварително.
Мерси предварително.
- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: Задна кора на Е36 седан - ДУПКИ за Колони!!!
Това, което аз смятам да направя, е да сложа в центъра на кората, между двете оригинални колони, една басова колона.Ето тази например http://www.sony.bg/product/ica-subwoofers/xs-l104p5b.Предполагам, че ще се реже ламарина за тази.Въпросът е къде точно ще легне, че не съм много наясно - на самата кора или на ламарината?Има ли някакво отстояние между двете изобщо?
- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Re: Задна кора на Е36 седан - ДУПКИ за Колони!!!
Този говорител е за кутия.Насочи се към говорител free-air .
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: Задна кора на Е36 седан - ДУПКИ за Колони!!!
AGT написа:Този говорител е за кутия.Насочи се към говорител free-air .
Няма ли багажникът да заиграе ролята на кутия след инсталирането на колоната по този начин?
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани