Помощ Свирят ми елипсите!!

Или всичките неща, които можем да натъпчем в един автомобил.

Модератор: Icco

по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
Аватар
Мнения: 5880
Регистриран на: 8.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каквото намери в гаража

Мнение от I.Voykov » 11 Мар 2006, 10:17

+ са задължително на акомулатура посредством хубав кабел с нужната дебелина а "-"а може да ти е на купето (моя захванат с голяма кабелна обувка на единия от винтовете на задните амортисьори).
Изображение
http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 16.11.2005
Местоположение: Cal
Пол: Мъж

Мнение от The_Ancient » 11 Мар 2006, 19:46

Венто, все пак виждаш че имаше ефект :mhihi: Прочетоха ми съобщението.

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 11 Мар 2006, 20:34

значи ще напиша проблема да се изкажете от какво може да е ... тои се оправи но искам да чуя ваште мнения ... значи + е от акум ... - от задната греда зад седалката (казаха ми че там не трябва да е)
както си карах и изведнъж почнах да чувам звука на колата на колоните .. като сменявам станциите се чувя яко пукане ... естествено казаха че е избегала масата и да я захвана на друго място ... дори даже директно от акумулатора ... обяснението било че масата избегала ток бил минал през ЦДто за малко не го изгоряло целото ала бала ... и май накрая нещо по чинчовете на ЦДто правиха и сега свири ... та според вас каква може да е причината за тоя проблем и как да избягна повторно появяване ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 11 Мар 2006, 21:15

Бам-бам, това се получава, като се прекъсне масата на чинчовете (оплетката). "Паразитите" от мотора се чуват през усилвателя. Прави са, че "е избегала масата", но не на захранването.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 21.03.2002
Местоположение: Пловдив

Мнение от Vento » 11 Мар 2006, 22:22

The_Ancient написа:Венто, все пак виждаш че имаше ефект :mhihi: Прочетоха ми съобщението.
Само дето не е вярно, но не искам да изпадам в подробности защо... Всеки да прави каквото знае...
D.
ИзображениеИзображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 16.11.2005
Местоположение: Cal
Пол: Мъж

Мнение от The_Ancient » 11 Мар 2006, 23:10

Vento написа:
The_Ancient написа:Венто, все пак виждаш че имаше ефект :mhihi: Прочетоха ми съобщението.
Само дето не е вярно, но не искам да изпадам в подробности защо... Всеки да прави каквото знае...

изпадай де, нали си модератор :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 21.03.2002
Местоположение: Пловдив

Мнение от Vento » 12 Мар 2006, 0:35

The_Ancient написа:изпадай де, нали си модератор :)
Какво общо има това? :dunno: Модератор не значи детска учителка... съжалявам, разговорът взе да става много скъп... измисли там нещо, оправяй се! :mhihi: :winky:
D.
ИзображениеИзображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 13 Мар 2006, 11:39

при мен проблема се оказа в масата на чинчовите кабели както и в чинчовете на касетофона, прекараха ми нови чинчове хубави и ми презапоиха нови чинчове на касетофона в TOYAGA.org
сега всичко е наред, но според мен и на усилвателя ще трябва да му се сменят чинчовете че от време на време като се размъртат ту се увеличава звука ту се намалява 8)
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

Предишна

Назад към Car аудио и видео

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook