Е36 купе - как да сваля предните колони?
Модератор: Icco
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Е36 купе - как да сваля предните колони?
Искам да сменя предните колони в мойто купе, ама си нямам и на идея как най-правилно да стигна до махането на старите, че да сложа новите вместо тях....
Някой да ме светне как точно става?


Някой да ме светне как точно става?


- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ами в момента съм със едни Hertz ECX130 отзад и смятам да ги прехвърля отпред... а отзад да сложа едни DCX690...
Ама за да сложа задните отпред ше трябва да ги махна тия отпред, дето са сега там.... а нещо не ми е много ясно как да ги извадя...

Ама за да сложа задните отпред ше трябва да ги махна тия отпред, дето са сега там.... а нещо не ми е много ясно как да ги извадя...

- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
тея са двулентови нали ... мисля че няма да може да влезат за това и аз съм харесал другите DSK 130ки за отпред

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
130-то са двулентови, да.... що мислиш, че няма да влезнат - прекалено големи ли са? нямам си и на идея отпред колко е мястото, ама и те не изглеждат много големи...
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
ей ся ми обясниха трябва да махнеш жабката и кората под волана да ти е по удобно и там вече ебах ли го дърпаи и то ще се чуе
ако не иди при некои майстори къде слагат аларми аз днес бях но не бачкаха .. те най добре знаят как се свалят щото от там си прекарват някои път жичките

ако не иди при некои майстори къде слагат аларми аз днес бях но не бачкаха .. те най добре знаят как се свалят щото от там си прекарват някои път жичките


- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Първо сваляш корите, след което трябва да свалиш и ръчката за капака, като я свалиш отдолу ще видиш едно като пластмасово болче което трябва да се завърти на 90 градуса като няма значение в каква посока, като го отвиеш това болче трябва да дърпаш кората към задната част на колата около сантиметър ислед това към педалите и ще ти остане в ръцете, не е трудно само че забравих да ти кажа че ще е добре да свалиш пластмасовия праг който застъпва мокета защото той застъпва и тази пластмаса. От другата страна е същото само дето няма ръчка за капака. 

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Май ше ходя при някой, дето и преди го е правил, че.... нещо не ми се експериментира по колата.... че тия кори да ги свалям сам.... ма поне мога да ги разуча, кой знае... 

- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Ако си от София драсни едно ЛС да се разбереме. 

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
Honzik написа:Май ше ходя при някой, дето и преди го е правил, че.... нещо не ми се експериментира по колата.... че тия кори да ги свалям сам.... ма поне мога да ги разуча, кой знае...
лесно е туку що сложих херца

има едно винче като контра и после напред назад и излизат ако ти пречи нещо махаш кората под жабката държи се на 2 винчета ... и в ъгала на пласмасата има ръбче то може да ти се запъне малко

колоните паснаха само че са малко по голями от оргиналните и нямаха хубав бас и не звучеха добре .. само че под пласмасата има една вата с дупка си направена като гнездо .. срежи дъното за да се получи по голям обем и да свирнат по добре

а и от страната на возещия се .. хезца е по голям и ще го преправям че като увелича и удря в решетката ... ще я срежа и ще сложа оргиналното капаче а от другата страна си пасна и добре че .. че там е тфа къде си слагаш крака как му се викаше и там неможе да се реже
за сега свирят добре издържат повече пък ще видим колко

само пищялките не съм сложил че нямаше време абе тъмно стана не че имам нещо работа днес
само имам 1 въпрос дали някои знае
на херца пищялките са дадени да се вържат към средите .. от там през филтъра и пищялката
само че оргиналните не са така .. и ако трябва да прекарвам кабелчетата от херца ще стане кофти
та мисалта ми е може ли да сваля кората и директно на онова кабелче да сложа филтъра и пищялката и дали няма да има проблем ... или да си прекарам от колоната в краката до вратата друго кабелче


10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани