демонтиране на тонколоните е36
Модератор: Icco
15 мнения
• Страница 1 от 1
- SaRaLiQ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 26.12.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
демонтиране на тонколоните е36
колеги как се свалят тия тонколони...търсих из форума някаква тема,ама нищо не можах да намеря...кажете,че ми изпаднаха едни говорители 13 см. АЛПИН и искам да ги пробвам по-добре ли свирят от тия нокии
тонколоните не са първа младост ама мисля че ще са по-добър вариант от сега
ако има тема и не съм я намерил-извинявам се


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: демонтиране на тонколоните е36
SaRaLiQ написа:колеги как се свалят тия тонколони...търсих из форума някаква тема,ама нищо не можах да намеря...кажете,че ми изпаднаха едни говорители 13 см. АЛПИН и искам да ги пробвам по-добре ли свирят от тия нокиитонколоните не са първа младост ама мисля че ще са по-добър вариант от сега
ако има тема и не съм я намерил-извинявам се
Ако беше казал каква е колата сигурно ще се намери някой да ти каже, кои говорители как се свалят.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Re: демонтиране на тонколоните е36
е36 а съдейки по размера на говорителите най вероятно става въпрос за предните в краката.
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: демонтиране на тонколоните е36
AGT написа:е36 а съдейки по размера на говорителите най вероятно става въпрос за предните в краката.
Да ама на Е32, Е34 и задните са 13 см.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Re: демонтиране на тонколоните е36
В заглавието на темата пише ,че е Е36 

Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: демонтиране на тонколоните е36
Извинявам се, нещо не съм го видял 

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: демонтиране на тонколоните е36
SaRaLiQ написа:та по темата) как се махат тия тонколонии предните
Колега, трябва да свалиш корите под волана и жапката, след това да махнеш пластмасите, като при тази за почиващия крак се отвива ръкохватката за отваряне на какпака. Като отвиеш болта се вади само ръкохватката, останалата част на механизма заедно с жилото си остават на място. Самите пластмаси в краищата към уплатненията на вратите (и тях трябва да извадиш малко, за да освободят пластмасите) имат нещо като болтове, които представляват нещо като ключалки. завърташ ги в посока за развиваяне и след това леко дърпаш кората към барчето на колата. Понеже тя е захваната и в предната част, за да я освободиш трябва да я издърпаш, плъзнеш назад към задната част на колата и след това вече може да я извадиш. Не дърпай рязко, защото пластмасовите уши се чупят лесно.
Успех.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- RSxRacer
- вълкодав
-
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 16.01.2007
- Местоположение: Русйе
- Пол: Мъж
- Кара: go na 3ki :)
Re: демонтиране на тонколоните е36
stony1 написа:SaRaLiQ написа:та по темата) как се махат тия тонколонии предните
Колега, трябва да свалиш корите под волана и жапката, след това да махнеш пластмасите, като при тази за почиващия крак се отвива ръкохватката за отваряне на какпака. Като отвиеш болта се вади само ръкохватката, останалата част на механизма заедно с жилото си остават на място. Самите пластмаси в краищата към уплатненията на вратите (и тях трябва да извадиш малко, за да освободят пластмасите) имат нещо като болтове, които представляват нещо като ключалки. завърташ ги в посока за развиваяне и след това леко дърпаш кората към барчето на колата. Понеже тя е захваната и в предната част, за да я освободиш трябва да я издърпаш, плъзнеш назад към задната част на колата и след това вече може да я извадиш. Не дърпай рязко, защото пластмасовите уши се чупят лесно.
Успех.
жабката ти се държи на 6 видий като две се намират горе в решетките за въздуха. С една отверка лекичко издърпваш в краищата самата решетчица да излезе малко и после с ръка я дърпаш. Отдолу под жабката има кора която също се държи на видий. При мен бяха две ама едната ме съмнява нещо дали по-принцип трябва да е там. За 5 минути се разглобява всичко откъм пасажера. Много внимавай като махаш старите говорители да не им разместиш пластинките които реално държат говорителите към ламарината,че после си е голям филм като трябва да слагаш новите.
Успех...
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info

www.bizzart.info


- 4irepa
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 14.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318-тдс
- Мечтае да кара: 319-тдс :)
Re: демонтиране на тонколоните е36
Малко ми е тъпо да пиша тук точно аз но ще си позволя да добавя че има и един мн гаден болт(поне при мен)който всъщност държи най вече жабката.При мен е точно при плафончето на самата жабка което я осветява отвътре...махането е само с тресчотка или "глух"ключ,с обикновен гаечен не става.....
...
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: демонтиране на тонколоните е36
4irepa написа:Малко ми е тъпо да пиша тук точно аз но ще си позволя да добавя че има и един мн гаден болт(поне при мен)който всъщност държи най вече жабката.При мен е точно при плафончето на самата жабка което я осветява отвътре...махането е само с тресчотка или "глух"ключ,с обикновен гаечен не става.....
Този го бях забравил, ама след първото сваляне на жабката, като помня каква изненада ми спретна именно този болт, повече не го сложих. Сега се замислям дали да не го завинтя пак.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- 4irepa
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 14.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318-тдс
- Мечтае да кара: 319-тдс :)
Re: демонтиране на тонколоните е36
пак ще си позволя едно мнение въпреки че в сравнение с вас изобщо не разбирам от БМВ...завии го непременно,според мен той е основният болт който крепи жабката...нищо друго камо ли пък видии не могат за задържат както този болт и е възможно да се получат шумове тропкане скърцане...а предполагам че и вие ги ненавиждате тези шумове като гледам 
И м/у другото не е толкова гаден само трябва едно глухо ключе и е елементарен вече-и мен ме измъчи но след 3 тото сваляне вече няма проблеми,хванах му цаката

И м/у другото не е толкова гаден само трябва едно глухо ключе и е елементарен вече-и мен ме измъчи но след 3 тото сваляне вече няма проблеми,хванах му цаката

...
- 4irepa
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 14.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318-тдс
- Мечтае да кара: 319-тдс :)
Re: демонтиране на тонколоните е36
Умрем да ръчкам по тази кола,нещо като мания ми е вече
И все повече се убеждавам че са гении тези хора...

...
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани