Помощ за замяна на букса - За Катинар
Модератор: Icco
4 мнения
• Страница 1 от 1
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Помощ за замяна на букса - За Катинар
Здравейте колеги. Петък си поръчах оригинален усилвател заедно с окабеляването. Но в последствие се оказа че жиците не са за този усилвател. Ето малко снимков матрял:


доколкото разбрах кабела е за другия модел усилвател. Има ли някакъв вариант да се замени малката букса с такава за бялото гнездо?
Имам и още няколко въпроса, но да разреша първо тоя.
Благодаря предварително!


доколкото разбрах кабела е за другия модел усилвател. Има ли някакъв вариант да се замени малката букса с такава за бялото гнездо?
Имам и още няколко въпроса, но да разреша първо тоя.
Благодаря предварително!
Последна промяна rottweiler на 05 Май 2010, 2:08, променена общо 1 път


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Помощ за замяна на букса
Колега, ако не се лъжа окабеляването, което имаш е правилното и от двете букси трябва да излизат общо 31 проводника, които са необходими за Hi-Fi усилватела с 10 говоритела. Като гледам буксите на усилватела, който си снимал, общия брой на пиновете е 24 и започвам да си мисля, че усилватела е от Е30, защото там маста е обща за усилватела и плеара. При Е32, Е34, Е36 проваодниците за говорителите са по двойки "+" и "-". Същото е и за проводниците за входния сигнал. Решението ти е да си намериш оригиналния усилвател или да питаш колегата, от който си го взел, дали не е станала грешка и да ти прати усилватела, който трябва.
Какъв е номера на този усилвател
Какъв е номера на този усилвател
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Помощ за замяна на букса
колега сега броих кабелите - на 2те букси има общо 32 кабела. а колегата от който го взех ми обяснява, че го свалили от е34ка комби и всичко би трябвало да му е наред. по корпуса му има 2 номера, но като ги видях в реалоем-а нищо не излиза: 7 607 665 040 и другия 65 12 1 391 752. има и някакъв с букви и цифри - А1 317 568. Значи съвета ти е тоя да го пускам на бартер за е32/е34/е36 цов? Имам тема и в е34 и там ми казаха, че има вариант да се замени буксата, но как като има доста повече кабели нямам идея
. Ако искаш хвърли едно око и на нея - viewtopic.php?f=7&t=202382 Благодаря за отговора!



- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Помощ за замяна на букса
rottweiler написа:колега сега броих кабелите - на 2те букси има общо 32 кабела. а колегата от който го взех ми обяснява, че го свалили от е34ка комби и всичко би трябвало да му е наред. по корпуса му има 2 номера, но като ги видях в реалоем-а нищо не излиза: 7 607 665 040 и другия 65 12 1 391 752. има и някакъв с букви и цифри - А1 317 568. Значи съвета ти е тоя да го пускам на бартер за е32/е34/е36 цов? Имам тема и в е34 и там ми казаха, че има вариант да се замени буксата, но как като има доста повече кабели нямам идея. Ако искаш хвърли едно око и на нея - viewtopic.php?f=7&t=202382 Благодаря за отговора!
Прав си 32 са, бях пропуснал, че има един кабел бял/кафяв, който изключва усилватела когато си ползваш телефона в колата, ако имаш заводски монтиран такъв. Прочетох внимателно другата тема и малко се посмях. Ако решиш го пусни за бартер, знам че колега от форума, ника му е BESSNIA има от Е36 и го дава за 50 лв. но виж дали там от където си го взел не са объркали усилвателите. Ако имат няколко стават грешки.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани