МОДЕЛ КАСА ЗА ХЕРЦ ??
Модератор: Icco
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
МОДЕЛ КАСА ЗА ХЕРЦ ??
Здравейте,искам да попитам за мнение за бас каса за тези модели херц.Значи аз имам 2 херца ес-300,но сега ще си вземам и 1 ес-380,та въпроса ми е каква каса ще мога да направя,като се има напредвид,че съм със БМВ-компакт?Има ли някакъв начин да се побере всичко в багажника?БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.

- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Херца иска доста литри а именно ЕС300 иска 89,4 литра, а ЕС380 иска 183 литра, погледнете тук http://www.hertzaudiovideo.com/default_en.htm и тогава се исказвайте за кутиите, аз съм с ЕС300Д и съм направил кутия 83л. и свири доста прилично. Според мен всичките тия басове няма да можеш да ги завреш в багажника на компакта ако испълниш препоръките на производителя. 

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- poweramper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 22.02.2007
- Местоположение: София
Lacho написа:Херца иска доста литри а именно ЕС300 иска 89,4 литра, а ЕС380 иска 183 литра, погледнете тук http://www.hertzaudiovideo.com/default_en.htm
Lacho, откъде ги изкара тези литри?

Ти си гледал стойността на параметъра Vas, която за ES300 е 89.4, а за ES380 е 183 л. Vas, Fs и Qts са трите основни параметъра на Thiele-Small. В зависимост от стойностите на тези параметри се определят литрите и вида на кутията, в която говорителя ще свири както трябва.
Vas обаче не е обема, в който трябва да се слага говорителя. Погледнах документацията на двата говорителя на http://www.hertzaudiovideo.com. Обемите, които препоръчва производителя са следните:
1) За ES300
- затворена кутия - 25 литра
- фазоинвертор - 34 литра
2)За ES380
- затворена кутия - 40 литра
- фазоинвертор - 60 литра
http://www.hertzaudiovideo.com/Doc/pdf_es300.pdf
http://www.hertzaudiovideo.com/Doc/pdf_es380.pdf
Разбира се това не означава, че трябва да се правят само кутии с такива обеми. Аз си направих кутия с фазоинвертор за ES300 и обема е 38 литра. Всеки има различен вкус и може да направи бокс в зависимост от предпочитанията си. Има си софтуер за тази работа - JBL SpeakerShop или BassBox.
Lacho, недей да шашкаш колегите така, че ще ги откажеш от car audio-то

NEMEZIS, замисли се дали има смисъл от толкова басове в багажника. Не искаш да слушаш само бас, нали? Освен това тези зверчета трябва да се захранват и надали алтернатора ще може да се справи със задачата.
15-ката с подходяща кутия и усилвател няма да те разочарова

- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
- The_Ancient
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 16.11.2005
- Местоположение: Cal
- Пол: Мъж
bam-bam написа:The_Ancient написа:ц-ц-ц, зле сте!
ти се не обаждай че и теб (вас) ви видех
Мммм-да снимал си си клипчета как ти тресем номера

- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
The_Ancient написа:bam-bam написа:The_Ancient написа:ц-ц-ц, зле сте!
ти се не обаждай че и теб (вас) ви видех
Мммм-да снимал си си клипчета как ти тресем номера
да снимал ... ама с снимки си останах от мноо моабет


- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
Re: ***
Mario Pankov написа: Слагаш му едно клас Д и един конденз. 5 фарада и Компакта ще се разпадне
А захранване за Клас Д-то.А нов генетратор или искаш да запалиш стария с бонус инсталацията.Хората монтират още един генератор или направо бензинов във багажника.Хора вие кво ще правите


- bmw_e36_fen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 23.01.2007
Re: ***
Don_Mandragon написа:Mario Pankov написа: Слагаш му едно клас Д и един конденз. 5 фарада и Компакта ще се разпадне
А захранване за Клас Д-то.А нов генетратор или искаш да запалиш стария с бонус инсталацията.Хората монтират още един генератор или направо бензинов във багажника.Хора вие кво ще правитеТва са много децибели в малък обем.Няма нужда от толкова повер или искате от рано да оглушеете
Колега за първи път не съм съгласен с теб ! Усилвателите от Клас Д са направени за по-малко консумация на ток ..... Иначе си прав че много се изхвърля с ватове без да има с какво да ги храни ....
...."БМВ караш ,а ти е скъпо"!
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
по повод алтернатора на е36 моя си е стандартния 60 ампера и си зарежда 3-те EXIDE акумулатори при максимално усилена система и при 4000 оборота напрежението не пада под 12,5 волта
основната кунсумация е от двете клас D2 като всяко работи на 0,5 ома захранват 4броя двунамотъ4ни 15-ки
отделно имам още 2 стъпала за 8 бр мид баси и 4 бр пищялки е има и 2 по 2 фарада кондензатори
и захранването си е ок докато е усилена на макс без да работи двигателя да кажем около 5 минути завъртам клю4а и двигателя пали без да се рестартира плеъра и пар4ето което дъни си свири все едно нищо не се е слу4ило
а за тия херцове си трябва кутия и след като са еднакви може да се използва общ обем без да е разделен отвътре може само да се направят подпори от стена към стена с цел да стане по яка конструкцията на кутията и да се намалят собствените и вибрации материала да е поне с дебелина поне 25-30мм
основната кунсумация е от двете клас D2 като всяко работи на 0,5 ома захранват 4броя двунамотъ4ни 15-ки

отделно имам още 2 стъпала за 8 бр мид баси и 4 бр пищялки е има и 2 по 2 фарада кондензатори
и захранването си е ок докато е усилена на макс без да работи двигателя да кажем около 5 минути завъртам клю4а и двигателя пали без да се рестартира плеъра и пар4ето което дъни си свири все едно нищо не се е слу4ило
а за тия херцове си трябва кутия и след като са еднакви може да се използва общ обем без да е разделен отвътре може само да се направят подпори от стена към стена с цел да стане по яка конструкцията на кутията и да се намалят собствените и вибрации материала да е поне с дебелина поне 25-30мм
- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
Re: ***
Mario Pankov написа:Don_Mandragon написа:Mario Pankov написа: Слагаш му едно клас Д и един конденз. 5 фарада и Компакта ще се разпадне
А захранване за Клас Д-то.А нов генетратор или искаш да запалиш стария с бонус инсталацията.Хората монтират още един генератор или направо бензинов във багажника.Хора вие кво ще правитеТва са много децибели в малък обем.Няма нужда от толкова повер или искате от рано да оглушеете
Мисля, че преди да напишеш нещо е хубаво да почетеш из нета ако не си имал досег с подобни неща. Клас Д усилвателите се характеризират с много висока ефективност - има такива до 90% ефективност. Отделят много малко топлина, но имат много високи хармонични изкривявания. Именно заради тези им специфики се използват за захранване на субуфери. Тва с генератора...ако има 10 субуфера да, но при неговите планове, ако ще са Херцове и един голям кондензатор ще му свърши работа. Кормев го познават някои от този форум, с два 15 инчови Аудиобана и усилвател Аудиобан клас А/В, при това четириканален, бриджван за двата суба, спокойно свиреха с голям кондензатор и два акумулатора ( и то обикновени, не Максими ).
Ами добре това е твое мнение но нека да обобщим:
1.Имаш 2бр. Hertz ES300(350W) и един ЕS380(450W).Ако двете 12-ки работят на по 300W ,а 15-ската на 400W,това ще ре4е 4е имаш 1000W само в говорителите.
2.Имаш клас Д с КПД 90%(в идиалния слу4ай).Зна4и за да полу4иш 1000W,усилвателя трябва да загуби 10% в топлина или 100W.Това ще ре4е,4е усилвателя трябва да консумира 1100W от генератора.
3.И имаш 85А генератор на Компакта(Предполагам 4е е толкова)
Сега да сметнем:
I=P/U=1100W/14V=79A



I=P/U=1100W/13V=85A



Не мисля че с един кондензатор може да оправиш положението.Той ти изглажда пулсациите и оправя до някаде картинката,обаче това не значи че ще ти генетира ТОК

Виждаш че ако търсиш такива мощности няма да минеш без по голям генератор и доста промени по инсталацията.Миналата седмица се запали едно Ауди в СТЗ и му изгоря цялата инсталация + таблото + предна дясна седалка.И това вси4кото благодатение на 1000 ватов китайски боклук.Не благодаря но не си правя експерименти .Виж с 120-140А генератор и 5F кондензатор ве4е съм съгласен.И по дебели кабели от генератора към акумулатора и стъпалото

Поздрави на вси4ки

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
по горното написано зву4и логи4но ,но много малко хора имат способността да си слу6ат музиката постоянно на максимална мощност докато си карат колата , пове4ето хора стоят отвън или се състезават по спл състезания като самото замерване става за няколко секунди при задължително ЗАГАСЕН двигател , та от там идва логи4ната идея да си оставите оригиналния алтернатор и да си вземете по добър акумулатор например EXIDE един или няколко. Алтернатора ще ги зарежда по бавно но пък когато е загасен двигателя ще има голям запас от енергия.
Вариянта с много як алтернатор и обикновен акумулатор за мен не е много добър от гледна то4ка на това 4е докато се возиш с колата и малкия акумулатор се е предал бързо бързо , голяма 4аст от енергията идва от алтернатора в следствие на това в такт с басите имаме и доста голям спад в мощноста на двигателя което е доста неприятно когато караме леко на 1-ва или 2-ра или 3-та предавака усещането е все едно някой придърпва ръ4ната всеки път когато удари баса.
Разбира се 4е най-добрия вариянт е по-голям алтернатор в комбинация с няколко акумулатора и кондензатори според сметката за конкретната система, тогава нещата стават както трябва без нежелани пулсаций и спад в напрежението само малко трябва да се вдигнат оборотите на празен ход:) подобно на решението на автомобилите с климатик ,когато работи климатика и оборотите на празен ход се ка4ват изкуствено със 100,200 оборота в минута за да компенсират товара от компресора, по същия на4ин трябва да се направи и с по-мощната аудиосистема за да се компенсира спада на мощност от алтернатора .
Вариянта с много як алтернатор и обикновен акумулатор за мен не е много добър от гледна то4ка на това 4е докато се возиш с колата и малкия акумулатор се е предал бързо бързо , голяма 4аст от енергията идва от алтернатора в следствие на това в такт с басите имаме и доста голям спад в мощноста на двигателя което е доста неприятно когато караме леко на 1-ва или 2-ра или 3-та предавака усещането е все едно някой придърпва ръ4ната всеки път когато удари баса.
Разбира се 4е най-добрия вариянт е по-голям алтернатор в комбинация с няколко акумулатора и кондензатори според сметката за конкретната система, тогава нещата стават както трябва без нежелани пулсаций и спад в напрежението само малко трябва да се вдигнат оборотите на празен ход:) подобно на решението на автомобилите с климатик ,когато работи климатика и оборотите на празен ход се ка4ват изкуствено със 100,200 оборота в минута за да компенсират товара от компресора, по същия на4ин трябва да се направи и с по-мощната аудиосистема за да се компенсира спада на мощност от алтернатора .
Последна промяна ludiagsm на 06 Юни 2007, 19:23, променена общо 1 път
- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
ludiagsm написа:Разбира се 4е най-добрия вариянт е по-голям алтернатор в комбинация с няколко акумулатора и кондензатори според сметката за конкретната система, тогава нещата стават както трябва без нежелани пулсаций и спад в напрежението само малко трябва да се вдигнат оборотите на празен ход:)
Именно

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани