Becker -> Clarion DXZ 389RUSB
Модератор: Icco
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
Becker -> Clarion DXZ 389RUSB
Най-накрая се реших да сменя оригиналния Becker на моето Е30 с Clarion DXZ 389RUSB.
Е30 -то ми фабрично е с 4 високоговорителя , не е пипано от към озвучаване до сега и вграден fader в Becher-a, надявах че няма да има проблем с монтажа.
Оказа се че инсталацията ми е за външен бутон фадер, и на негово място се включва преходник. Clariona е с мостови крайни стъпала а преден ляв със заден ляв говорител имат обща връзка, съответно преден десен със заден десен.
Къде се намират връзките, и заслужава ли си да ги търся или да си прекарам нова инсталация за високоговорителите?
Е30 -то ми фабрично е с 4 високоговорителя , не е пипано от към озвучаване до сега и вграден fader в Becher-a, надявах че няма да има проблем с монтажа.
Оказа се че инсталацията ми е за външен бутон фадер, и на негово място се включва преходник. Clariona е с мостови крайни стъпала а преден ляв със заден ляв говорител имат обща връзка, съответно преден десен със заден десен.
Къде се намират връзките, и заслужава ли си да ги търся или да си прекарам нова инсталация за високоговорителите?
Последна промяна Ludmil на 17 Юни 2009, 8:18, променена общо 2 пъти
- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
- MeTo_BMWto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 18.04.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: е30-ките на безин
- Мечтае да кара: e24
..
Колега всичките жици за колоните минават през копчето на таблото до аварийните светлини. От там режеш всичко и трябва да ги пробваш коя къде отива и ще стане 

смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре Just e30

- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
Връзките са S313 и S403 са някъде зад таблото с уредите .... поне снопа с кабели на там отива.
На знам дали е на куплунг или са свързани директно кабелите ...?!?!?
На знам дали е на куплунг или са свързани директно кабелите ...?!?!?
- MeTo_BMWto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 18.04.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: е30-ките на безин
- Мечтае да кара: e24
..
Долу при лявата колонка минават кабелите за задните колони даже имат и букса някъде под кората под волана така,че ще ги познаеш 

смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре Just e30

- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Ludmil написа:Връзките са S313 и S403 са някъде зад таблото с уредите .... поне снопа с кабели на там отива.
На знам дали е на куплунг или са свързани директно кабелите ...?!?!?
Зад таблото с уредите са кабелите и са вързани директно, ще трябва да свалиш уредите и да ги развържеш(кабелите), и после стават по цветове за четирите канала и е лесно

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
Използвах съществуващата оригинална инсталация за задните колони, а за предните прекарах нови кабели. Не ми се играеше да свалям таблото и да ги разплитам. Сега за по-малко от 5 мин мога да възвърна оригиналното свързване.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани