Крайно време беше - почвам музиката
Модератор: Icco
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
мда. само че тия баси дето ги разнасяте тука със 1200 вата синус.. с какво ша го храните? 1200 вата на 13 волта (да кажеме че правиш 13 а не 12) са 92 ампера. колата ти има консумация от 60 ампера като правило. начи ти трябва поне 170 амперов алтернатор. за вас не знам ама аз последния дето го навих изкара 130 ампера на 2000 оборота на двигателя... пряко сили и то определено се постарах- демек повече няааше как да стане.. а на празни обороти повече от 90 ампера не вдигна.. а то е ясно че ако ша надуваш то трябва да си извън колата- така че на празни обороти е важното...
и това са само за басите.. а средни и високи за 1200 вата бас ша искат поне още 400-500 вата .. брои още 35 ампера.. начи 200 ампера алтернатор и то със нечовешки акумулатор(и) дето при тоя товар ша държи(ат) 13 волта. за кондензатори не ми се говори щото само проблеми (товар) създават...
като говориме за 200 ампера- не ми се мисли захранващия кабел +12 волта къв трябва да бъде- нещо "размер 1" (one gauge) ми се върти из главата - 1 е почти сантиметър и половина диаметър на проводника... от усилвателя до баса трябва да е най-малко 4 gauge, по-добре 2... изобщо работата става буквално "дебела"
разбира се аз кво- всеки си има своята истина ама аз да си кажа
и това са само за басите.. а средни и високи за 1200 вата бас ша искат поне още 400-500 вата .. брои още 35 ампера.. начи 200 ампера алтернатор и то със нечовешки акумулатор(и) дето при тоя товар ша държи(ат) 13 волта. за кондензатори не ми се говори щото само проблеми (товар) създават...
като говориме за 200 ампера- не ми се мисли захранващия кабел +12 волта къв трябва да бъде- нещо "размер 1" (one gauge) ми се върти из главата - 1 е почти сантиметър и половина диаметър на проводника... от усилвателя до баса трябва да е най-малко 4 gauge, по-добре 2... изобщо работата става буквално "дебела"

разбира се аз кво- всеки си има своята истина ама аз да си кажа

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
alx написа:мда. само че тия баси дето ги разнасяте тука със 1200 вата синус.. с какво ша го храните? 1200 вата на 13 волта (да кажеме че правиш 13 а не 12) са 92 ампера. колата ти има консумация от 60 ампера като правило. начи ти трябва поне 170 амперов алтернатор. за вас не знам ама аз последния дето го навих изкара 130 ампера на 2000 оборота на двигателя... пряко сили и то определено се постарах- демек повече няааше как да стане.. а на празни обороти повече от 90 ампера не вдигна.. а то е ясно че ако ша надуваш то трябва да си извън колата- така че на празни обороти е важното...
и това са само за басите.. а средни и високи за 1200 вата бас ша искат поне още 400-500 вата .. брои още 35 ампера.. начи 200 ампера алтернатор и то със нечовешки акумулатор(и) дето при тоя товар ша държи(ат) 13 волта. за кондензатори не ми се говори щото само проблеми (товар) създават...
като говориме за 200 ампера- не ми се мисли захранващия кабел +12 волта къв трябва да бъде- нещо "размер 1" (one gauge) ми се върти из главата - 1 е почти сантиметър и половина диаметър на проводника... от усилвателя до баса трябва да е най-малко 4 gauge, по-добре 2... изобщо работата става буквално "дебела"
разбира се аз кво- всеки си има своята истина ама аз да си кажа
Недей да вярва6 на вси4ко написано от производителя:) на вси4ки го казвам,освен това тук говорим за моментна мощтност , а не за 4исто активно съпротивление, 6том пренавива6 алтернатор4ета сигурно има6 представа и прави6 разлика между 1200Вата активна мощтност и 1200вата синус освен елементрното I(ток) и U(напрежение) във формулката у4аства и косинус фи


пп: аз ли4но в преди можеби около 5 години бях болен на тема музика в кола и озву4аване по-принцип та правех разни там Quad405-2 , правех и трансвертер4ета,
които си бяха по 260 вата активна мо6тност измерена на резистори потопени в кофа с вода

Последна промяна ludiagsm на 11 Окт 2003, 23:25, променена общо 2 пъти
чакай да ти го напиша чисто практически
- на всички дб драг състезания е прието че 1000 вата синус със звук 73 херза (най-добрата честота за вдигане на децибели във купе - 74 при микробусите) дава 132 децибела джангър мерено на арматурното табло при хачбек купе (всички са такива защото дава наи-добра акустика ако не броиме микробусите ама те са във професионалните категории и там животните не са от тази планета) и изисква 130 ампера от алтернатор + акумулатор да има останали за басовото крайно стъпало след консумацията на колата (60 ампера). това след загуби от съпротивление на захранващия проводник и кабелите от крайното стъпало до говорителя...
приеми го аксиматично- аршин за цял свят е...
а сериозните производители (не- сони, пионер, жвц, цервин вега и тн. не са сериозни производители
са обикновено песимитични във характеристиките си защото така се "лъже" легално по състезания- ако мислиш че в клас "до 1000 вата") има някои под 1300 ... лъжеш се
прието е че каквото пише, може още 15% да се надуе без да има фоерверки
иначе теорията ти е вярна и съм съгласен... но това дето го написах е какво става на живо

приеми го аксиматично- аршин за цял свят е...
а сериозните производители (не- сони, пионер, жвц, цервин вега и тн. не са сериозни производители



иначе теорията ти е вярна и съм съгласен... но това дето го написах е какво става на живо

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
ok
a за алтернтор4ето ми ни6то не казва6 6те го надуеме ли или ????

Последна промяна ludiagsm на 02 Яну 2004, 23:38, променена общо 1 път
браво камикадже! бърза кола иска и силна музика макар че по-гот е да слушаш двигателя де ама карай...сигурен ли си че кутията ще вади качествен бас? на облегалката даже баса губи 40 процента...моето приятелче с петицата направил нова кора и пуснал един Ланзар там и петицата тресе и резултата бил много качествен...
- MobbDeep
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 4.01.2004
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E61
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани