Оригинален ДСП усилвател за Е39

Или всичките неща, които можем да натъпчем в един автомобил.

Модератор: Icco

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Оригинален ДСП усилвател за Е39

Мнение от spacepl » 30 Авг 2010, 0:55

Здравейте, може ли някой да даде инфо за импеданса на говорителите при ДСП системата за Е39. За сега знам че предните мидрейндж и пищялките са 4 ома, предните и задните мидбасове са 8 ома (май) и остават двата двупосочни баса в басбокса (които всъщност ме интересуват най-много) От усилвателя излизат 4 двойки кабели за двете колни - на снимката по-долу се вижда говорител със 2х8 ома, но преди време бях чел някъде описание за каналите и имам спомен, че ставаше дума за 2х2 ома на канал за басовете.

Ето я и снимката със 8 омовия говорител. Може ли някой да предложи нещо подобно на добра цена ?

Изображение

ПС: Гледам сега едни схемички ( http://mobile.jlaudio.com/support_pages.php?page_id=163 ) и стигам до извода, че свързването ще е независимо, стига да уцеля правилните канали за левия и десния бас за да не дефазират.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Оригинален ДСП усилвател за Е39

Мнение от spacepl » 01 Сеп 2010, 14:07

Абе нещо не мога да открия такива говорители на пазара? Някой някоя идея да даде.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Оригинален ДСП усилвател за Е39

Мнение от stony1 » 01 Сеп 2010, 16:25

spacepl написа:Абе нещо не мога да открия такива говорители на пазара? Някой някоя идея да даде.


Колега, провери в ebay, там има.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 8.03.2010
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe

Re: Оригинален ДСП усилвател за Е39

Мнение от BUMER-SH » 06 Сеп 2010, 17:59

колега мога да ти дам инфо за HI-FI системата на бмв е36 купе индивидуал,с 10 говорителя (която е оригинална с заводки усилвател в колата)става дума за бмв е36 купе 318 is м44 97година.Та там нещата са.....предните мид баси работят на 4 ома ,който в краката долу,на вратите сам с Среди и високи те работят на 8 ома,отзад на коратя са 2 мид баса на 4 ома и 2 пищялки на 8 ома сащо,а усилвателя е alpine ,марката на колоните е нокия ,тя аз отдавна сам демонтирал вси4ко оригинално понеже сам с музика на гранд зеро(4 мид баса от зад на кората ,4 мид басса отпред на вратите и още 2 мид баса долу в краката ,сменени са и средите и пищялките) и главно устройство alpine cda 9855r ,мисля си 4е нещата при теб ще са сащите ,а ампа отзад оригиналния ти малко ме самнява да е стабилен на 2 ома,по скоро тези говорители който те интересуват според мен ще работят на 4 ома ,стандарта за кола който си е,може и на 8 ома ....но е малко вероятно ,среди и пищялки наро4но ги слагат на 8 ома понеже на 8 ома ампа не криви при усилване и малко по добре работи специялно за средите и пищялките

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 14.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E70 4.0D
Детайли за колата: E70 4.0D '12

Re: Оригинален ДСП усилвател за Е39

Мнение от SteveSR » 18 Фев 2011, 11:57

Здравейте.
Тъй като имам проблем свързан със същите говорители за който пита и колегата, решиш да попитам в неговата тема. Дали някой може да даде съвет с какво може да се заменят ОЕМ говорителите когато оригиналните вече са заминали? Гледах няколко модела на Hertz, обаче по-ниско от 60Hz почти няма... Също ме интересува дали някой е преработвал оригиналната кутия и е успял да сложи малко по-голями говорители в неа и ако да колко по-голями?
SteveSR
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: Lovech
Пол: Мъж
Кара: Руская!
Детайли за колата: Прагове от винкели, резервоар 5 литра в жабката, звукоизолация на стени, врата, таван - от бетон
Руская Тунингая - SPL Мachine Тeam Lovech!

Re: Оригинален ДСП усилвател за Е39

Мнение от ivo111213 » 02 Мар 2011, 1:22

Най вероятно ще да е на 2х2 ома както на повечето фабрични аудио системи. Сигорен ли си за тоя импеданс от 2х8ом на тоз говорител?
Най-добре ако имаш възможност качи снимки на амп-а от вътре да вида на базата на какво и как е изграден. Повечето модлеи ползват една база, но пак да кажа вероятно идва реч за изкарване на палър по ток а от там се гони нисък импеданс. А това далеч не е ДЛС амп ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Оригинален ДСП усилвател за Е39

Мнение от stony1 » 02 Мар 2011, 11:35

ivo111213 написа:Най вероятно ще да е на 2х2 ома както на повечето фабрични аудио системи. Сигорен ли си за тоя импеданс от 2х8ом на тоз говорител?
Най-добре ако имаш възможност качи снимки на амп-а от вътре да вида на базата на какво и как е изграден. Повечето модлеи ползват една база, но пак да кажа вероятно идва реч за изкарване на палър по ток а от там се гони нисък импеданс. А това далеч не е ДЛС амп ;)


Сигурен е, погледни снимката и ще видиш, че пише 8/8 Ома. Какво значение има усилватела в случая когато на самия говорител е написан какъв му е импеданса.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: Lovech
Пол: Мъж
Кара: Руская!
Детайли за колата: Прагове от винкели, резервоар 5 литра в жабката, звукоизолация на стени, врата, таван - от бетон
Руская Тунингая - SPL Мachine Тeam Lovech!

Re: Оригинален ДСП усилвател за Е39

Мнение от ivo111213 » 03 Мар 2011, 2:14

stony1 написа:... Какво значение има усилватела в случая когато на самия говорител е написан какъв му е импеданса.

голямо ;)

Назад към Car аудио и видео

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook