Е36 купе - как да сваля предните колони?

Или всичките неща, които можем да натъпчем в един автомобил.

Модератор: Icco

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Е36 купе - как да сваля предните колони?

Мнение от Mollov » 29 Дек 2006, 20:50

Искам да сменя предните колони в мойто купе, ама си нямам и на идея как най-правилно да стигна до махането на старите, че да сложа новите вместо тях....
:)
Някой да ме светне как точно става? :) :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 29 Дек 2006, 23:38

какви си зе .. пусни ги и кажи дали стават ;)
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 30 Дек 2006, 13:46

Ами в момента съм със едни Hertz ECX130 отзад и смятам да ги прехвърля отпред... а отзад да сложа едни DCX690... :)

Ама за да сложа задните отпред ше трябва да ги махна тия отпред, дето са сега там.... а нещо не ми е много ясно как да ги извадя... :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 30 Дек 2006, 15:14

тея са двулентови нали ... мисля че няма да може да влезат за това и аз съм харесал другите DSK 130ки за отпред
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 30 Дек 2006, 16:58

130-то са двулентови, да.... що мислиш, че няма да влезнат - прекалено големи ли са? нямам си и на идея отпред колко е мястото, ама и те не изглеждат много големи...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 30 Дек 2006, 22:52

ей ся ми обясниха трябва да махнеш жабката и кората под волана да ти е по удобно и там вече ебах ли го дърпаи и то ще се чуе :)
ако не иди при некои майстори къде слагат аларми аз днес бях но не бачкаха .. те най добре знаят как се свалят щото от там си прекарват някои път жичките ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 30 Дек 2006, 23:02

Първо сваляш корите, след което трябва да свалиш и ръчката за капака, като я свалиш отдолу ще видиш едно като пластмасово болче което трябва да се завърти на 90 градуса като няма значение в каква посока, като го отвиеш това болче трябва да дърпаш кората към задната част на колата около сантиметър ислед това към педалите и ще ти остане в ръцете, не е трудно само че забравих да ти кажа че ще е добре да свалиш пластмасовия праг който застъпва мокета защото той застъпва и тази пластмаса. От другата страна е същото само дето няма ръчка за капака. ;)

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 31 Дек 2006, 1:43

Май ше ходя при някой, дето и преди го е правил, че.... нещо не ми се експериментира по колата.... че тия кори да ги свалям сам.... ма поне мога да ги разуча, кой знае... :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 31 Дек 2006, 2:20

Ако си от София драсни едно ЛС да се разбереме. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 31 Дек 2006, 19:54

Honzik написа:Май ше ходя при някой, дето и преди го е правил, че.... нещо не ми се експериментира по колата.... че тия кори да ги свалям сам.... ма поне мога да ги разуча, кой знае... :)


лесно е туку що сложих херца :)
има едно винче като контра и после напред назад и излизат ако ти пречи нещо махаш кората под жабката държи се на 2 винчета ... и в ъгала на пласмасата има ръбче то може да ти се запъне малко ;)
колоните паснаха само че са малко по голями от оргиналните и нямаха хубав бас и не звучеха добре .. само че под пласмасата има една вата с дупка си направена като гнездо .. срежи дъното за да се получи по голям обем и да свирнат по добре ;)
а и от страната на возещия се .. хезца е по голям и ще го преправям че като увелича и удря в решетката ... ще я срежа и ще сложа оргиналното капаче а от другата страна си пасна и добре че .. че там е тфа къде си слагаш крака как му се викаше и там неможе да се реже
за сега свирят добре издържат повече пък ще видим колко :)
само пищялките не съм сложил че нямаше време абе тъмно стана не че имам нещо работа днес

само имам 1 въпрос дали някои знае
на херца пищялките са дадени да се вържат към средите .. от там през филтъра и пищялката
само че оргиналните не са така .. и ако трябва да прекарвам кабелчетата от херца ще стане кофти
та мисалта ми е може ли да сваля кората и директно на онова кабелче да сложа филтъра и пищялката и дали няма да има проблем ... или да си прекарам от колоната в краката до вратата друго кабелче :roll:
Изображение

Назад към Car аудио и видео

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook