Оригинален ДСП усилвател за Е39
Модератор: Icco
8 мнения
• Страница 1 от 1
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Оригинален ДСП усилвател за Е39
Здравейте, може ли някой да даде инфо за импеданса на говорителите при ДСП системата за Е39. За сега знам че предните мидрейндж и пищялките са 4 ома, предните и задните мидбасове са 8 ома (май) и остават двата двупосочни баса в басбокса (които всъщност ме интересуват най-много) От усилвателя излизат 4 двойки кабели за двете колни - на снимката по-долу се вижда говорител със 2х8 ома, но преди време бях чел някъде описание за каналите и имам спомен, че ставаше дума за 2х2 ома на канал за басовете.
Ето я и снимката със 8 омовия говорител. Може ли някой да предложи нещо подобно на добра цена ?

ПС: Гледам сега едни схемички ( http://mobile.jlaudio.com/support_pages.php?page_id=163 ) и стигам до извода, че свързването ще е независимо, стига да уцеля правилните канали за левия и десния бас за да не дефазират.
Ето я и снимката със 8 омовия говорител. Може ли някой да предложи нещо подобно на добра цена ?
ПС: Гледам сега едни схемички ( http://mobile.jlaudio.com/support_pages.php?page_id=163 ) и стигам до извода, че свързването ще е независимо, стига да уцеля правилните канали за левия и десния бас за да не дефазират.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Оригинален ДСП усилвател за Е39
Абе нещо не мога да открия такива говорители на пазара? Някой някоя идея да даде.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Оригинален ДСП усилвател за Е39
spacepl написа:Абе нещо не мога да открия такива говорители на пазара? Някой някоя идея да даде.
Колега, провери в ebay, там има.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- BUMER-SH
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 8.03.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe
Re: Оригинален ДСП усилвател за Е39
колега мога да ти дам инфо за HI-FI системата на бмв е36 купе индивидуал,с 10 говорителя (която е оригинална с заводки усилвател в колата)става дума за бмв е36 купе 318 is м44 97година.Та там нещата са.....предните мид баси работят на 4 ома ,който в краката долу,на вратите сам с Среди и високи те работят на 8 ома,отзад на коратя са 2 мид баса на 4 ома и 2 пищялки на 8 ома сащо,а усилвателя е alpine ,марката на колоните е нокия ,тя аз отдавна сам демонтирал вси4ко оригинално понеже сам с музика на гранд зеро(4 мид баса от зад на кората ,4 мид басса отпред на вратите и още 2 мид баса долу в краката ,сменени са и средите и пищялките) и главно устройство alpine cda 9855r ,мисля си 4е нещата при теб ще са сащите ,а ампа отзад оригиналния ти малко ме самнява да е стабилен на 2 ома,по скоро тези говорители който те интересуват според мен ще работят на 4 ома ,стандарта за кола който си е,може и на 8 ома ....но е малко вероятно ,среди и пищялки наро4но ги слагат на 8 ома понеже на 8 ома ампа не криви при усилване и малко по добре работи специялно за средите и пищялките
- SteveSR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 14.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E70 4.0D
- Детайли за колата: E70 4.0D '12
Re: Оригинален ДСП усилвател за Е39
Здравейте.
Тъй като имам проблем свързан със същите говорители за който пита и колегата, решиш да попитам в неговата тема. Дали някой може да даде съвет с какво може да се заменят ОЕМ говорителите когато оригиналните вече са заминали? Гледах няколко модела на Hertz, обаче по-ниско от 60Hz почти няма... Също ме интересува дали някой е преработвал оригиналната кутия и е успял да сложи малко по-голями говорители в неа и ако да колко по-голями?
Тъй като имам проблем свързан със същите говорители за който пита и колегата, решиш да попитам в неговата тема. Дали някой може да даде съвет с какво може да се заменят ОЕМ говорителите когато оригиналните вече са заминали? Гледах няколко модела на Hertz, обаче по-ниско от 60Hz почти няма... Също ме интересува дали някой е преработвал оригиналната кутия и е успял да сложи малко по-голями говорители в неа и ако да колко по-голями?
SteveSR



- ivo111213
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 29.12.2007
- Местоположение: Lovech
- Пол: Мъж
- Кара: Руская!
- Детайли за колата: Прагове от винкели, резервоар 5 литра в жабката, звукоизолация на стени, врата, таван - от бетон
Руская Тунингая - SPL Мachine Тeam Lovech!
Re: Оригинален ДСП усилвател за Е39
Най вероятно ще да е на 2х2 ома както на повечето фабрични аудио системи. Сигорен ли си за тоя импеданс от 2х8ом на тоз говорител?
Най-добре ако имаш възможност качи снимки на амп-а от вътре да вида на базата на какво и как е изграден. Повечето модлеи ползват една база, но пак да кажа вероятно идва реч за изкарване на палър по ток а от там се гони нисък импеданс. А това далеч не е ДЛС амп
Най-добре ако имаш възможност качи снимки на амп-а от вътре да вида на базата на какво и как е изграден. Повечето модлеи ползват една база, но пак да кажа вероятно идва реч за изкарване на палър по ток а от там се гони нисък импеданс. А това далеч не е ДЛС амп

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Оригинален ДСП усилвател за Е39
ivo111213 написа:Най вероятно ще да е на 2х2 ома както на повечето фабрични аудио системи. Сигорен ли си за тоя импеданс от 2х8ом на тоз говорител?
Най-добре ако имаш възможност качи снимки на амп-а от вътре да вида на базата на какво и как е изграден. Повечето модлеи ползват една база, но пак да кажа вероятно идва реч за изкарване на палър по ток а от там се гони нисък импеданс. А това далеч не е ДЛС амп
Сигурен е, погледни снимката и ще видиш, че пише 8/8 Ома. Какво значение има усилватела в случая когато на самия говорител е написан какъв му е импеданса.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ivo111213
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 29.12.2007
- Местоположение: Lovech
- Пол: Мъж
- Кара: Руская!
- Детайли за колата: Прагове от винкели, резервоар 5 литра в жабката, звукоизолация на стени, врата, таван - от бетон
Руская Тунингая - SPL Мachine Тeam Lovech!
Re: Оригинален ДСП усилвател за Е39
stony1 написа:... Какво значение има усилватела в случая когато на самия говорител е написан какъв му е импеданса.
голямо

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани